סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

קריפיפסטה!

לאחרונה קניתי את המשחק פוקימון X וסיימתי אותו. אבל הדבר שאני הכי ציפיתי לו זה לפרוץ לתוך המשחק, לגלות קודים נסתרים או הרפתקאות שהוסתרו מאיתנו. אילו רק ידעתי מה אני הולך לגלות…

כולם יודעים על רוח הרפאים של הנערה מלומיוס, נו, הנערה המסתורית הזו שמוצאת אותך באמצע קומפלקס העבודה. כאשר ראיתי אותה לראשונה, חשבתי שיש למשחק גליץ', כי היא לא זזה ממקומה, לא היה לה אנימציה והיא לא אמרה לי שום דבר.

אחר כך גיליתי שהיא מופיעה שוב בבית המלון של ריצ'יסים, ושם חיכתה לי הודעה – שמאחורי אחד העמודים שתומכים בתחנת הרכבת של לומיוס, יש מסר שמיועד עבור האדם שהרוח חיכתה לו. מסקרנות, החלטתי לנסות ולגלות עליה עוד דברים.

לא משנה איפה חיפשתי באינטרנט, לא היה מדריך אודות הרוח של הנערה. לא ידעתי למי היא מחכה. החלטתי לחקור את הנושא בעצמי ולגלות עוד רמזים. לא גיליתי הרבה. אז נותרה לי רק אופציה אחת – לפרוץ למשחק.

לא רציתי בהתחלה לפרוץ למשחק כי חששתי שזה יהרוס לי את השמירה. אבל הייתי סקרן. קניתי את המשחק Y ליתר בטחון, והחלטתי לפרוץ אליו. הדלקתי את המחשב שלי, והכנסתי את המשחק לתוך הקונסולה שהייתה מחוברת למחשב באמצעות קפצ'ר קארד.

שורות על גבי שורות של קוד הופיעו לי על גבי המסך. החלטתי למיין אותם לפי קטגוריה, ומלא תיקיות התחילו להסתדר לי מול המסך. לקח לי כמה רגעים אבל בסוף מצאתי את התיקייה עליה רשום "רוח הרפאים של הנערה בעיר לומיוס". לחצתי על התיקייה ועוד שורות קוד הופיעו מולי. לאחר שהקוד הסתיים מצאתי קובץ קריאה שבו היה כתוב המלל הבא:

רוח הרפאים של הנערה בעיר לומיוס הייתה פעם נשואה לפקיד שעבר בקומפלקס בשדרה בצפונית. יום אחד, קבוצה של פוקימונים תקפו את העיר, והביאו מלחמה לשם. הרבה אזרחים התחבאו בתוך הבניינים, אבל חלק יצאו על מנת להילחם בפוקימונים. בעלה של הנערה שאת שמה אנחנו לא נגלה לך, יצא להילחם בפוקימונים. הוא כתב הודעה וביקש מאשתו לפגוש אותו בחדר המלון. היא הלכה למלון וחיכתה לו שם במשך שנתיים. חיה מקיבוץ נדבות.

בסופו של דבר, הפוקימונים נעלמו, אבל הרבה אזרחים נהרגו על הדרך. למזלם, הבעל לא נהרג. הוא מצא את עצמו בתחנת הרכבת של לומיוס, בקושי חי. הנערה שמעה על כך, הגיעה לתחנה הרכבת, ניגשה אל בעלה ודקרה אותו עם משהו, תוך כדי שהיא זועמת מכעס. לאחר מכן, הנערה חזרה לחדר המלון וכל המעשה שעשתה פרח מזכרונה. אפילו כעת, כשהיא בעצמה מתה, היא מחכה לבעלה במשרד הישן, האיש שהיא אהבה, וגם הרגה.

כיביתי את המסך. לא היו לי מילים. למה שלמשחק פוקימון יהיה תוכן כזה מחריד? ניתקתי את הקונסולה שלי מהמחשב ורציתי לבדוק אם המשחק Y עדיין עובד. הדלקתי את המכשיר והוא היה שחור. חיברתי אותו לחשמל והבטרייה הייתה מלאה. נתתי מכה בצד והופיעה האות Y. לפתע צליל מוזר התחיל להתנגן באוזניות שלי. ניסיתי לכבות את המכשיר, אבל זה לא עבד. לפתע הופיעה דמות על המסך ולידה טקסט:

אתה גילית את האמת לגבי, על כך שהרגתי את בעלי. אני לא יכולה להסתכן שתפיץ את זה הלאה. אצטרך להרוג גם אותך.

זרקתי את המכשיר לפח זבל ומאז לא שיחקתי יותר בפוקימון. לפעמים כשאני נוסע ללימודים עם הרכבת, אני יכול להישבע שאני רואה כתובות על עמודי התווך שמחזיקים את התחנה. ולפעמים אני רואה נערה עומדת שם ומחכה. מבטה מופנה אלי. וחפץ חד בידה.

פוסטים קשורים

7 תגובות

  1. הוא כרגע אמר קריפיפסטה שלמה והדבר היחיד שמעניין אותך זה שהוא נמצא בפוקימון איקס ולא וואי?!

  2. היא חיכתה לו במשך שנתיים, הפכה לעניה וחיה מנדבות. רק בגלל שבעלה אמר לה לחכות לו שם, אז זה די מסביר

  3. אני חושב שאני בחיים לא אבין למה אנשים פשוט לא מתעלמים מדברים כאלה שזה קורה. זה תמיד מכניס אותם לצרות כאלה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *