סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

סיכום כנס פוקימון מפלצות כיס – הגרסה הוירטואלית!

שלום רב,

ב14.11.2020 הוזמנתי לקדם את מפגש המדבבות של פוקימון בזום, ומאחר ואני מכיר את הנפשות הפועלות, היה לי מאוד כיף להגיד כן. ואז ב22.11.2020 חשבתי על חנוכה ועל הפעילויות השונות שאפשר לעשות בחג הזה. הרי את משחק "העיר לבנדר" עשינו מיליון פעם, להרים את "ספר המזלות" זה משהו שייקח לי שבועות להוציא לפועל, למתוח אתכם בתקופה כמו זו לא היה בחשבון, ואז חשבתי – איזה דבר חדש אני יכול להוציא לפועל? כנס וירטואלי עלה לי למוח.

ואז התחלתי לגשש. שאלתי אתכם אם אתם רוצים טורניר וידאו, ברגע שראיתי שיש מעל ל8 מתעניינים שמוכנים לשלם כסף, הזמנתי את הבובות. באותו שלב יצרתי קשר עם יוצר חידון הידע השנתי, שאמר לי שהוא לא מעוניין לשתף פעולה בכל הנוגע לכנס וירטואלי, אז הכנתי אחד משלי. פניתי לגלעד וביקשתי ממנו להריץ הרצאה אחת אחרונה. קחו בחשבון שבדרך כלל לוקח לו חצי שנה להרים הרצאה, ולתת לו שבועיים התראה, זה לא היה קל בכלל. לאט לאט נולדה לה תוכנייה והיא הציעה 8 תכנים ל8 ימי החנוכה.

אז בואו נסכם מה היה לנו בכנס הזה:

אתגר האלוף – לאחר הסקר הכללי, העמדתי הרשמה שכללה דמי תשלום. אף אחד לא נרשם. כישלון טוטאלי. פניתי לדניאל והצעתי לו להריץ את "אתגר האלוף" ובתמורה הוא יקבל מה שהוא רוצה. הוא הסכים. לאתגר הגיעו 4 אנשים והוא ניצח את כולם. היה עלי לבחור אחד מהם כמנצח ומי שהיה הכי קרוב היה פולפאר. ברכות על הבובה של קורסולה גאלאר. בעיקרון זה לא היה הרגע המוצלח ביותר בכנס, אבל עשינו את המיטב עם מה שהיה. תודה רבה לדניאל על העזרה.

לאחר מכן נכנסנו לסוף שבוע וזה נתן לי אפשרות קצת לנוח.

יוצרים דור 2 – ביום השני של הכנס החלטתי לעשות משהו שונה – להרים תערוכת ציורים שהנושא שלה יהיה דור 2 למחוז מפלצות כיס. ההיענות הייתה מטורפת. בשבוע ימים הוגשו לי 80 ציורים שונים ומגוונים, וזה רק המחיש לי עד כמה הפרויקט הזה הוא מוצלח. לקחתי החלטה לתת במה לכל מי שהגיש ציור. חשבתי לעצמי – אם מישהו לקח את הזמן, צייר ציור והגיש אותו, אני רוצה שהוא ירגיש הכי טוב שבעולם, מבלי להתמודד עם כל ההחלטות שקובעות את מי להכניס ואת מי לא.

חפש את המטמון – אני חייב להודות שלא ציפיתי שזה יהיה התוכן הכי מוצלח של הכנס. 6,752 מבקרים הגיעו לאתר באותו יום וניסו לפתור, ללא הצלחה, את החידות של איידן – הכותב של "במהירות החושך". אבל ראיתי שהם נהנו. הניסיונות שלהם היו משעשעים ולבסוף רק אחד יצא עם פרס והוא עיני, ברכות על הבובה של מורפיקו. תודה רבה לאיידן על העזרה.

חידון הידע – האמת היא שאני לא במצב שאני יכול לבדוק אם החידון היה מוצלח או לא. היוטיוברים שאני רשום אליהם מגיעים בשידור חי ל1,500 צופים וזה רק בישראל. אל השידור שלנו הגיעו כ20 איש ובמשחק השתתפו כ15 אנשים. קיבלתי את הרושם שאנשים נהנו. גם היה לי חשוב להישאר "מותאם לילדים" ולא לפלוט כל מיני קללות או מילים גסות ואני חושב שזה עבר בסדר גמור. בהזדמנות הזו אני רוצה לברך את נקרוזמאן על הבובה של מולטרס גאלאר.

הקרנת הסרט – אני יודע שהבטחתי שידור ישיר של הסרט, אבל בסוף השתפנתי. עיין ערך זיר"ה וזכויות יוצרים.

הרצאה – אני לא יודע אם זה בגלל שלא היה כנס פיזי, אם אנשים התעייפו אחרי שבוע של תכנים, אם יום חמישי היה יום פחות מוצלח להרצאה, או כל סיבה אחרת, אבל להרצאה התייצבו 7 אנשים בלבד. לא בדיוק ההיענות שציפינו לה. אני מקווה אבל בכל זאת שגלעד נהנה מהדרך שהוא עשה בהרצאות של האתר והיה לי חשוב להראות לו עד כמה אני, ובין היתר גם אתם, מעריכים אותו, אז הכנתי לו תעודת הערכה, והוא השני שמקבל אותה שאינו מדבב. גלעד, אתה תמיד צודק!

עוד סוף שבוע להירגע קצת.

מפגש מדבבות – אני שמח לדווח שהפאנל הלך מעולה. שמעתי, ראיתי והרגשתי צחוקים לכל אורך המפגש. אנשים שאלו שאלות מעניינות והבנות ענו תשובות טובות. זה היה כל כך מוצלח שבמקום שעה וחצי כמתוכנן, זה הסתיים לאחר שעתיים ועשרים, אם אני לא טועה. מבחינת מספרים, הגיעו ברגע השיא משהו כמו 50 איש, מה שהפך את זה לאירוע עם כמות האנשים הגדולה ביותר שידעה "קבוצת חובבי המדבבים". וגם שם היה לי חשוב לעשות משהו קטן וסמלי והענקתי לשחר ולקמע תעודות הערכה (אל דאגה, נוגה קיבלה את שלה לפני כולם). תודות רבות לכל מי שהיה מעורב בעניין.

אז כפי שאתם יכולים לראות, זה היה שילוב "בריא" של הצלחות וכישלונות. אני שמח שהוצאנו את זה לפועל. מקווה שנהניתם. ונתראה בפעם הבאה.

היטמן.

פוסטים קשורים

16 תגובות

  1. אז לא יעשו פוקידע אמיתי של הדור השני או שכן יעשו כי אני וחברי יוסי המחריד עבדנו קשה כדי להמציא סטטים ומתקפות לפוקימונים

  2. יש לי רעיון ממש טוב.
    היטמן יתן את האתר לכול הגולשים המתמידים כגון: איווי גריל, ליו, דרגונלי, אספריטזי, נקרוזמאן, אני וכו' יהיה לנו קבוצת וואצאפ וכל חודש נעביר בביט סכום כסף שיספיק אם נחבר את הכסף מכולם ואז משהו פשוט יעביר לגוגל. זה גם יעזור כי אם אחד לא יהיה פנוי השני ככל הנראה כן יהיה פנוי וכך בערך האתר ישאר.

  3. יוסי אתה מדהים. שאפו על מה שהרמת, גם אם חלק מהדברים פחות הצליחו, גרמת להרבה אנשים להעלות חיוך על הפנים וזה באמת אומר הכל. תודה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *