סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

פרסומת – פוקימון: מפלצות כיס!

אתמול נוכחתי לדעת שאפילו גולשי האתר הותיקים ביותר לא יודעים בדיוק מה הוא כולל, ולכן לקחתי על עצמי להפסיק את כל שאר עיסוקי, לקחת יום חופש מהעבודה ולפרט לכם מה אתר "מפלצות כיס" מכיל. אני מקווה שתהנו, תלמדו משהו חדש ותפיקו מן הפרסומת הזו את המיטב. שנתחיל?

אז אתר "מפלצות כיס" נולד תחת השם "קסם של מצוירים" בתאריך 3.7.2010. החלום המקורי היה להוות מענה לכל גולשי אתר "עולם המצוירים" שנסגר בטרם עת. עם הזמן, הבנתי שעל מנת להרים אתר שכזה, צריך המון אנשי צוות, ומאחר ובתחילת הדרך לא היה לי את העזרה הזו, מיקדתי מטרה לפוקימון בלבד.

לאחר המעבר לנושא פוקימון, האתר התחיל להתרחב גם מבחינת תוכן. היום מדובר באתר הפוקימון בעל כמות התוכן הגדולה ביותר בישראל. ההתרחבות הזו נעשתה גם מבחינת כוח אדם. אתם אומנם לא יודעים את זה, אבל כיום יש כמות אדירה של אנשים שעובדים מאחורי הקלעים כדי לספק לכם את חווית הגלישה הטובה ביותר.

ההתרחבות הזו גם באה לידי ביטוי בערוצים השונים שהאתר מתקשר אתכם הגולשים; בין אם זה יוטיוב, פליקס, פייסבוק, גוגל פלוס, קבוצת וואטס-אפ ועוד. הגדילה היא תוצר ישיר של ביקוש גדל ואני יכול להודות ולהתוודות שכבר יש מחשבות בהנהלת האתר על שדרוג העיצוב של "מפלצות כיס", דבר אשר – אם יצא פועל – יקרה עוד השנה.

אז נגיע לעיקרי הדברים: האתר הזה מציע לכם את הסיקורים לכל הסרטים של פוקימון. על מנת להגיע אל רשומות אלה, יש באפשרותכם לגשת לאחד מהתפריטים של האתר. העליון מספק לכם בחירה בין הסרטים השונים, והצידי מספק לכם סרגל הכולל את הסרטים העיקריים, את סרטי פיקאצ'ו ואת הסרטים השונים.

מלבד זה, יש באפשרותיכם להנות גם מסיקורים של האנימה של פוקימון. את עונות 1-5 סיימנו לסקר במלואן. את עונות 6-7 אנחנו מסקרים בימים אלה. עונה 13 מסוקרת לאיטה, הסיבה לכך היא שבשונה מהעונות האחרות, את עונת "מנצחי ליגת סינו" אנחנו גם מתרגמים לעברית. ויש גם את עונה 17, הלא היא XY העדכנית.

קטגוריה נוספת באתר מציעה לכם את הסיקורים לכל הספיישלים של פוקימון. אלה כוללים גם את "יומו של סלוקינג" (בתרגום לעברית), "שובו של מיוטו" (עם דיבוב לעברית), "אגדת הברק" וספיישל "פוקימון – מי רוצה להיות מאסטר" ששודר בחנוכה של שנת 2000 בערוץ הילדים (עם צפייה ישירה).

זה לא הכל. יש באתר קטגוריית משחקים, המציעה לכם סיקורים של המשחקים השונים של פוקימון והורדות של משחקים רשמיים ומשחקים לא רשמיים של המותג.

אם חשבתם שבזה נגמר הסיפור, טעיתם. קטגוריית המידע מציעה לכם את הפוקידע של הדור הראשון [ספוילר: בתאריך 29.3.2014 יפורסם הפוקידע המלא של הדור השישי של פוקימון], את מדור הקלפים המלא, פינת פוקימון השבוע, מדריך מתקפות, מדריך יכולות, תיאורי פוקידע, פינת השואודאון, פינת טבע חדש ופינת הכה את המומחה. מלבד אלה, בקטגוריה עצמה תוכלו למצוא פנינים נדירות כמו סוגי פוקימון, מחוזות, קטעים שטרם מופו ועוד.

אך אם נפשכם חשקה במעט חדשות, גם את זה אנחנו מספקים באתר. בכל שבועיים או בכל פרסום חשוב מעולם הפוקימון מתפרסמת לה מהדורת חדשות המעדכנת אתכם בכל מה שקורה בעולם מפלצות הכיס. מלבדה, יש גם פינה מיוחדת לחדשות הקורות באתר ומעדכנות אתכם בכל מה שקורה. אנחנו לא מסתירים דבר ומעדכנים אתכם על בסיס חודשי.

דבר נוסף שניתן למצוא אצלינו הוא המנגה של האתר. אי אז החלטתי לתרגם את המנגה [קומיקס יפני] לעברית. אתרים ישראלים אחרים שניסו את מזלם, הצליחו לתרגם אך ורק את הכרך הראשון. אנחנו מצד שני פתחנו החודש את הכרך התשיעי. זה ודברים נוספים באתר יכולים להמחיש לכם עד כמה אנחנו רוצים שתהנו מהגלישה פה ב"מפלצות כיס".

לא נוכל להשלים את הפרסומת הזו מבלי לדבר על הקטגוריה עם הכי הרבה תגובות באתר וזוהי כמובן כתבות. היא אומנם התחילה ברגל שמאל, אבל לאט לאט היא תפסה את מקומה באתר והפכה להיות מקור הכניסה הדומיננטי ביותר. הכתבות המופיעות שם ממחישות מעל לכל ספק איזה גיוון יש באתר הזה מבחינת תוכן, ואיזו תרבות דיון נהדרת יש לגולשים שלנו. אכן מדובר בדובדבן שעל הקצפת. וזה מבלי שנאמרה מילה על "בעד ונגד".

עם כל הסיסמאות שזרקנו לאויר במשך השנים, אף אחת לא עומדת בכוח המציאות כמו זו שאומרת "שלכל אחד יש מה לתרום" ופינת היצירה שלנו ממחישה את זה בצורה הכי טובה שיש. כן, היו זמנים שבהם פינה זו חטפה על ימין ועל שמאל, ומעטים הם הסיפורים שזכו בה לסיומת, אבל יחד עם זאת, זכינו לראות בה כשרון רב, יצירתיות והמון נשמה.

פינת המדריכים שלנו מציעה לכם הגולשים את מבחר המדריכים הגדול ביותר בישראל. בין המדריכים שלנו תוכלו למצוא את "שחור ולבן", "וידאו ברקת", "מסע כיבוש", "וידאו אדום אש", "וידאו ספיר נאזלוק", "וידאו קריסטל", "שחור 2 ולבן 2", "וידאו צהוב", "וידאו צינוק מסתורי", "לב זהב" ו"XY". ואם זה לא מספיק לכם, יש לנו גם ערוץ ביוטיוב עם כ500 מנויים.

להציג את פינת הבידור זה כמו להסביר בדיחה. אסור לעשות את זה. במקום זאת, אני מציע לכם ללחוץ על הכפתור בסרגל הכלים העליון, לדפדף בין הדפים השונים של הקטגוריה הזו ולגלות אותה בעצמיכם. מבטיח לכם שדבר כזה עוד לא ראיתם. זה מצחיק, זה מבדר, וזה יכול להעביר לכם שעות של כיף. וזה נאמר מניסיון אישי שלי.

הפינה האחרונה שיש בסרגל הכלים העליון היא פינת הVOD – כלומר, וידאו לפי בקשה. שם מאוגדים כל הסרטונים, התרגומים והקליפים שהאתר שלנו מציע. יש שם את כל ארבעת הסרטים הראשונים של פוקימון בעברית, כמו כן, יש שם סרטים מתורגמים כמו: "קיורם נגד חרב הצדק", ו"זורוארק אמן האשליות" לעברית. [בשנה הקרובה אנחנו צפויים גם לתרגם את הסרט החמישי של פוקימון]. מלבד זה, יש שם את הפרקים הגנוזים: "פוריגון החייל החשמלי", "אגדתו של דרטיני", "היפה והחוף", וכולם עם תרגום לעברית. יש שם גם את העונה ה13 בעברית, ספיישלים נדירים ועוד. לכו ותבדקו בעצמיכם.

אתר "מפלצות כיס" מתעדכן בכל יום! ומתפרסמים בו חומרים חדשים לפחות פעמיים ביום! יש לנו תוכניות לשנה הקרובה, כמו טורניר הפוקימון השנוא ביותר על קהילת האתר, תרגום של פרקי XY ושדרוג העיצוב, כך שכל מה שאתם צריכים לעשות זה לבקר, ולהתמכר! ואם כבר אנחנו עושים את זה, נשמח לשמוע מה אתם הייתם רוצים לראות באתר בשנה הקרובה? תודה!

פוסטים קשורים

8 תגובות

  1. היטמן, תבין שהגולשים הכי ותיקים באתר כן יודעים את התוכן שלו.
    אתה מתבלבל עם הגולשים החדשים/ רנדומליים פה.

  2. אישית אני מכיר כבר את כול התוכן שבאתר.
    ובסדר פתחתה רשומה כזאת לגולשים החדשים.
    אבל למה להפסיד יום עבודה בשביל זה רבאק
    בשביל זה הייתה צריך לבטל עבודה אז הרשומה הייתה עולה מחר ולא היום -_-
    בברכה
    Togfi

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *