סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

מאמן פוקימונים: "צא, קוקו! השתמש במתקפת עשב!"

מאת איתי ביטון.

= = = = =

הגיליון האחרון של מגזין CoroCoro חשף את הדמות האנושית קוקו (Coco) מסרט האנימה של הפוקימון זארוד, שיצא בקרוב והוא יקבל כרטיס פרומו משלו! אבל של פוקימון! ועוד מסוג עשב?!

הידיעה המרעישה שהודלפה לאחרונה לגבי קלף פוקימון מיוחד שעומד לצאת לכבוד סרט האנימה של פוקימון, מעלה בי תהיות רבות וגורמת לי לחשוב מה השתנה במהלך השנים שהוביל לשינוי המדהים הזה.

במשך השנים, מהפעם הראשונה שבה נראה קלף פוקימון באמצע שנות ה90 ועד לימינו אנו, אף פעם לא יצא קלף פוקימון שהוא של בן אדם. אומנם יצאו קלפי פוקימון עם אנשים עליהם, אך אלו קלפי טריינר – Trainer . מסתבר שבסופו של יום ישנו סיכוי גבוה שאנו נחזה בקלף הזה במציאות.

מצד אחד, אני חושב שזה יכול להכריע את הכף לרעתם של חברת פוקימון העולמית, מכיוון שישנם מעריצים רבים ואספנים רבים שיאבדו את אהבתם לפוקימון עם איבוד הייחודיות שבו, שכל פוקימון הוא בעצם מפלצת כיס חמודה ומגניבה, ומעכשיו והלאה יהיו גם בני אדם כקלפי פוקימון או נחשבים כפוקימון בכללי.

אך מהצד השני, זה דווקא יכול להכריע מאוד לטובה את הכף לטובת חברת פוקימון העולמית. ובכן, אתם שואלים למה מכיוון שתמיד עם שינוי גדול, הקהל מתחלק לשלושה צדדים: אלו ששונאים אותו, אלו שלא אכפת להם לגביו ואלו שאוהבים את השינוי. לכן זה די מאזן לטובה את הכף ומותיר סיכוי די גבוה ששינוי גדול באהבת המעריצים לא יתרחש כאן. יש אפילו מצב שבו המעריצים של פוקימון יאהבו מאוד ברובם את השינוי, מה שיגרום למכירות לעלות בצורה דרסטית וככה גם לקהל המעריצים.

= = = = =

מה אתם חושבים? הקלף ישנה משהו במשחק הקלפים? הוא יראה משחק? האם הוא יעלם באותו מהירות שבה הוא הגיע? נשמח לשמוע את הדעות שלכם.

= = = = =

קצת על הקלף:

Coco – Grass – HP90
Basic Pokemon

[C] Call of the Forest: Search your deck for a [G] Pokemon, reveal it, and put it into your hand. Then, shuffle your deck.

[G][G][C] Tarzan Kick: 120 damage: Flip a coin. If tails, this attack does nothing.

Weakness: Fire (x2)
Resistance: none
Retreat: 1

פוסטים קשורים

4 תגובות

  1. אני חושבת שזה קלף קצת מוזר אבל הוא לא ממש מפריע לי
    נ"ב פיתחתי ניינטיילס זוהר בפוקימון גו ויש לו אופי של 3 כוכבים?

  2. אני בטוח שזה משהו חד פעמי. קוקו הוא ילד שמתנהג כמו פוקימון, אז זה עעובד. זה לא אומר שעכשיו יהיה אפשר להילחם בעזרת בני אדם או משהו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *