סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

היטמן: אני שונא פוקימון גו!

קצת רקע: ב28 ביולי 2016 ערכתי מפגש עם גולשי האתר במטרה לשחק בפוקימון גו. זה היה בשיא ההצלחה של המשחק, הגיעו 20 אנשים, חילקתי להם פוקדורים, הכרתי אנשים נהדרים, נהנינו, קניתי אפילו מוצרים בתוך המשחק בשווי 140 ש"ח, עשינו את כל תל אביב החל מעזריאלי, דרך דיזיגוף סנטר ושרונה והגענו עד לחוף הים, היה פשוט נהדר!

שבוע לאחר מכן הפסקתי לשחק בפוקימון גו.

היום, כשנתיים לאחר מכן, ניצבה בפני דילמה: יש לי 6 שעות נסיעה בירושלים. מה אני הולך לעשות כדי להעביר את הזמן? החלטתי להוריד את פוקימון גו. כבר מהשנייה הראשונה שנאתי את העובדה שזה כל כך ממכר! תפסתי את סורסקיט, גיליתי את כל הפוקימונים הישנים שתפסתי בעבר, השלמתי משימה של פרופסור ווילו וראיתי רייד בפעולה. כבר אמרתי לכם שאני שונא את המשחק הזה? כאילו, שונא את זה שהוא כל כך טוב!

תפסתי ספירו, פרסקט, וויילמר, וופר, בארבוץ', סלופוק, שלדר, גולדין, טוטודייל (כן, פוקימון התחלתי!), מריל, קורפיש, פוליוורל, טנטקול, אילומיס, קיובון, שלדר, מג'יקארפ, פסיידאק, אומנייט, האונדור, מדקיפ (כן, עוד התחלתי לאוסף!), הורסי, וופר, דיגלט, פוליוואג, קקניאה, צ'ינצ'ו, קלויסטר, מאנקי, קרוקונאו (כן, התחלתי מפותח!), ובסך הכל לכדתי 67 פוקימונים בכמה שעות.

עכשיו אתם בטח תגידו לי – "כן, נו… אבל זה לא שווה!", ואני אצדיק אתכם לחלוטין. באמת. אבל מבחינתי היום הזה היראה לי שמשהו שם עדיין עובד. נכון, המשחק גומר לך את הבטרייה. ונכון, אין את ההתלהבות של ההתחלה. אבל מצד שני, יש כיום 3 דורות במשחק. ומלבד זה, חזרה למשחק מכינה אותך באופן נהדר ל"בוא נלך איוי" ו"בוא נלך פיקאצ'ו". ואם אלה לא משכנעים אתכם, אז מה לגבי ריידים של פאקינג קיוגר האגדי?

אני לא יודע מה אתכם, אבל אני מתכוון לתת למשחק הזה צ'אנס אחד נוסף.

פוסטים קשורים

7 תגובות

  1. מעולה.
    לי המשחק במקור לא עבד. התחלתי אחרי כולם. בנוסך, הטלפון העתיק שלי לא יכול להחזיק שעה שלמה עם המשחק. הוא חייב הפסקות מנוחה. בעקבות כך אני לא יוצא לריידים וכדומה.. בעיקר משחק בדרך למקומות וחזרה
    אבל התמדה היא המפתח.
    אני רמה 32
    הכניסו גם מלא אלמנטים כמו המשימות של ווילו ובונוסי התמדה שנועדו לגרום לכם לחזור כל יום.

    ושימו לב, לא רק שזו הכנה ללטס גו.. הם יעבדו ביחד.

  2. אני שונא את המשחק הזה מהסיבה שהג'י-פי-אס אצלע מתחרפן במשחק כל שניה ואני לא יכול לשחק.

  3. אני משחק אני מכור .אני רמה 31 וזה רק כלום יש משהו כיף שכל העיר מתאספת ברייד אחד כדי לנצח קיוגר אנשים מכל. הגילאים מילדים קטנים עד לאנשים שהם ההורים של הילדים.

  4. שיחקתי מאז יציאת המשחק עד עכשיו, חוץ מהפסקה של כמה חודשים שעשיתי בערך בפברואר 2016.
    נכון לעכשיו יש לי את כל הפוקימונים שהיה אפשר לתפוס בישראל (כלומר כל מה שאפשר לתפוס בארץ או היה אפשר בזכות איוונט כזה או אחר) עד עכשיו מלבד שישה: מגבי, ווינאט, סלאקינג, לודיקולו סלמנס ומטאגרוס. יש לי גם מר. מיים שלא היה אפשר לתפוס בארץ עד עכשיו.

  5. שיחקתי ממתי שהוא יצא והפסקתי בהדרגה עד תחילת 2017. המשחק הזה רץ נוראי, שבור לגמרי (מפוצץ בגליצ'ים) והוא פשוט לא מעניין.
    ברור, אני לא אכחיש שבחופש של 2016 מאוד נהניתי למרות ההפרעות, אבל מה שאני הכי שונא במשחק הזה זה כמה הוא samey-same. פשוט… זורקים מיליון פוקיבולס על פידג'ים (או אלקטרוד איפה שאני גר), נוגעים במסך מיליון פעמים במכונים ואותו דבר בריידס, רק שמקבלים פוקימון שאתה אפילו לא יכול לשים במכונים (כן, זה היה לא מאוזן אם היו מרשים, אבל המשחק ממש לא מאוזן ללא קשר), והמשחק נדפק מיליון פעמים. שלא לדבר על זה שאתה משיג פוקימונים שבורים רק בערים גדולות ואם אתם גרים בקיבוץ כמוני בהצלחה למצוא יותר מפוקיסטופ אחד, ואל תגידו לי שאני שונא את המשחק הזה רק בגלל זה. שלא לדבר על זה שאתם אפילו לא יכולים להשלים את הדקס אלא אם כן מתחשק לכם לטוס לכל היבשות בעולם.
    המשחק הזה הוא בזבוז זמן מוחלט ואני מרגיש זלזול מצדם של גיים פריק שהם נותנים לי "אולטרא פוקימון גו" בזמן שאני עדיין מחכה לדור 8. אני מתערב שאם הם לא היו מפתחים את לטס גו זה היה מגיע בתחילת 2019. תסלחו לי, אני חוזר לאולטרא סאן ומון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *