סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

כנס פוקימון מפלצות כיס 6 – הסיכום של היטמן!

26.8.2018 – אני קם בבוקר עם אירוע מוחי שמשתק לי את צד שמאל, פוגע לי בראייה בעין שמאל ואני סוטה שמאלה בהליכה.

29.8.2018 – אני משתחרר מבית החולים.

במשך חודש שלם אני עובר שיקום אינטנסיבי, שכולל הליכות, כדורים, פגישות עם רופאים ובדיקה של כל הגוף.

28.9.2018 – אני מאבד את כושר העבודה שלי ואין לי הכנסה, או אפשרות להחזיק את האתר בחיים.

25.10.2018 – עולה לאתר דף תרומות שמגייס רק 700 ש"ח מתוך 4,000.

האתר נכנס לתרדמת, תוכן מפסיק לעלות עליו, ורעיון התרומות בוטל והכסף מוחזר לאנשים.

1.1.2019 – אני מודיע בצער רב שהאתר מפסיק להתקיים.

26.12.2019 – כמעט שנה לאחר שהאתר הוכרז כמת ואני הוכרזתי כגמור, מתקיים כנס פוקימון מפלצות כיס 6 ואיזו מסיבה זו הייתה. בואו ואספר לכם קצת מה שהיה שם.

הימים הם ימי חג החנוכה, בטלוויזיה מבשרים לנו על הסופה הכי נוראית שהייתה ב50 שנה האחרונות, וקהל של 300 מעריצי פוקימון לא נותנים לזה להרוס להם את חג הפוקימון הישראלי. הם מתרכזים באשכול הפיס "אוהל שם" שברמת גן ליום שכולו כיף, התרגשות ומלא הנאה.

הפעם, בניגוד לכנסים קודמים, היו לנו רק 4 חודשים להרים את הכנס הזה ולא חצי שנה, ואפשר היה לראות שמעבירי התוכן עובדים עד היום האחרון כדי להרים את התכנים שלהם, לשפר אותם ולהפוך אותם ל-הכי טוב שהם יכולים.

אחד הדברים שהיה חשוב לי לעשות הוא לענות לקריאת התיגר שהציב לי גולש בשם ליאב אשכנזי שאמר על כנס/אירוע אחר – "הלכתי לאחד האירועים שלהם וקיבלתי את הרושם שלא משנה כמה פעמים אלך לאירועים שלהם, כולם יראו וישמעו אותו דבר", וזה היה הקו המנחה שלי הפעם – לחדש! לחדש! לחדש!

אחד החידושים השנה היה הצבת הדוכנים בקומה הראשונה. זה לא סוד שמאז הכנס הראשון של מפלצות כיס, אנחנו רק גדלים ומתרחבים. אם בשנה הראשונה שכרנו שני חדרים, הבאנו שני דוכנים והגיעו 150 אורחים, בשנה השנייה כבר עלינו ל225 אורחים, השלישית ל250 אורחים, הרביעית ל400 אורחים והחמישית ירדנו ל150 אורחים. השנה היינו חייבים לשכור את כל הקומה העליונה וגם את חלל הכניסה בקומה הראשונה ואליו הגיעו במשוער כ300 איש.

איך אני יודע את מספר המגיעים? ובכן, ספרתי כמה צמידים נשארו לי בתיק, ונשארו 150. היו 400 במקור. ואפשר לעשות את החשבון לבד. אחת הבעיות הקריטיות של הכנס הייתה הצבת הקופות בהמשך לדלת הכניסה. אני רציתי להציב את השולחנות במקביל לכניסה כך שכל מי שנכנס, יתקל בקופה וישלם בה. המנהלת של האשכול אמרה שזה לא בטיחותי, שזה חוסם את היציאה במקרה של שריפה וכך היינו צריכים להציב את השולחנות במקביל לקיר, כך שאם אורחים מסוימים נכנסו, הקופאים היו עסוקים ואז אחרים פשוט נכנסו לכנס מבלי לשלם בכלל. אני מעמיד את מספר הלא משלמים על 50 והבנתם איך הגעתי ל300.

רחבת הדוכנים הייתה חגיגה לעיניים, אני שמח לדווח שרוב הדוכנים הגיעו. ממותה וסוואג הודיעו שהם לא יוכלו להגיע ברגע האחרון, וזה אפשר לדוכנים אחרים להתפרס על יותר שולחנות. הדוכנים שכן הגיעו, הופתעו מכוח הקנייה שלנו כקהילה ורבים מהם נשארו ללא הרבה סחורה כשהם חזרו הביתה. אז אני מקווה שהם יצאו בהרגשה טובה ושנראה אותם גם באירועים הבאים.

בכל הנוגע לתכנים, אני שמח לדווח שהשנה הורגשה עליית מדרגה בתכנים מסוימים והיה גם ציון דרוש שיפור בכל הנוגע לתכנים אחרים. לדוגמה, הקרנות הסרטים היו הצלחה כבירה, אנשים מילאו את החדרים וצפו בהם בהנאה רבה. פעילות הבינגו סחבה מעל ל50 ילדים מתלהבים ואני מודה לנוה וגם למאיר שעשו את עבודתם, הלהיבו את הילדים והפכו את זה להצלחה. ברכות גם לזוכים המאושרים.

פעילויות הפוקימון גו התגלו להיות ההברקה של הכנס. שתי הפעילויות משכו למעלה מ80 משתתפים ולא הגשם, ולא הצפיפות, ולא התחרותיות הפריעו לאנשים ליהנות ואני מאוד מאושר על כך. בהזדמנות זו, אני רוצה לומר מילה טובה למאיר על הניהול המדהים שלו, על הסבלנות ועל הבגרות. בזכותך אנשים נהנו. ואני גם שולח ברכת סליחה לכל 28 קבוצות הוואטסאפ של פוקימון גו שחפרתי להם על קיום הכנס, אתם הייתם אדיבים כלפי והייתם סבלנים כלפי הפרסומים האין סופיים שלי. תודה.

חידון הידע נערך כבר כמה שנים טובות ואני שמח לבשר שהוא רק משתבח עם השנים. גם החידון וגם אסף הכוונה. השנה שוב הוא הצליח לנהל את הכיתה (ממצב של ישיבה), להוציא מהילדים את ה-הכי טוב שלהם ולגרום לחידון התנ"ך העולמי להיראות כמו קטרפי ליד המפלצת הענקית שהחידון הזה הפך להיות. מוריד את הכובע בפני אסף, תודה רבה לך.

אפרופו חידושים ואם כבר מדברים על אסף, אז השנה הוא הרים פעילות חדשה – המירוץ למטמון. אקדים ואסביר שהפעילות מורכבת מכמה שלבים, כאשר כל שלב דורש מהקבוצות לבצע משהו אחר, בין אם זה להרכיב פאזל, לזהות פוקימונים, לאכול סופגניות בלי ידיים ולחפש את המטמון. כל השלבים הלכו כמו שצריך מלבד המשימה האחרונה. בשורה התחתונה, אני יכול להבין איך פעילות כזו צריכה מעט שיפור אבל בסך הכל הכללי, אני מאוד מרוצה והתמונות והסרטונים ידברו בעד עצמן.

דברים לשיפור; אני במשך שנים מתקשה למצוא מנהלת לתחרות התחפושות. בעבר רומי עזרה לנו עם הקטע הזה. בשנתיים אחרונות היא הייתה חולה ולא הגיעה והייתי צריך לאלתר. השנה הזמנתי את קסם, שגם כן לא הגיעה ובאלתור של הרגע האחרון, הזמנתי את נוגה, המדבבת של מאירין, לעזור לי במשימה. זה לא היה פשוט. גם במהלך השיפוט עשינו עוול קטן לאחד המשתתפים וניסיתי לתקן את זה, אבל אני מקווה שנוכל ללמוד מזה להבא ולהשתפר.

עוד משהו שמצריך הסתכלות חדשה זה טורניר הקלפים. השנה שום אדם מקהילת הקלפים הסגורה לא רצה לעבוד איתי. אני באמת קיבלתי את הרושם שהם מחרימים אותי ואת הכנס. אני קיבלתי "לא" אחר "לא" אחר "לא" מכל מי ששאלתי. בנוסף לכך, התוודעתי לעובדה שהקהילה מרימה טורניר שבועי יום לפני הכנס בחנות פריק במטרה להתחרות בי. חשבתי שהעלאת שווי הפרסים תעשה את שלה, אבל כנראה מישהו בניהול הקהילה אמר לאנשים לא להגיע לכנס וכך התחרו בטורניר רק עשרה אנשים בלבד. אני כנראה בכנסים הבאים אשקול טוב מאוד אם לערוך עוד טורניר, פשוט כי אין ביקוש.

מצד שני, בגזרת הוידאו, אפשר להרחיק לכת ולומר שזו הייתה ההצלחה הכי גדולה שהייתה לנו אי פעם בכנסי מפלצות כיס. כ35 אנשים התייצבו, עם נינטנדו סוויץ', עם המשחקים של חרב ומגן, וכולם שיחקו במטרה אחת – לנצח את דב. למי שלא יודע, דב הוא אלוף טורניר הוידאו של מפלצות כיס זה 3 שנים ברצף! הוא עבר את שלב הסוויס, הגיע לטופ 8, התמקם בגמר ו… הפסיד לדניאל בסוויפ. זאת אומרת שיש לנו אלוף חדש, יש לנו קהילה חזקה ויש לנו המון על מה לומר תודה. עוד תודה אני רוצה לומר גם למאור, שניהל את הטורניר ביד חזקה ובזרוע נטויה. אני עובד איתו כבר שנים וזה תמיד מעניק לי את הביטחון שעושים את המלאכה על הצד הטוב ביותר.

ההרצאות של זיו וגלעד, ממה שהם סיפרו לי, הולידו הרבה סקרנות, במסגרתה נשאלו הרבה שאלות וזה היה טוב כשלעצמו. העניין הוא שזה קיצר משמעותית את כמות הזמן שניתנה להרצאות עצמן ושתיהן היו צריכות עוד קצת זמן כדי להשלים את המלאכה. אבל בקטע הזה אני לא דואג, אני עובד עם זיו וגלעד במשך שנים, אני בטוח שהם עשו עבודה טובה, אני סומך עליהם בעיניים עצומות ואם יש משהו לשפר, אני בטוח שהם יעשו זאת בפעמים הבאות.

היה לנו גם כמה רגעים משוגעים וזכורים לטובה מהכנס, כמו ספר האורחים, שייסרק לאתר בקרוב; טקס הדלקת נרות החנוכה; הגעתו של היוטיובר קפטן בן לכנס; עלייתו של אזלף לשלטון, ופשוט הרבה רגעים קטנים ושמחים שהפכו את החוויה הגדולה הזו להיות פשוט טובה, כייפית ומהנה. אני בהחלט נהניתי. אני שמעתי מאנשים שגם הם נהנו וזה הכי חשוב.

אז זה היה התהליך שעברנו השנה. תהליך ארוך שמראה שהכוח שלנו כאתר, כקבוצה, כקהילה, יכול לגבור על כל דבר. אני בהזדמנות הזו רוצה להודות לכמה אנשים: אשכול הפיס אוהל שם וההנהלה, הדוכנים אנימה צ'ודוקו, הממלכה, אקיבה, צ'וצ'ים, חן פנחס, גיים סטיישן, ודוכן הפיצות של המחזמר, נאמי 41000, צביקה שחר, שגיא, טל, זיו, גלעד, מאור, הבחורים שניהלו את טורניר הקלפים, אסף, אדם, מאיר, עמית, מארק הצלם, נוה, ובעיקר אני רוצה להודות לכל אחד ואחת שהגיע לכנס, בזכותכם אנחנו עושים את זה, בלעדיכם אין לנו זכות קיום ועל כן אני שולח לכם ברכת תודה ענקית מעומק הלב. תודה רבה מאוד מאוד!

= = = = =

בהמשך יעלו סרטונים, תמונות, רשימת הזוכים, ספר האורחים, חידון הידע, סרטים והרבה דברים טובים מהכנס, אז שווה להישאר מחוברים לאתר, לרשתות החברתיות שלו – פייסבוק (לינק), יוטיוב (לינק), אינסטגרם (לינק), דיסקורד (לינק), טיקטוק (לינק) ואפילו פה באתר (לינק). יש המון למה לצפות!

פוסטים קשורים

21 תגובות

  1. היה ממש כיף!
    ניצחתי במירוץ למטמון ונהניתי מההרצאות ומה חידון ידע.
    אבל הכי נהניתי להכיר אנשים וחברים וחדשים ולפגוש כאלה מהדיסקורד.

  2. נפלנו על מזג אוויר די פח, אבל למזלינו היינו פשוט במקום סגור אז בסוף זה לא כל כך משנה. היה ממש כיף לפגוש אנשים חדשים וחברים בכנס, ושוב לנסות את מזלי בטורניר הווידאו. אולי היה לי קצת שונה אם לא היה מתחיל לכאוב לי הראש אבל רוב הזמן זה לא כל כך הפריע לי אז היה בסדר.
    נהנתי מאוד בטורניר הווידאו, אמנם לא יצא לי להגיע למקום טוב, אבל צברתי עוד יותר ניסיון, וכמו שהיה בהארוקון: לא הייתי טוב, אבל צברתי שם ניסיון וחזרתי הרבה יותר טוב.
    משהו ממש שביאס אותי זה הדוכנים, חלק גדול מאוד מהדברים אפילו לא היו קשורים לפוקימון, ומה שכן היה, היו דברים שפחות התחברתי אליהם, לעומת שנה שעברה (אבל מצד שני יכלתי לקנות את הפוקיבול או סוגים אחרים שלו שיש בתוכו את הקלפים בתור מזכרת, כי גם כנראה הייתי מקבל קלפים יפים וגם את הפוקיבול עצמו ואז זה גם יהיה מזכרת מהכנס, אבל לא נורא).

    קיצר, פעם הבאה אני בטוח שהשישיה שלי תשתפר ואני מקווה שאגיע למקומות יותר גבוהים בטורנירים 🙂

  3. יובל צודק, ההרצאה הייתה מצחיקה בטירוף.
    נפסלתי בסיבוב השני של חידון הידע אבל עדיין היה כיף.

  4. הגעתי כדוכן. ההסטוריה של הדוכן די משעשעת.. כי הדוכן קיים רק בכנס מפלצות כיס והוא הוקם לבקשת הנהלת הכנס עבור האירוע הראשון~ משם הדוכן מלווה כמעט כל כנס. בכל מקרה, אני צריך להשאיר את הדוכן לאשתי או לאנשים אחרים. קשה לי להגיע לכנס ולהיות תקוע בדוכן. אני גם מפספס הזדמנות טובה לפרסם את הפורום שלי.. כי אני תקוע במקום אחד. וזה חבל

    טורניר הוידאו היה הצלחה. היו מעל 30 שחקנים שבאו להתחרות על התואר. בסופו של יום קבלנו אלוף חדש!
    נכון… יש שיטענו שהרמה מראש נמוכה…אבל כל זמן שהם לא באים להוכיח את עצמם..בסוף מי שמצביכ משפיע ומי שמשחק קןבע.

    אני חושב שהגיע הזמן להגיד די לou. באירועים הגדולים הבאים צריך לשחק vgc. זה הפורמט הרשמי.

    פוקמון גו הפתיעו לטובה… כאשר כל פעילות שלהם הביאה מעל 40 משתתפים!!!!! גם אני לא חשבתי שכל כל הרבה אנשים יוציאו כסף כאשר הם שחקנים של משחק חחנמי.

    פתחנו עמדת פוקן רנדומלית….היה נחמד מאוד. רפאל, אתה מלך על על התפעול של העמדה.
    בשלב מסוים ראיתי שיש עוד 3 ילדות שמשחקות פוקן במדרגות.. דאגתי שיהפכו לחלק מהעמדה. הראה שנהנו שם. זה הכי חשוב.

    הקלפים… טוב, קשה היה שלא לה.אכזב. באו מעל 10 ילדים ללמוד את המשחק… אבל בזמן שבוסטרים נקנו והתלהבו מהמשחק נרשמה… ילדים מאוד התאכזבו מקהילת השחקנים שלא הביאה נציגות ממשית. היו אולי 10 שחקני קלפים. האחרים העדיפו לשחק בטורניר פריק רנדומלי. חבל (ואין לי דבר נגד פריק..אני פשוט בעד לתת עדיפות לטורניר שנקבע חודשים מראש על פני משהן רנדומלי) אבל…זו קהילת הקלפים הישראלית. לא חושב שצריך לצפות מהם ליותר..או למשהו בכלל.

    סך הכל האוירה היתה מעולה. אני שמח שהכנס קוצר מוח אירועים קודמים..וכל לא הורגשה 'מריחה'

    סך הכל יוצא מרוצה… ו ץחבל שעכשין צריך לחכןת שנה לעוד כנס במתכונת זו.

  5. בתור דבר ראשון, העובדה שאנשים התאמצו להגיע ביום גשום כבר אומרת כמה אנשים אוהבים את הכנס כבר מפעמים קודמות.

    לפי דעתי הכנס היה מושלם, אני אישית נהנתי מכל רגע, גם ברגעים בהם לא עשיתי שום דבר.

    אני משער שגם כל השאר נהנו.

  6. הגעתי לכנס בשביל דבר אחד:
    לצאת ממנו כשהלוח של זמזנטה נמצא אצלי בידיים בתור הפרס לטורניר הראשון שלי.
    הגעתי טיפה מאוחר ומיהרתי להירשם, ו20 דקות לאחר מכן הטורניר התחיל.
    מפה לשם פגשתי הרבה שחקנים טובים וחזקים, כאלה שהצלחתי לנצח כשהמזל עמד לטובתי וכאלה שהצלחתי לגבור עליהם בעזרת משחקי מח כאלה ואחרים.
    וככה, בלי לשים לב שעבר כל כך הרבה זמן הגעתי לטופ 8.
    היו שם חבר'ה מעניינים, זה בטוח.
    אחרי שניצחתי בעוד קרב, הגעתי לקרב הגמר, לקרב נגד דב.
    ואחרי כל הירידות, העקיצות, ההשפלות, ואחרי כל מה שעברתי כשאמרתי שאני מתכנן להגיע למקום הראשון… ניצחתי.
    "דב לא ברמה שלך", "אין סיכוי שתנצח את דב", "אתה סתם מעפן, בחיים לא היית בתחרות בכלל", כל זה לא שינה כלום… כי אני יצאתי עם הפרס של המקום הראשון.
    מבחינתי חווית הטורניר (שבגלל שהוא היה ארוך זה הדבר היחיד שהייתה לי הזדמנות להנות ממנו) הייתה מדהימה.
    אבל כמו שZIG אמר מעליי, אני חושב שצריך לעבור לVGC.
    זה פורמט שדורש הרבה יותר חשיבה, טכניקה, ויכול להביא הרבה צוותים יצירתיים ולא צפויים.
    אמתין בקוצר רוח לטורניר הבא.

  7. היה לי מאוד כיף בכנס הראשון שלי
    היה דוכנים מאוד יפים שקניתי בהם בובת מגה אמפארוס ובובת פופ פיקאצו
    אח שלי הגיע לכנס והיה איתי בכל טורניר הוידאו
    שהיה בו את קרבות האונליין הראשונים שלי
    הצלחתי לנצח 2 קרבות ולסיים מקום 9
    אבל יכלתי להיות יותר גבוהה כי היו כמה אנשים אם אותה כמות נצחונות כמוני ב8 האחרונים
    בקיצור מה אני יכול להגיד? שהיה ממש כיף ואני מחכה בקוצר רוח לכנס הבא
    וברכות ללוז שהצליח לנצח את הטורניר

  8. אני מאוד נהנתי מהכל ניצחתי עם הקבוצה שלי בחפש את המטמון וזכיתי בכוס של דרטיני ההרצאה של גלעד הייתה מאוד מעניינת השגתי המון קלפים שמונים וארבע קלפים עם שלושה פיגרים של סרביין שינקס ואקנס והחידון ידע למרות שעפתי על הסיבוב הראשון היה מאוד כיף

  9. היה בהתחלה קצת מאכזב כי איחרתי למה שרציתי, ואז ראיתי את החברים שלי וזה קצת הרים לי את מצב הרוח שלי. הכל היה מדהים. הדוכנים היו טובים כרגיל, השתתפתי בקרובות פוקימון גו הספדתי והיה בסדר ( רק אומר שהאח של מי שניצח אותי לא כל – כך ידע לנצח בכבוד ואני הפסדתי בכבוד ). בקיצור היה כיף ומצפה לראות מה יהיה בהמשך.

  10. הכנס היה פשוט מדהים, כל שנה הוא הופך להיות יותר ויותר טוב, הכרתי מלא אנשים חדשים וגם פגשתי הרבה מאוד אנשים מהדיסקורד שהפכו להיות חברים אפילו יותר טובים שלי. הכנס לא התחיל משתיים, הוא התחיל עוד מאחד וכבר באחד וחצי היה אפשר לראות כמות גדולה מאוד של אנשים שנמצאים ומסתובבים בין הדוכנים. כרגיל קניתי הרבה דברים מהדוכנים המדהימים שנמצאים שם כל שנה והפעם הזאת בהחלט הופתעתי כשהכנס השתרע על שתי קומות ולא רק אחת, דבר שלדעתי שיפר את הצפיפות והיעילות ואפילו את הרגשת הכיפיות . פשוט חוויה . יוסי השקיע מעל ומעבר כמו כל שנה, ביקרתי והשתתפתי בכמה פעילויות והיה פשוט מדהים, גם ההרצאות היו טובות כמו תמיד. מחכה ברמות לכנס הבא, בהחלט השאיר טעם של עוד. ועל כל הכנס אפשר להגיד רק דבר אחד. יוסי – שאפו!

  11. הגעתי לכנס מוקדם ופגשתי חברים מהדיסקורד אחר כך הלכתי לקנות את בובת הקוסמוג שלי (אני כבר מרוצה ממנה) ועוד היה לי זמן להחליף ולעשות ריידים עם אנשים לפני הטורניר;בטורניר לא הלך לי ככ טוב ולא הגעתי לטופ 8 אבל יצאתי מבסוט צברתי ניסיון בטורניר הוידאו הראשון שלי אי פעם נלחמתי נגד שלושה אנשים מאוד חזקים ואפילו הצלחתי לנצח אחד על זמן,אחרי טורניר הוידאו הלכתי להרצאה: אני תמיד צודק ההרצאה היתה מעניינת אבל בכנות יותר דיברתי עם חברים מאחורה ולא ממש הקשבתי אחר כך נשארתי עם חברים באותו חדר והתחלנו את חידון הידע, עברתי את השלב הראשון אבל לא היה לי זמן להישאר מה שמבאס קצת אבל בסהכ ולמרות שזה לא נשמע כמו הרבה דברים זה היה אחד הימים הכי כיפים שהיו לי כבר הרבה זמן והייתה חוויה בלתי נשכחת,מחכה לכנס 7

  12. אני ממש נהניתי מהכנס וממה שהיה לו להציע,והשימוש בקומה התחתונה ממש שיפרה את האווירה ואת הנוחות בכנס, אני יותר משמח שזכיתי במקום הראשון בתחרות התחפושות ושהכרתי חברים חדשים וותיקים, אני מקווה שהכנסים והאתר של מפלצות כיס ימשיכו לסגסג ולספק את הסחורה לקהילת פוקימון בארץ

  13. לוזריוס, אני שמח שעמדת על שלך..ואני שמח שנצחת. כל אחד יכול לנצח וכל אחד יכול להפסיד. בהצלחה בהגנה על התואר שנה שעברה!

    ובאמת כל הכבוד לכל מי שבא לשחק…כולכם אלופים.

  14. זיו פה, מעביר הרצאת הנבלים, ולכל מי שבא להרצאת הנבלים, בבקשה, מכל הלב, תלמדו מהם דבר אחד: אל תתחילו את האפוקליפסה בגלל שטויות במיץ.

    לט אבל ברצינות, תודה ענקית לכל הילדים הגיבורים שבאו לחוות איתי את הרוע שבעולם, ןלצחוק לו בפרצוף, דיי סביר להגיד שבהחלט תראו אותי גם בכנס הבא, צוחק על עוד כמה "גאונים" מהעולק הנםלא של פוקימון.

  15. יש טעות ברשומה
    התאריכים הראשונים זה 2019 ולא 2018
    חבל לי שלא יכולתי לבוא לכנס אבל הייתי בנסיעה באותו יום

  16. לא לקחתי חלק באף אחת מהפעילויות שהיו בכנס מלבד טורניר הוידאו, אז אני לא יכול לתת את דעתי על הרבה מעבר לזה.
    בסיבוב הראשון שיחקתי נגד איש חביב בשם דוד, הוא השתמש בצוות העלילה שלו. הפורמט בסיבוב הראשון היה הטוב משלוש- ניצחתי שתיים אפס ובזמן שנשאר לסיבוב שיחקתי איתו מריו קארט, שבו הוא השפיל אותי בתור נקמה XD.
    בסיבוב השני שיחקתי נגד אדם שלא יצא לי לפגוש לפני כן, שי. הוא סיפר לי שהתחיל לשחק באופן תחרותי רק בדור הנוכחי, מה שהפליא אותי כי הוא שיחק טוב ממש. בסיבוב השני הפורמט כבר לא היה הטוב משלוש (בגלל מגבלות זמן), ושי ניצח אותי ממש בקלות עם hatterene וטריק רום. לא ממש יצא לי לשחק נגד הפוקימון הזה בעבר, כך שהוא השמיד אותי בזמן שעמדתי שם חסר אונים. אחר כך שי הצליח יפה מאוד בטורניר והגיע למקום השלישי, אז אם אתה קורא את זה, כל הכבוד!
    בסיבוב השלישי שיחקתי נגד חן GoldiGold, שהשתמש בצוות של אלעד. הוא השתמש בצוות גשם, ולצערו היה לי ססמיטוד עם ווטר אבסורב ופרוט'ורן שדי חסמו את הצוות. בגלל שזה היה הצוות של אלעד הוא לא שלט בו טוב כפי שהיה יכול, לכן אני קצת מצטער על זה שלא יצא לי לשחק נגד כשהוא בשיאו.
    בסיבוב הרביעי שיחקתי נגד שי אחר, DaSushi. עם הרבה האזרדס וסטול כבד ניצחתי אותו (סליחה שוב פעם @~@).
    הסיבוב החמישי כבר היה הטופ שמונה, ולצערי שיחקתי נגד לוזריוס, האלוף החדש. הוא עשה עליי כמה סט-אפים משפילים וניצח אותי די בקלות.
    בחצי הגמר כבר לא השתתפתי, אך הקרבות היו דב נגד ליאב ולוזריוס נגד שי. דב ולוזריוס עלו לגמר, ובסופו של דבר לוזריוס ניצח.
    סיכום כללי של הטורניר- ממש שמחתי לראות כל כך הרבה שחקנים חדשים, גם את אלו ששיחקו בצוותי עלילה. אני מקווה שזו לא תהיה הפעם האחרונה שנראה אותם, ושהם יגיעו לטורנירים הבאים, עם צוותים תחרותיים יותר.
    בטורניר השתתפו משהו כמו 35 שחקנים שזה ה מ ו ן. כיף לראות כזו נוכחות פעילה.
    בניגוד לכנסי מפלצות כיס אחרים, בטורניר הזה הייתה נוכחות של שחקנים תחרותיים מנוסים. כיף לראות קרבות ברמה.
    סיכום כללי של הכנס – נהנתי ממש מהטורניר ולפגוש חברים ותיקים ואנשים חדשים. ממה ששמעתי גם פעילויות אחרות כמו הקרת הסרט והטורנירים של גו הלכו ממש טוב, וזה מעולה. העובדה שהפעם הדוכנים היו בקומה התחתונה וחדרי התוכן היו בקומה העליונה מנעו את העומס שהיה במסדרון בכנסים הקודמים, אמנם שינוי קטן אך מבורך.
    תודה רבה ליוסי ולכל מי שלקח חלק בארגון הכנס, היה נהדר!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *