סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

פוקימון השבוע #7 – סולרוק

שלום כולם!
הנה התחילו הקיץ והחום ובדיוק בגלל זה החלטתי לעשות את פוקימון השבוע על השמש; סולרוק.

סולרוק

סולרוק, פוקימון המטאור, הוא פוקימון מסוג אבן\על חושי. אין לו התפתחויות. שמו מורכב משתי מילים: Sol (שמש בלטינית) וRock (אבן באנגלית).

יכולות

היכולת היחידה של סולורוק היא Lavitate שגורמת לכך שהוא לא חוטף נזק ממתקפות אדמה. אם לא הייתה לו את היכולת הזו, הוא היה חוטף נזק קריטי ממתקפות אדמה אז צריך להכיר בחיוניות שלה. כמו כן, הוא לא מושפע מהמתקפה Spikes ומהיכולת Arena Trap.

סטטוסים

הסטטוס החזק ביותר של סולרוק הוא ההתקפה. מקום שני נמצאת ההגנה, מה שאומר שסולרוק יכול לספוג כמה מתקפות פיזיות חזקות. במקום שלישי נמצא החיים, מה שמסייע לו גם בחסימת ההתקפות. הסטטוס הרביעי הוא המהירות, במקרה זה אל תסמכו על המהירות של סולרוק אך לעיתים (רחוקות) הוא יתקוף ראשון. במקום החמישי נמצאת ההגנה המיוחדת שלו ובמקום האחרון ההתקפה המיוחדת. לפי הסטטוסים האלה אפשר להגיד שעדיף להתמקד בצד הפיזי, דבר מאכזב בהתחשב בכך שאחד הסוגים שלו הוא על חושי.

איפה ניתן למצוא אותו במשחקים?

ברובי וברקת ניתן להשיג את סולרוק במפלי מטאור. בספיר, אדום אש וירוק עלה רק בהחלפה. ביהלום, פנינה ופלטיניום לעומת זאת ניתן למצוא אותו בלייק וריאטי, לייק אקיויטי, לייק ואלור, הר קורונט, סאנדאוף ספרינג, מערת ת'אנדרבאק. בלב זהב ונשמת כסף ניתן למצוא אותו בספארי. ובשחור ולבן בדרך 13 או בGiant Chasm.

סטים

http://www.smogon.com/dp/pokemon/solrock

פוסטים קשורים

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *