סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

מייט / Miette

מייט היא דמות מסדרת האנימה של פוקימון XY. היא אמנית הופעות והיריבה של סרנה. הופיעה לראשונה בפרק 26 שם היא התחרתה בסרנה בתחרות הכנת עוגיות. מאוחר יותר, בפרק 79 היא השתתפה בתחרות באופן רשמי. היא נוהגת להציק לסרנה בנוגע להידלקות שלה כלפי אש. בפרק 112 היא מתחרה בדרגת המאסטר של תחרות ההופעות והיא מפסידה לסרנה בסיבוב הראשון. יש למייט את הפוקימונים: סלרפאף ומיאוסטיק.

פוקימונים שברשותה:

פוסטים קשורים

27 תגובות

  1. טוב אז זוכרים שלאורך כל הפרק היא מקניטה את סרינה

    אז היא עושה רק בגלל שהיא רוצה יריבה

  2. ראשונה שלא אכפת לה מראשון..
    (אני צוחקת אני ראשונה אני אמרתי קודם למה!!!!1)

  3. מייט, תעשי לי טובה, את רוצה לעלות על הרכבת של אש, קחי מספר, יש תור ארוך. והוא לא יתפנה עד שאש לא יתבגר. מה שעלול לקרות בקרוב, תאמינו או לא. ואיך זה שלא ראינו את היריבה הכי גדולה של סרינה כבר שתי תחרויות רצוף?! ראינו את הפדופילית יותר ממנה!

  4. אינפרנייפ – D: אם אתה נקרא על שם פוקימוו כזה באדאסס, אתה בטוח מבין עניין. 🙂

  5. אם מישהו לא שם לב מייט היא ההפך מסרינה גם באישיות וגם בעיצוב
    סליחה אם היו שגיעות כתיב

  6. בפרומושל אחד הפרקים הבאים, הפרק עם הנשף מייט נראתה רוקדת עם אש וסרינה עם קלמונט. פאקינג סלואו. וסרינה מחייכת. איך סרינה מפספסת את ההזדמנות הזאת?! והיא עוד נותנת ליריבה הכי גדולה שלה לעשות את זה?! אני רואה פה רק אפשרות אחת. מייט רוקדת עם אש מאחורי הגב של סרינה.וזה אומר דהיא הרבה יותר בת זונה משחשבתי שהיא. וואו.

  7. Avatar מגה מלואטה Y (לשעבר מגה מלואטה, מלואטה וסלבי הלוואי) (סוף סוף החלטתי איזה מהמגות אני רוצה להיות) הגיב:

    אני חושבת שסרנה מנסה להיות נחמדה לקלמונט, בסיטואציה הזאת הוא היה יכול להיראות כמו גלגל שלישי, אני אומרת שהזוגות מתחלפים

  8. יופי שהיא מנסה להיות נחמדה לקלמונט אבל זאת לא סיבה לתת ליריבה שלה לרקוד אם אש, במיוחד שהיא יודעת שגם היא רוצה אותו. מה זאת אומרת הזוגות מתחלפים?!

  9. למעשה, האשמה היא של בוני, כשהיא שמעה על הנשף – היא זיווגה את קלמונט עם סרנה. שנייה אחר כך, כחלק מההקנטה של מייט את סרנה, היא הזמינה את אש להיות הבן זוג שלה.

    אני חושב שחבל שפוקימון לא מנסה להשתדרג עם השנים. תנו לאש לגדול בשלוש שנים – כך שהיחס של בנות אליו לא יעבור לו ליד הראש, ומצד שני הוא יהיה בדיוק מתוסבך מספיק כדי לא לדעת כל כך מה לעשות עם זה…

  10. מייט, יש תור ארוך, וגם אם תעברי אותו אני די בטוח שאת לא תסכימי להיות במערכת יחסים עם ילד בן 10 למשך כל החיים שלך. קשה לי לדמיין אישה זקנה בת 87 שבעלה הוא ילד בן 10.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *