סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

צוות רוקט מגיעים לפוקימון גו!

מאמנים, יש לנו הודעה חשובה מפרופסור וויילו: "שמתי לב לכמות מדאיגה של דיווחים מאת מאמנים שאמרו שהם מצאו פוקי-סטופ בלי צבע?" מאמנים, בבקשה דווחו על כל פוקי-סטופ שנראה חשוד.

צוות רוקט מגיעים לפוקימון גו וכאשר אתם תתקרבו לפוקי-סטופ, הוא יראה לכם אפל יותר. אחרי שתסובבו את הפוקי-סטופ, חייל מצוות רוקט יופיע ויאתגר אתכם לקרב.

חוקי הקרב הם שאתם משתמשים בצוות הרגיל שלכם, והיריב מצוות רוקט משתמש בפוקימונים אפלים, כאשר השניים הראשונים הם ברמות שבין 2200 עד 2500 והשלישי הוא 3200CP ומעלה, כך שזה לא יהיה קרב קל. במיוחד כאשר פוקימונים אפלים הם סופר אפקטיביים כנגד כל הסוגים.

אחרי שתנצחו את חבר צוות רוקט, הוא יברח, וישאיר את הפוקימונים האפלים שלו מאחור. תהיה לכם הזדמנות לתפוס פוקימון אפל, לטהר אותו, ובכך להעלות לו את הרמה, וגם להעלות לו את הסטטים. שימו לב, אם תחליטו להשאיר את הפוקימון שלכם אפל, זה יעלה לכם המון ממתקים וסטאר-דאסט לעשות להם פאואר-אפ, ומנגד, זה יעלה לכם כמות סבירה כדי לטהר אותו.

פוקימונים אפלים שניתן לפגוש כרגע: בלבאזור, אייויזור, וינאזור, צ'רמנדר, צ'רמיליון, צ'ריזארד, סקווירטל, וורטורטל, בלסטויז, רטטה, רטיקייט, זובאט, גולבאט, סנורלקס, דרטיני, דרגונייר, דרגונייט, קרובאט, מדקיפ, מארשטומפ וסוואמפרט. השמועה אומרת שתוכלו ללכוד רק פוקימונים התחלתיים.

לינק לסרטון שפורסם כבר ביוטיוב:

מילות קישור: Shadow Pokemon, Pokemon Go, Team Rocket

פוסטים קשורים

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *