סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

אייקון 2019 זכרונות: הזמנה לפאנל עם המדבבות של פוקימון!

על אייקון:

הפסטיבל ה-23 למדע בדיוני, פנטזיה ומשחקי תפקידים.

אשכול פיס, שפרינצק 4, תל אביב ומתחמים סמוכים. חול המועד סוכות, 15-17 באוקטובר 2019. 
הפסטיבל מאורגן על ידי האגודה הישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה והעמותה למשחקי תפקידים בישראל ובשיתוף עם קהילות נוספות.

הפסטיבל מציע מאות אירועים שונים, ביניהם מופעי בידור מקוריים, הרצאות, פאנלים, משחקי תפקידים, תחרויות, סדנאות מקצועיות, הופעות מוזיקליות והקרנות סרטים. הפסטיבל מעניק במה ליוצרים ישראליים בתחום המדע הבדיוני והפנטזיה ומציע תוכניה אטרקטיבית ומגוונת לחובבי התחום, משעות הבוקר עד לשעות הקטנות של הלילה, במספר אולמות במקביל ובמתחם ענק של משחקי תפקידים מכל הסוגים.

הפסטיבל מציע למבקריו גם מגוון הזדמנויות למפגשים ולהיכרות עם חובבי הז’אנר בטווח רחב של גילאים ותחומי עניין וכן יריד דוכנים מהגדולים מסוגו בישראל. כחלק ממנו אנו מפעילים עבור מבקרי הפסטיבל את דוכן היד השנייה הגדול בישראל למוצרי מדע בדיוני, פנטזיה, משחקי תפקידים ועוד – פריטי וינטאג’, ספרים נדירים, סרטים, אקשן פיגרס ושלל מציאות שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר!

בנוסף מחכים לכם במתחם הפסטיבל ה”פונדק” – אזור המינגלינג, ואוהל משחקי הלוח והקלפים, שבהם תוכלו להתרווח ולחלוק את חוויותיכם מהאירוע שיצאתם ממנו וכן ליהנות מפעילויות קהילתיות שונות, להכיר אנשים חדשים על כוס קפה או תה וליהנות מתפריט נשנושים שנתפר במיוחד לפסטיבל.

הפסטיבל חוגג השנה את שנתו ה-23. במהלך אוגוסט תפורסם התוכניה, שתציע שפע רב של אירועים המיועדים לקהל הרחב הרואה בתחום תחביב, בצד אירועים שידברו גם לקהל החובבים המסורים שמתמחים בתחומי הז’אנר השונים. כולם גם יחד ייהנו משלושה ימים ולילות של אירועים אטרקטיביים ללא הפסקה.

הפסטיבל משלב תכנים אקדמיים לצד פעילויות הפונות לקהילות החובבים. כחלק מהכנס האקדמי של הפסטיבל אנו שמחים לארח את מיטב החוקרים בישראל. במסגרתו נגלה כמה דברים מדהימים על עולמנו, נטעם מעולם הספקנות המדעית ונשכיל בתחומי האסטרונומיה והמדעים המדויקים, כמו גם מדעי הרוח, החברה והיהדות. רצועות הרצאות יוקדשו גם לנושאים ספרות, קומיקס, אנימה טלוויזיה, קולנוע ועוד.

כמדי שנה יוענקו פרס עינת לסיפורי מקור חדשים ופרס גפן לספרים ולסיפורים הטובים ביותר בתחום המדע הבדיוני והפנטזיה שראו אור בעברית בשנה החולפת. ההצבעה לפרס גפן תיערך במהלך הפסטיבל. מידע נוסף על הפרסים תמצאו באתר הפסטיבל.

אייקון 2019 יוצא אל הפועל תודות לתרומתם של מאות פעילים ומשתתפים, שלוקחים בו חלק בהתנדבות מלאה ומתוך תחושת שליחות ליצירת הפרויקט המיוחד הזה. על העבודה שמאחורי הקלעים ועל האפשרות לקחת חלק בהפקה ניתן למצוא פרטים במדור ההתנדבות באתר הפסטיבל.

= = = = =

על הפאנל:

הקולות שמאחורי מגוון דמויות אהובות מגיעים לאייקון כדי לספר על הפעמים הראשונות ועל זכרונות מהן, על רגעים מכוננים במדיה ובקריירה, ועל השפעת עולם הדיבוב על התפתחות ז'אנרי המד"ב והפנטזיה וקהילות אוהדיהם עם השנים, והשתלבותם במדיה. אולי אפילו נדאג להפתעה קטנה במהלך האירוע! 😉

***צוות המדבבות המשתתפות יענה בשמחה על שאלות מהקהל במהלך מסגרת זמן מוגדרת, קרוב לסוף הפאנל.***

מנחי האירוע: יונתן הימלפרב וזמר גלפז, מנהלי קבוצת חובבי מדבבים מהארץ ומחו"ל.

המדבבות המשתתפות:

* טליה ברקאי – מדבבת ובמאית דיבוב ותיקה, בעלת עשרות תפקידים תחת ידה. (בובספוג, פוקימון, קסם של הורים, החיפושית המופלאה, וסדרות רבות אחרות)

* אורלי תגר – מדבבת ותיקה בעלת תפקידים במגוון סדרות. (כוח הטיטאנים, ליגת הצדק, סאקורה, מועדון ווינקס, וסדרות רבות אחרות)

* נוגה טבצ'ניקוב – מדבבת חדשה, קוספליירית, וחובבת גדולה של אנימה, דיסני ואופנה יפנית. (פוקימון XY, זואי ורייבן)

* קמע שבדרון – מדבבת חדשה, קוספליירית, יוטיוברית, וחובבת שירה, תרגום, משחקי וידאו ומשחק במחזות זמר. (אלכסה וקייטי)

= = = = =

לינקים שימושיים:

דף הפייסבוק של אייקון (קישור לחיץ)

אתר האינטרנט של אייקון (קישור לחיץ)

דף הפאנל בפייסבוק (קישור לחיץ)

קבוצת חובבי מדבבים מהארץ ומחו"ל בפייסבוק (קישור לחיץ)

= = = = =

שונות:

אתם מוזמנים להישאר מעודכנים לאתר מפלצות כיס, אולי נעשה חלוקה של כרטיסים בחינם לפאנל.

פוסטים קשורים

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *