סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

חדשות אתר: חופש גדול, אלף לייקים, 2500 סאבים ועוד!

שלום רב,

אז עוד חודש עבר עלינו לטובה וכעת אנחנו נכנסים לחודשי הקיץ, הידועים בתור – "החופש הגדול". אני רוצה לברך את כל התלמידים שגולשים באתר בברכת חופש נעים, אני מקווה שתהנו מהחופש, תשתו הרבה מים, תזהרו בדרכים ותמצו אותו עד תום.

אנחנו באתר גם ננסה להנעים את זמניכם בחופש הזה עם מגוון פעילויות ופרסומים, הכוללים את: ספר המזלות של פוקימון, מנגה כרך 17, משחק הישרדות מקוון, תערוכות ציורים, ליגת שואודאון רנדומלי, ועוד כמה הפתעות ששמרנו לכם עד לרגע האחרון. הנה לוח הזמנים המלא:

יולי:

אוגוסט:

בהזדמנות זו, אני רוצה לברך בברכת ברוכים הבאים את כל מי שהצטרף לדף הפייסבוק של מפלצות כיס בזמן האחרון. זוהי נקודת מפנה חשובה בהיסטוריה של האתר, שכן הגענו ל1000 לייקים! אני עדיין חושב מה לעשות במסגרת חגיגות האלף, אז למי שיש רעיון מתאים, מוזמן לכתוב אותו בתגובות.

עוד בשורה משמחת שקרתה באתר היא שערוץ היוטיוב של האתר הגיע ל2,500 מינויים. זה בהחלט כבוד גדול ואנחנו מודים לכם על כך מקרב לב. גם בחגיגה זו אני עדיין לא סגור על רעיון מה כדאי לעשות, ושוב, אני מפנה את השאלה אליכם – אם יש לכם רעיון טוב, אתם מוזמנים לשתף אותו איתנו.

אז זה היה העדכון שלנו להיום. לא נסיים בלי שיר קצר ונעים. תהנו.

פוסטים קשורים

14 תגובות

  1. ההישרדות נשמה אחלה אם אני לא אעוף על ההתחלה טורניר שואודון אני אשתתף אבל אני גרוע יחסית. בקיצור די סבבה אני חושב בעיקר קשור לאיך יעשו את זה

  2. Giladof – עובדה שהוא מעניין יותר אנשים.

    זראורה פוקימון – אתה תראה בהמשך.

    מיקו – הוצאה של שחקנים שלא יגיעו או לא ישתתפו.

    supershipper – ההרשמה לשואודאון היא על המקום.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) – אתה תראה ביום הפרסום שלה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *