סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

ספר המזלות של פוקימון 9!

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2012/02/Glory_Day___Flaming_Moltres_by_GeneralStar.jpg

ג'יימס: "יש לקחת את מה שכתוב פה בחיוך, בהבנה ובפתיחות מלאה. תהנו!"

= = = = =

הערה: נשמח לקרוא אם צדקנו, טעינו, או כל דבר אחר בתגובות שלכם. תודה.

= = = = =

לונה, 24.3.2006, מזל 

את בשלב מבולבל בחייך, שכן מצד אחד את מרגישה שיש לך הרבה מה לתת לעולם ומצד שני את עדיין מתביישת לצאת לעולם ולכבוש אותו. השבוע יגיעו בשורות טובות!

רועי, 16.4.2006, מזל

אתה טיפוס שאוהב לצחוק, להשתובב, אבל בקרוב תסתיים לה תקופת הילדות ותצטרך לחזור ולהפגין אחריות כלפיך וכלפי החיים שלך. ההורים יקחו חלק ניכר מההחלטות הקרובות שלך.

אנסטסיה, 29.05.1998, מזל 

את אוהבת לחשוב על עצמך כטיפוס אפל, אבל בתוך תוכך את רגישה כמו כולם, פגיעה כמו כולם ורוצה שיאהבו אותך כמו כולם. אם תצליחי להוריד קצת מהמגננות, אהבה גדולה תמלא את חייך.

יואב, 27/6/2003, מזל

אתה טיפוס גאה שאוהב את החיים ואת מה שיש להם להציע. הזמן הקרוב יהיה טוב כדי להשקיע את עצמך בתחביב שהזנחת לפני זמן מה. אולי תגלה שאתה עשוי לפתח אותו ליותר מסתם תחביב.

עומרי, 17.11.2005, מזל

אתה טיפוס שאוהב לישון, לא לעשות הרבה וליהנות מהחופש. אילו החיים היו כאלה פשוטים. ויכוחים קטנים יגיעו בחודש הקרוב והם ינבעו מהרצון שלך לחיות את חייך אל מול ההוראות שתקבל מהמבוגרים שבחייך.

ליאל, 7/11/2009, מזל

חצי השנה הקרובה תהיה ממש טובה עבורך, גם בתחום הלימודי, גם בתחום האישי, וגם בתחום החברתי. אם תדע לשמור על עצמך, תצא עם רווח גדול. הכוכבים מראים שעליך להיזהר ממים בתקופה הקרובה.

אור, 19/4/2000, מזל

אתה צפוי להיכנס לשלב חדש בחיים שלך. אתה חושש, אבל אין לך ממה לחשוש. אל תרגיש לבד, יש לך חברים שמחכים לעזור לך ברגעים שבהם תצטרך אותם. היעזר בהם.

ינאי, 12.6.2008, מזל

אתה טיפוס שמסתפק בשלך. לפעמים אתה שומע אחרים משווים אותך לאחרים, מה שעשוי לפגוע באיזון הפנימי שלך לרגע או שניים, אבל אחרי זמן מה, אתה מבין מה שחשוב, ואתה חוזר לעצמך. צחוק יהיה חלק גדול בחייך ב10 הימים הקרובים.

יאיר, 15/12/2006, מזל

אתה מרגיש שאתה גדל להיות הבן אדם שתמיד רצית, למרות שיש לחץ מהסובבים שלך להיות אולי בן אדם קצת אחר. אל תרגיש רע, דע שכולם עוברים את זה. החודש הוא תקופה טובה לבקש משאלות ואחת צפוייה להתגשם בזמן הקרוב.

קים, 16.1.2003, מזל 

סדרות, טלוויזיה ורשתות חברתיות הן כל עולמך בשנה זו. תהנה מהתקופה הזו כל עוד אתה יכול. אתה עוד תסתכל בעוד כמה שנים על התקופה הזו בנוסטלגיה ותגיד שאלה היו השנים היפות בחייך. בשנתיים הקרובות אתה צפוי לעבור כמה שינויים גדולים מהחיים.

גלעד, 10.4.2005, מזל Deoxys normal sprite

לאחרונה טיולים הם חלק גדול מהחיים שלך, ולא פעם אתה מוצא את עצמך מחוץ לסיטואציה שאתה מכיר, אבל מצאת לעצמך סידור טוב, כך שאתה לא מרגיש לגמרי לבד. שיחה עם ההורים עשויה לפתור את הבעייה הזו.

ליגל, 27.6.2005, מזל

יש לך לפעמים את המחשבה שאנשים מגדירים לך הצלחה בתור ציונים בבית הספר, או להיות ילד למופת. אבל עבורך ההגדרה היא שונה מזה. לך אחרי האמת שלך ואתה צפוי לחוות הצלחה שאחרים לא צפו לה.

שלו, 27.9.2004, מזל

אנרגייה קוסמית צפוייה להגיע להציף את חייך עד יום ההולדת שלך. היא עשוייה לגרום לך להרגיש מאוד שמח, או מאוד עייף. זו תקופה זמנית. גילוי מוסיקה חדשה צפוי להעסיק אותך בחודשים הקרובים.

רועי, 30.6.2002, מזל

יש אנשים שמביעים את עצמם הכי טוב באמצעות הקול שלך, יש כאלה שכותבים את מה שיש להם על הלב, אתה פורק את ה"אני האמיתי" שלך דרך ציור. בתקופה הקרובה אתה תהיה עסוק, אבל תקופה זו תהיה מספקת ומלאת אתגרים.

עמית, 3.12.2009, מזל

בניגוד להרבה מבני גילך, אתה מוצא הרבה עניין בלמידת דברים חדשים, מה שעוזר לסקרנות וליצירתיות שלך. התקופה הקרובה לא תהיה שונה ואתה צפוי לגלות על עצמך הרבה דברים שלא ידעת קודם לכן.

אוהד, 28.07.97, מזל 

טיול מתבטל לך ואתה מרגיש מאוכזב. אך אל תשכח שיש לקחת דברים בפרופורצייה, שכן יש דברים יותר חשובים בחיים. עליך לחשוב ולהתפקס על מה שחשוב לך בחיים. התחייבות ארוכת טווח נמצאת ממש מעבר לפינה.

יותם, 13.7.2003, מזל

בין אם אתה רוצה להודות בזה או לא, אתה לא ממש מאמין באסטרולוגיה. אתה חושב שזה קצת מטופש, אבל מספר הפעמים שהכוכבים חזו לך את העתיד לא מותיר לך שום ספק שלפעמים הם צודקים. הימורים לא יצליחו לך בתקופה הקרובה.

אוהד, 21.8.96, מזל

באיזה שהוא מקום, אתה עדיין מחפש את עצמך. אתה לא לגמרי סגור אם מה שאתה עושה עכשיו זה מה שתעשה בעתיד ובשארית חייך, ולכן אתה נמנע מלהחליט החלטות הרות גורל. בקרוב המצב הזה ישתנה ותצטרך לעשות החלטה בנוגע לעיסוק שלך.

איתן, 15.3.2006, מזל

אתה מאוד מחובר לרגשות שלך, וזה מאפשר לך להתאהב במהירות. התקופה הקרובה תהיה עמוסה עבורך. תצטרך להכין לוח זמנים כדי להספיק את הכל.

גלעד, 3.7.1995, מזל

משפחה היא חלק חשוב מחייך. לפעמים אתה מוצא את עצמך נמצא בצומת דרכים ובוחר מה תהיה הדרך שלך על בסיס מה המשפחה תחשוב או תגיד אם תלך לכיוון אחר. זה יכול למנוע ממך לא מעט דברים. אתה חכם. אתה תמצא דרך לאזן את המצב.

נבו, 9.11.2009, מזל

סבלנות היא לא מילה שנמצאת במילון שלך. אתה תמיד אוהב להיות בתנועה, לעשות משהו, ולא לשבת רגע אחד בשקט. לפעמים זה יכול לעבוד לטובתך. לפעמים זה יכול לעבוד לרעתך. הימים הקרובים צפויים להיות מלאים בהתרגשות.

עידו, 24/4/2004, מזל Sableye normal sprite

אתה עובר תהליך התבגרות בתקופה הזו, ולפעמים אין לך כוח לכלום, ובא לך לברוח מהכל כדי לקבל את ההזדמנות להכיר את עצמך יותר טוב. אבל מאחר ואין לך את האפשרות הזו, תצטרך לעבוד עם מה שיש לך.

רועי, 4.2.2002, מזל

הפתעות רבות יגיעו בזמן הקרוב. רובן יהיו טובות, אבל אחת מהן תהיה מסעירה ולא מהבחינה שאתה הכי מצפה לה. ההמלצה של הכוכבים היא לזכור את התחושה הטובה ולנסות להביא אותה לידי ביטוי כשהסערה תגיע.

מצדה, 13.11.2007, מזל

תכנונים שהיו לך לא יצאו לפועל משום מה, אבל זה בסדר. את חזקה. ואת צפוייה להתגבר על זה. לצד זה, התעסקות בכסף זה משהו שיעסיק אותך הרבה בתקופה הקרובה, אז נהלי אותו טוב.

המלך, 12.12.2002, מזל

הזמן האחרון היה כייפי עבורך. אתה צפוי למצוא את עצמך בשנה הקרובה מתעסק בדברים של מבוגרים, כמו צבא, חברה, ואפילו מחשבה על לעזוב את הבית. הצלחה תיקח עבודה רבה, אבל אם תשקיע, תצליח.

ברק, 12.6.2012, מזל Jirachi normal sprite

התקופה הקרובה תתאפיין בשיפור ניכר בכל מה שקשור לחברים. יציאות יחזרו להיות על הפרק. ואפילו דבר ישן שזנחת בצד יחזור להעסיק אותך בתקופה הקרובה. השבוע תוכל לשנות לטובה את חייו של מישהו אחר.

ליאב, 18.5.2000, מזל

תקופה זו היא אינה המוצלחת בחייך. העיסוק המרכזי מרחיק אותך מחברים, משפחה ומדברים שאתה אוהב לעשות. הלוואי והיו לכוכבים בשורות טובות, אבל זה לא הולך להסתיים בקרוב. כדאי לתכנן מה תעשה כשתצא מהסיטואציה הזו.

עומר, 16.6.2003, מזל

אומנם אתה נוטה להיות פסימי, אבל התקופה הקרובה תראה לך שאין צורך בזה. אתה צפוי להשקיע במשהו מבחינת השקעה, זמן וכסף ואתה צפוי לראות תוצאות שיפתיעו אפילו אותך.

אוראל, 21.9.2005, מזל Lotad

אם יחפשו במילון את ההגדרה למונח "שטותניק", ימצאו את התמונה שלך ליד זה. אתה פשוט לא יודע מה זה להיות רציני ולקחת דברים ברצינות. לפעמים זה מצחיק ומבדח ולפעמים זה גם עולה לך ביוקר.

שירה, 29.11.2006, מזל

יש בך מתיקות שקל להתחבר אליה. לפעמים אחרים רואים את זה בתור פראיירית, אבל את יודעת בדיוק מה את עושה ומה עושה לך טוב. ואת כנראה לא תשתני כדי לרצות אחרים וכל הכבוד לך על זה.

איתי, 7.3.2007, מזל

התקופה הקרובה תהיה מאופיינת במוטיבים דתיים. התנסות בכל מה שקשור לתפילה, קריאת פרשה ועלייה לתורה יעסיקו אותך. זה גם השלב שאתה תחליט אם זה מתאים לך או לא. בכל מקרה, המשפחה תגבה אותך בכל החלטה שתעשה.

פוסטים קשורים

15 תגובות

  1. אני שונא לישון אני ישן 6 שעות בלילה כזה אבל אני כן אוה להתבטל אז: לקרוא לצייר לצפות בסדרות דרמה
    אבל אני מנסה גם לעשות דברים עם אנשים ולהיות מחוץ לבית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *