סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

חדשות פוקימון ישראל!

שלום רב,

– – – – –

ההרחבות ניתנות לרכישה.

כפי שפורסם כאן אתמול, למשחקי חרב ומגן יצאו הרחבות The Isle of Armor (שתצא ביוני 2020) וגם The Crown Tundra (שתצא בחורף 2020). הן מציעות פוקימונים חדשים, צורות גאלאר, אגדיים, ג'יגאנטמקסים, מקומות חדשים שאפשר לטייל ולחקור אותם, 200 פוקימונים ישנים שיהיו חלק מהמשחקים החדשים, ועוד. ניתן כבר עכשיו לרכוש את ההרחבות בחנות E-Shop בעבור 30$ ולקבל את הקודים להרחבות. מי שיעשה את הרכישה עכשיו יקבל קודים לתלבושת פיקאצ'ו ואיוי במתנה.

– – – – –

מנהל קהילה חדש.

השבוע נערכה פגישה ובמסגרתה דיברו מנהלי קהילת נינטנדו ישראל על התכנונים שלהם לשנה הקרובה. באותה פגישה גם הוכרז שפרדי וילזק יצטרף לניהול הקהילה. פרדי וילזק הוא מייסד ומנהל פורום בנדיטו.

לקבוצת נינטנדו ישראל הקהילה: https://www.facebook.com/groups/NintendoIsrael/

לפורום בנדיטו: https://www.banditto.co.il/forum/

– – – – –

פוקימון ישראל חזר.

האתר פוקימון ישראל התחיל לפרסם עדכונים רציפים, לראשונה מאז הפגרה שהוא לקח מסוף 2018. נכון לעכשיו, העדכונים מתמקדים בפוקידע, בצפייה ישירה של פרקים מהעונה החדשה ובסידור האתר.

לאתר פוקימון ישראל: https://www.pokemon-il.co.il/

– – – – –

משחק דפדפן חדש.

כל חובבי משחקי הפוקימון יכולים כעת ליהנות ממשחק דפדפן חדש שנפתח לאחרונה ושמו – Pokemon Hero. הוא מציע לכם ללכוד פוקימונים, להילחם נגד מאמנים, להיות אלופים וכיוצא בזה. אתם מוזמנים להתנסות בו כעת.

למשחק הדפדפן פוקימון הירו: http://phero.co.il/

– – – – –

פאלט טאון נדחה.

במאי 2019 פורסמה הידיעה שהפורום "פאלט טאון" יחזור לפעילות מחודשת כאתר תוכן בנושא פוקימון לאחר הפסקה של שנים. הם פרסמו מודעות דרושים, אספו כתבי תוכן ונראה שהכל מתקדם כשורה, ובסוף לא קרה דבר. בנובמבר האחרון הם העלו את העדכון הבא: "לא נטשנו, פאלט-טאון, בגלגולה החדש, הייתה אמורה להפתח בקיץ האחרון, אך בגלל כמה וכמה דברים לא צפויים נאלצנו להפסיק את העבודה. העבודה תחודש בתחילת 2020 והאתר צפוי להיפתח בתחילת קיץ 2020 יחד עם אתר נוסף עליו יפורסם מידע בקרוב."

לדף הפייסבוק של פאלט-טאון נטוורק: https://www.facebook.com/PalleTownNetwork/

– – – – –

טורניר פוקימון גו בירושלים.

שחקני פוקימון גו מוזמנים לקחת חלק בטורניר פוקימון גו, לפי חוקי סילף הרשמיים, שייערך בירושלים. הטורניר יערך ב25.1.2020, בשעה 19:30, בסינמה סיטי ירושלים. ניתן להירשם לטורניר כבר מעכשיו בעזרת הקישור המצורף.

להרשמה לטורניר: https://silph.gg/t/uw69

– – – – –

יום טורנירים בנינטנדו ישראל.

החנות של נינטנדו ישראל מרימה יום של טורנירים, ביום חמישי, 23.1.2020, החל מהשעה 14:00, כאשר בתפריט יהיו טורניר וידאו וטורניר קלפים. הם טרם פרסמו מה יהיו החוקים של הטורנירים, האם זה בתשלום ומה הפרסים.

לדף האירוע בפייסבוק: https://www.facebook.com/events/619508525526485/

– – – – –

תודה.

פוסטים קשורים

9 תגובות

  1. הרבה חדשות חשובות! אשמח לשחק בפוקימון הירו ולקנות בעתיד את הרימייק של פוקימון מיסטרי דאנג'ן

  2. הטורניר נשמע נחמד, אבל לא רשום שם את כל הפרטים עדיין.

    והקישור לפוקימון הירו לא עובד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *