סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

הרובוטים של צוות רוקט – 5 / פוקישי

לצוות רוקט יש מלא רובוטים באנימה. בכל רשומה כזו אציג לכם עשרה רובוטים של צוות רוקט. תהנו.

המכונה הופעה ראשונה יכולות
תמונה שם
  רובו ספינדה ספינדה מביא המזל [לינק] יש לו זרועות שיוצאות מפיו, והוא מאחסן אותם בתא שבבטנו. ישנה מראה שיוצאת מבטנו והיא יכול לשקף  מתקפות פיזיות. קיבל נזק מהפיצוץ של פיינקו והושמד על ידי מכת הברק של פיקאצ'ו.
  אישה זקנה ממוצעת פלאית מכנית בוט1 היער האסור [לינק] רודפת ולוכדת פוקימונים בעזרת זרועותיה הארוכות. יכולה להחזיר את המתקפות של פיקאצ'ו.
  ללא שם קרנבל הנוצה [לינק] יורה חשמל לעבר פוקימונים ולוכד אותם בעזרת ידיו הענקיות.
  חוטף מגעיל וממורמר סימן אחד רגע של פחד [לינק] מכונה חשמלית שלוכדת פוקימונים עם הזרועות שלה.
  ללא שם השופט [לינק] נועד כדי לגנוב את אייויזור, צ'רמיליון ווורטורטל של ג'ימי. פגיע למשאבת הידרו. הושמד על ידי שילוב של עלי תער, להביור ומשאבת הידרו של אייויזור, צ'רמיליון ווורטורטל.
  סגסוגת הייפר קינגלר זי מלחמת ההתפתחות [לינק] נועד ללכוד את האנטייל וגורביס. יכול לירות רשת מהצבת הגדולה שלו ולשגר את הקטנה. טבע על ידי מכת ברק של פיקאצ'ו.
  טוֹפֵרבּוֹ רוֹבּוֹ זְרוֹעַאֶקְזֵנְטוֹ רַשָׁעיַרוֹק כּלוּבְטוֹפֵר קרב התאומים [לינק] נועד לגנוב את סולרוק ולונאטון. יכול לשלוח 2 כלובים מידו הימינית, יכול לחסום מתקפות על-חושיות מבפנים וכל סוג של מתקפה מבחוץ. הרובוט יכול גם לשגר פצצות דבק מפיו. פגיע למכת ברק ועל-חושי.
  רובו דיגלט במעמקי האדמה [לינק] מכונת הדיגלט השנייה של צוות רוקט. חופרת בורות עם מקדחה, ויכולה לתפוס פוקימונים בעזרת ידה הלוכדת.
  שואב עונשים מסע חדש [לינק] יש לו ידי ואקום, ויכול לשאוב פוקימונים. הושמד על ידי סיבוב האש של קומבסקין ומכת הברק של פיקאצ'ו.
  טוב בלתפוס הרבה דברים (ט.ב.ה.ד) ארטיקונו האגדי [לינק] הוא מסוגל לעוף, ויש לו זרועות לוכדות שניתנות להארכה בשביל ללכוד פוקימונים. גרסה ירוקה של הרובוט שומשה ב"הקרב על האגם".

פוסטים קשורים

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *