סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

איך מתכוננים לאתגר מכון העשב של נינטנדו ישראל?

איך מתכוננים לאתגר מכון העשב של נינטנדו ישראל?

1. בודקים איזה פוקימונים יכולים להיות למנהיג המכון.

מבט קצר בסרבי מגלה שאלה הפוקימונים שנמצאים בפוקידע של גאלאר ויש להם את סוג העשב.
קחו בחשבון ששמתי פה רק פוקימונים התפתחות אחרונה. אין סבירות שתראו פוקימון התפתחות נמוכה יותר.

2. בודקים איזה סוגים הם הכי אפקטיביים נגד סוג עשב.

סוג עשב חלש מול חמישה סוגים שונים: חרק, אש, מעופף, קרח ורעל. זה אומר שאם אתם מביאים לדוגמה פוקימון כמו צ'ריזארד, הוא מאוד אפקטיבי מול המכון.

3. בודקים איך מתגוננים מפני חולשות שהפוקימונים שלכם חלשים מולם.

ארבעה סוגים שחזקים מול עשב (חרק, אש, קרח ומעופף) חלשים מאוד מול אבן. כדי להימנע מתבוסה, הצטיידו בפוקימונים שמתקפות מסוג אבן לא אפקטיביות עליהם, אך עדיין יכולים להשתמש במתקפות מהסוגים הרצויים.

לדוגמה:

לוקאריו, שמתקפות מסוג אבן ועשב לא אפקטיביות עליו, ויכול ללמוד מתקפות כמו: Ice Punch, Blaze Kick, Poison Jab.

קומו-או, שמתקפות מסוג אבן ועשב לא אפקטיביות עליו, ויכול ללמוד מתקפות כמו: Fire Punch, Ice Punch, Flamethrower, X-Scissor.

Normal SpriteNormal Sprite

4. להיזהר ממלכודות, סט-אפים ואבקות.

מנהיג מכון העשב הוא דניאל, והוא מאוד אוהב להשתמש בסט-אפים כדי לחזק את הפוקימונים שלו. בנוסף לכך, פוקימונים מסוג עשב ידועים באבקות שמרדימות, משתקות או מרעילות. עוד הנחת עבודה היא שיהיו מלכודות כמו מסכלי כניסה במהלך הקרב, כמו לדוגמה: Stealth Rock, שהיא מתקפה מאוד אפקטיבית נגד פוקימונים מסוג אש.

כדי למנוע את כל הבעיות האלה, עליכם להצטייד במתקפה בשם: Taunt, אשר מאלצת את היריב להשתמש רק במתקפות שעושות נזק ישיר, ומכאן שהנחת מלכודות, סט-אפים ואבקות לא יוכלו להיות מבוצעות למשך 3 סבבים מלאים.

5. מהירות ומתקפות בעל עדיפות.

אחד הטריקים החדשים של משחקי חרב ומגן הוא לשלוף את המתקפה טריק רום, אשר הופכת את הסדר של התקיפה, כך שפוקימונים איטיים יותר תוקפים קודם ופוקימונים מהירים נשארים לתקוף אחרונים. כדי לעקוף את זה לחלוטין, כדאי לכם לשקול מתקפות בעלי עדיפות. ואם אנחנו מחפשים משהו מהסוג שחזק מול עשב, אז יש מתקפה בשם First Impression אשר ניתן להשתמש בה רק כאשר הפוקימון נכנס לזירה, אבל היא מסוג חרק והיא כזו שלא מתייחסת לטריק רום. הפוקימונים שיודעים להשתמש בה הם:

 

6. חפצים.

יש כל מיני חפצים שניתן להשתמש במשחק, חלקם מגבירים לכם את המהירות, חלקם נותנים לכם יותר כוח כשאתם תוקפים, חלקם מונעים מהיריב להוריד לכם את הפוקימון במכה אחת, חלקם נותנים לכם מעט חיים בכל סבב, בחרו את החפץ שהכי מתאים לכם ולפוקימון שלכם.

7. דיינאמקס וג'יגאנטמקס.

קחו בחשבון שהמכניקות החדשות של דור 8 ניתנות לשימוש באתגר המכונים, ומאחר ויש לכם יתרון סוגי על המנהיג, יש לכם גם יתרון עליו בקרב. זה אומר שאם יוצא מצב שהוא עשה סט-אפ, פיתח את הפוקימון שלו לדיינאמקס, הרג לכם שני פוקימונים, או כל דבר אחר ששם אותו בעמדת יתרון, אתם יכולים להפוך את המצב לטובתכם בעזרת פיתוח של דיינאמקס או ג'יגאנטמקס ובכך לחזור לעניינים.

בהצלחה!

פוסטים קשורים

7 תגובות

  1. האמת שגוליסופוד בכל מקרה כנראה יזוז ראשון בטריק רום כי הוא מאוד איטי ואין כמעט פוקימוני עשב שיש להם את המתקפה טריק רום אזה זה פחות, מה שכן אתה צודק צריך להתכונן למסכלי כניסה וגם לקובארג׳ של המכון
    אגב דניאל לא יכול להשתמש בכל הכוח כי זה האירוע אמור להיות קל ושכל אחד יכול לנצח בו גם לא שחקן תחרותי לפי מה שהבנתי אז כן כדאי להיות מוכנים אבל אל תופתעו עם זו תיהיה הליכה בפארק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *