סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

מה סוג הפוקימון האהוב שלך אומר עליך?

מים – אתה אוהב לרצות אנשים והם מנצלים את זה. אנשים נוהרים אליך בגלל מה שאתה יכול לעשות בשבילם, ולא בהכרח בגללך. אתה צריך לזכור שאתה לא יכול לסחוב את העולם כולו על הגב שלך, ושלא תמיד צריך ללכת עם הזרם. שחייה נגד הזרם עשויה להיות קשה יותר, אבל היא עשויה להוביל אותך למקומות חדשים ומעניינים.

עשב – אתה כמו פרח עדין. למרות שאתה מרשה לעצמך להחשף באור הזרקורים, ברוב הפעמים זה מוביל אותך לסבל וכאב. נסה להזכיר לעצמך שכאב יכול להיות דבר טוב לפעמים, כל עוד אתה גם מרשה לעצמך להחלים ממנו, וללמוד מן הניסיון.

אש – אתה רוצה להיות הכי טוב וזה לא משנה לך מה המחיר. שאיפות הן אף פעם לא דבר רע, אבל אתה צריך לזכור שאם אתה פועל מתוך תחושה שאתה עושה את ההכי טוב שלך ולעזאזל כל השאר, אז אתה מסתכן בלפגוע בסובבים אותך, אלה שאתה אוהב.

ברק – החיים שלך חסרים גיוון כלשהו. גם כאשר אתה מנסה לשנות דברים, אתה עושה את אותו הדבר שוב ושוב. אתה צריך לצאת מהשטח הנוח שלך לחלוטין. זו הדרך היחידה לתת לעצמך את הטלטלה הזו שאתה חייב לעצמך כדי לצאת מהשגרה הנוראית הזו שאתה תקוע בה.

מעופף – אתה בן אדם תלותי. במקום ללכת סולו, אתה מתעקש על להצמד לאלה הסובבים אותך בשביל תמיכה. אתה צריך לקחת החלטה לצאת החוצה בכוחות עצמך לשם שינוי, לפרוש כנפיים, ובסופו של דבר – לעוף!

רעל – סבלנות היא מעלה, ואף אחד לא יודע זאת יותר טוב ממך. אל תיתן לעולם סביבך להכתיב לך את הקצב שלך ולומר לך שאתה זז לאט מדי. רק המשך לעבוד למען המטרות שלך והזכר לעצמך מדי פעם שמירוץ איטי ויציב בדרך כלל זוכה במקום הראשון.

אבן – למרות שאתה נראה בלתי שביר לעולם החיצוני, אתה בעצם רגיש להרבה מאוד דברים. אל תחזיק את הרגשות שלך בפנים. למרות שאתה עשוי לחשוב שאתה חזק מספיק כדי להתמודד עם הרגשות שלך בעצמך, זוהי סוג של הדחקה והיא תגרום לך – כמו לרבים אחרים – להשמדה עצמית.

אדמה – הפכת למרוצה בהרבה מאופני החיים שלך. אומנם אין שום דבר רע בקצת שגרה, אבל אתה הופך למחוסן עבור הניצוצות האלה אשר הופכים את החיים מסביבך לשווים לחיות עבורם. זה הזמן להוציא את הראש מן החול, ולפתוח את העיניים לאפשרויות חדשות.

חרק – אל תזלזל בעצמך. אתה כל כך מודאג מהחיים עד שאלה יכולים למעוך אותך מהכבדות שלהם. הזכר לעצמך שבתוך כל זחל חי לו פרפר, ואפשר לעצמך לחיות, זו הדרך היחידה שבה תוכל לממש את הפוטנציאל האמיתי שלך.

על חושי – אתה כבר בשיא שלך. בזמן שאתה רגיל להיות מקום ראשון, ימי הזוהר שלך כבר מאחורייך. אתה צריך לקבל את העובדה שעבר זמנך, ועדיף לקבל את העבר, ולחשוב טוב טוב מה צופן לך העתיד שלך.

קרח – אין הרבה אנשים כמוך בעולם, וזה לפעמים קשה. למרות שזה קשה להיות אדם ייחודי, עליך לעמוד בפיתויים ולא להתאים את עצמך לעולם מסביב. סוג האיש שאתה הוא שימושי לכולנו. מדי פעם אתה יכול לזכור שאין דבר כזה שני פתיתי שלג זהים וזה מה שעושה את העולם שלנו לכל כך יפה.

נורמלי – אתה נמצא באמצע משבר זהות חמור. אתה לא בולט בקהל, והגיע הזמן לברר בינך לבין עצמך מה כל כך מיוחד בך. נסה להסתכל על העולם כדי לקבל השראה. לפעמים, העתקת תכונות של אנשים מוצלחים יותר היא הדרך הטובה ביותר למצוא את מה שגורם לך להרגיש ייחודי.

רוח – אתה מרגיש לא מובן על ידי העולם. אתה מרגיש שאנשים כבר לא רואים את האני האמיתי שלך, שכבר נעלמת לאנשים. אתה צריך להזכיר לעצמך שאין דרך נכונה אחת להסתכל על העולם ולך ותהיה מי שאתה באמת. אם אתה רוצה לתקן את העולם ולגרום לאנשים לראות ממה אתה עשוי, אתה צריך לעשות את זה בכוחות עצמך.

לחימה – אתה לא כל כך קשוח כמו שאתה חושב. אתה אומנם חושב שאתה טוב יותר, אבל במציאות, זה רק פיצוי יתר למשהו שאתה מחפה עליו. אתה צריך להסיר את השכבות העודפות, להשליך את הזהירות לכל הרוחות ולאפשר לעצמך להכיר מישהו. בטח זה ישים אותך בעמדה פגיעה יותר, אבל זה יכול גם להיות סופר אפקטיבי למצוא את האושר שתמיד רצית.

פיה – לך תזדיין!

אופל – אתה חידה. אף אחד לא באמת יודע מה אתה מייצג ולכן הם מניחים את הגרוע ביותר. זה הזמן להוכיח לעולם שאתה לא באמת רשע, ולנוע סוף סוף מן הצללים ולהראות את האור האמיתי שבך.

מתכת – אתה מתגונן יתר על מידה. בנית חומות כאלה גבוהות שאתה לא יודע אם אתה רובוט או בן אדם. אתה חייב להראות לאנשים את הצד האנושי שלך, צעד לתוך אור הזרקורים ותן לעצמך לזרוח.

דרקון – אתה שחצן. במחשבות שלך, אתה בלתי מנוצח, ואף אחד לא יכול לגעת בך. אתה גורם לעצמך המון נזק עצמי במחשבות האלה. שים את האגו בצד. יתכן שאתה תבין שאתה לא האגדה שחשבת שאתה.

פוסטים קשורים

68 תגובות

  1. אני הכי אוהב סוג עשב. אבל בכללי אני מעדיף מים על כל דבר אחר.
    יופי של עבודה. מגיע לך כל הכבוד.
    Steel זה פלדה.

  2. אבל אחלה רעיון לפוקימון מפלצות קיס יש את הרעיונות הכי מקוריים ויצירתיים כמו גלגל המזלות של פוקימון או בפינת היצירה הסיפורשל סאנדלש או יומנו של צארמנדר בגלל זה אני כל כך נהנת להיכנס לאתר הזה

  3. אני אוהב את סוג דרקון אבל אני מרגיש קצת אגדה כי כן קרה לי משהו לא נורמאלי שלא נראה לי שמישהו היה שורד את זה

  4. אני מקווה על חושי עדיין לא נכון עליי, אבל אני כן יכולה להסכים עם הרגיל…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *