סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון חדשות פוקימון מאסטרס EX / נקרוזמאן

שלום לכולם. מה קורה? כאן עדו, הידוע בתור נקרוזמאן, עם עדכון חדשות פוקימון מאסטרס EX. עכשיו, נתבקשתי לספר על מה שהיה בשבוע האחרון במשחק. העניין הוא שלא היה יותר מדי. אז תנו לי לספר מה היה השבוע, ואם תרצו, אספר לכם בפעם אחרת על מה שיקרה בחודש הקרוב!

כמו שאני בטוח שאתם יודעים, לאחרונה הצטרף לשורותינו מאמן ששחקני מאסטרס חיכו לו כבר הרבה זמן, הלא הוא נאצ'וראל הרמוניה גרופיוס, הידוע גם כN! הרבה הופתעו שהוא הגיע עם זקרום ולא עם רשיראם, למרות שאם מסתכלים על שם הSync move של הילברט, אם קראתם את המנגה, או בכלל שמתם לב לדמות של N במשחקים, הייתם אמורים לצפות לזה.

נמצא באנר מסוג Pokefair – באנר שבו הסיכוי לקבל דמויות חמישה כוכבים גבוה מהרגיל. כמו כן, ברגע שהבאנר יגמר, לא תוכלו להשיג את N עד שיריצו את הבאנר שלו שוב, אז כדאי שתמהרו! רק קחו בחשבון את הבאנרים האחרים. סקיילה ואריקה בתלבושות חג המולד גם הן יישארו לזמן מוגבל, וכנראה לא ישובו עד נובמבר/דצמבר הבא, אך מצד שני הן לא יותר מדי שימושיות. לעומת זאת, פוקיפייר נוסף שמריצים כרגע הוא של חליפות הסיגנה של רד, בלו וליף – שלושה מהזוגות הכי טובים במשחק, במיוחד כשהגריד שלהם מלא, וביחד כמעט בלתי מנוצחים! אם עדיין אין לכם אחד מהם, תעשו לעצמכם טובה ותנסו להשיג אותם. לי אישית חסר רק את בלו, שמרגיש לי פחות דחוף, ולכן השתמשתי בכל היהלומים שלי על N (יותר מחמישים ניסיונות ועדיין לא השגתי אפילו אחד). וכמובן, עכשיו מתחילים גם באנרים מחוזיים מיוחדים, שיתנו לכם לפחות דמות חמישה כוכבים אחת מהמחוז/ות של הבאנר. ובקרוב יגיעו גם דמויות השנה החדשה (טיפ: אל תנסו להשיג את לאנס, וגם לילי לא משהו).

כדי לחגוג את הגעתו של N, יצא אוונט חדש בשם "הפורמולה האידיאלית", ואני מבטיח שאם אהבתם את משחקי הדור החמישי תאהבו את האחד הזה (אל תשכחו להפעיל את הווליום!).

הרמה המקסימלית לזוגות סינק עלתה ל130, ולכן יצאו קרבות חדשים (כולל הזדמנות להקשיב לרמיקס של מוזיקת הקרב של וואלי) באזור האימונים. עד הרביעי בינואר תקבלו בונוסים בקרבות האלה, אז תנצלו את ההזדמנות – ואם אין לכם את לילי או את ליירה עם ג'יגליפאף, תנסו למצוא דרכים יצירתיות להביס את אזור הסאפורט 4.

הארנה האגדית של לטיאוס הגיעה, ובכנות, אם יש לכם את אייריס וסקיילה על 3/5 – אתם מסודרים. זאת הארנה השנייה הכי קלה, מיד אחרי הבדיחה שהייתה עם טאפו בולו.

ולבסוף, אולי החדשות הכי מעניינות (לטווח רחוק) – אצטדיון האלופים עבר מקנטו לג'וטו! בכל שבוע תוכלו להתמודד מול וויל, קוגה, ברונו וקארן – לא בהכרח בסדר הזה – ולבסוף להתמודד מול לאנס! רק קחו בחשבון שלא תוכלו להשתמש באותו זוג סינק ליותר מקרב אחד, ויש מדליה אם אתם משתמשים בכל הסוגים (כי זה בכל מקרה ייקח לפחות שבועיים). אם אתם מתקשים, תבדקו את ההמלצות בטיפים! ואם כבר דיברנו על טיפים – אם אין לכם את סטיבן ואלולאן סנדסלאש, אל תנסו את קוגה. סוג קרח (הסוג האהוב עליי, דרך אגב) נדפק קשות במשחק הזה. בכל שבוע החולשות של המאמנים ישתנו, ויתנו לכם הזדמנות לנסות טקטיקות חדשות. ברגע שתביסו את הליגה על מצב קשה, תפתחו את מצב מאסטר, שיהיה יותר קשה אך יתגמל אתכם עם פרסים מיוחדים. כל הקרבות, בשני המצבים, יתגמלו אתכם עם נשמות אלוף – חפצים שיהיו לכם שימושיים במיוחד בקרוב.

זה כל מה שהיה בשבוע האחרון! עם זאת, בהחלט יש למה לצפות בהמשך. כבר אמרתי לכם מי יהיו שתי הדמויות שיגיעו לכבוד השנה החדשה, אך חוץ מהם יש עוד שתיים חדשות בדרך. אגלה לכם רק שאחת הייתה במשחק כבר הרבה זמן אך רק עכשיו בשלה להצטרף לשורותינו, והשנייה היא דמות מאוד פופולרית עם פוקימון שאני שמעתי שאתם אוהבים.

אז עד הפעם הבאה, פוקי-מעריצים – תפסו את כולם!

פוסטים קשורים

12 תגובות

  1. מה השלישייה הקבועה שלכם? שלי פרופסור אוק עם מיו. N עם זקרום. וגראנט עם איורואס

  2. מבחינתי אין דבר כזה שלישייה קבועה. אני משנה אותה בהתאם לקרב. אבל כמעט תמיד היא תכיל את סקיילה ומיסטי.

  3. גם לי אין שלישייה קבועה אבל פעם הייתי משתמש כמעט כל הזמן רק באוליביה עם לייקנרוק האו עם ראיצ'ו אלולני ורוזה עם סרפריור

  4. לי אין שלישיה קבועה אני בוחרת במי להישתמש לפי הסוגים שצריך להישתמש בקרב ( נגיד אני נלחמת מול מישהו שחשמל סופר אפקטיבי נגדו אז אני בוחרת בדמות שתתאים לקרב)

  5. כשאני אומר שלישייה קבועה אני מתכוון למקרה שבוא אין לכם אפשרות להעלות את המאמנים שאתם צריכים רמות. אז אתם לוקחים כאלה שאתם טובים איתם.

  6. זה בסדר, להילברט יש מנהג להופיע כשאתה לא רוצה אותו. פשוט אל תרצי אותו והוא יגיע… חוץ מזה שאת יכולה לנסות את הבאנר המחוזי של יונובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *