סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

פינת ההמלצות / היטמן

כבר הרבה זמן שאני רוצה לעשות את זה ורק לאחרונה לקחתי את ההחלטה להוציא את זה לפועל.
מקווה שתהנו!

= = = = =

אתר

אני רוצה להמליץ לכם על האתר "סדרות". אנחנו חיים בעידן שבו הכל יקר, בין אם זה הדברים שאנחנו חייבים לקנות, ובין אם זה הדברים שאנחנו רוצים לרכוש. וזה מרענן לראות שיש אתר ששם לעצמו מטרה לתת לנו את הבידור שאנחנו אוהבים, במרחק של לחיצת כפתור אחת ובחינם.

https://sdarot.world/index

= = = = =

יוטיוב

אני רוצה להמליץ לכם על הערוץ "PokeMasterIL" שבו תוכלו למצוא את כל המוצרים החדשים מעולם הפוקימון! זה יכול להיות ממשחק הקלפים (TCG), משחקי וידאו (Video) ומוצרי פנאי. הערוץ מוחזק על ידי בחור בשם דני והוא אחד מהבודדים בארץ שמקבלים גישה מוקדמת לקלפים, משחקי וידאו, קונסולות, וכל מה שאתם רוצים! ובנוסף לכך, הוא עורך אין ספור חלוקות בערוץ שלו. בהחלט שווה בדיקה!

https://www.youtube.com/channel/UCVzosZwERCVnbnj76wj8ERA

המלצה לסרטון:

= = = = =

אינסטגרם

לאחרונה נערך הפאנל הדיבוב – נשמע לי מוכר – באייקון 2019 ושם יצא לי להכיר את אורלי תגר. למי שלא יודע, אורלי היא אושייה בפני עצמה, היא גם מדבבת, ארומתרפיסטית בכירה והיא גם מוכשרת ויפה. אין מספיק מילים לתאר אותה. על כך מקרה, כל כך התרשמתי ממנה, שהחלטתי לפרגן לה. בנות וחובבי התמרוקים, ההמלצה הזו היא בשבילכם!

לקוח מאתר: ארומתרפיה | רוקחות טבעית- tagar
לקוח מאתר: ארומתרפיה | רוקחות טבעית- tagar

https://www.instagram.com/orly_tagar.natural/

= = = = =

פייסבוק

לפני כמה זמן יצא לי לפרסם כמה הגיגים מבית היוצר של "גיבור כורסא", וכעת אני רוצה להשלים את המלאכה. מדובר בבחור בשם רפאל שנקולבסקי שבאייקון האחרון עשה משפט לדמבלדור. מאוד התרשמתי מהעניין והתוצאה הסופית. במהלך התחקיר הקצר שעשיתי גיליתי שהוא גם חובב פוקימון והוא מחזיק בטור באתר pcgalaxy. עוד נקודה לטובתו.

לקוח מדף הפייסבוק: גיבור כורסא
לקוח מדף הפייסבוק: גיבור כורסא

https://www.facebook.com/couchhero

= = = = =

יוצר/ת

הפעם אני מודיע מראש – אני משוחד! אביטל קרונפלד היא פשוט מדהימה! היא ציירת, אמנית, אנימטורית, בחורה יפה, ואשת חיל. כבר הבנתם בין השורות שאני קצת דלוק עליה. בכל אופן, היא לוקחת חלק בכנסי אייקון, ובשלוש שנים האחרונות היא ציירה עבורי את הסיכות של Miss Kobayashi's Dragon Maid.

ציירת: Avital Kronfeld
ציירת: Avital Kronfeld

https://www.facebook.com/DarkArtBySatan/

= = = = =

קוספליי

באופן רנדומלי ומוזר, היום נשלחו לי התמונות האלה בהודעות הפרטיות של דף הפייסבוק של האתר ובאיזה שהוא מקום, הן גרמו לי להוציא לפועל את המחשבה לעשות את הפינה הזו. אז בהזדמנות הזו אני רוצה להודות לעידו חן על ההשראה וגם לומר לו כל הכבוד על אחלה תחפושת!

= = = = =

סרט

הכי קל היה ללכת על סרט גיבורי על או משהו קיטשי מנטפליקס, אבל אם אני כבר חושף אתכם לדברים חדשים, אז בואו נעשה את זה עד הסוף. את ג'קי צ'אן אתם אולי מכירים בתור ההשראה לפוקימון היטמונצ'אן. הוא שחקן קולנוע שמרבה להשתתף בסרטי אקשן ופעלולים. ברוב הפעמים הדמות שלו היא דמות טובה, חייכנית ונחמדה. בסרט "נקמה זרה" (The Foreigner) הוא מפסיק להיות הבחור הנחמד וזה שינוי כל כך מבורך לקריירה שלו. וזה תפס אותי לגמרי לא מוכן. מומלץ!

= = = = =

סדרה

גם בגזרה הזו, יהיה לי קל מאוד ללכת עם פוקימון, סדרת אנימה אחרת, או משהו אמריקני. ואם לומר את האמת, כמעט כל התכנים שאני צורך הם זרים. אבל אז לפני 3 עונות צץ לו הטקסט העברי הראשון שראיתי מבחירה. לסדרה הזו קוראים "מטומטמת", ואני מתעקש להמליץ עליה. גם כי היא שונה, גם כי היא מרתקת וגם כי היא מקורית.

תמונה: אוהד רומנו - יח"צ
תמונה: אוהד רומנו – יח"צ

https://he.wikipedia.org/wiki/מטומטמת

= = = = =

ספר

אם אנחנו כבר הולכים על המלצות מהזמן האחרון, אז בכיפור יצא לי לקרוא חמישה ספרים. אף אחד לא הרשים אותי כמו הספר הבא – "איתנה בדעתה". מדובר ברומן על אשה, אם לשני ילדים, שבעלה יום אחד נעלם מחייה. היא נאלצת להתחיל את חייה מחדש ועל הדרך לגלות את הסודות הכי אפלים של בעלה, שנעלם כבר בעבר, ממשפחתו המקורית, למרות שהיא מעולם לא שמעה עליהם.

https://www.booknet.co.il/prodtxt.asp?id=90866#.Xaj04ZJvY2w

= = = = =

מוסיקה

לסיום, לא נוכל לסיים בלי קצת מוסיקה. את הלהקה הזו אתם אמורים להכיר, וגם אם לא, כדאי שתכירו. נראה לי שההורים שלכם והסבים והסבתות שלכם מכירים אותה. רוב חבריה כבר לא בחיים, אבל המוסיקה של הלהקה ניצחה את מבחן הזמן. אני לא אתן לכם את השירים הכי מוכרים שלה, כי אז זה יהיה קל מדי. אני אתן לכם שיר לא מוכר, ואם תאהבו אותו, תחפשו את שאר שירי הלהקה ואז תגיעו ללהיטים. דרך אגב, קוראים להם הBee Gees.

= = = = =

רוצים גם לכתוב פינה כזו?
פנו אלינו בתגובות או במייל.

פוסטים קשורים

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *