סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עלייתו ונפילתו של אתר פוקימון מפלצות כיס: שנת 2010!

להחזיק עשר שנים ברשת זה לא דבר של מה בכך. תסתכלו על אתרים כמו Gogoanime, על Anime-il, על אנימה ספין, אפילו על אתרים כמו CollegeHumor וDorkly, כולם נסגרו בשלב כזה או אחר. אנחנו נשארנו באוויר.

השנה, לראשונה מאז שפתחתי את האתר, אני חושב על סגירה. אולי זה נובע מחוסר תגובות, אולי כי לא עוזרים לי מספיק ואולי כי מיציתי את העניין. בכל מקרה, נתתי לעצמי עד סוף החוזה לחשוב על זה. שזה ספטמבר 2021.

הרשומה הזו היא חלק מסדרה ובה אספר לכם את הסיפור שלי, של היטמן, על מאחורי הקלעים של האתר, על הדרך שעשיתי, הדברים שנתקלתי בהם, בתקווה שזה יעניין אתכם ואולי יגרום לחלק מכם להגיב יותר באתר.

עכשיו אנחנו נחזור אחורה בזמן לשנת 2010, עד אז הייתי גולש מן המניין בכמה מהאתרים הכי גדולים שהיו בארץ. גלשתי בPokemon.co.il, המצאתי משחקי תפקידים בPoke-block, הייתי מעדכן חדשות בPokemons.co.il, כתבתי ספיישלים לPokemon-il.co.il, וכמובן שידעתי על סרבי ואתרים בין לאומיים אחרים.

חתימה שהכינו לי בפוקימונס
חתימה שהכינו לי בפוקימונס

מה שרבים מכם לא יודעים זה שהייתה לי אישיות די מוחצנת וגדולה, על אף העובדה שכתבתי תחת הכינוי "היטמן". הילדים שאכלסו את הפורומים והאתרים האלה לא ידעו איך לעכל אותי בזמנו, וזה הוליד לא מעט מאבקי כוח, אגו וריבים. מאחר וברוב המקרים לא היה לי תפקיד רשמי – אז תמיד יצא שאני ספגתי את ההשלכות ובמקרים רבים הרחיקו אותי.

יום אחד כנראה נמאס לי ופתחתי את הבלוג החינמי הראשון שלי – "קסם של מצוירים". ביד היו לי את כל הסיקורים שכתבתי במהלך השנים לאתרים השונים וידעתי שיש לי חומר לפחות לשנה שלמה, בעיקר בנושא פוקימון. התחלתי לפרסם חומרים.

ההודעה על פתיחת האתר:

שלום רב !

ברצוני להזמין אתכם לאתר 'קסם של מצוירים' בברכת ברוכים הבאים.
האתר הזה הוא סוג של חלום ילדות עבורי ועל כן זהו רגע מאוד מיוחד עבורי.
כך שאם גם אתם מעוניינים בטיפה נוסטלגיה, אז אתם מוזמנים לבקר ולהתמכר.

האתר מקבץ לתוכו מעל ל-3 שנות פעילות באתרי הפוקימון השונים;
בין אם זה פוקיבלוק, פוקימונס ופוקימון ישראל, וכל החומרים פה הם מקוריים.
האתר מתיימר להיות מקור הידע ב'פוקימון' הגדול ביותר שמעריץ יוכל להנות ממנו.

התוכניות שלי לאתר הזה הן מאוד פשוטות והן ייעשו בצעדי תינוק, כמו שנאמר:
לפרסם את כל המידע על הסרטים, הסידרה, הספיישלים, המשחקים, הכל.
אתם כמו כן מוזמנים ליצור קשר, להצטרף ולתרום לאתר מהפרויקטים שלכם.

אני מקווה שתהנו מהשהות, ושתהיה לכם גלישה נעימה !
Hit Man

אומנם רשום שאני מעוניין לפתוח אתר שיהיה מקור הידע הגדול ביותר בנושא פוקימון, אבל התכנון היה להתחיל עם פוקימון, ולהמשיך לכל הסדרות שגדלתי עליהם: טאו טאו, מוש השור, הקוסם מארץ עוץ, עליסה בארץ הפלאות, המומינים, הדרדסים, חתולי הרעם, נילס, מרקו. אני יכול לרשום רשימה של מאות סדרות וזה לא יגמר. אבל הבנתם את הקטע.

עכשיו כשאני קורא את הרשומות הישנות מאז, אני רואה שהן נורא קצרות, נורא תמימות, הייתי מאוד ממוקד מטרה וידעתי שההצלחה לא תגיע תוך לילה אחד, הייתי מוכן לדרך הארוכה, וידעתי שייקחו לי לפחות 3-4-5 שנים עד שאאסוף מספיק קהל כדי להיות מרוצה. ועד שזה הגיע, הסתפקתי בתגובות של עידו, שככל הנראה היה הגולש הראשון של האתר.

פוסטים קשורים

22 תגובות

  1. היטמן – יוסף. אתה אחד, יחיד ומיוחד.
    בלי שום ספק אתה הדבר הכי אתה שקרה ברשת בעשור האחרון. הפכת דף קטן בשם "קסם של מצויירים" (שאני זוכר באמת שהתייעצנו במסנג'ר האם האתר יכיל שלך סדרות כדי להביא קהל יעד גדול יותר), לאימפריית פוקימון ענקית.

    ישר כוח גדול, ממשיך להתעדכן,
    עידו – המגיב הראשון, האחרון, עבר, הווה ועתיד.

  2. אל תסגור את האתר אני הצטרפתי רק השנה וזה האתר הכי טוב בעולם!!! אם תגור אותו אני אהיה חייבת לגלוש בפוקימון האתר הישראלי, ואין שם כמעט תוכן!!!!!!

  3. לגבי התגובות לא תמיד יש מה להגיב אבל בדרך כלל יש מגיבים אפילו אם אחד וגם אנשים מתבגרים ופחות מתעסקים בפוקימון ובאתר אבל תמיד באים אנשים חדשים וצעירים
    לגבי העזרה לאנשים לפעמים אין רעיונות אבל תמיד מציעים בסוף רעיונות
    ולגבי זה שאתה איבדת עניין אפשר להעביר את זה למישהו אחר שאתה סומך עליו
    אז אל תסגור את האתר בבקשה

  4. אל תיסגור פליזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז איך אני אבדוק דברים בפוקדע? איך אני יצחק מהקומיקס? איך יהיה דור שתיים לפוקימון כחול לבן? איך?

  5. היטמן
    אני גולש כבר שנים רבות על האתר הזה באופן יום יומי כבר היה לך פעם בעיות בקשר לאתר הזה ולא נכנעת ואם עכשיו בזמן הקורונה שמייאשת בכל מקרה אתה מיואש אני מבין אותך ולמרות שאני ילד גם לי היו ימים שלא רציתי לקום מהמיטה מרוב ייאוש מהקורונה ומדברים אחרים ולא מזה שיש לי מבחן.
    אני מגיב באתר הזה לא מעט בקשר לדברים שמחייבים תגובה לפעמים זה גם מעורר עוד אנשים להגיב אני לא יכול למנוע את המחשבה שלך אבל יכול להיות שזה הזמן להעביר את השרביט למי שהוא אחר אנחנו אוהבים את התוכן שלך ואם אתה מרגיש בלבך שמיצת נקבל את זה בלב שלם.
    הלוואי שהייתי יכול לתרום כסף אבל ההורים שלי בוודאי שלא יסכימו.
    אני כותב את התגובה הזאת לצלילי השיר של לוגיה ועל סף דמעות ומקווה שהאתר ימשיך לפעול.
    אוהב אותך ואת האתר
    גולש כבר 6 שנים וחבל שלא עשר אורי הידוע בכינוי "עיני"

  6. לא יהיה דור 2 לפחות זה מה שאמרו אבל אל תסגור!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    זה אתר טוב יותר מפוקימון ישראל האתרים היחידם בארץ של פוקימון כרגע נראלי זה זה ופוקימון ישראל אבל האתר הזה הוא מקום ראשון אני מניח שאם תסגור יהיה פוסט על זה בפוקימון ישראל אבל במחשבה שניה…
    יש יותר גולשים בפוקימון ישראל אני מתעצל לכתוב את השם המלא שלו אבל פה אין הרבה גולשים בבת אחת כי אף אחד לא מכיר כמעט את המקום הזה וחבל אבל בבקשה אל תסגור!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  7. אני עצובה שהאתר עומד להיסגר , מאז שהתחלתי לגלוש באתר הרגשתי פחות בודדה כי אין לי אף מקום אחר שאני יכולה לרשום בו את דעותי חוץ מהאתר וזה גרם לי להרגיש אושר ושיכות, אני לא יכולה לעצור את העובדה שאתה פורש ואני לא יכולה לתרום כספית אבל כמו שעיני אמר אתה יכול להעביר את השרביט למישהוא אחר.

  8. נשמע סיפור מדהים! מבאס אותי שהאתר ייסגר, כשרק התחלתי להיחשף אליו, אבל לכל דבר בעולם (גם טוב) יש סוף. מקווה שיהיה סיכוי לארגן עוד כנס אחד של פוקימון, עם כל הקורונה, או אפילו אחרי שהאתר יסגר, כדי שגם אני אוכל לבוא, כי גם מחוץ לאתר, כולנו קהילה 🙂
    בכל מקרה, המון בהצלחה בהמשך! ?

  9. היטמן בנית אחלה אתר אני כל יום גולש בו אל תסגור
    פשוט אני לא אדם של מילים אולי נגיד תשים בכל רשומה כפתור כזה של לייק שמי שירצה לפרגן ייתן בלייק
    באהבה
    גולש אנונימי

  10. האתר הישראלי הכי טוב של פוקימון בפער! מקווים שהאתר יישאר באוויר לתמיד ושהיטמן יחזור לדיסקורד ולווטצא מהר!

  11. אין ספק שזה האתר הכי טוב שהיה בישראל לפוקימון. כתבה מצוינת, הייתי שמח אם היית מוסיף קישורים לכמה כתבות נבחרות מאז, שנוכל להתרשם יותר. אין עליך!

  12. היטמן בבקשה אל תסגור את האתר ואם אתה חייב תיצור בבקשה מקום שבו יהיה אפשר לקרוא את כל הרשומות הישנות של האתר כיוון שזה אתר הפוקימון מספר אחת בעברית ואם יסגר ימנע ממלא ילדים צעירים שיודעים רק עברית מידע על פוקימון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *