סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

מוצאים את מיו – פרק 6 / ‫עופר פפיר ג'קסון‬

"ארבוק, השתמש בחנק!" אמרה אמי במהירות .ארבוק קפץ על פירו במהירות וכרך את עצמו סביבו. פירו רותק לאדמה בצווחות כשארבוק התחיל לחנוק אותו.

"פירו, נסה לנקר את ארבוק!" אמרתי בחשש. ידעתי שאם המתקפה לא תצליח, ארבוק עלול לנצח בקרב הזה מהר יותר מכפי שציפיתי. פירו התפתל מעט בכאב, והיה לי ספק אם הוא שמע אותי, אך בתוך שניות פירו הרים את ראשו בגאון, הגיע לראשו של ארבוק והחל לנקר אותו בעוצמה. ארבוק נראה סובל ואומנם לא רצה לאכזב את אמי, אך הוא עזב את פירו כמעט בבת אחת.

"ארבוק, השתמש ברעל!" אמרה אמי וארבוק החל לירות מפיו גושים סגולים-חומים אשר השפעתם הייתה מיידית. גוש סגול נדבק אל גופו של פירו והוא התפתל בכאב. 'זה לא טוב' חשבתי 'עכשיו פירו הולך להיות מחוסל, במוקדם או במאוחר'.

"פירו, בוא ננסה לעשות כמה שיותר נזק בזמן שנותר, התקרב אל ארבוק בזריזות ותשתמש בניקור מקדחה!" אמרתי בהחלטיות ופירו עשה כדברי. במהירות כמעט על-קולית, התקרב פירו אל ארבוק והתחיל לנקר אותו. ארבוק נראה סובל והוא ניסה להמלט משם, אך ללא הצלחה רבה. פירו היה פשוט מהיר מדי.

"ארבוק, השתמש בניב רעם!". ארבוק פקח את עיניו למשמע הקריאה שכנראה הפיחה בו תקוה חדשה. הוא זינק על פירו ולכד אותו בין שיניו וחשמל הופיע בשיניו וחשמל את פירו באופן כמעט קטלני. פירו ניסה להמלט מלסתו של ארבוק, אך ללא הצלחה, נעילת פיו הייתה חזקה מדי.

נראה שהרעל מתחיל להשפיע, פירו זעק מרוב כאב, כאב שכנראה לא חש בחייו. ניסיתי לדמיין כיצד זה להיות מחושמל ומורעל בו זמנית, זה היה דימיון נוראי. לא ידעתי מה לעשות. הדבר היחיד ששווה לעשות כעת הוא להסתכן בבריחה, אך לא ידעתי איך לבצע אותה.

"פירו, השתמש בנהמה!" אמרתי מיד ובלי לחשוב. נהמה אומנם מתקפה חלשה יחסית שההשפעה שלה לא רבה, אך היא מסוגלת לבלבל את ארבוק לכמה שניות כדי לאפשר את בריחתו של פירו. פירו ביצע את המתקפה ואכן זה קרה, ארבוק התבלבל מעט מהרעש הבלתי צפוי ופירו נחלץ ממלתעותיו.

"תשתמש באס אווירי!" אמרתי בביטחון. פירו טס לשמיים במהירות וצלל לכיוונו של ארבוק. אך השמחה הייתה קצרה. ההרעלה של פירו החמירה והוא הלך ונעשה חלש יותר ככל שהתקרב לארבוק ובדיוק כשפגע בארבוק בעוצמה, פירו חוסל.

"פירו לא מסוגל להלחם, ארבוק הוא המנצח!" אמר סרג' בחשש. חשתי את אכזבתו של סרג' והבנתי שאם לא אתעשת, לא אוכל לבוא למסע.

"אתה התקווה האחרונה שלי, צא מאצ'אמפ!" אמרתי והוצאתי את מאצ'אמפ. הלוחם השרירי בעל ארבעת הזרועות נראה מוכן להלחם ולא לאכזב אותי.

"השתמש בהטלה ססמית!" אמרתי למאצ'אמפ שלא אכזב אותי ורץ במהירות לעבר ארבוק. מאצ'אמפ תפס את ארבוק בשתי ידיו העליונות וזרק אותו בחוזקה אל הקרקע. ארבוק נראה תשוש ועייף, אך המשיך להלחם.

"השתמש בנגיסה!" אמרה אימי בפקודה וארבוק קפץ על מאצ'אמפ. הוא סגר את שיניו על מאצ'אמפ והשני ניסה להתנער ממנו, אך בעוד שמחתה של אימי גברה, ארבוק נראה חלש יותר ויותר והוא עזב את מאצ'אמפ לאחר כמה רגעים ונפל על הרצפה.

"ארבוק לא מסוגל להלחם, מאצ'אמפ מנצח!" אמר סרג' בתרועת ניצחון, כאילו שכבר ניצחתי. נראה שהוא היה בטוח שאוכל לנצח את הפוקימון האחרון של אמי.

"קנגסקאן!" אמרה אימי והוציאה את קנגסקאן, יצור ענק בעל כיס קדמית שנועדה להחזקת גוריו. קנגסקאן נראה זקן מעט, אך נלהב להלחם ונראה כאילו לא נלחם הרבה זמן.

"השתמש באגרוף שביט!" אמרה אמי. חשדתי, איך יתכן שאמא שלי תתחיל עם מתקפה חזקה בתחילת הקרב, אך עד מהרה הבנתי. קנגסקאן היה מהיר ביותר לעומת קנגסקאנים אחרים, במהירות שווה למהירותו של פירו והוא תקף בחוזקה את מאצ'אמפ. מאצ'אמפ הסתחרר מעט בהלם והבעתו הביעה בלבול רב.

"מאצ'אמפ, השתמש במכת קראטה!" אמרתי ומאצ'אמפ התחיל לרוץ אל קנגסקאן, אך קנגסקאן היה מהיר והתחמק מהמתקפה במהירות שיא והטיח במאצ'אמפ אגרוף חזק במיוחד.

"השתמש באגרוף מגה" אמרה אמי. קנגסקאן מיהר להשתמש באגרוף. בשניות האחדות שעברו בין הנפת האגרוף לפגיעתו, הבחנתי שמאצ'אמפ פגע עם ידיו התחתונות ברגליו של קנגסקאן בעוצמה. כאשר המכה נחתה, קנגסקאן נראה פגוע בצורה משמעותית. הוא ניסה לרוץ במהירות ממאצ'אמפ כדי שלא יפגע מפגיעות דומות, אך יכולת הריצה שלו נפגעה בעקבות המכה.

"מאצ'אמפ, זו ההזדמנות שלנו, השתמש באגרוף דינמי!" אמרתי ובאותו הזמן אמי צעקה,"תשתמש באגרוף מגה!". שתי המתקפות פגעו זו בזו בחוזקה. אגרופיהם של שני הלוחמים נלחמו ביניהם על השליטה, אך היה בטוח שרק אחד ינצח. לפתע עשן אפור וסמיך התפזר בסביבה וקול נפץ נשמע בחוזקה.

כאשר העשן התפזר, מאצ'אמפ וקנגסקאן שניהם כרעו ברך בכאב. הם הסתכלו אחד על השני ממושכות, עד שמישהו מהם נפל.ר עש חלש נשמע בעקבות המכה שהגוף הנופל פגע בקרקע. חייכתי. הנופל היה קנגסקאן. הרגע עבר כמו שעות, רצתי אל מאצ'אמפ כדי לחבק אותו ולהריע לו ובאותו זמן נשמעו קריאות "הידד" מצד סרג'.

אמא שלי הכניסה את קנגסקאן לפוכדור שלו וניגשה אליי, מושיטה את ידה לעברי, מסתכלת עלי בפרצוף מחייך בעצב ואמרה, "כל הכבוד, אתה רשאי ללכת".

לחצתי לה את ידי.

– – – – –

מפתח פוקימונים:

Arbok ארבוק | Rapasdepic פירו | Mackogneur מאצ'אמפ | Kangourex קנגסקאן

פוסטים קשורים

6 תגובות

  1. עד כה נשמע מעולה! סוף סוף אשכרה יוצאים למסע למצוא את מיו!
    אבל אני עדיין לא מבין, זה המשך של איזה סיפור שפורסם פה כבר או מה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *