סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון אתר: חלמנו ליצור את האתר הטוב בעולם… והצלחנו!

8 שנים!

במושגים של אינטרנט כמעט ואין אתרים פרטיים שמחזיקים מעמד כל כך הרבה זמן. וזה לא שנתנו לנו הנחות. לא. היו לנו כמה קשיים בלתי אפשריים שהיינו צריכים להתמודד איתם לאורך הדרך. והיו גם אין ספור הצלחות, והן היו מתוקות במיוחד. אני לא חושב שהיה יום אחד בשנים האחרונות שלא פרסמנו תכנים, לא היה יום אחד שלקחנו בו חופש, והכל עם צוות מאוד מצומצם, מאוד מסור ומאוד מגובש של אנשים. אלה אותם אנשים שהיום אתם קוראים להם חברים. חלקם עברו הלאה לדברים אחרים, חלקם נשארו ופחות מורגשים, אבל הקרדיט שייך בראש ובראשונה ובעיקר להם. תודה רבה להם.

היום אני מסתכל על האתר ואין דבר שלא נגענו בו: סיקור סרטים, סיקור האנימה, היה שלב שבו היינו החזקים ברשת בתרגום תכנים פוקימוניים לעברית (עד שזיר"ה הגיעו), הרמנו את ערוץ היוטיוב המצליח ביותר בתחום, תרגמנו את המנגה, פרסמנו שטויות ותכנים מצחיקים, עבדנו עליכם, ציירנו ביחד, קראנו סיפורים, התעדכנו בכל מה שחדש בעולם הפוקימון, יש לנו פוקידע, התווכחנו בבעד ונגד, פורסמו אין ספור כתבות ומדורים, אנימציות עלו לערוץ, הדרכנו מדריכים שונים ומגוונים, עזרנו להרים ולפרסם ליגות קלפים/וידאו לאורך השנים, אפילו הרמנו כנסים משלנו, נלחמנו, רבנו, השלמנו, צחקנו, והכל ביחד.

אני בראש ובראשונה רוצה להודות לגולשים. בלעדיכם, בלעדי הכניסות שלכם לאתר, התגובות שלכם ברשומות, הלייקים בפייסבוק, הלבבות באינסטגרם, הצפיות ביוטיוב, החפירות בוואטסאפ, ההגעה שלכם לכנסים, הטלפונים המוזרים שלכם, הבדיחות הפנימיות, השטויות, כל זה לא היה מתאפשר. אז תודה רבה לכם מקרב לב. שנית, אני רוצה להודות לכל היוצרים של האתר שבחרו לתת, לכתוב, להשקיע, ליצור, ולחלוק מהידע שלהם איתנו. אתם אלה שעושים את אתר מפלצות כיס לכל כך שונה, כייפי ומעניין. אתם מוכיחים את האימרה שיש לכל אחד משהו לתרום. תודה רבה מאוד לכם!

אני מקווה שנישאר גם לחגיגות 9 ו10 לאתר! 

פוסטים קשורים

11 תגובות

  1. מזל טוב!
    וכל הכבוד ליוסי על ההשקעה באתר שהופכת את האתר לאחד האתרים הטובים בארץ!

  2. מזל טוב!
    אבל רק דבר אחד חסר באתר/ הערוץ: הT.C.G.
    זה אחד הדברים הכי גדולים של המותג פוקימון ובאתר אין ממש פתיחות של קלפים וכל מיני חדשות על הT.C.G.

  3. Noivern – יש לנו פינת TCG באתר, אבל מאחר ואין לנו איש צוות באתר שמומחה בתחום, אז זה מקבל פחות במה.

  4. אני לא יודע למה אבל התמונה של הרשומה הזו מזכירה לי את deviantart. זה הזכיר לי דברים שהייתי רוצה לשכוח…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *