סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

פוקימון כחול לבן – לתפוס את כולם בארץ הקודש / עדי פרל (גיקלואיד)

פוקימון כחול לבן – לתפוס את כולם בארץ הקודש

המשחק פוקימון כחול לבן הוא פרויקט מעריצים שמגשים לילדי שנות ה-2000 את הפנטזיה להיות מאסטר פוקימון ישראלי, אבל שתי בעיות מרכזיות מעיבות על החוויה

 

אי-שם בתחילת שנות ה-2000 כל ילד חלם להיות פוקימון מאסטר, או לפחות עקב באדיקות אחרי סדרת האנימציה ששודרה בזמנו בערוץ הילדים. עשרים שנה לאחר מכן יש לנו תירוץ נהדר לחזור אל הנוסטלגיה הזו, אבל הפעם עם טאץ’ ישראלי – פוקימון כחול לבן, משחק מעריצים שמעביר את המסע להפוך לפוקימון מאסטר אל גבולות ארץ הקודש.

המשחק, שזמין להורדה באתר של מפלצות כיס, מגיע עם 151 פוקימונים משלו, רובם מקוריים וחלקם מגיעים עם טאץ’ ישראלי מובהק. אין לכם מושג כמה התפוצצתי מצחוק כאשר פתאום קפץ מולי פוקימון שנראה באופן מחשיד כמו הלוגו הישן של ערוץ הילדים, או כשהוצע לי בתחילת המשחק לבחור פוקימון בצורת יעל שנקרא Negeveer (הלחם של המלים נגב ו-Deer). רשימת הפוקימונים כוללת גם שלושה סוגים חדשים: דת, מדע ותרבות, כל אחד עם היתרונות והחסרונות שלו. זה מייצר פתח לפוקימונים בלתי קונבנציונליים כמו פוקימון בצורת חנוכייה, פוקימון פיתה עם פלאפל, פוקימון דיסק-און-קי ועוד. יצירתיות לא חסר פה.

קישור לשאר הכתבה

פוסטים קשורים

4 תגובות

  1. אכתוב פה את מה שכתבתי שם:

    לגבי רמת הקושי של המשחק – כמעריצי פוקימון חשנו בשנים האחרונות שמשחקי פוקימון כבר אינם מציבים עבורנו אתגר והם קלים מדי. הפעם רצינו להציג משחק קשה ומאתגר יותר.

    לגבי האיפוסים, המשחק קורס במחשבים ישנים יותר ובמכשירי סלולר שאינם בעלי מעבד חזק. זה ידוע לנו וכנראה שלא היה מנוס מזה. כדי לפתור את שאר הבעיות, העמדנו מייל "קו-חם" שפותר לאנשים את הבעיות.

    מלבד עניין זה, זהו כבוד גדול עבורנו להיות מסוקרים באתר כמו גיקלואיד. אנחנו מעריכים מאוד את הביקורת, את חוות הדעה ואת המחמאות. אנחנו עובדים על מנת לתקן את מה שניתן. ומקווים שאנשים נהנים מהמשחק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *