סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

פוקימון: מסע של שניים / עומר – 2

פרק 2: הכל מתחיל בבית.

ההליכה למעבדה לא לקחה יותר מדיי זמן בגלל שהעיר טווינליף היא לא עיר גדולה עד כדיי כך. אפילו לג'קי עצמו לקח לא יותר מעשרים דקות להגיע למעבדה אבל גם כי הוא גר באזור השמאלי של העיר ולא בצד הכי רחוק מהמעבדה. וכשהגיע למעבדה הופתע לראות שדינה כבר הספיקה להגיע לפניו כי האמין שהתארגן יותר מוקדם ממנה. עם כי שם לב ששמע מבחוץ לבית שלו רק את הקולות של ההורים של דינה והיו מלווים בקצת בכי על כך שיצאה אבל לא ניחש את זה כי היה מרוכז בלהגיע למעבדה מהר כפי שתכננו אתמול. וניגש עליה אחרי שראה אותה יושבת על הספסל.

דינה התלבשה בגופיה וורודה צמודה יחסית עם פס לבן שעובר על הגומי של הגופיה והאות הראשונה של שמה עליה בשחור עליה, כובע לבן עם חצי עיגול ורוד עליה, שיערה נשאר מפוזר וארוך אבל נשאר באזור של גבה מלבד שתי חלקי שיער קטנים יותר שנשארו מקדימה (סגנון השיער הרגיל שלה בקיצור), חצאית ורודה אבל בהירה יותר מהגופיה שכיסתה את הרגליים שלה בערך עד חצי מאזור הירכיים, היא נעלה גם מגפיים ורודים ששמה עליהם עין לא מעט זמן על פי מה שסיפרה לו, גרביונים שחורים גבוהים קצת יותר מהמגפיים, ותיק כחול שחלקו גם ורוד מבפנים עם ציור קטן של לאנטרן עליו. (ללא ספק לבוש מתאים למאמנת שמתחילה במסע הפוקימונים).

הו… היי דינה אני רואה הגעת לפניי. אמר ג'קי בהפתעה אבל בחיוך קל על פניו.

חח כן אבל רק לפני כמה דקות הגעתי לפה. אגב מה אתה אומר על הלבוש שלי? שאלה דינה מובכת קצת עם חיוך קטן גם.

זה נראה יפה עלייך מאוד. אמר ג'קי (מובך קצת יותר מדינה).

חח תודה אגב איך עבר עלייך הלילה? שאלה דינה בניסיון להעביר את השיחה למקום אחר.

דיי בסדר החלטתי לישון מוקדם אתמול אפילו שלקח לי קצת זמן. ואת?.

לא לגמרי קל פשוט לקח לי לא מעט זמן להרדם ואני עדיין קצת מופתעת שעדיין אני קמתי מוקדם מספיק בשביל להגיע. אני חושבת שהעייפות עדיין משפיעה עליי קצת. סיפרה דינה בפיהוק שהתלווה בסוף המשפט.

טוב אני יודע מה יעורר אותך. אמר ג'קי בזמן שהוציא מתיקו את אחד הכריכים שדינה הכי אוהבת שהוא: לחמניה עם בשר מג'יקארפ וחסה בתוכה (שמסיבה כלשהי למרות האהבה של דינה לפוקימוניי מים. זה מעולם לא הפריע לה לאהוב את הבשר של המג'יקארפ לפחות בכריך האהוב עליה).על זה חשב ג'קי ביינתיים.

וואי תודה ג'קי באמת לא הספקתי לאכול עד עכשיו ארוחת בוקר. אמרה דינה בחיוך כשלקחה את הכריך.

האמת גם אני לא הספקתי. אמר ג'קי שלקח אחד מהכריכים שלו.

טוב רוצה לדבר ביינתיים? המשיך ג'קי.

כן על מה ג'קי. שאלה דינה שלקחה ביס גדול מהכריך.

לא יודע… למה לא נכנסת עד עכשיו למעבדה?.

גם כי לא הגעת עד לפני בערך עשר דקות, וגם כי המעבדה נפתחת רק עוד שעה. מתברר שגם פרופסורים ישנים עד מאוחר לפעמים. הגיבה דינה והוסיפה צחקוק קל בחלק השני בגלל מה שאמרה והייתה לקראת סיום הכריך.

חח כן טוב יש לנו זמן לנוח קצת ולאכול את ארוחת הבוקר שלנו, אגב מה את הבאת למסע? אמר ג'קי באנחה והוסיף שאלה בחלק השני של המשפט.

הבאתי שק שינה, הבאתי מזון פוקימונים שמביניהם עשוי מפירות כמו אורן ברי או פצ'ה ברי מהמפעל של אבא שלי. (מלבד הקשר בין דינה וג'קי גם להורים שלהם היה קשר שחוץ לחברי הוא גם עסקי. כך שאבא של ג'קי היה נוהג לעבוד בשותפות עם אבא של דינה. בכך שהיה מייבא בשבילו את כל הסחורות שהיה יוצר במפעל כמו: מזון הפוקימונים לכל סינו ולפעמים גם למחוזות אחרים.), בגדי החלפה+ תלבושת מתאמים לתחרויות שיהיו לנו בקרוב. נראה לי אתה תאהב אותה כשתראה אותה אז. אמרה דינה בנוסף., עוגיות. אחרי הכל אי אפשר בלי זה דינה חייכה בצחוק, ועוד משהו שההורים שלי הפתיעו אותי לחלוטין: פוקיטק. היא אמרה וחשפה על ידה פוקיטק בצבע ורוד שג'קי לא שם עליו קודם.

איזה קטע! גם ההורים שלי הביאו לי אחד. ג'קי אמר בזמן וחשף לדינה שעל ידו יש פוקיטק בצבע אדום שנראה בערך כמו של דינה.

חחח וואו נראה לך ההורים של שנינו דיברו על זה יחד? שאלה דינה בטון משעשע.

אולי… טוב לא משנה. תגידי כבר החלטת מי תבחרי.

לא ממש אבל אני דיי נמשכת לפיפלאפ כנראה כי הוא פוקימון מים. אבל מה שבטוח הוא חמודדדד. אמרה דינה. (עם צווחה קטנה בקול מהמחשבה על פיפלאפ).

כן אבל גם צ'ימצ'אר וטרטוויג חמודים ממש. אני חושב שצריך להחליט ביותר מרק החמידות של הפוקימון. אלא גם עם הקשר שלך עם הפוקימון ההתחלתי. כי תחשבי על זה לא היית רוצה להתקע עם פוקימון שלא אוהב אותך ואת לא אוהבת אותו. אמר ג'קי ברגע של רצינות.

כן אני מניחה שאתה צודק. טוב אני כבר אדע שאפגוש אותו אז. הגיבה דינה במחשבה על זה.

טוב… כמה עוד נשאר לנו לחכות?.

אני מניחה שבדקת כבר בפוקיטק אבל אני אענה לך בכל זאת… עוד חצי שעה בערך. אמרה דינה כשהסתכלה על הפוקיטק שלה.

אגב כבר בדקת מה יש לו עוד מלבד שעון? שאל ג'קי את דינה.

לא ממש. אני יודעת שיש לו אפליקציית הטלת מטבע לתחרויות וקרבות פוקימונים אבל חוץ מזה לא ממש הספקתי לבדוק אותו. אמרה דינה לג'קי

טוב יש לנו דיי זמן בואי נראה לבד מה יש בפוקיטק.

בזמן שהספיקו לגלות שיש בפוקיטק עוד כמה אפליקציות כמו מפה של סינו ושל עוד כמה מחוזות. סוף סוף דלתות המעבדה נפתחו ובדלת נראה פרופסור רוואן עם עוד כמה מדענים שעסוקים בעבודה שלהם בתוך המעבדה. כשג'קי ודינה שמו לב לזה הם החזירו את הפוקיטק למצב שעון ורצו לדלת המעבדה

שלום לכם מאמנים צעירים ג'קי ריינק, ודינה אוריה. (אלה השמות משפחה של ג'קי ודינה). מוכנים להתחיל את המסע שלכם? אמר פרופסור רוואן בהתלהבות אבל גם בקול סמכותי שאופייני לו.

כןןן!!! ענו דינה וג'קי בהתלהבות גדולה.

יופי אז בואי תיכנסו למעבדה. השותפים של שניכם מחכים לכם שם.

ג'קי ודינה נכנסו למעבדה וראו לפניהם שלושה פוקדור על מכשיר שהחזיק אותם ונפתח בתוך הרצפה בלחיצת כפתור שהיה על קיר המעבדה. של פרופסור רוואן.

שלושת הפוקדורים האלה מכילים את הפוקימונים: טרטוויג, צ'ימצ'אר, ופיפלאפ. אמר תוך כדי שהוציא אותם מהפוקדורים שמהם יצאו:

טרטוויג: צב קטן וחמוד עם ראש ירוק ולסת תחתונה צהובה, שיריון חום עם פס שחור עליו, עיינים צהובות ועישון שחור, ארבע רגליים ירוקות כמו רוב הגוף שלו אבל עם כפות הרגליים שלה היו בצבע צהוב, ושתי עלים ירוקים על ראשו שצמחו משתיל קטן. הטרטויג הזאת הייתה דווקא נקבה.

צ'ימצ'אר: קוף קטן וחמוד בצבע כתום. בלי זנב אבל עם להבה על ישבנו, בטנו, פניו, כפות רגלייו, ידיו בצבע גוף, עם ספירלה קטנה על בטנו, אוזניים גדולות יחסית לגודל של צ'ימצ'אר אבל לא יותר מדיי, תלתל דיי גדול שהצטרך לפרוותו הכתומה של צ'ימצ'אר, אף חמוד וקטן, ומין "הרחבה" של העיינים עם חלק קטן בצבע אדום בהיר.

ופיפלאפ: פינגויין קטן וחמוד שרובו כחול, יש לו מקור קטן ועגול בצבע צהוב, פניו לבנות כמו שתי עיגולים גדולים על ביטנו, ביטנו, ידיו וחלק מפניו של פיפלאפ בצבע תכלת, זוג סנפירים צהובים שלוש אצבעות בכל רגל עם קרומיי שחיה, סוג של "גלימה" כחולה שמתחברת לראשו הכחול כהה של פיפלאפ, ועייניו שחורות. (ג'קי היה בטוח שדינה תבחר בו.)

שלום חמודים!! אמרו דינה וג'קי שהתכופפו עליהם בחיוך רחב.

כל השלישיה אמרו: פיפ-לאפ, טרט-וויגג, צ'יממ- צ'אר. בחיוך ורצו אל שני המאמנים.

פיפלאפ וטרטוויג רצו אל דינה ואילו צ'ימצ'אר קפץ לכתף של ג'קי בחיוך והתחכך בפניו.

חחח אז אתה אוהב לקפוץ אה? נראה לי אנחנו נסתדר טוב יחד.

צ'יממ- צ'אר!. אמר צ'ימצ'אר בחיוך וטיפס על ראשו.

חחח אתה ממש חמוד צ'ימצ'אר. אמר ג'קי בחיוך עליו

בזמן הזה דינה הייתה עם פיפלאפ וטרטוויג שניסתה להתקרב לדינה יותר מפיפלאפ.

טרטוויג אין צורך לקנא חמודה. דינה אמרה בזמן שליטפה את ראשו של פיפלאפ בהנאה לטרטוויג.

טרטוויג ביינתיים עברה לג'קי. שצפה בצ'ימצ'אר שג'קי צפה בו מטפס על העץ במעבדה שנועד לפוקימונים כמוהו.

הו היי טרטוויג מה קורה? צחק ג'קי אחרי איך שצ'ימצ'אר שימח אותו

טרט-וויג! אמרה טרטוויג שטיפסה על רגליו של ג'קי וקירבה את ראשה עליו.

חחח טרטוויג חמודה שכמותך. את ממש נלהבת למצוא מאמן אה? אמר ג'קי בחיוך בגלל שטרטוויג ליקקה את פניו.

צ'ימצ'אר שהחל קצת לקנא אחרי שראה את טרטוויג עם ג'קי וקפץ על גבו של ג'קי ודגדג אותו מהבית שחי.

חחח צ'ימצ'אר מאיפה באת?! תפסיק זה מדגדג חחחח. אמר ג'קי בצחוק בזמן שצ'ימצ'אר עדיין מדגדג אותו.

כולם הפסיקו!!!. אמר פרופסור רוואן בחוזקה.

אחרי שהם שמעו את זה צ'ימצ'אר, טרטוויג, ופיפלאפ. חזרו לליד המכונה שהביאה אותם לשם בפוקדורים שלהם.

נו מאמנים צעירים החלטתם מי אתם רוצים בתור השותף שלכם? שאל פרופסור רוואן.

דינה את ראשונה. אמר ג'קי בחיוך קטן שנשאר לו ממקודם.

תודה. טוב זו לא הייתה בחירה קלה אבל החלטתי. אני בוחרת בפיפלאפ! אמרה דינה ואליה רץ פיפלאפ מאושר משמחה וחיבק את רגלה שמכוסה מלמטה באחת מזוג המגפיים הוורוד והיפה שעל רגליה.

ומה איתך ג'קי? שאל פרופסור רוואן. במי אתה בוחר?

גם לי זה לא היה לגמרי קל. אבל אני בוחר בצ'ימצ'אר!. אמר ג'קי בזמן שגם צ'ימצ'אר רץ לג'קי בשמחה והתרגשות וחיבק את ראשו. אבל רק טרטוויג נשארה עצובה שאף אחד מהם לא בחר אותה.

אוי על תהיי עצובה טרטוויג מישהו או מישהי עוד תיבחר אותך. אמר ג'קי בניסיון לעודד אותה.

ובשנייה שהוא סיים את המשפט באה לתוך המעבדה מאמנת עם שיער ירוק ארוך כמעט כמו של דינה אבל של המאמנת אסוף לקוקו, עייניה כתומות, מבנה גופה גם דומה לשל דינה אבל היא בערך בגובה של ג'קי ואולי נמוכה במילימטרים בודדים.

שלום לך מאמנת מה שמך? שאל אותה פרופסור רוואן.

השם שלי הוא מילן פלורינדה. ובאתי בשביל להתחיל את המסע שלי. ענתה מילן.

פלורינדה אה… השם הזה מוכר לי מאיפה שהוא. אמר ג'קי מנסה להיזכר מאיפה.

אולי בגלל שאחותי הגדולה היא: גרדיניה פלורינדה מנהיגת מכון העשב בעיר אטרנה. ענתה מילן בגאווה.

ברצינות?! אחותך היא המנהיגה של המכון בעיר אטרנה?! אני לא ידעתי את זה. ענתה לשם שינוי דינה בהפתעה. אגב איך זה מרגיש בדרך כלל? המשיכה לשאול.

זה דיי נחמד שרוב העיר מכירה אותי ואת משפחתי ובעיקר את אחותי הגדולה אבל בתור מנהיגת מכון היא עסוקה רוב היום ככה שאין לי הרבה זמן איתה וגם משפחתי עסוקה בגידול חממה לצמחיי תבלין ופרחיי נוי וכל זה.

בגלל זה רציתי לעבור את המבחן בבית ספר שלי ולצאת למסע פוקימונים בשביל לראות את העולם ולחוות את כל סינו והפעילויות שיש לה להציע. והשנה עברתי את המבחן וקיבלתי את הרשות לצאת למסע פוקימונים. ולכן אני פה עכשיו.

אוקיי זה סיפור יפה עם כך בואי תבחרי את הפוקימון ההתחלתי שלך. אבל למרבה הצער רק טרטוויג נשארה אז תחליטי עם את רוצה לבחור בה כשותפה שלך או שנלך לאסם שהפוקימונים ההתחלתיים גודלים שם עד שמוכנים למסע עם מאמן מתחיל וננסה לארגן לך אחד מהשניים האחרים.

מילן הסתכלה על טרטוויג שחייכה עליה בשמחה אבל גם בתקווה שהיא תרצה לבחור בה.

מילן התקרבה עליה בחיוך וליטפה את ראשה. טרטוויג החזירה לה בחיכוך קל בבטנה. טרט-וייג!.. אמרה טרטויג בחיוך.

מילן חייכה ואמרה אחרי דקה בערך שליטפה את ראשה: היא מקסימה! אני רוצה שהיא תהיה השותפה שלי. אמרה בשמחה לפרופסור רוואן.

נהדר! עכשיו זה הפוקדור שלה ואת הפוקדורים של שניכם אני אתן לכם גם עכשיו. אמר הפרופסור בזמן שנותן לכל אחד משלושת המאמנים את הפוקדור של הפוקימון שהם בחרו. עם עוד חמש פוקדורים לכל אחד שישמשו אותם ללכידת פוקימונים פראיים במסע.

ועוד דבר אחד לפני שאתם הולכים מאמנים. אמר הפרופסור בזמן שאחז בשלוש פוקידע אדומים. ונתן אחד לכל אחד מהם.

עם הפוקידע הזה תוכלו לקבל מידע על כל פוקימון שאתם לא מכירים וגם ולקבל את האישור שלכם לתחרויות פוקימונים או לליגה שתהיה עוד שנה ומשהו. אפשר לומר שהפוקידע הזה הוא כמו תעודת זהות שלכם מכיוון שהם מכוונים עם מידע על המאמן בהתאם למידע שההורים שלכם שלחו לי כמה ימים לפני היום. הסביר פרופסור רוואן.

תודה רבה פרופסור. אמרו שלושת המאמנים יחד והחזירו את הפוקימונים שלהם לפוקדור.

דרך צלחה מאמנים. מי יתן ותביאו לתהילה לטווינליף טאון ולסינו בדרככם. אמר פרופסור רוואן כמשפט אחרון.

כיצאו מהמעבדה דינה וג'קי שאלו את מילן: מילן לאן את הולכת עכשיו?

אני עוד לא החלטתי אני חושבת שאתחיל את המסע שלי במרכז הפוקימונים שם ארשם לאפשרות לעשות קרבות מכון בתור מאמנת אמיתית. אמרה מילן.

אמממ… אוקיי חשבת פעם עם בא לך להשתתף בתחרויות פוקימונים לפעמים? שאלה דינה.

כן לפעמים חשבתי לנסות אפילו הבאתי לשם תלבושת בסגנון של קימונו כמו של אחת העוזרות של אריקה מנהיגת המכון של סלדון. ההורים שלי חשבו שכדאי לי להשתמש בזה לכל מני אירועים.

אוקיי נשמע לי כמו רעיון טוב אגב אני ודינה גם הולכים לעבור את כל סינו יחד. היית רוצה להצטרף עלינו אולי? שאל ג'קי את מילן. זה נשמע כמו רעיון טוב דינה? המשיך לשאול.

לי אין בעיה אני אשמח שעוד בת תטייל איתנו אז אני בעד. אמרה דינה מה דעתך מילן?

מילן חשבה קצת והחליטה בסוף: יודעים מה? זה יכול להיות כיף ובין כה חשבתי שיכול להיות משעמם לטייל לבד בכל סינו אז כן אני אשמח לטייל איתכם. אמרה מילן לג'קי ודינה.

יופי נראה לי אנחנו נהיה צוות נהדר בכל מקרה עד העיר הקרובה ג'ובלייף יש הליכה של כמה ימים אז כדאי שנתחיל ללכת ונתקדם קצת לפני שיחשיך.

על פי מה שאני יודע לי ולדינה יש ניסיון לא קטן ביער. ומה איתך מילן?.

אני הייתי מטיילת ביער הרבה עם אחותי גרדיניה לפני ואחרי שהפכה למנהיגת מכון בשביל למצוא לה פוקימוניי עשב למכון, להביא קצת צמחים לחממה של המשפחה שלי, ולראות קצת נופים. אפשר לומר שאני מסודרת שם. ענתה מילן תוך כדי שסיפרה על המשפחה שלה קצת.

נהדר אז נתחיל ללכת. אמר ג'קי.

וכך ג'קי, דינה, ומילן החברה החדשה בצוות שלהם מתחילים לטייל יחד בכל רחבי סינו. הם ידעו ויש להם דרך ארוכה במסע אבל הם מצפים לחוות אותם והם חשבו רק על זה בעוד הם ממשיכים ללכת.

פוסטים קשורים

20 תגובות

  1. הפרק הזה נוצר בלי עריכה של היטמן. ולכן הוא נכתב בצורה טיפה שונה מאיך שנכתב הפרק הראשון.
    אז תרשמו בתגובות האם סגנון הכתיבה שלי מספק אתכם. האם אהבתם את הפרק. ואיזה סגנון כתיבה אהבתם יותר.

  2. נראה לי עדיף שהיטמן (או מישהו אחר) יעבור על זה, רצוי ביחד אתך… כי יש כל מני שגיאות כתיב ומלים לא ברורות. כדאי שתהיה שם כדי שהמשמעות המקורית תישמר

  3. תוכל לתת לי דוגמאות למילים שלא היו ברורות לך? אולי אני אוכל להסביר לך אותם.

  4. תראה, לא משהו רציני, בסך הכל הבנתי אבל לצורך העניין עייניה קצת מבלבל…אגב, פוקיטק? כאילו הפוקיגיר? סתם לא רגיל למושג…
    שמתי לב שפה היתה קצת אי עקביות בקשר למספר… רגע אחד מישהו לא מתוך הסיפור מספר ומייד אחרי זה ג'קי מספר וזה הרגיש קצת מבולבל, מה שלא היה בפרק הקודם (לא יודע אם זה קשור להיטמן או לא). בחלק מהסיפור זה גם מרגיש כאילו הדמויות מתקשרות בווטסאפ ולא מדברות כרגיל (לצורך העניין חחח או דברים כאלה במקום "ג'קי גיחך").

  5. לגבי הפוקיטק. תראה את הפרק שדון קיבלה אחד כזה בעיר ג'ובלייף ותבין מה זה. הוא פשוט מין מכשיר שמערב: שעון, מפות, ועוד כל מני דברים אחרים. ופשוט בניגוד לפוקיג'יר. הפוקיטק כן מופיע בסדרה. הוא פשוט המכשיר של סינו.
    לגבי הקטע של האי עקביות: אתה דיי צודק אני מניח. אבל אני דיי בטוח שזה מתבטע בזה שהגרסה הזאת לא עברה את העריכה של היטמן כמו הפרק הראשון שדווקא כן עבר. אז זה פשוט בגלל שינוי הגרסאות. אבל מהפרק הבא אני כבר אארגן גרסה אחידה לכל הפרקים.
    החלק של הדמויות מדברות: זה דיי נכון אני חושב. אבל זה פשוט ככה כי יצא שברוב השורות עם לא הייתי מוסיף תנועה כמו: גיחך ג'קי זה היה נשמע כמו שיחה של שני רובוטים שרק מדברים. אבל לפרקים הבאים זה ישתנה. וחוץ מזה מה לעשות היו כמה דברים שהייתי צריך להוסיף עליהם צחוק כי הם נאמרו כבדיחות וחחח או ג'קי גיחך או צחקק זה הדרך היחידה להוסיף את זה כמו שצריך. אבל הבנתי כבר שלהוסיף פחות תנועות לדיבורים שלהם זה עדיף. לפרקים שכבר כתבתי. אבל הם בטח כבר יעברו עריכה על ידי היטמן. אז תראה כבר את שאר הפרקים ותגיד לי עם יש שיפור.
    ושאלה אחרונה. אהבת את הפרק בסך הכל?

  6. בעצם אני מניח שאתה צודק לגבי נקודת המבט בסיפור. אני חושב שפשוט בחרתי שהיא תסופר גם על ידי הדמויות ולא רק על ידי. זה יתבטא יותר טוב בפרקים הבאים אני חושב. ששם זה יהיה מנקודת המבט של הדמויות בעיקר. אבל עם סימן מסוים שנקודת המבט תסופר על ידי.

  7. אני חושב שזה פשוט לא הסגנון שלי עם גרשיים. יש לי דרך אחרת לעשות את זה.

  8. הפרק מרגיש קצת ממוקד מדי בצורה מסוימת (אין סיפורי רקע וממוקדים יותר מדי ב"סצנה" אחת) ומצד שני לא מספיק מפורט כדי להתמקד ככה. הכוונה היא שאנחנו עדיין לא מכירים אף אחת מהדמויות ולא יודעים עליהן כלום, ככה ששיחה רגילה (בלי פרשנות של מחשבות וכאלה) עדיין לא ממש עובדת… אני מציע להוסיף יותר מקומות שמתארים איך הדמויות מרגישות, מה הן חושבות… ככה אפשר להגיע לעומק שכרגע חסר בשיחות או בכלל בסיפור – יותר התמקדות על רגשות אמיתיים ופחות על תמליל… זה יעזור להכיר את הדמויות ולהכיר את העולם. חוץ מזה (אפילו שלדעתי זה די עניין גדול) הפרק היה מעולה. דמויות חדשות, סוף סוף מקבלים פוקימון, קצת דגש על האישיות של הפוקימונים עצמם… מעולה. בעניין אחר, הפוקיגיר כן מופיע בסדרה כשמיי (או בעצם מקס) מקבלים אותו מאבא שלהם. מה ההבדל ביניהם? לא כל כך הבנתי…

  9. אני לא יודע ממש מה ההבדל ההוא בייניהם. אני רק יודע שפוקיגיר מקבלים בהואן. ופוקיטק שייך לסינו, ולפני שאתה אומר לי מה להוסיף פרקים הבאים. תזכור שזה רק ההתחלה של הסיפור ומפה יש עוד הרבה דברים לגלות עליהם. שהם כבר יהיו עם יותר מהדברים שאמרת. וכן תכננתי לפני את האישיות של הפוקימונים. לפני שהפרק הזה בכלל יצא לאור. וזה יתבטא יותר בפרקים הבאים.

  10. תודה אבל זה לא כזה קשה אני עושה את זה כל הזמן. כי משפטים בלי סוגריים הם מטאפורה בפירוש שלהם.

  11. אני אגיד לך את האמת. אני לא יודע. היה לי איזה ריב עם היטמן על הסיפור ואני בודק מה אני אעשה עכשיו

  12. טוב אני יודע שעבר הרבה זמן. אבל אני יכול לומר שסידרתי את חילוקיי הדעות שלי עם היטמן. אבל הוא חושב שכל סיפור שננטש. יהיה גרוע ולא יכול לחזור לפה. אז מה שאני מבקש ממכם זה שתכתבו פה עם אתם רוצים שהסיפור ימשיך. ובבקשה על תשפטו אותו על השני פרקים הראשונים. כי הייתי ממש מתחיל אז. והפרקים הבאים רק השתפרו.

    אז אם אתם אוהבים אותי וחשוב יותר את הסיפור שלי. בבקשה תכתבו פה אם אתם רוצים שהסיפור ימשיך. אני סומך עליכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *