סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

בעד ונגד: פיקאצ'ו בלש חוקר / Detective Pikachu

הסרט החדש מבית היוצר של פוקימון מפגיש אותנו עם אחד המשחקים הפחות ידועים של המותג – "פיקאצ'ו בלש חוקר" והדעות עליו ברשת חלוקות. חלק אוהבים אותו מאוד, וחלק שונאים אותו מאוד.

הגיע הזמן שנפתור את הסוגיה הזו אחת ולתמיד. אנחנו מפרסמים בפניכם את הדעות שלנו על מחלוקת זו. אתם מוזמנים לצרף את דעתכם. אנו מקווים שיהיה דיון מהנה, פורה ומעניין.

היטמן: כשראיתי את הטריילר לסרט, הדבר הראשון שחשבתי עליו – אלוהים שישמור! כמה סיוטים זה הולך לעשות לי בלילה! מה זה הפוקימונים האלה? מי יצר אותם? וכמה סמים הוא לקח? מה שהם יצרו הוא מכוער מאוד, לא מתאים ולא מגניב! דבר שני שחשבתי עליו – נגמרו להוליווד הרעיונות? כל פעם מוצצים את אותו רעיון ועושקים את הכסף שלנו מחדש! כמה סרטים היו על פוקימון? 22? לא הגיע הזמן להפסיק עם הניסיון הפתטי הזה ולהמציא רעיונות חדשים לסרטים? הדבר השלישי שחשבתי עליו – לקחו את שני הפוקימונים הכי אהובים; צ'ריזארד בעידן הישן וגרנינג'ה בעידן החדש והפכו אותם לרשעים בסרט. כאילו, מה חטאנו? למה לא לתת להם להיות הגיבורים של הסרט! נמאס לי מפוקימון! נמאס לי מהקולנוע! נמאס לי מפוקימון גו! תעירו אותי כשהחרא הזה יסתיים!

סער: הסרט הזה הוא אבן דרך ענקית במותג של פוקימון. אחרי שנים של משחקים וסרטי אנימציה, מגיע סרט לייב אקשן והוא נראה מעולה! זה אכן מוזר לראות את הפוקימונים האהובים עלינו באנימציה ממוחשבת-ריאליסטית, אבל זהו חלומו של כל שחקן או צופה שאוהב אותם – לראות אותם במציאות! האנימציה הזאת מרחיבה את האופי של הפוקימונים. מתי בפעם האחרונה ראיתם צ'ריזארד, גרנינג'ה או מר מיים כאלה מפחידים? זאת ההזדמנות לכל מי שלא יכול להשיג את המשחקים או להתחבר לאנימה (וגם למי שכן) להתאהב בפוקימון שוב בדרך חדשה לגמרי. כמובן שזאת אדפטציה של משחק שקיים, אבל זה בבירור שונה ובעל אופי אחר לגמרי. צבעים כהים, אקשן, והומור שלא תמצאו בשום מדיה אחרת של פוקימון. אם יש לכם חברים/קרובי משפחה, קחו אותם לראות את זה. במיוחד אם יש לכם אחים. הסרט הזה הוא נוסטלגיה במובן שונה ממה שאנחנו בדרך כלל מקבלים מפוקימון. יש פוקימונים מדורות חדשים יותר ואם תסתכלו בטריילר תראו שיש רפרנסים לעולם המשחקים בכל פינה. זו יכולה להיות התחלה של עידן חדש לפוקימון…

פוסטים קשורים

18 תגובות

  1. אני נגד

    זו באמת הזדמנות לאנשים אחרים ולא אוהבים פוקימון להחבר כמו שסהר אמר, אבל זה מהלך חצי חכם כי אחרי שהם יתרכזו יותר הם יבינו שזה שונה לגמרי.

    כמו שהיטמן אמר הדמויות באמת קריפיות, לא בהגזמה שיעשו סיוטים אבל בהחלט מספיק שלידים קטנים שהיו רגילית לצפות במצויירים פתאום רואים את זה ורואים את פסידאק, גיגליפאף, מר מיין או כל פוקימון אחר שנראה מוזר בסרט.

    מבין כל המשחקים של פוקימון (לא הרגילים) בחרו דווקא לעשות על דיטקטיב פיקאצו, אני מתכוון שהם יכלו לעשות פוקימון מיסטרי דנגן, פוקימון רנגר או אפילו פוקפארק (למרות שזה משחק יחסית גרוע). לא שיחקתי או ראיתי את המשחק אבל אני חושב ששינו בסרט את כל התוכן של המשחק כמעט, שזה לא משהו שצריך להיות.
    בטח כבר ראיתם את הסרט של רד, שבו אפשר לומר הכל היה כמו במשחק.

    שראיתי את פיקאצו לראשונה הייתי בשוק, לראות איך הגזימו בפרווה שלו ובעיצוב שלו, כאילו לקחו פוקימון ולקחו ממנו את היופי, אני מתכוון גם לשאר הפוקימונים.

    מה שאני חושש הוא שהם ימשיכו כמו זה בסרטים ואולי אפילו איכשהו במשחקים או בפרקים הבאים של הסדרה.

  2. אני לגמרי בעד. דרך אגב, הבהירו את זה כמה פעמים בסדרה ובמשחקים: אין דבר כזה פוקימונים רעים, יש מאמנים רעים. עוד משהו, נראה לי שזה גם אמור להיות רפרנס לסופר סמאש ברוס

  3. לא נראה לי…

    לפוקימון אולי יש קשר לסופר סמאס ברוס אבל אין הם בכל זאת לא ישימו רפרנס למשחק אחר…

    יש שם רק קצת רפרנסים למשחקים.

    וכולם מתלהבים מהסרט רק בגלל שלראשונה הוא נראה מציאותי יותר

  4. פוקימון גו זה משחק מעולה לדעתי.
    והסרט טיפה טיפשי, לא מספיק שאנשים חושבים שפוקימון זה תינוקי אז הם מוסיפים לנו עוד עם פיקאצו חוקר כיאלו אנחנו בערוץ לולי

  5. עוד סיבה למה אני נגד – בטריילר לקחו פוקימונים שאמורים *לבחור* להילחם, והכניסו אותם לזירות גלדיאטורים במטרה להילחם גם אם הם לא רוצים. כלומר, אין להם ברירה! זו התעללות בפוקימונים!

  6. אפשר לומר, הסרט אמור להראות כאילו הוא לנערים יותר…

    הם בעצם נוטשים את הילדים בשביל נערים… לפחות 50% מהילדים כנראה לא יטכלו לצפות או יקבלו סיוטים.

    חוץ מזה כפי שאמרתי, בסרט אין כמעט חלקים שהיו במשחק, לא כמו הסרט של רד.

  7. למה להיות נגד?
    אם הסרט לא היה טוב אז שלא היה טוב, זה לא יפגום במותג הקיים
    לדוגמא הסרט הלייב אקשן של דרגון בול היה גרוע, נוראי מהסרטים הרעים שראיתי ובכל זאת זה לא פגע לי באהבה ובאיכות של דרגון בול זי, כך גם אם הסרט של פוקימון היה רע זה לא יוריד לי מהערכה שיש לי למותג ולדברים הקיימים (סרטים,משחקים, אנימה…)
    לגבי העיצוב של הפןקימונים בעולם האמיתי, אני חושב שפיקצו נראה מדהים! לא יותר מידי פרווה ממש לא! ככה בדיוק דימיינתי אותו במציאות
    וככה גם רוב הפוקימונים בסרט, חוץ מצאריזארד וגיקליפף שיש לי טיפה בעיה איתם (אבל היא לגמרי סבירה) אני חושב שכל הפוקימונים שהוצגו בטרייליר נראים מעולה ואני שמח שהשתדלו לעשות אותם כמה שיותר מציאותים ולא מצועצעים כי זה משהו שיכל להוריד לי מהסרט.
    אני רוצה להתייחס למה שהיטמן כתב
    "נגמרו להוליווד הרעיונות?" זה סרט הפוקימון הראשון שהוליווד עושה, בחיים לא היה סרט הוליוודי של פוקימון לפני כן ובנוסף זה סרט הלייב אקשן הראשון של פוקימון אתה לא חושב שזה רעיון טוב? הרי כבר שנים מדברים על סרט לייב אקשן לפוקימון וסופסוף עשו את זה וזה נראה מעולה
    אמרת גם על ה22 סרטי פוקימון לא ממש הבנתי מה אתה טוען, אתה חושב שמספיק עם סרטי הפוקימון? אתה לא חושב שזה דבר שבעייתי בשבילך להגיד בתור הבעלים של האתר הגדול בארץ?
    דבר נוסף שאמרת על גרנינגה וצאריזארד ועל זה שהם הרעים בסרט, דבר ראשון אני חושב שזה מוקדם להגיד שצאריזארד הוא רע בסרט, נכון הוא נראה נלחם עם פיקאצו אבל יכול להיות שזה היה קרב פוקימונים לגיטימי (גם אוניקס של ברוק נלחם עם פיקאצו של אש ואוניקס ממש לא רע) אבל גם אם כן למה זה כלכך רע? לקחת פוקימונים אהובים ולהפוך אותם לטובים בכל סרט זה משעמם זה כמו להחליט שכל פוקימון ורוד חייב להיות שייך לדמות נשית וכל פוקימון מסוג אופל לדמות רעה, חוץ מזה אני חושב שזה מעולה שהאוייבים כלכך מגניבים, יש משפט שאומר שככל שהאוייב יותר גדול ככה זה מראה ומדגיש כמה גדול הגיבור באמת, ומי יותר גדול מצאריזארד וגרנינגה?
    אני לא באמת חושב שהיטמן באמת חושב את מה שהוא כתב אני בטוח שהוא הקצין כדי לראות נגדיות לעומת דעת הבעד
    לשאלה של הרשומה, אני לחלוטין בעד! זה נראה סרט בוגר כפי ומצחיק אחד כזה שיחזיר לפוקימון את הגדולה הקולנועית שהייתה לה בעבר בתקופה הסרטים פוקימון מיו נגד מיוטו ופוקימון 2000, כי הסרט הזה פשוט מכוון לכולם למערצים וותיקים, מעריצים חדשים, אנשים שרק גדלו על המוצר, אנשים שנשבהו אחר פוקימון גו, אנשים שפשוט מכירים את המותג באופן כללי או אנשים שמחפשים סרט כפי וקסום המלא בבעלי חיים עם כוחות על, הם לקחו את ראיין ריינודלס, שחקן שנמצא בשיא הקריירה שלו נתנו לו לדבב את פיקצו וזה פשוט נשמע נפלא! אין לי ספק שגם מעריצי השחקן ודדפול ירצו לראות את הסרט
    אני מקווה שסרט הלייב אקשן של פוקימון יעשה למותג הקולנועי של פוקימון את מה שסרט הלייב עקשן של הדרדסים עשה למותג הדרדסים, המקרה די דומה לקחו מותג ישן והפכו לסרט לייב אקשן מצחיק, ומאז מותג הדרדסים רק עלה ועלה.
    יש רק דבר אחד שמאכזב אותי בסרט, הציגו לנו את הדמות הראשית כנער שלא מאמן פוקימונים, כלומר כנראה לא היה בסרט את אחד הדברים המרכזיים בעולם של פוקימון שזה אימון פוקימונים, לכידתם, השתתפות בקרבות וזכייה בתגים, כנראה שלאורך כל הסרט הפוקימון היחד שהיה שלו (או כשותף שלו יותר נכון) הוא פיקאצו וזה מצמצם באופן משמעותי את מגוון הקרבות שיכולים להיות
    אבל בכל זאת אני כולי ציפייה לסרט

  8. הסרט הזה נראה לי ממש, ממש גרוע. זה מיחזור של אותו רעיונות מסרטים ישנים יותר כמו הדוב פדינגטון וכל החרא הזה. "וואו! תראו את בעל החיים הקטן והחמוד הזה שיכול לדבר ולתקשר עם בני אדם! והוא מתנהג כמו בן אדם רציני! איזה חמוד!"

  9. לא משנה אם הסרט יהיה טוב או גרוע, אני הולך להיות שם ולפחות להנות קצת כי הם מציגים חלקים קאנוניים של עולם הפוקימון שלא ראיתי.
    אני כנראה עיוור קצת, כי אני אפילו לא מצליח לדמיין מקרה שהם יעשו לזה את מה שעשו לאווטאר משום מה, אבל מקסימום אני אתכחש לזה אחר כך.

    אני כרגע חושב שהסרט יהיה מעולה, הרבה יותר טוב משמגיע לסרט כזה להיות בהתבסס על הסטוריה של סרטים על משחקי מחשב ואנימה, ואני בעיקר מקווה שיהיה להם חשוב לחקור איך פוקימון ייראה בעולם שהוא טיפה יותר מציאותי.
    נניח אני לא אוהב שפסיידק נראה פרוותי, ולא עם נוצות, או שגרנינג׳ה לא חלקלק מריר על עור. למרות שעוד אפשר לשנות דברים כאלו. אני מקווה שישקיעו ברעיון של מה פוקימונים יוצרים בחברה של אנשים שהם חיים בתוכה.

  10. אני אישית אהבתי את הקטע שהפוקימונים נראים ריאליסטים, אומנם הם לא חמודים כמו שחשבנו אבל בהתחשב שבמציאות לא הכל חייב להיות מושלם אז כך גם הפוקימונים בסרט (לדעתי..), אני הייתי הולך לסרט הזה.

    אל תשכחו שזה רק הטריילר הראשון לסרט, יכול להיות שיצא טריילר שני או שהסרט עצמו לא יהיה בדיוק איך שחשבנו בטריילרים.
    לגבי פוקימון גו.. אני יכול להסכים בתור שחקן ותיק שכן יש איזשהי הגזמה עם הביסוס של הנושא… אין לי מילים..

  11. אני נגד אבל אי אפשר לשפוט או לקבל דעה לפני שצפית בסרט
    אבל לדעתי הסרט הזה מדהים ות'אמת אני מעדיף אותו על POKEMON the power of us
    תאמרו את האמת, אתם מעדיפים סרט מצויר או אחד עם שחקנים?
    אני אישית מעדיף סרט עם שחקנים אמיתיים וגם זה הרבה יותר מצחיק מסרט מצויר

  12. אני מחולק בעד כי זה סרט שנראה ממש מגניב ונגד כי לקחו את צ'ריזרד ואת גרנינג'ה שני פוקימונים שאני והרבה אנשים אחרים מאוד מאוד אוהבים והפכו אותם לרעשים וגם חלק מהפוקימונים נראים כל כך קריפים ביחוד מיסטר מים למה?!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *