סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון עשרים ושלושה: מי שמאמין – לא מפחד

"והעיקר, והעיקר, לא לפחד, לא לפחד כלל / והעיקר, והעיקר, לא לפחד כלל / מי שמאמין – לא מפחד". בכל פעם שאני ניצב מול המשימה לכתוב את הסיכום התקופתי, אני מוצא את עצמי נאלץ למצוא את המילים הנכונות על מנת להעביר מסר חזק יותר מהפעם הקודמת, וזאת משום שבכל פעם האתר מגיע לפסגה חדשה וגבוהה יותר. אז הפעם הרשיתי לעצמי להעזר בשירותיו של הזמר אייל גולן בשירו "מי שמאמין" כדי לפתוח את המהדורה.

הנה לפניכם העדכון התקופתי שיסכם עבוריכם את פעילות האתר:

ראשון בתור מתבלט לו הפרויקט של יונתן, "פוקימון השבוע", אשר כבר הפך לנושא ועניין כאן באתר. מדובר ביוזמה חדשה ומושקעת שבה פעם בשבוע עולה מאמר המפרט את כל מה שרציתם לדעת על אותו פוקימון; בין אם זה מקור שמו, התפתחויותיו, יכולות, סטטוסים ואיפה ניתן למצוא אותו במשחקים. אכן מלאכת אמן. עד כה פורסמו שלושה "פוקימוני שבוע": בלבזאור, סיזור ופוניטה. הפרויקט מניב כל כך הרבה הצלחה עד שכבר הפך למושא להימורים בדף הפייסבוק של האתר, בנוגע לשאלה – כמה גולשים יכנסו הפעם כדי לקרוא אותו? אתם מוזמנים להצטרף ל77 גולשי המזל, ואולי ביחד אתכם, יונתן יצליח לשבור את השיא פעם אחר פעם.

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2012/01/2.jpg

בגזרת המנגה פורסמו החודש שישה חלקים חדשים למנגת האתר – "הרפתקאות פוקימון". אתם מוזמנים להתרשם מהקרבות של רד ומנהיג צוות רוקט – ג'ובאני כפי שטרם נראה קודם. החלקים שפורסמו באופן בלעדי הם: חלק עב', חלק עג', חלק עד', חלק עה', חלק עו' וחלק עז'.

כמו כן, פורסמו שלושה פרקים חדשים בסיפור של אדם, "פוקימון – האחד". בימים אלה אני מנסה ליצור קשר עם אדם על מנת שהוא יוכל להכנס לאתר על בסיס קבוע יותר ולהגיב לכם. מלבד זאת, הסיפור הוא נפלא. בהמשך היום צפוי להתפרסם חלק נוסף של הסיפור ועד אז אתם מוזמנים להזכר מה קרה בפרקים הקודמים בלינק הבא: סיפורת.

בקטגוריות השונות פורסמו החודש גם כמה דברים קלילים יותר, כמו: "לגו בצורת פוקימון". בקטגוריית משחקים עודכן הדף "סטטוסים, EV וIV" ותודה רבה ליונתן על הכתיבה. ואיך אפשר שלא להזכיר את המבחן שכל תלמידי בית הספר היו שמחים לקחת במקום חשבון או גיאוגרפיה. מדובר ב"בחן את עצמך – עד כמה אתה מכור לפוקימון?" ולפי התגובות, נראה היה שזו הייתה הצלחה רעיונית לא קטנה.

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2012/01/1.jpg

פרויקט נוסף שעודכן במלואו הוא סיקור העונה השלישית של פוקימון – "מסעות ג'וטו". העניין הוא שכשבניתי את האתר הזה, הדבר האחרון שרציתי לעשות זה לסקר מעבר לעונות שפרסמתי באתרי הפוקימון האחרים. עם הזמן הבנתי שאין לאנשים מקום אחר להשיג את המידע הזה. ואם הייתה לי כוונה להפוך את האתר הזה למקור הידע הטוב, המקצועי והנרחב ביותר בנושא פוקימון, אז סיקור העונה השלישית הוא חלק מהחבילה. ואכן, המלאכה התגלתה להיות מהנה ומספקת כאחד, והיום אני יכול להגיד לכם שאני שמח שזה נעשה ויש כבר מחשבות על סיקור העונה הבאה.

לפני שנגיע להכרזות המשמעותיות ביותר של העדכון, אני רוצה להזכיר לכם שאתם יכולים לקרוא ולהנות מהעדכונים החדשותיים של פוקימון, שמתפרסמים על בסיס דו-שבועי באתר. דרכם אתם יכולים להתעדכן על כל מה שחדש בעולם הפוקימון. לרוב, אחרי תקופה של שבועיים, מתאגרת לה כמות ידיעות משמעותית – מה שיוצר את האפשרות להנפיק מהדורה רחבה יותר. וזו צורת עבודה יעילה יותר מאשר אם זה היה מתעדכן על בסיס יומיומי, מה שהיה מונע מאתנו להתפנות לפרויקטים מסוג אחר.

זה מדהים לראות איך העדכונים של פעם היו מסתכמים ב3-4 פסקאות וכיום גם אחרי 6-7 פסקאות עדיין לא הגענו לעיקר. אבל כעת בעיקר נעסוק. השבוע עלו לאתר שני אייטמים: האחד זהו הפוקידע המלא של "פרויקט חייקו", והשני זוהי השוואה בין סדרות האנימה של פוקימון ו-וואן פיס. שניהם יחד יצרו מספר שיא של מבקרים שאני מאמין שיהיה קשה לשבור בעתיד ועל כן אני מאוד שמח.

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2012/02/800px-Ash_.png

הפוקידע המלא של "פרויקט חייקו" הוא כידוע לכם מיזם ישן-חדש של גולש בשם יהודה, והחודש יצא לכולנו הזכות לראות את הפרויקט במלואו. התגובות מפרגנות, הרייטינג בשמיים, וכל מה שנותר לכם זה פשוט לבקר, להתרשם ולהגיב – "פרויקט חייקו: הפוקידע המלא (1-152)".

מצד שני, יש לנו את הכתבה שאני מאמין שזכתה לכינוי – "הכתבה הכי נקטלת בהיסטוריה של היקום", כאשר יותר מ30 איש ו-40 תגובות ראו לנכון לספר לי שסדרת האנימה של "פוקימון" היא לא יותר טובה מזו של "וואן פיס" כפי שטענתי במאמר. אני עדיין נשאר בעמדה שלי לגבי טיב הסדרה ואני רוצה לשתף אתכם שכבר צפיתי בשבעה פרקים של וואן פיס וזה עדיין זה לא הפך אותי לאוהד של הסדרה. כדי להצטרף לגדוד המאשימים, אתם מוזמנים לבקר בלינק המצורף ולהשאיר את הביקורת שלכם. השוואה: איזו סדרה טובה יותר – פוקימון או וואן פיס?

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2012/02/800px-Ash_1.png

בהזדמנות זו אני רוצה לעדכן אתכם שבחודש ינואר נכנסו לאתר "פוקימון: מפלצות כיס" 2,195 מבקרים. יותר מכל אתר פוקימון אחר בארץ. דבר נוסף שקרה החודש הוא שהגענו לנקודת הציון הראשונה באתר, והיא כניסת המבקר ה-10,000. אכן סיבה למסיבה. כמו כן, השבוע הועבר התשלום החצי-שנתי לאכסון האתר, מה שאומר שאנחנו לא הולכים לשום מקום, ובעזרת השם, אני מקווה שבחצי השנה הבאה עלינו לטובה, נמשיך להשקיע, להנות ולכייף כפי שעשינו עד כה ואפילו קצת יותר.

כמו תמיד, אתם מוזמנים להוסיף את האתר למועדפים שלכם, להיות חלק מקהילת הפייסבוק שלנו ולהשאיר את השאלות, תגובות והצעות שלכם ואני ויונתן נשמח לחזור אליכם בכל עניין. אנחנו מקווים שתהנו מהחומרים החדשים ושתהיה לכם המשך גלישה נעימה.

Hit Man

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2012/02/%D7%9E%D7%99-%D7%A9%D7%9E%D7%90%D7%9E%D7%99%D7%9F-%D7%9C%D7%90-%D7%9E%D7%A4%D7%97%D7%93.png

פוסטים קשורים

7 תגובות

  1. בגלל כל מיני דברים בחיי (יש לי חיים בין השאר) פוקימון השבוע הועבר לימי רביעי וגם שם לא יפורסם על בסיס קבוע אך אני אשתדל לתת פוקימון שבוע כל שבוע.

  2. מזל טוב על הישג שהצלחת להשיג החודש בכמות המבקרים לאתר
    ולייק על מה שכתבת בהשוואה XD

  3. אני זוכר כשהאתר היה אם חמישה שישה מגיבים. כשכל האנשים התחילו להגיב הייתי בשוק ואני בטוח שגם אתה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *