סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

ביקורת לסרט – פוקימון: הבלש פיקאצ'ו / היטמן

פוקימון במסכי הקולנוע של ישראל ב2019. מי היה מאמין? הפעם האחרונה שזה קרה הייתה לפני 16 שנה ובסרט ההוא גילינו שפרופסור אוק הוא בעצם סמי הצעיר, דבר שהרעיד את מיתרי עולמינו. הפעם עלילת הסרט מתרכזת בדמותו של טים גודמן, יתום חסר פוקימונים, שפוגש פיקאצ'ו מדבר, ומשתכנע לצאת להרפתקה במטרה למצוא מה קרה לאבא שלו, שנעלם בפתאומיות בתאונה קשה.

הסרט הוא עיבוד קולנועי למשחק הספין-אוף "פיקאצ'ו הבלש". ולא, הוא לא מבוסס על המשחק "פוקימון גו", כמו שגיא פינס פרסם בתוכנית שלו (לינק). על מנת לגרום למשחק היחסית לא מוכר הזה להצליח בקולנוע, ההפקה דאגה לחבר בין ארבעה גופי ענק: אולפני לג'נדרי, האחים וורנר, טוהו וחברת פוקימון, מה שמזכיר לנו את הנבואה שנכתבה כאן באתר לפני מספר שנים (לינק). וכדי לוודא שהצעירים יבואו לצפות בסרט, הם ליהקו את ראיין ריינולדס (דדפול) לתפקיד הראשי.

התוצאה מרשימה. עולם הפוקימונים של הסרט הוא מלהיב, מבדר וקרוב מאוד למקור שאנחנו מכירים ואוהבים. משהו שאי אפשר להגיד על סרטי לייב אקשן האחרים, כמו לדוגמה: סוניק. לצד הנראות מכניסת הפנים, יש בסרט המון הומור מוצלח, שלעיתים מעפיל על הדמויות הראשיות. שימו לב במיוחד לדמויות של פסיידאק ומיסטר מיים. הן מוצלחות במיוחד. עוד דבר שטוב בסרט הוא הופעתן המרכזית של כל הדמויות המוכרות למעריץ הממוצע, כמו: פיקאצ'ו, צ'ריזארד ומיוטו.

הדברים הפחות טובים בסרט הם המשחק המעט רובוטי של השחקן ג'אסטיס סמית' (עולם היורה: נפילת הממלכה), שעושה את הופעת הבכורה שלו בתפקיד ראשי בסרט גדול. כמו כן, הסוף של הסרט אינו מניח את הדעת, ורק כדי להימנע מחשיפת ספוילרים מיותרים, לא נרחיב על כך יותר.

אבל בשורה התחתונה, הסרט עונה על כל הדרישות שיש למעריץ פוקימון ממוצע ואפילו קצת יותר. ואפילו יש דיבור על כך שהסרט יקבל המשכון אחד או שניים, ואפילו מספר אזכורים בסרטי "דדפול" הבאים. כך שאם תהיתם אם הסרט מוצלח או לא, נתונים אלה וביקורת זו מבהירים ללא כל צל של ספק שהתשובה היא – כן! אז למה אתם מחכים? לכו ותפסו את הסרט הזה בקולנוע!

פוסטים קשורים

14 תגובות

  1. זה היה סרט מדהים
    העלילה יכולת המשחק של השחקנים הטקסטים היו נהדרים
    לפי דעתי זה סרט שלוקח את שני הסרטים הקודמים של פוקימון ואני ממש מקווה שיעשו עוד כאלה

  2. חייב לציין שאני יחסית מאוכזב מהסרט.

    א. הראו ממש מעט פוקימונים. ישנם כלכך הרבה פוקימונים שיכלו להראות (לא לשניה בודדת כמו בסרט) והם לא עשו את זה. סהכ היה ממש מעט פוקימון לעומת המאות שבאמת קיימים. וגם אז, חוסר השקעה בויזואל, רוב הפוקימונים נראים כמו בובות פרווה.
    ב. לא השקיעו מספיק באפקטים של מתקפות. זה היה יכול להפוך את הסרט למדהים ויזואלית אבל שוב. היה ממש מעט.
    ג. כמעט שום דבר מעולם הפוקימון המוכר. לא לכידת פוקימונים, לא קרבות רציניים, לא מכונים, לא פרופסור מחוזי.
    ד. למעט מיוטו, לא הראו שום אגדי נוסף כדמות. חבל היה יכול להיות ממש יפה אם היינו זוכים לעוד כמה אגדיים ממחוזות שונים.
    ה. יש מעט חורים בעלילה, דברים לא כלכך ברורים שם עד הסוף.

    אישית צפיתי ליותר. ומעט התאכזבתי.
    יכלו להשקיע יותר, בעיקר באפקטים של פוקימונים ומתקפות שישאירו את הצופים פעורי פה.
    בעלילה מעט יותר מסודרת.
    בקרב פוקימונים רציני אחד לפחות בזירת קרב אמיתית.
    בדמויות מוכרות בעולם הפוקימון.
    בקיצור, אם הם מתכננים המשכון. יש על מה לעבוד.

  3. תומר, אם זה מה שחשבת לגבי הסרט, אני ממש בטוח שתהנה ממנו פי כמה בצפייה נוספת.
    לגבי כמות הפוקימונים שהציגו בסרט, בכל פריים פחות או יותר דחפו פוקימונים, הראו כל כך הרבה פוקימונים שלא הצלחתי לספור כמה פוקימונים שונים היו. כמעט בכל מקום חדש היה פוקימון שלא ראינו קודם בסרט, פשוט ברקע, מתקיים ונראה מדהים ממש. אני רוצה לצפות בכל הסרט רק צפייה של למצוא את הפוקימונים שהכניסו.

    הסיבה שלא היו המון מתקפות וגם לא הרבה מעולם הפוקימונים המוכר היא לא רק תקציב, אלא זה כי הסיפור שלנו לא כולל אפילו מאמן פוקימונים אחד. אנחנו מכירים את העולם של אימון הפוקימונים כבר מבפנים ומבחוץ, אני מעדיף בהרבה הרפתקאה של אנשים שאינם מאמנים בתוך עולם הפוקימון.

    ממש לא הייתי רוצה לראות יותר מפוקימון אגדי אחד, יש סיבה לזה שפוקימונים אגדיים הם אגדיים, אם הם היו בכל מקום כמו סוכריות הם לא היו אגדיים. גם להכניס פוקימון אגדי אחד זה יכול להישמע מופרך, כי זה נדיר בצורה קיצונית, אבל אפשרי. יותר מאחד? זה היה לא פשוט גורם לזלזול באגדיות שלהם.

    אחרי צפייה ראשונה, אני לא בטוח אם יש חורים בעלילה, אני לא חושב שיש חורים משמעותיים. כן, הם עשו את העלילה מורכבת ולא הסבירו אותה בסוף, אבל אני מעדיף את זה בהרבה כי זה נותן לי אפשרות להרכיב את זה בעצמי, וזה נותן לי ערך מוסף בתור אדם בוגר שרואה את הסרט.

    אם לא שמים לב, נהנתי ממש!

  4. תומר, בתור דבר ראשון, כבר מהטריילר אפשר לראות מלא פוקימונים שונים ברקע.

    דבר שני, הסרט מבוסס על המשחק של detective pikachu, במשחק הזה אין מכונים, קרבות רציניים, תפיסת פוקימונים. זה מקום אחר, לא בכל המקומות אצל פוקימון זה יעבוד ככה.
    אולי יש פרופסור, אבל אתה מצפה שיהיה פרופסור בכל עיר?

    מיוטו הוא האגדי היחיד במשחק, ולהוסיף עוד פשוט יגרום לכאוס ענק, חוץ מהעובדה שהקטע באגדי הוא שלא קל למצוא אותו.

  5. ממש אהבתי את הסרט אבל אני לא יכול לכתוב משהו ארוך ברמות כי אני מהטלפון

  6. ראשית אין סיבה לרדת על סרטי לייב אקשן אחרים במיוחד לאור העובדה שהסרט הזה היה ממוצע ולא יותר ושנית יש בסרט עוד שחקן מדדפול

  7. סרט מדהים, יותר טוב מרוב סרטי הפוקימון, במיוחד בגלל שהוא עם שחקנים אמיתיים ו הפוקימונים, חמרות שהם נראים שונה הם נראים אפילו יותר טוב כאמיתיים, סרט מדהים!!!!!!

  8. זה ללא ספק בלי לחשוב פעמיים הסרט הכי טוב שראיתי בחיי!!
    כשראיתי את הסרט עוד לא ראית פרק אחד של פוקימון והבנתי הכל. העלילה הייתה מדהימה האנימציה גם…

    והדבר הכי טוב בסרט הוא…

    שפסיידאק משחק תפקיד ראשי!!!!!!!!

  9. עוד לא ראיתי את הסרט ואני ממש רוצה לראות אני אפילו לא יודע מה המזימה ומי הרע אפילו שזה הקטע בסרטי בילוש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *