סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

ספר המזלות של פוקימון 10!

= = = = =

פרופסור הרצל: "יש לקחת את מה שכתוב פה בהומור, בהבנה ובפתיחות מלאה. תהנו!"

= = = = =

הערה: נשמח לקרוא אם צדקנו, טעינו, או כל דבר אחר בתגובות שלכם. תודה.

= = = = =

גלעד, 10.4, מזל 
ילידי מזל חנונשוף יודעים מהי עבודה קשה וכיצד לבצע אותה, אבל ברגע שיש עליהם עומס רב מדי, הם מתבלבלים ועוזבים לעסוק בדברים אחרים.

עדו, 3.8, מזל 
טיפוס הנייפיל הוא חד כמו סכין, הוא אומר את האמת בפנים, גם כשהיא לא נעימה. לפעמים זה עשוי להכניס אותם לבעיות, אבל הם כבר רגילים לזה.

רועי, 30.6, מזל 
עם פיקאצ'ו מעבדה אתה לא יודע בדיוק מה אתה הולך לקבל. רגע אחד אתה יכול לקבל מהם יצירתיות יתר, רגע אחר הם יברחו כאחרוני ההססנים ורגע שלישי אתה יכול פתאום לגלות שהם הבריקו עם איזה יציאה לא מהעולם הזה.

דניאל, 26.9, מזל 
ניין צ'שייר אוהבים את מרכז הבמה, הם אוהבים את אור הזרקורים ולהיות בתוך העניינים. כשלא שמים לב אליהם, הם הופכים לשקופים, דבר אשר מוציא מהם תכונות לא נעימות.

אלעד, 21.1, מזל 
לפסל הוא לא טיפוס שאוהב להילחם. הוא מעדיף לעשות מחוות של טוב לב בכל פעם שהוא נכנס לעימות. עם זאת, הסקרנות שלו יכולה לבלבל אנשים ולהוציא אותם משלוותם.

אביעד, 14.9, מזל 
פיירקון הוא טיפוס שלא זר לתחבולות, מתיחות ועבודות בעיניים. הוא יעשה אותם על חשבון אחרים בכל פעם שיזדמן לו על מנת להרוויח מנה ראויה של צחוק ובידור. לפעמים זה גם חוזר אליו כבומרנג.

שירה, 29.11, מזל 
ללוני קל מאוד להתבלט לטובה. היא אכפתית, יש לה חושים (בעיקר טעם ולבוש) טובים והיא נוהגת לרצות את הסובבים אותה. אך אם תעצבנו אותה, תפגשו את הנשיכה הכי חזקה שהרגשתם בחיים.

לירון, 5.10, מזל 
טיפוס ווספייר הוא כזה שמרבה לחלום בהקיץ על לעוף למקום אחר, לחוות הרפתקאות חדשות ולהכיר דברים חדשים. אך מאחר וחיי המשפחה כל כך חשובים לו, הוא דוחה את החלומות שלו.

אוהד, 28.7, מזל
סטארמי ישראלי הוא עקשן שאין כמוהו. ככל הנראה בגלל רמות ההגנה הגבוהות שהוא שם לעצמו, אבל ברגע שאתה חודר את ההגנות שלו, מתגלה טיפוס רך, חברותי ונאמן.

 

נבו, 9.11, מזל 
החיים עבור גרסקט מצוי הם קצת כמו חיי מטרייה. דואגים לו לאוכל, חינוך ושאר צרכיו והוא פשוט צריך לעשות את מה שמוטל עליו כדי להיות מוצלח. בקרוב יתחילו לצוץ לך שאלות על עצמאות.

ינאי, 12.6, מזל 
לא הרבה אנשים יודעים את זה, אבל לטיפוס חד שופקרן יש תחומי עניין שיכולים להפוך אותו ולהיות מצליחן בין לאומי. בינתיים הוא שומר אותם על אש קטנה ולא חושף אותם בפני כולם, אבל זה שם וזה קיים.

נריה, 7.8, מזל 
טיפוס אלקטרוהרט רוצה להיות נאהב על ידי כולם, גם על ידי משפחתו, גם על ידי חבריו וגם על ידי יריביו. הוא לפעמים יעבוד קשה על מנת להשיג מטרה זו, גם כאשר היא אבודה מראש.

יואב, 29.8, מזל 
לא בטוח מתי קראלודון הפך להיות כזה מאיים, כשבתכלס מדובר על טיפוס שטוב במה שהוא עושה, תורם את חלקו למערכת כולה ומשאיר אחריו אפקט חיובי. אחרים רואים את זה בתור: גאונות.

ליר, 22.11, מזל 
לניין קאט המתוק יש כל כך אופציות בחיים והוא יכול לגדול ולהיות כל מה שהוא רוצה. מאחר ויש לו גם משפחה, חברים ורצונות משלו, הוא עדיין לא יודע לאיזה כיוון הוא רוצה להתפתח ולכן הוא מחכה עם ההחלטה הזו.

הראל, 4.10, מזל 
טיפוס בליצ'י חי בשביל החיים הטובים. תנו לו לישון, מתוקים או לשחק בדברים שהוא אוהב, והוא יהיה הדבר הכי טוב שפגשתם בחיים. תפגישו אותו עם דברים שהוא לא אוהב, והוא יהיה הסיוט הכי גדול שלכם.

גפן, 3.3, מזל 
מפתחון אוצר בתוכו רגש רב אשר הוא מעניק לאלה שהוא אוהב. קל מאוד לשמח אותו. אם פוגעים ברגשותיו, הוא נסגר בתוך עצמו, מרחיק מעליו את כולם ומתמסר לרגשות פחות חיוביים.

עומר, 16.6, מזל 
על פניו, טיפוס הסנוברייק נראה מאוד בטוח בעצמו, קשוח ובלתי ניתן לחדירה. אבל הוא משתמש בחיצוניות הקשוחה הזו כדי להסתיר אישיות רכה, חיבור גבוה מאוד לרגשות ורצון לפייס את הסובבים אותו.

אליהו, 16.12, מזל 
אפשר לומר שלטיפוס אליהו יש פיצול אישיות. כשהוא מול חברים, בבית ספר ומחוץ לבית הוא טיפוס אחד, וכשהוא מול בני משפחה, הורים וכיוצא בזה, הוא טיפוס אחר לגמרי. אפילו הוא בעצמו מודע למצב הזה.

אור, 19.4, מזל 
טיפוס לופיקוטי הוא כשרוני מאוד. קווי האופי שלו הם רבים וחיוביים ומונים תכונות רבות כמו: אושר, שמחה, הנאה, כיף והיכולת לגרום לאחרים להרגיש בצורה דומה לשלו.

סער, 16.6, מזל 
מלחלזון דוגל במוטו שמה שאפשר לדחות למחר, נעשה מחרתיים. אין באמת טעם לרוץ ולהשיג דברים במהירות, כי במוקדם או במאוחר, זה יקרה, אז צריך לתת לזמן לעשות את שלו ולדברים להגיע בקצב שלהם.

עומרי, 17.11, מזל 
רושם ראשוני זה גם היתרון וגם המכשול הגדול ביותר של באבל. כלומר, מצד אחד, שופטים אותו מבלי שמכירים אותו. מצד שני, כשהוא מוכיח לאחרים שהוא הרבה יותר ממה שהם ציפו לו, הוא מרוויח את כבודם פי כמה יותר מאחרים.

איתי, 13.7, מזל 
כמו הרבה דדאקס, הרבה פעמים אתה חווה את ההרגשה שלא נותנים לך ביטוי וכתוצאה מזה אתה ישר עובר להתקפה. אבל קרוב לוודאי שהאנשים שאתה תוקף הם אלה שהכי הרבה לצדך.

אלדר, 11.2, מזל 
אומנם כטיפוס נגביר יש לך חולשות רבות: לאנשים שליליים, לחדשות בטלוויזיה ולסיטואציות מעצבנות, אבל אם מנקים את כל רעשי הרקע האלה, אתה אחלה טיפוס ואתה מלא בשמחה ורצון לעשות טוב.

פרקש, 12.12, מזל 
אם היו שואלים לדעתך, היית מתוודה ואומר שלפעמים היה קל יותר אם היית יכול להיעלם ולהיות בלתי נראה. אבל גלוארק הוא לא כזה. גלוארק הוא טיפוס שמפיץ הרבה אור לסובבים אותו, כשהוא רוצה בכך.

שי, 8.10, מזל 
קושיס אוהבים מאוד לנפוש, תנו להם אירוע מבדר, כמה חברים טובים והם ישר מוצאים את עצמם. הם מתקשחים כאשר הם פוגשים טיפוסים אשר נוגדים את הסוג שלהם והם מוכנים להילחם בהם עד שהם ינצחו.

גלעד, 3.7, מזל 
לאמפנט ישראלי הוא טיפוס שיכול למצוא את החיובי גם בסביבה הכי שלילית, ולכן קשה מאוד לכבות אותו. מאחר והוא התפתחות אמצעית, ניתן להסיק שיש לו עוד דרך ארוכה עד שהוא יגיע למטרתו הסופית.

שלו, 27.9, מזל 
שווארמגדון הוא טיפוס שאוהב לנצח, אבל לא אוהב לדרוך על אנשים בדרך לניצחון. זה אומר שאם מישהו יפגע בדרך שלך להצלחה, אתה תעדיף לגרום לו להרגיש טוב ואחר כך לנסות ולהגיע למטרה שלך.

עיני, 3.2, מזל 
שום דבר לא נסתר מעיני טיפוס עיניון, והוא יכול לראות כשעובדים עליו, כשמשקרים לו וגם כשאומרים לו את האמת. מדובר על טיפוס שלא מרבה להביע את עצמו באופן אקטיבי. כלומר, הוא קצת ביישן.

רותם, 14.12, מזל 
אומנם אתה עדיין לא רואה את זה אבל הסיפור שלך הוא מיתולוגי בדיוק כמו של פילוסוף. אתה תמצא תחום עניין, תתמקצע בו, תהיה הכי טוב בארץ ותעשה בו חיל כך שכולם יכירו אותך.

סלובי, 16.1, מזל 
כמו זיגדרה קטן, גם אתה התפתחת יחסית מאוחר. אבל זה לא אומר דבר. יש לך מספיק זמן ליהנות מהחיים. נצל את החופש הגדול הזה לטובה. מי יודע מתי תהיה לך הזדמנות אחרת?

נעם, 11.6, מזל 
הנאיון הוא טיפוס חייכן, אומנם יש לו צדדים עמוקים, אפלים יותר ומתוחכמים, אבל בתקופה הזו של החיים כנראה שעדיף להתמקד בצד שרואה את החצי הכוס המלאה ולא בשום דבר אחר.

איתי, 16.12, מזל 
באופן כללי, טיפוס סלייפקה כמעט ולא נותן יחס מיוחד למה שסובב אותו. אך תקופה זו היא מעט מבלבלת עבורך ולכן קשה לך לנוע בחופשיות שאתה רגיל אליה. אל דאגה, עוד מעט הכל יסתדר ואתה תהיה בסדר גמור.

עידו, 24.4, מזל 
בהרבה פעמים, כאשר מגיקי נאלץ לפתור איזה שהוא קושי, הוא משתמש בכוח השרירים שלו ולא בכוח המוח שלו. נסה בחודש הקרוב לשנות אסטרטגיה. אתה תופתע לטובה. אתה חכם לא פחות משאתה חזק.

אלי, 8.2, מזל 
כיאה לטיפוס טקרס, אתה יושב על רעיון של מיליון דולר. נסה לנצל את החופש הזה להוציא אותו לפועל. אסוף כמה חברים אם אתה צריך. השקעות בטווח הקצר יניבו תשואות בטווח הרחוק מאוד.

יובל, 17.5, מזל 
אם נשאל אותך, אתה לא באמת מאמין במגדת עתידות, אבל זה נחמד, ואם זה עובד וקורה לך וזה דבר טוב, מעולה. ואם זה לא קורה, אז שום דבר רע לא יצא מזה. ככה אתה, חלקיק שכזה.

ליאב, 27.2, מזל 
עקרבי הוא טיפוס שאוהב לרצות את הסובבים אותו. לפעמים זה אומר לצאת למלחמות של אחרים ולחטוף על הראש. התפתחות נורמלית עבורך זה אומר לשים את עצמך לפני כולם ורק ככה תתקדם בחיים.

בן 15.7, מזל 
תקופת ראש השנה, יום ההולדת והחופש הגדול תמיד היו נפלאות עבורך. כיאה לטיפוס שהוא ראש ולא דג, אתה נהנה מהתקופות האלה, מפיק מהן את המירב ובסך הכל חי את החיים הטובים.

יובל, 24.9, מזל 
אם נסתכל על המונח "מהיר" במילון, נפגוש שם את טיפוס הרפידארד. הוא הראשון שמסיים לאכול, הראשון שניגש לשחק במשחקי הוידאו, הראשון שנרדם במיטה והראשון לקטר למה תמיד בוחרים בו.

יאיר, 29.11, מזל 
טיפוס אירודקטייל ישראלי הוא טיפוס מאוד חם, הוא אוהב מגע, חיבוקים ונשיקות. זה גם אומר שהוא חם מזג ולא כדאי לעצבן אותו כי אז הוא יכול לזרוק עליך סלעים, או לפחות דברים קטנים ולא מסוכנים.

ספיר, 10.8, מזל
זהו הגיל שבו רותמנון בדרך כלל מושך אליו תשומת לב מאחרים. אבל מכיוון שהוא בעצמו עדיין לא יודע מה הוא רוצה, הוא מרחיק מעליו את כל המחזרים והוא מקפיד להתעסק במה שמעניין אותו.

שחר, 23.10, מזל 
כשטיפוס קריסטייט מחליט להתמחות בנושא מסוים, אף אחד לא יכול לעצור אותו. זה מגיע למצב שהוא הטיפוס שפונים אליו בבקשות עזרה, במתן טיפים, ובבדיקה איך אחרים ניצבים מולו.

נעם, 2.10, מזל 
אומנם פיגראס נראה קטן, חמוד ולא מאיים, אבל אל תתנו למראה הזה להטעות אתכם. הוא מסוגל להפתיע גם בנושאים שלא חשבתם שהוא בקיא בהם. זה רק מראה שהוא הרבה יותר כשרוני ממה שהרבה חושבים.

אליזה, 13.7, מזל 
קואללון הוא טיפוס מאוד משפחתי. הוא יאהב, ישמור ויטפל בצאצאים של שבטו כאילו היו שלו. מדי פעם ואם תהיו בשקט, תוכלו לשמוע אותו שר שירי ערש לקטנים שלו לפני שהם הולכים לישון.

ירין, 12.6, מזל 
אם אחרים היו יודעים כמה משא סוחב עליו נובורג, הם היו מתייחסים אליו בצורה אחרת לגמרי. הוא מצדו לא מרבה להתלונן על הסודות, הנטל והכובד ולכן זה נראה בעיני אחרים שהוא פשוט בסדר גמור.

עידו, 29.4, מזל 
מאחר ולטיפוס וולי יש מושאי הערצה שהשיגו כל כך הרבה בחיים, רמת הציפיות שלו מעצמו היא גבוהה מאוד. זה עדיין לא אומר דבר. הוא טיפוס די מאושר, שמח בחלקו וילדותי, אבל בקרוב יגיע שלב שבו הוא יצטרך להוכיח את עצמו מול אחרים.

רותם, 27.6, מזל 
בני מזל טרידאדס הם כאלה שרוצים ליהנות מכל העולמות, גם הצלחה בלימודים, גם פרגון ואהדה מצד המשפחה וגם מקובלות ותמיכה מצד החברים. לפעמים זה עובד ולפעמים זה לא.

פוסטים קשורים

22 תגובות

  1. לחלוטין לא מה שציפיתי לא ואני מרגיש שזה גם לא כל כך נכון…
    לרוב אני רק רוצה את השקט שלי
    נו טוב

  2. ממש היה נחמד לי לקרוא הכול כאן היה מגניב מאוד במיוחד את המזל שלי אני הייתי מזל שופרקרן

  3. קודם כל אני מעריך את זה שבחרת בסנוברייק עבורי כי הוא אחד מהשישיה שלי במשחק (לדיי הרבה זמן בגלל המיקום של אבן המים).

    ואני אני יכול להכחיש שלא הכל נכון, אבל האמת התיאור שלי פה מדוייק בהרבה מצבים.

  4. כיאה לטיפוס טקרס, אתה יושב על רעיון של מיליון דולר. נסה לנצל את החופש הזה להוציא אותו לפועל. אסוף כמה חברים אם אתה צריך. השקעות בטווח הקצר יניבו תשואות בטווח הרחוק מאוד.
    עכשיו נשאר לי רק למצוא את הרעיון הזה….

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *