סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון 19: 15-28.4.12

שלום רב !

– – – – –

חלוקת פוקימונים

אתר הפוקימון הרשמי (בשפה היפנית) הודיע על חלוקה של ארבעה פוקימונים לכבוד "פוקימון צוות חזק" (Powerful Tag Pokémon), אוונט אשר יערך במרכזי הפוקימונים. האירוע יהיה עבור שחקנים בעלי גרסה יפנית של המשחקים "פוקימון: שחור ולבן". הפוקימונים שיחולקו הם ניינטלס וצ'נדלור אשר ימסרו בין התאריכים בין התאריכים 7-31.5.12, ולוקאריו ו-ווימסיקוט אשר ינתנו בין התאריכים 1-22.6.12. מצורפים בזאת לינקים לתמונות עם כל הפרטים על הפוקימונים: ניינטלס, צ'נדלורלוקאריו ו-ווימסיקוט.

בידיעה דומה, אתר הפוקימון הרשמי הודיע על חלוקת הפוקימון דארקראי לשחקני "פוקימון: שחור ולבן" לכבוד יציאת הרחבת משחק קלפי ההחלפה – "שחור ולבן – חוקרי האפלה" (Black & White – Dark Explorers). פרטים על הפוקימון יחשפו ב9.5.12 באתר הבא: http://www.pokemon.com/us/ex/reshiram-zekrom/

– – – – –

אפליקציות ל3DS

במהלך שידור שידורי נינטנדו 2012 של ה21.4, נשיא נינטנדו, מר סאטואו איטאווה, פרסם שתי אפליקציות עבור נינטנדו 3DS. הראשונה נקראת "Pokémon National Zukan Pro" והיא מתפקדת בתור גרסה חדשה יותר של הפוקידע התלת מימדי. העדכון יראה אור ב14.7.12 במחיר של 1,500 יין, והוא יכיל גם את הפוקימונים קיורם הלבן וקיורם השחור.

 

השניה נקראת "Pokémon AR Searcher" אשר תהיה נגישה לקניה מהחנות המקוונת של נינטנדו 3DS בתאריך 23.6.12 בעבור 300 יין. מדובר במשחק ריאליטי משופר אשר מאפשר לשחקניו לאתר פוקימונים שונים ואלו יהיו ניתנים להעברה למשחקים "פוקימון שחור 2 ופוקימון לבן 2".

 

– – – – –

DVD – משאלות לב טובות + סדרת המקור

מארז חדש של DVD צפוי לצאת לחנויות ב12.7.12 ביפן. הפרסומת היא כדלקמן – "זה מרגש! זה מסעיר! זה מלהיב! מארז הDVD  של פוקימון – מפלצות כיס לעונת משאלות לב טובות יכלול שמונה פרקים מהעונה החדשה ושמונה פרקים מהעונה הראשונה. כל שמונת הדיסקים ניתנים לרכישה במחיר של 3192 יין". לרשימת הפרקים הכלולים במארז הDVD לחצו על הלינק המצורף: http://www.pocketmonsters.net/articles/1320/

– – – – –

לפני 20 שנה

חברת טאקארה טומי בשיתוף עם אומנות מופלאה יצאו בהודעה משותפת ב18.4.12 על צאת המשחק "פוקימון טרטה" (Pokémon Tretta). מדובר במשחק ארקייד אשר מכיל יותר מ40 פוקימונים בתוכו. המכונה תופץ ברחבי אולמות המשחקים של יפן ב15.7.12 וניתן לשחק בכל סיבוב בעבור 100 יין. (הערת המתרגם: איפה הימים של סטריט פייטר וגולדן אקס במשחקי צמרת!)

– – – – –

חם: קלפים של קור

חנויות מורשות ביפן חושפות שמשחק החלפת הקלפים הבא שיראה אור יקרא בשם "התפרצות קרה ומכה מקפיאה" (Freeze Bolt and Cold Flare). הסט יצא ביפן ב13.7.12 ויכיל 59 קלפים, כולל: קיורם שחור וקיורם לבן. חבילת קלפים תמכר בסך 158 יין.

– – – – –

B2W2 – Black 2 & White 2

פורסמו כמה פרטי מידע בנוגע למשחקים "פוקימון שחור 2 ופוקימון לבן 2" והם כוללים: טריילר חדש, תמונות מאמנים ופוקידע.

 

 

– – – – –

שלוש ידיעות מקומיות:

ערוץ סרטונים חדש למפלצות כיס

אתר "פוקימון: מפלצות כיס" התחדש לאחרונה בערוץ סרטונים רשמי, שם תוכלו להנות מטריילרים לסרטי פוקימון, פתיחות לעונות האנימה של התוכנית, וכמו כן, קליפים של בידור. אתם מוזמנים להתרשם מהערוץ המתהווה בלחיצה על הלינק הבא:

http://flix.tapuz.co.il/MyPage.asp?id=3681795

– – – – –

שבוע הפרסומים הגדול של יונתן

בהזדמנות זו אנו גאים מאוד להכריז על שבוע הפרסום הגדול של יונתן. כתב אתר "פוקימון: מפלצות כיס" – יונתן, הידוע בכינויו – scizor-x, עבד בזמן האחרון על פרויקט חדש ומושקע ולפיו יפורסמו באתר חומרים שהוא כתב, הכין ופרסם למשך שבוע שלם. הפרויקט של יונתן יכלול בין היתר מהדורות חדשות של "פוקימון השבוע", דפי מידע על משחקי הוידאו, סיפור פרוזה פרי עטו ועוד מלא הפתעות. השבוע המדובר יערך החל ממחר, בתאריך 29.4.12 וימשך עד ליום שבת, בתאריך 5.5.12. אתם מוזמנים לחזור ולבקר באתר בשבוע הקרוב, לקרוא את החומרים החדשים ולהגיב עליהם.

– – – – –

בהמשך היום: יפורסם עדכון מספר 28 בחדשות האתר.

– – – – –

תודה.

פוסטים קשורים

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *