סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון אתר: תותים, דובדבנים ונשיקות ממלאכים!

חודש יולי 2016 לנצח יזכר כחודש הכי משוגע שהיה לנו בהיסטוריה של האתר ועוד מעט תבינו למה!

התחלנו את החודש במחשבה שזה יהיה חודש טוב, אבל לכזה דבר לא ציפינו! בתחילת החודש נחשפנו למספר פוקימונים חדשים, ואלה נתנו את הבשורה הראשונה שמשהו גדול מהחיים עומד לקרות. אני לתומי חשבתי שהדבר הגדול הזה יהיה יום הולדת 6 לאתר וציון מיליון גולשים לאתר, אבל אני טעיתי. הו, כמה שאני טעיתי!

אפשר היה להתחיל להבין שדברים משוגעים הולכים לקרות כאשר ארגון זכויות יוצרים ברשת האינטרנט פנו אלי עם אזהרה לפני תביעה והם ביקשו להוריד את כל הצפייה הישירה וההורדות מן האתר. אוהד אפילו הגדיר את זה כמכה אנושה לאתר ב"בעד ונגד" שעשינו במסגרת הדיון על התקרית, אבל גם אוהד טעה. ההפך הוא הנכון!

בערב של אותו יום יצאה הגרסה הפרוצה הראשונה של פוקימון GO והיא סחפה את הארץ! אני התחלתי לפמפם רשומות כאילו הייתי מעדכן חדש בימיו הראשונים באתר. דף רדף דף. רשומה רדפה רשומה. תגובות עפו באויר. אני כתבתי חומרים. והכי חשוב – נהניתי בפעם הראשונה מזה המון זמן! הנה הרשומות שיצאו במסגרת פוקימון גו: בלוג – מאמנת פוקימוני GO, רשומה בידורית, רשומה בידורית 2, הטופיק של גולשי האתר, מבצע קניוני עופר, איך להתקין את פוקימון גו, ממים, אוהדי פוקימון עילאיים ומתנשאים, בורגראנץ', פוקימון GO נמצא בכל מקום, שטויות שאנשים מפרסמים, זה הגיע עד לנקודה שבה התראיינתי לערוץ 1 על פוקימון גו, ראיון שאתם יכולים לראות כאן:

עם ההצלחה הזו באה כמות אדירה של אנשים לאתר. כשאני ראיתי 3,000 גולשים באתר ביום אחד, חשבתי שהגענו לפיק. אבל בכל יום השיא הזה נשבר שוב, ושוב, ושוב. השיא היה כשהגענו ל13,558 גולשים, וזה קרה ב14.7.16. יום למחרת גיליתי את הצד האפל של ההצלחה. למישהו זה לא בא בטוב שהאתר שלנו מצליח והוא החליט לנסות להרוס לנו את המסיבה. במשך ארבעה ימים האתר היה על הקרשים, אני הייתי צריך להחליף שרת ורק ב20 לחודש חזרנו לפעילות.

אבל את כדור השלג הזה אי אפשר היה לעצור. אם בחודש יוני 2016 ממוצע הגולשים באתר עמד על 1,000 ליום, כעת הוא עומד על 6,000+. זה פשוט מדהים. החלטתי לא לעצור ולהמשיך לפמפם חומרים. פרסמתי 5, 6, 7, 8, 9, 10 רשומות ביום ולא נתתי ברקס אפילו פעם אחת. כמות החומרים שפורסמה הייתה אדירה. כיום כשאני מסתכל על מספר הרשומות שפורסמו בחודש האחרון, הוא עומד על 203. אם תחלקו את זה ב30 ימים, תגלו שבממוצע פרסמנו החודש 6 רשומות בכל יום.

אז בואו ואספר לכם מה עלה החודש לאתר במסגרת היצירה. סיפור: קריפיפסטה על פוקימון – חלק 5סיפור: קריפיפסטה על פוקימון – חלק 6 (ואחרון?)מוצאים את מיו – פרק 21 / ‫עופר פפיר ג'קסון‬מוצאים את מיו – פרק 22 / ‫עופר פפיר ג'קסון‬Poke'art / אורי – חלק 2Poke'art / אורי – חלק 3פוקימונים אומנותיים / חן – חלק 2קומיקס: Pokemon – The Journey (חלק 18)קומיקס: Pokemon – The Journey (חלק 19)קומיקס: Pokemon – The Journey (חלק 20)קומיקס: Pokemon – The Journey (חלק 21)קומיקס: Pokemon – The Journey (חלק 22)קומיקס: Pokemon – The Journey (חלק 23)קומיקס: Pokemon – The Journey (חלק 24) (החלק האחרון בקומיקס), חיות, סיפור חדש עלה לאתר: הדרך להתפתחות – פרק 1: זכרונות אבודיםהדרך להתפתחות – פרק 2: אגדת התפתחות המגה, אפילו הסיפור של איידן חזר לפעילות – פוקימון; במהירות החושך – פרולוג לחלק השלישי של הסיפור!

מלבד זה, המשכנו לפרסם תכנים במסגרת פעילות האתר הרגילה, וביניהם את מדריכי הוידאו: מדריך וידאו: פוקימון פלאטינום – פרק 9מדריך וידאו: פוקימון פלאטינום – פרק 8מדריך וידאו: פוקימון פלאטינום – פרק 7מדריך וידאו: פוקימון פלאטינום – פרק 6מדריך וידאו: פוקימון פלאטינום – פרק 5מדריך וידאו: פוקימון לבן 2 – פרק 14מדריך וידאו: פוקימון לבן 2 – פרק 13מדריך וידאו: פוקימון לבן 2 – פרק 12מדריך וידאו: פוקימון לבן 2 – פרק 11מדריך וידאו: פוקימון לבן 2 – פרק 10מדריך וידאו: פוקימון לבן 2 – פרק 9מדריך וידאו: פוקימון לבן 2 – פרק 8מדריך וידאו: פוקימון לבן 2 – פרק 7מדריך וידאו: פוקימון לבן 2 – פרק 6מדריך וידאו: פוקימון לבן 2 – פרק 5מדריך וידאו: פוקימון Y – פרק 38מדריך וידאו: פוקימון Y – פרק 37מדריך וידאו: פוקימון Y – פרק 36, מדריך וידאו: פוקימון Y – פרק 35מדריך וידאו: פוקימון Y – פרק 34מדריך וידאו: פוקימון Y – פרק 33 (עם היטמן)מדריך וידאו: פוקימון קריסטל נוזלי – פרק 4מדריך וידאו: פוקימון קריסטל נוזלי – פרק 3מדריך וידאו: פוקימון קריסטל נוזלי – פרק 2. והיה לי קרב פוקימונים: היטמן VS דב!

התחלנו גם לפרסם את העונות שאתם גולשי האתר סיקרתם. התחלנו עם העונה של המאמן הורוד – עונה 10 – יהלום ופנינה: פרק 477 – לשים את העולם על באניריפרק 476 – מכון שקריפרק 475 – תחבב את זה או לאפ את זהפרק 474 – טעמים שונים לבחורים שוניםפרק 473 – להיות טוויגי עם זהפרק 472 – דון של עידן חדשפרק 471 – כשעולמות פוקימון מתנגשיםפרק 470 – שתי דרגות הפרדהפרק 469 – בעקבות מסעה של עלמה. תודה המאמן הורוד.

המשכנו גם עם פרסום הפוקידע: פוקידע: פוקימון 383 – גראודון קדוםפוקידע: פוקימון 382 – קיוגר קדוםפוקידע: פוקימון 384 – מגה ראיקוזהפוקידע: פוקימון 381 – מגה לטיאוספוקידע: פוקימון 380 – מגה לטיאספוקידע: פוקימון 376 – מגה מטאגרוספוקידע: פוקימון 373 – מגה סלמנספוקידע: פוקימון 354 – מגה באנטפוקידע: פוקימון 362 – מגה גלייליפוקידע: פוקימון 359 – מגה אבסולפוקידע: פוקימון 334 – מגה אלטריהפוקידע: פוקימון 323 – מגה קאמראפטפוקידע: פוקימון 319 – מגה שארפידופוקידע: פוקימון 310 – מגה מנקטריקפוקידע: פוקימון 308 – מגה מדיצ'אםפוקידע: פוקימון 306 – מגה אגרוןפוקידע: פוקימון 303 – מגה מאוויילפוקידע: פוקימון 302 – מגה סייבלאיפוקידע: פוקימון 282 – מגה גארדווירפוקידע: פוקימון 260 – מגה סוואמפרטפוקידע: פוקימון 257 – מגה בלייזיקןפוקידע: פוקימון 254 – מגה ספטיילפוקידע: פוקימון 531 – אודינופוקידע: פוקימון 530 – אקסקדרילפוקידע: פוקימון 529 – דרילבורפוקידע: פוקימון 528 – סוובאטפוקידע: פוקימון 527 – וובאטפוקידע: פוקימון 526 – גיגאלית'פוקידע: פוקימון 525 – בולדור.

המשכנו את תחרות הפוקימון הכי אהוב על קהילת פוקימון הישראלית והחלטתי לפרסם מחדש את פרקי האנימה של עונה 1, לטובת אלה שצופים בתוכנית בערוץ הילדים. אתם מוזמנים להצטרף לאתר, לדבר על הפרקים ולהיות חלק מהקהילה. לצד זה, המשכנו לספק תכנים גם לגולשים שעוקבים אחר העונה הנוכחית עם סיקורי האנימה הבאים: פרק 921 – לדגול בקרב מחקרפרק 922 – הפתעת קרב מחוזק מאודפרק 923 – כל הברד של שדה קרב הקרחפרק 924 – לראות את היער מרוב עציםפרק 925 – אש גרנינג'ה נגד מגה אבומסנו! כוכב המים הענק מופעל!פרק 926 – למצוא את קארבינק! גודרה ודדנהפרק 927 – פרצי חום בפסטיבל ההמצאותפרק 928 – ליגת קאלוס מתחילה! צ'ריזארד איקס נגד וואיפרק 929 – מגה ספטייל נגד ראיצ'ו! לקבל קצת ניסיון. סיקרנו גם את דפי הדמויות הבאים: צוות פליירוולפריקמאירין ועדכנו את שאר דפי הדמויות באתר.

לצד אלה, פרסמנו גם כמה כתבות באתר. הנה הרשימה המלאה: כתבה: פעם – חלק מהתפאורה, היום – פוקימונים לכל דבר וענייןמה לעזאזל הם אמרו הרגע: פרק 1 – אש בוחר את הפוקימון שלועובדות שלא ידעתם על התפתחות מגה / סער גונן – חלק 3מנפצי המיתוסים / אביב – חלק 3איפה פרק 18? והאם דור שלם יגדל בלי לדעת עליו?איך מפתחים את איוי בפוקימון גו? / אורי כהןכתבה: מרוב עצים לא רואים את השקר! אתם מוזמנים לקחת חלק פעיל בדיונים.

אי אפשר לשכוח שלצד שגעון פוקימון GO יצאו גם כמה מהדורות חדשות חשובות החודש והן הביאו לנו את המידע על הפוקימונים הבאים: הפוקימון סאלאנדיט נחשףהכירו את הפוקימונים: קיטרוגומה ומימיקיוהכירו את בונסוויט, ביוור, קומפי, מאדסדייל, מימיקיו, ווימפוד.

אנחנו לא יכולים באתר בלי קצת בידור, אז זה מה שהיה לנו שלא נוגע ישירות לפוקימון גו: אבולוציית המשחקים שלנו לפי גילאלבום התמונות של חן אשכנזי: שמישהו יקח ממני את החרא הזההימורים: מי ינצח בליגת מחוז קאלוס – אש או אלאן?מימיקיו, לפני שהוא החליט להתחפש לפיקאצ'ופוקימון מקוצר.

לסיום, אני רוצה לומר כמה מילים על יום המפגש שעשינו השבוע. אני הרגשתי שהמומנטום הוא נכון והחלטתי להרים יום שבו נוכל לפגוש את החברים, לשחק פוקימון גו וליהנות. התוצאה הייתה נהדרת! כ20 אנשים הגיעו למפגש, קיבלו כדורים במתנה, ויחד איתם בילינו בקניון עזריאלי, מתחם שרונה, דיזינגוף סנטר ואפילו חלקנו הגענו לחוף הים! תפסנו פוקימונים, עשינו הרבה שטויות, הכרנו חברים חדשים, אכלנו אוכל ביחד, ונהנינו. אני מקווה שגם אתם נהניתם!

אז זה היה החודש שהיה. אנו מקווים שנהניתם ממנו. כמו תמיד, אתם מוזמנים להוסיף את האתר הזה למועדפים שלכם, להיות חלק מקהילת האתר, ולהשאיר את השאלות / תגובות / הצעות שלכם ונשמח לחזור אליכם בכל דבר ועניין. תהנו מהחומרים החדשים ושתהיה לכם המשך גלישה נעימה!

פוקימון: מפלצות כיס!
PocketMonsters.co.il

פייסבוק | יוטיוב | פליקס | ווסטאפ | מייל – צור קשר

פוסטים קשורים

11 תגובות

  1. תיגידו…
    אני בטוח שאיפה שהוא באתהר יש לכם את דור 5
    אבל בבקשה בבקשה תכניסו אותו לפוקדע המלא הרשמי שלכם, זה מאוד יעזור!!!
    וגם אם לא תעשו זאת…
    אני עדיין חושב שיש לכם אחלה אתר!!!
    בהצלחה בעתיד! ותודה רבה!
    שלכם עפעפ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *