סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

המצוד אחר כבוד: פרק 28 – ג'יימי נגד ג'ק (רק אחד ינצח!)

הפוקידע של ג'יימי צלצל, מהצד השני דיבר דון קורליאון.

"ג'יימי, אתה שומע אותי?"

"כן, אני שומע אותך, אתה לא צריך לצעוק".

"אני בקצה השני של המיצר. אתה בטוח שהוא יבוא לפה?"

"כן, כבר אמרתי לך, מאיר נסע לקוטב הצפוני לחפש רמזים לאבא שלו, אם יש דרך עבור סבא שלו למצוא אותו, זה רק דרך שני המעברים האלה, האחד שאני נמצא בו והאחד שאתה נמצא בו".

"ואיך נדע לאיזה אחד הוא יגיע?" דון קורליאון שאל.

"לא נדע", ענה ג'יימי.

שתיקה השתררה בשיחה.

"תגיד, ג'יימי, קיבלת את הדאגטריו ששלחתי לך?"

"כן".

"אני מצטער שלא יכולתי למצוא צורת קנטו, אז הבאתי לך צורת אלולה במקום".

"זה בסדר גמור".

"עוד דבר", התחיל קורליאון לשאול… אבל רעש אדיר נשמע וג'יימי מיהר לנתק את השיחה.

לא עברו כמה רגעים ומול ג'יימי עצר אופנוע סקי שדהר על המים ועליו רכוב אדם צעיר, בערך בגילו. אותו אדם ראה את ג'יימי, עצר את כלי הרכב, וירד ממנו.

"אני מבין שאתה ג'יימי ואן איידן", אמר הזר.

"בכבודו ובעצמו, ומי אתה?"

"אתה יכול לקרוא לי דדפול".

שניהם שלפו במהירות את הפוקימונים שלהם, ג'יימי את דאגטריו ודדפול הידוע בשמו האמיתי – ג'ק גלוס הוציא את קורוינייט הגנוב.

שני הפוקימונים הביטו זה בזה בציפייה ואז שלחו כל אחד מתקפה משלו, דאגטריו תקף עם מתקפת ראש מתכתי ואילו קורוינייט תקף עם כנף פלדה. לא עבר רגע וקורוינייט נפל מחוסר הכרה לרצפה.

"חשבתי שהמוסד ישלח אחרי אנשים טובים", אמר ג'יימי.

"חשבת נכון", אמר ג'ק ועצם את עיניו וסיבב את מפרקתו עם כיוון השעון. לא עבר רגע ודאגטריו התחיל להשתולל בקרח, כאילו משהו מבחוץ מאוד מכאיב לו. ג'יימי ראה את זה והבין שמי שתוקף את הפוקימון זה מי שעומד מולו. הוא הוציא סכין מהמגף שלו וקפץ לעבר דדפול.

שני הפושעים התחילו בדו קרב סכינים מהיר ועצבני, כאשר כל אחד מנסה לבחון את גבולות היכולת של השני. ג'יימי תקף עם תרגיל שלמד באחד המשלחות שלו לעיראק וכמעט שחתך את יריבו. מהצד השני דדפול קפץ באוויר בסיבובים כאילו מעולם לא נכלא בצינוק בעומק של מינוס 13 קומות, ותקף את ג'יימי מהאוויר, ולו רק כדי להראות לו מי שולט כאן. שני הלוחמים ניסו את כל מה שיש להם. בשלב מסוים, גלוס עצם את עיניו, הרים את דאגטריו מהקרח וזרק אותו באמצעות כוח המחשבה על יריבו. ג'יימי חשב מהר, הוציא את הפוקדור שלו והחזיר את הפוקימון למקומו. לאחר מכן, ג'יימי תפס את המגף שלו והוציא ממנה סכין שנייה. ג'ק לא חיכה לאף אחד, מיהר לקפץ בסלטות מרשימות לעבר אופנוע הסקי שלו והוציא משם 2 חרבות קטאנה. שני הלוחמים חבטו זה בזה וקולות צלילי המתכת הפוגעים אחד בשני נשמעו במשך קילומטרים בשל ההד המקומי. ג'יימי בשלב מסוים החליט שהוא צריך להיפגע כדי לפגוע והוא נתן לדדפול לחתוך לו את הכתף השמאלית עם החרב השמאלית שלו רק כדי שהוא יתכופף, יחליק על הברכיים שלו לעבר הרגליים של ג'ק גלוס וינעץ ברגלו השמאלית את סכינו הימיני. שום צעקה לא נשמעה. ג'ק תפס את הסכין, הוציא אותה במהירות מהרגל שלו וזרק אותה לאחור. הוא צלע לעבר ג'יימי בצעדים מדודים, הוא כבר לא ניסה להתגרות בכוח המשיכה עם הקפיצות שלו. ג'יימי תפס את הסכין השנייה שלו כמו בקליעה למטרה וזרק אותה בדיוק לאותה נקודה שהוא הצליח לדקור. החרבות של דדפול מנעו את כניסתה של הסכין לתוך החור בשנית. ג'ק גלוס חייך. הוא ידע שהוא מתמודד פה עם מישהו מאוד מיומן. ג'יימי מעולם לא הוריד ממנו את העיניים, לא מצמץ ולא התנשף. זה כאילו הוא היה במוד קרב. ג'ק חיכך את חרבותיו אחת בשנייה ואז תקע אותן באדמה. הוא הרים את ידיו והגן על פניו וסימן ליריבו שמעתה והלאה זה יהיה קרב מגע. שני הלוחמים התקרבו אחד לשני. אגרוף מצד אחד. וו מצד שני. לפתע ג'ק גלוס ביצע קפיצה מרהיבה של 360 מעלות לאחור ותוך כדי בעט בסנטר של ג'יימי שעף אחורה כמה מטרים. ג'יימי ניתר על רגליו משכיבה והרים את ידיו, הוא התחיל לאגרף את האויר ולהתקדם, לאגרף את האויר ולהתקדם, וברגע שהיה בטווח הפגיעה של יריבו, שלח את ידו קדימה, דפק מכה קטנה עם הבוהן לתוך העין של יריבו, תפס את ראשו מתחת לבית שחי ועשה לו תרגיל הורדה שנדמה היה כאילו נלקח מעולם ההיאבקות המקצוענית. ג'ק גלוס התרומם באיטיות והצליעה ברגלו כבר התחילה לבלוט. הוא התנשף והיה עייף. בשלב מסוים הוא אפילו לא הגן על עצמו מספיק טוב ואגרופיו של ג'יימי נחתו עמוק בתוך האף שלו. שנייה לפני שזה הסתיים, ג'יימי הוריד את ידיו, הסתכל לרצפה ואמר – "די, זה מספיק! אני לא רוצה לעשות את זה יותר".

"תילחם בי", צעק עליו דדפול.

ג'יימי הסתכל עליו במבט מרחם, "אני יש לי תוכניות טובות יותר מזה", והוא הסתובב ללכת.

ג'ק גלוס ראה את יריבו מתרחק רגלית על משטח הקרח ולא היה מוכן להאמין למראה עיניו. שנייה עברה ועוד אחת, ולבסוף הוא החליט שהוא מסיים את זה כאן ועכשיו. הוא ניגש לחרבות שלו, שלף אותן מהקרח ורץ אל עבר ג'יימי עם נשק שלוף. שנייה לפני שפגע בו, אור אדום בקע מתחת לרגליו של דדפול והוא נפל אל תוך המים הקפואים. ג'יימי החזיר את דאגטריו לכדור שלו, תפס את ידו המושטת של גלוס ותפס אותו לפני שיטבע.

"יש במים האלה הרבה שארפידו, הרגל שלך מחוררת, אם תישאר יותר מ4 דקות במים, אתה תיאכל בעודך חי. אין לנו הרבה זמן, אני צריך להסביר לך מה לעשות. אחרי זה תעשה מה שאתה רוצה. תהרוג אותי אפילו. בסדר? אבל קודם תקשיב. יש לי אישה, קוראים לה ג'סיקה, היא לא יודעת שאני יודע, אבל יש לנו ילדה קטנה… זה מה שאני רוצה שתעשה…"

פוסטים קשורים

4 תגובות

  1. הוא אשכרה יכול להשתמש בכוח המחשבה, איך הוא הפסיד? הוא היה יכול להפוך את זה לקרב מרחוק…, אבל עדיין פרק טוב, מקווה שהמיקוד יחזור להיות קצת על מאיר

  2. כן אף אחד לא האמין שדדפול יפסיד ואני עדיין לא מבין איך. אחרי הריגת דארקראי להרוג בן אנוש רגיל אמור להיות קל לאללה עבורו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *