סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

פוקימונים שמעצבן להילחם נגדם: מיניאור / גלעד

היי, כאן שוב גלעד.

האם יצא לכם פעם לשחק בפוקימון שואודאון? אני ממליץ על המשחק הזה. הוא מכיל את כל המורכבות של קרבות פוקימון מקצועיים, אבל מצד שני יש בו גם צדדים כיפיים יותר עם קרבות אקראיים, או קרבות בסגנון שונה, כמו קרבות אחד נגד אחד. בנוסף, אין צורך לתפוס ולגדל פוקימונים, המשחק מספק לך אותם בלחיצת עכבר.

לי יצא לשחק הרבה בקרבות אחד נגד אחד בשואודאון, ועל זה אני עומד לדבר ברשומה הזאת.

אז למי שלא מכיר איך המוד הזה עובד, כל אחד מהיריבים מכין קבוצה שמכילה פוקימון אחד עד שלושה פוקימונים. בתחילת הקרב, שני הצדדים נחשפים לפוקימונים של היריב, ואז אתה צריך לבחור אחד מהפוקימונים שלך שאתה חושב שינצח את הפוקימון של היריב. שימו לב: רק פוקימון אחד נלחם בסופו של דבר.

כמובן שקרבות פוקימון נועדו להיות מאוזנים כשאתה נלחם עם שישייה מלאה, אז מן הסתם שבקרבות אחד על אחד יכולים להיות דברים הזויים, ועליהם אני אדבר. אני גם אתן דרך טובה להתגבר על אותו יריב מעצבן.

אם אנשים יאהבו את הרשומה הזאת ויהיו תגובות חיוביות, אני אכין עוד.

פוקימונים שמעצבן להילחם נגדם: מיניאור / גלעד

יתכן שהפוקימון הזה לא מוכר לחובב הממוצע של פוקימון, אבל מי שמשחק 1 על 1 הרבה, ייתקל בהמון אנשים מעצבנים שאוהבים לנצל את הקומבו של מיניאור.

אז מה בדיוק הפוקימון הזה עושה? היכולת שלו היא סבירה, עד לרגע שבו מורידים לו את כמות החיים מעבר לחצי. דבר נוסף שצריך לשים לב הוא שהוא חסין לשינוי סטטוס, אז אי אפשר להרדים או להרעיל אותו. אבל מה שבאמת חשוב אלו שתי מתקפות וחפץ אחד שגורמים לכך שבתוך שני תורות לא יישאר לכם פוקימון.

סוג האסטרטגיה: ניצחון בשני מהלכים.

שלב 1 – נותנים למיניאור להחזיק בחפץ "White Herb" (עשב לבן). החפץ הזה מבטל סטטים (כמו מהירות והתקפה, בניגוד למצבי סטטוס) שליליים פעם אחד בקרב, ואז נעלם אחרי שמשתמשים בו. בנוסף, כשמחליטים על הסטטוסים, שווה להשקיע את המקסימום במהירות, את מה שנשאר במתקפה פיזית, ואת הטבע במהירות.

שלב 2 – משתמשים במתקפה "Shell Smash" (ריסוק שריון). הדבר הזה לא מרסק את השיריון של היריב, אלא של עצמך. המתקפה מחלישה את ההגנות שלך, אבל מחזקת את ההתקפות ואת המהירות שלך. גם אם היית שני בתור הראשון, אתה כנראה תהיה ראשון בתור הבא בזכות זה. החפץ שעליך יתקן את ההגנות הנמוכות שלך מיד ויעלם.

שלב 3 – משתמשים במתקפה "Acrobatics". המתקפה הזאת היא מתקפה מעניינת, היא עושה 50 נזק בדרך כלל, אבל 100 נזק אם הפוקימון שלך לא מחזיק בשום חפץ. הרעיון הוא שכדי לנצל את המתקפה הזו, צריך לוותר בעיקרון על חפץ, או להשתמש בכזה שמשתמשים בו. ומה אתם אומרים? זה בדיוק סוג החפץ שיש לנו! עכשיו אנחנו תוקפים ראשונים עם מתקפה של 100 ובונוס STAB, כשהמתקפה שלו מחוזקת.

שלב 4 – ליתר בטחון, רוב הפוקימונים אמורים למות אחרי המתקפה הזו, אבל לפעמים צריך לתקוף שוב פעם או פעמיים. שווה להחזיק במתקפות נוספות, מגוונות יותר, על מנת לטפל בהפתעות שלא ציפינו להן, אבל זה לא מה שהפוקימון הזה נועד לעשות, אלא זו רק תוכנית ב'.

אז איך מתמודדים עם מיניאור?

יש דרך אחת ממש מצחיקה להתמודד עם מיניאור, ועוד כמה דרכים אחרות.

הדרך המצחיקה היא להשתמש בפוקימון שיודע את המתקפה "Trick" (טריק). שמים על פוקימון מהיר את המתקפה טריק, ונותנים לו להחזיק חפץ כמו "Choice Scarf", חפץ שמשפר לך סטטוס מסויים, אבל גורם לזה שאחרי שאתה משתמש במתקפה אחת, אתה לא יכול להשתמש במתקפה אחרת, אלא אם כן אתה מחליף פוקימון, מה שלא אפשרי בפורמט הזה.

המתקפה טריק תחליף בין החפץ שלך (Choice Scarf) לחפץ של היריב. בשלב הזה מיניאור כנראה ישתמש בפיצוח שיריון. כעת בגלל שיש לו את החפץ שלך, זו תהיה המתקפה היחידה שהוא יוכל לבצע. וזו כמובן לא עושה שום נזק. במצב הזה מיניאור יישאר עם הגנה ממש נמוכה, כך שתוכלו לתקוף אותו כמה פעמים ולנצח.

אפשריות אחרות הן: להרוג אותו בתוך תור אחד, ויש כאלו שמסוגלים לעשות את זה. או להיות מספיק הגנתי כדי לא למות בתור השני, אבל עדיין להרוג אותו. בנוסף, יש יכולות שיכולות להפוך את הטקטיקה של מיניאור לחסרת תועלת, כמו היכולת "Unaware" (לא מודע), יכולת שקובעת שהפוקימון שלך לא יושפע מזה שלפוקימון אחר ירדו או עלו הסטטים, ולכן התוספת של מיניאור למתקפה לא משנה לך בכלל.

הילחמו והצליחו!
ועד הפעם הבאה,
בהצלחה בשואודאון!

פוסטים קשורים

4 תגובות

  1. אמנם לא ב1על1… אבל יצא לי לפגוש מיניאור בקרב אנדר יוזד.. על השל סמאש עשיתי סוויצ לוויסמיקוט. דפקתי עליו אנקור.
    תענוג חח

  2. יש גם דרך לנטרל את החפץ עשב לבן/White Herb: עם תשתמש בפוקימון עם היכולת הפחדה/ intimade שמורידה את המתקפה של היריב ובמקרה שלו הוא פשוט ינטרל את ההורדה אבל בתמורה לחפץ עשב/White Herb לבן כה שעם היריב ישתמש ב shell smash הוא יקבל את הורדות הסטאטים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *