סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

ג'יימס – חבר צוות רוקט / James – from Team Rocket

ג'יימס הוא חבר בצוות רוקט. הצוות מורכב מג'סי, ג'יימס ומיאו. מטרת הצוות היא לתפוס פוקימונים נדירים עבור הבוס ג'ובאני ולהשתלט על העולם. שמם של חברי הצוות בגרסה האמריקנית ניתן להם על שם ג'סי ג'יימס, שודד אמריקאי, חבר כנופיה וסמל תרבות.

ג'יימס בצעירותו
ג'יימס בצעירותו

בתור ילד יחיד להורים מליונרים, ג'יימס חי בצעירותו את החיים הטובים, מה שאילץ אותו גם לקבל כמה מהגינונים של בני מעמדו. אחד מהם היה האירוסין שלו לבחורה בשם ג'סיבל. לאחר תקופה ארוכה שבה מאס מצורת החיים הזו, ברח ג'יימס מן הבית, והותיר מאחוריו את חברו הטוב – גראולי הגראולייט. הוא נכנס לבית ספר לפוקימונים, אך נטש אותו במהרה. לאחר מכן, הוא הצטרף לכנופיית האופניים בעיר סאני ביחד עם ג'סי אך פרש גם משם. לבסוף הוא, ג'סי ומיאו התקבלו לצוות רוקט כשלישייה והוצבו למשימות יחד.

ג'יימס במדים לבנים
ג'יימס במדים לבנים

למרבה הפלא, במהלך השנים ג'יימס הציג יכולת מרהיבה של המחזת שירים, כישורי ניווט ואימון פוקימונים. אך עם זאת, מזלו הטוב לא הצליח להשפיע על הצוות להיות משהו מעבר לכישלון מוחלט. בנוסף לכך, לג'יימס יש אישיות מפוצלת, מצד אחד הוא נראה כאילו הוא כל יכול, ומצד שני אין הוא מצליח לבצע מלאכה אחת כשורה מההתחלה ועד הסוף. דבר נוסף שניתן להגיד על דמותו של ג'יימס הוא שלמרות שהותו בצוות מרושע, נדמה כי ג'יימס הוא טוב לב, תמים, ובעל מצפון.

ג'יימס במדים שחורים
ג'יימס במדים שחורים

בפרק 12 של עונת שמש וירח הוא לוכד מאריני שמתאהבת בו. בפרק 25 צוות רוקט משיגים את הקריסטל Darkinium Z. בפרק 58 יש לג'יימס ולמאריני משבר ביחסים שלהם, כאשר הוא לא יכול לקנות לה תכשיט שהיא רוצה. היא פוגשת מחזר מהעבר שלה, שמנסה לזכות באהבתה, מעניק לה את התכשיט המדובר, ואפילו מתפתח עבורה, אבל מאריני בוחרת בג'יימס על פניו. בפרק 73 צוות רוקט נשלחים על ידי ג'ובאני להשיג צמיד זי מחבר ותיק שלו. לאחר שקריסטל האופל שלהם נגנב על ידי גנגר חמדן, הם גוברים עליו באמצעות צמיד זי שמביא להם נאנו, הקאהונה של אולה-אולה, הם מקבלים את הקריסטל שלהם בחזרה, הם מקבלים את צמיד הזי המיוחל, והם גם מקבלים את הקריסטל Mimikium Z מאייסרולה. בפרק 76 צוות רוקט משתלטים על מתקפת הזי של מימיקיו והם יוצאים למצוא את אש. למזלם, נאנו, הקאהונה של אולו-אולו, שולח את אש למשימה ובה יהיה עליו לגבור עליהם בקרב פוקימונים. אש נלחם עם פיקאצ'ו נגד צוות רוקט ומימיקיו ובסופו של דבר, אש מנצח בקרב. בפרק 96 סטופול עוקב אחר ג'סי, היא מנסה ללכוד אותו ללא כל הצלחה, והוא מצטרף לביוור, שהיא אמא שלו. בפרק 119 צוות רוקט מנסים להתחרות בתחרות ויקאוולט, אבל סופוקלס והורסיו הורסים להם את התוכניות והם לא מצליחים לנצח או לחטוף שם פוקימונים. בפרק 122 צוות רוקט מנסים ללכוד את דראמפה ואת ביוור על מנת שהם יוכלו להביא אותם למאטורי מצוות רוקט, אבל ללא הצלחה. בפרק 129 ג'יימס נלחם בבאטל רויאל ועולה ל16 הגבוהים. בפרק 131 ג'יימס וג'סי נלחמים בסבב השני של ליגת אלולה וג'יימס מנצח את ג'סי ועולה לשלב הבא. בפרק 132 ג'יימס נלחם נגד גלאדיון והוא מפסיד. בסוף סדרת שמש וירח, ג'ובאני מבקש מצוות רוקט לחזור לקנטו, הם משאירים מאחור את הפוקימונים מדור 7 ועושים כבקשת הבוס שלהם.

בעונת "פוקימון מסעות" ג'סי, ג'יימס ומיאו ממשיכים לעקוב אחרי אש במטרה לתפוס את פיקאצ'ו שלהם. בפרק 28 מורפיקו רעב מתחיל להתגורר איתם במחבוא והוא אוכל להם את האוכל. בפרק 47 הם משתתפים בתחרות אכילה יחד עם מורפיקו והוא מסיים במקום השני. בפרק 59 אחד הפוקימונים שמגיע מהמכונה של פליפר הוא גרוקי, הוא מחליט שהוא לא רוצה להיות יותר בבעלותם של צוות רוקט והוא נתפס על ידי גו.

בפרק 70 של עונה 24, לצוות רוקט נמאס מהמורפיקו הגנב שהתנחל במחבוא שלהם, והם מחליטים להיפטר ממנו. אבל כאשר מורפיקו מוצא את עצמו בתוך המעבדה עם אש וגו, ג'יימס ומורפיקו מגלים שהם נקשרו זה לזה. דבר זה מוביל לכך שבסוף ג'יימס תופס את מורפיקו והם נעשים חברים טובים.

בפרק 106 של עונה 25 צוות רוקט מחליטים לפתוח תוכנית רדיו, לה מקשיבים אישים כמו ברוק, רן, פרופסור סריס וסילאן. בפרק הזה ג'יימס נותן לרן כדור פרימייר.

פרק 1234 חברי צוות רוקט מתאחדים עם הפוקימונים שלהם ובסופו של דבר מתפרקים. בפרק 1236 ברוק ומיסטי בשלב הזה הולכים לבתים שלהם. צוות רוקט מתאחדים.

טריוויה:
– לג'יימס יש אוסף קלפים עם מידע בנוגע לפוקימונים וליכולותיהם, במקום פוקידע.
– יש לו אוסף פקקי בקבוקים יקר ערך.
– ג'יימס היה מאורס בעבר לבחורה בשם ג'סיבל.
– לרוב, כאשר צוות רוקט מתחפש, ג'יימס בוחר להתחפש לאישה וג'סי לגבר.
– לפי המורשת היפנית, ג'יימס הוא הדמות הנלעגת ביותר מבין דמויות הBishōnen (ילד יפה).
– שמו המלא של ג'יימס הוא ג'יימסון.
– ג'יימס לא פיתח פוקימון אחד מאז הפרק: Here's Lookin' at You, Elekid.
– בפרק "אגדתו של דרטיני", ג'יימס נצפה כשהוא מקלל את קייזר. הפרק נאסר לשידור.
– ג'יימס הוא הראשון ששחרר פוקימון באנימה.
– מלבד ויקטריבל, ג'יימס מעולם לא נלחם בשום אחד מהפוקימונים שלו על מנת לתפוס אותם.

הישגים ונצחונות:
– מקום שני בתחרות פוקי-רינגר הוואן.
– מנצח בתחרות הניווט.
– אלוף בתחרות של ליליפאד (נתן את הסרט לג'סי).

פוקימונים שיש ברשותו:

מורפיקו
מורפיקו

הופעת בכורה:
פרק 28.

נתפס/התפתח: פרק 70.

מתקפות:
Aura Wheel, Stomping Tantrum.
אישיות: רוב הזמן הוא רעב, וכשזה קורה, הוא הופך את צורתו.

פוקימונים שמטיילים לצידו:

מיאו
מיאו

לדף של מיאו: https://pocketmonsters.co.il/?p=25195

רוטום שנמצא בתוך הפוקידע שלו.

פליפר שעוזר לצוות רוקט ומביא להם פוקימונים זמניים לקרבות.

פוקימונים אחרים:

פוקימונים במפקדה של צוות רוקט:

פוקימונים באימונים:

פוקימונים בבית:

פוקימונים אצל קרובים:

פוקימונים שהוחלפו:

פוקימונים שנמסרו:

פוקימונים ששוחררו:

 

פוקימונים שהושאלו:

פוקימונים שברחו:

פוקימונים זמניים:

   
פוקימונים שמצבם לא ידוע:

פוסטים קשורים

30 תגובות

  1. ג'יימס פגש את אותו הגראוליט שהוא השאיר בבית בשני בתים שונים שלו.
    הוא פגש אותו גם בפרק שבו ההורים שלו עושים לו תרגיל כאילו הם מתו וגם בסינו.
    כך שנשארת השאלה, באילו מהבתים משני המחוזות גראוליט נשאר?

  2. הוא בטח עובר מבית לבית. לפי המראה של המלונה שלו, אפשר להבין שגם הוא חי את החיים הטובים.

  3. עכשיו החלתתי לעסות סקר מי יותר אהוב ג'סי,ג'יימס או מיאו כתבו מי המועדף עליכם
    המועדף עליי הוא ג'יימס

  4. אני לא יודע אם זה נכון להגיד שאין לו פוקימונים, לדעתי יותר נכון להגיד שהוא לא מחזיק כרגע בפוקימונים

  5. מה הבעיה שלהם? איך הוא תמיד נתקע בלי פוקימונים??? [או לפחות פחות פוקימונים מלג'סי]

  6. לא הוא לא הוא פראי לגמרי כבר כמה פעמים שהוא יכל להיכנס לפוקדור ריק אבל אפשר לומר שג'ובאני הוא המאסטר שלו אבל לא מאמן.

  7. לא הוא לא הוא פראי לגמרי כבר כמה פעמים שהוא יכל להיכנס לפוקדור ריק אבל אפשר לומר שג'ובאני הוא המאסטר שלו אבל לא מאמן.

    נכון…

  8. לפי הפוקימונים שתפס משחר ההיסטוריה (של פוקימון…) הוא יתפוס פוקימון מסוג דארק/ רעל/ עשב/ על חושי או אולי פוקימון מסוג אחר… ואולי את ביוור…

  9. ימסאק ואמונגוס הם אמורים להיות בשורה של פוקימונים במעבדת צוות רוקט ולא בפוקימונים שנמסרו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *