סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

פוקימונים אלוליאנים / Alolan Pokemon

שם: רטטה בצורת אלולה (Alolan Rattata).
סוג: חושך / נורמלי.
זן: פוקימון עכבר.
גובה: 0.3 מטר.
משקל: 3.81 ק"ג.
יכולת: Gluttony / Hustle.
מידע: בשונה מרטטה רגיל, האיזורים העירוניים הם איזורי המחייה המרכזיים של רטטה מאלולה. הם חיים בקן בכמויות של עשרות. יש להם יכולת טובה להריח מאכלים טריים באלולה. הם לא אוכלים אוכל רקוב. רטיקייט מאלולה הוא הבוס שלהם.

= = = = =

שם: רטיקייט בצורת אלולה (Alolan Raticate).
סוג: חושך / נורמלי.
זן: פוקימון עכבר.
גובה: 0.8 מטר.
משקל: 25.4 ק"ג.
יכולת: Gluttony / Hustle.
מידע: בגלל שהם חיים בעיקר באיזורים עירוניים, הדיאטה שלהם מורכבת מהרבה יותר קלוריות מרטיקייט רגיל. כתוצאה מכך, הם הפכו לחסונים. הוא מעדיף לאכול פירות טריים ומאכלים ברמה גבוהה. אומרים שמסעדות ברמה גבוהה מנצלות את בלוטות הטעם שלו בכך שהן נותנות לו לבחור את המוצרים שלהם, ובכך שהן נותנות לו לטעום מנות חדשות. רטיקייט בצורת אלולה אוספים כמויות גדולות של אוכל בקנים שלהם. הם מעדיפים לשלוח את רטטה לאסוף את האוכל בזמן שהם שומרים על הקן ואוכלים. מדובר בפוקימון טוטם של המבחן שמתרחש במערת ורדאנט באי מלמלה במשחק "פוקימון ירח".

= = = = =

שם: ראיצ'ו בצורת אלולה (Alolan Raichu).
סוג: חשמל ועל חושי.
זן: פוקימון העכבר.
גובה: 0.8 מטר.
משקל: 21.0 ק"ג.
יכולת: Surge Surfer.
מידע: יש לפוקימון זה שני סוגים: חשמל ועל חושי, והוא מסוגל להפעיל כוח על חושי ואפילו לרחף על הזנב שלו. חוקרי פוקימונים לא יודעים למה צורת ראיצ'ו השתנתה במחוז אלולה, אבל אנשי אלולה לא מתרגשים מזה. הניחוש שלהם הוא שאולי הם אכלו יותר מדי ממתקים ופנקייקים עגולים, מתוקים ורכים. לראיצ'ו יש עיגולי חשמל על הלחיים שלו, ושפשוף שלהם גורם לארומה מתוקה להשתחרר. המכניקה מאחורי זה לא ידועה, אבל חושבים שזה קשור לכוח העל חושי שראיצ'ו אוחז באלולה.

= = = = =

שם: סנדשרו בצורת אלולה (Alolan Sandshrew).
סוג: קרח ומתכת.
זן: פוקימון העכבר.
גובה: 0.7 מטר.
משקל: 40.0 ק"ג.
יכולת: Snow Cloak.
מידע: סנדשרו ידוע בכך שהוא גר במדבריות. אבל התפרצויות של הרי געש הובילו אותו לעזוב את המדבריות ולעבור להרים המושלגים שם הוא קיבל את הצורה הזו. הגוף שלו השתנה עד מנת להתמודד עם הסביבה הלא רחמנית של ההרים הקפואים. יש לו מגן קרח שמקיף את העור שלו, וחזק כמו מתכת. הוא מצטיין בהתגוננות, אבל זה בא על חשבון הגמישות שלו, והוא לא יכול להתכנס לצורת כדור כמו סנדשרו מסוג אדמה. המשקל שלו גורם לו להיות איטי יותר, אבל הוא יכול לנוע על הקרח מבלי ליפול. כאשר הוא רוצה לנוע במהירות, הוא מחליק על הבטן שלו.

= = = = =

שם: סנדסלאש בצורת אלולה (Alolan Sandslash).
סוג: קרח ומתכת.
זן: פוקימון העכבר.
גובה: 1.2 מטר.
משקל: 55.0 ק"ג.
יכולת: Snow Cloak.
מידע: סנדסלאש מתפתח מסנדשרו ויש לו גב עוקצני שמכוסה כולו מקרח. תודות לקרח, הקוצים שלו גדולים וחדים. פוקימונים אלה מתחבאים בשלג כאשר יריב חזק מגיע, והם משאירים רק את הקוצים שלהם חשופים, מה שמשאיר אותם מוכנים לפעולה. המשקל של הקרח הופך את סנדסלאש לכבד הרבה יותר מסנדסלאש רגיל, וזה הופך אותם לאיטיים יותר. עם זאת, כאשר מדובר במשטח קרח, הם משתמשים בטפרים שלהם על מנת לנוע במהירות. רסיסי השלג שנוצרים כתוצאה מהמתקפות שלו הם כל כך יפים שהם גורמים לצלמים לעשות את דרכם לפסגות ההרים ולתפוס תמונה של זה. אך סנדסלאש חי בתוך ההרים, ויש סכנה גדולה להינטש שם, כך שצריך אישור מיוחד כדי לטפס למקומות האלה.

= = = = =

שם: וולפיקס בצורת אלולה (Alolan Vulpix).
סוג: קרח.
זן: פוקימון השועל.
גובה: 0.6 מטר.
משקל: 9.8 ק"ג.
יכולת: Snow Cloak.
מידע: אומרים שוולפיקס בא למחוז אלולה ביחד עם בני האדם, אבל אז הוא עבר להרים המושלגים כדי להתחמק מפוקימונים אחרים, וכך הוא קיבל את הצורה הנוכחית שלו. הם חיים על הרים גבוהים שנשארים מושלגים לאורך כל השנה. הם חיים בקבוצות קטנות של 2-5 נפשות, והם עוזרים אחד לשני לשרוד. וולפיקס יכול להקפיא כל דבר עם הנשימה שלו שנמדדה לטמפרטורה של 50- מעלות. הוא לא מתמודד טוב עם חום. וכאשר הוא נתקל בחום, הוא מפיץ קור מהזנב שלו כדי לקרר את הסביבה.

= = = = =

שם: ניינטיילס בצורת אלולה (Alolan Ninetales).
סוג: קרח ופיה.
זן: פוקימון השועל.
גובה: 1.1 מטר.
משקל: 19.9 ק"ג.
יכולת: Snow Cloak.
מידע: ניינטיילס חיים על הפסגות המושלגות שנחשבות להרים הקדושים. הם נחשבים לשליחים קדושים וכשאנשים פוגשים אותם, הם מתנהגים אל פוקימונים אלה ביראה ובכבוד. האופי של הפוקימון הזה הוא מאוד עדין, והוא נחלץ לעזרתם של בני אדם כשאלה נמצאים בצרה. עם זאת, הוא לא מראה שום רחמים לאלה שמנסים להרוס לו את הטריטוריה. הוא מסוגל לייצר קרחוני קריסטל אשר מכסים את גופו. הוא יכול להשתמש בהם כדי להגן על עצמו מפני מתקפות, או לתקוף בעזרתם. הכוח של המתקפות שלו הוא חזק מספיק כדי לרסק סלעים.

= = = = =

שם: דיגלט בצורת אלולה (Alolan Diglett).
סוג: אדמה ומתכת.
זן: פוקימון החפרפרת.
גובה: 0.2 מטר.
משקל: 1.0 ק"ג.
יכולת: Sand Veil / Tangling Hair.
מידע: דיגלט חי ליד איזורים וולקניים במחוז אלולה, כך שיהיה להם מקום להתחבא. עבודת החפירה שלהם חורשת את האדמה, ויוצרת שטח נהדר לחקלאות. בגלל הסיבה הזו, יש אנשים רבים שאסירי תודה על נוכחותם של הדיגלטים. גידולי השיער שצומחים מראשו של דיגלט הם בעצם שפם מתכתי. אומרים שהוא מפתח שפעם נוקשה אך גמיש כדי לשרוד את הסביבה הגעשית שהוא נמצא בה. השפם משמש בתור אנטנה המאפשרת לדיגלט אלוליאני לסרוק את השטח מבלי לחשוף את פרצופם. ניתן לדעת מהו המצב הרוח הרגשי שלהם על ידי השפם שלהם. כאשר השפם עומד, הם כועסים. כאשר הוא גלי, הם במצב כוננות. כאשר הם מניפים אותו מצד לצד, הם שמחים. וכאשר השפם שלהם למטה, הם עצובים. לדיגלט אלוליאני יש את האפשרות שתהיה לו את היכולת Tangling Hair, מה שאין לשום פוקימון אחר מלבדו. עם יכולת זו, מי שפוגע בדיגלט אלוליאני עם מכה שיוצרת מגע ישיר, הופך לאיטי יותר ברמה אחת.

= = = = =

שם: דאגטריו בצורת אלולה (Alolan Dugtrio).
סוג: אדמה ומתכת.
זן: פוקימון החפרפרת.
גובה: 0.7 מטר.
משקל: 66.6 ק"ג.
יכולת: Sand Veil / Tangling Hair.
מידע: במחוז אלולה, דאגטריו נחשב כהתגלמות של אל האדמה, ומתייחסים אליו בחשיבות רבה. זו הסיבה שאנשי אלולה נופלים על הברכיים שלהם ומשתחווים בכל פעם שהם פוגשים את דאגטריו. שפמו של דאגטריו אלוליאני מבריק בזוהר של זהב. השפם שלו הוא גמיש, כמו אצל דיגלט, אבל חזק וקשה. הוא ממשיך לגדול ככל שהפוקימון גדל, אם כי בקצב איטי מאוד. אסור להסיר את השפם של דאגטריו אלוליאני. אומרים שמי שעושה זאת, מקבל עונש אלוהי. מדי שנה חוזרים תיירים רבים, ככל הנראה, כדי להחזיר לו את השפם שלו. יש אמונה טפלה שדאגטריו אלוליאניים רבים יוצאים מהחורים שלהם ביום שבו מתפרץ הר הגעש. תושבי אלולה הקשישים יברחו בשנייה שהם יראו את זה. נראה כי הפוקימון שחי מתחת לפני השטח, יודע לזהות תנודות באדמה, ויודע מתי תתרחש ההתפרצות הקרובה. אז הופעתם מעל פני האדמה היא כמו אזהרה.

= = = = =

שם: מיאו בצורת אלולה (Alolan Meowth).
סוג: אופל.
זן: פוקימון החתול השורט.
גובה: 0.4 מטר.
משקל: 4.2 ק"ג.
יכולת: Pickup / Technician.
מידע: מיאו הוא לא פוקימון שגר במחוז אלולה במקור, אלא נשלח לשושלת המלכותית ממחוזות אחרים, ורק מעטים יכלו להחזיק אחד כזה. מיאו מאלולה הם ערמומיים ומאוד גאוותנים. יש שני דברים שהם ממש שונאים: פגיעה בכבוד שלהם ולכלוך על התכשיט שלהם. אם אחד מאלה קורה, הם נכנסים להיסטריה. אומרים שהמיאו שהוצע לשושלת המלכותית חי חיים של פינוק ומותרות, מה שהוביל אותם להשיג אישיות אגואיסטית ומלאת גאווה. זה גרם לצורה שלו להשתנות. מיאו הפך להיות נפוץ כאשר המונרכיה נפלה, וכעת אפשר למצוא אותם בכל מקום.

= = = = =

שם: פרסיאן בצורת אלולה (Alolan Persian).
סוג: אופל.
זן: פוקימון חתול קלאסי.
גובה: 1.1 מטר.
משקל: 33.0 ק"ג.
יכולת: Fur Coat / Technician.
מידע: הפרצוף העגול של פרסיאן אלוליאני מסמל את האיזור העשיר של אלולה. אומרים שזה פוקימון בעל יופי רב. הוא כה ייחודי עד שכל הפוקימונים מסוגו מוגנים מאוד, ויש הגבלות ובדיקות קפדניות עבור תיירים ומאמנים שרוצים לקחת אותו למחוזות אחרים. פרסיאן הם חכמים מאוד, עם דעה מאוד גבוהה על עצמם. בגדול, הוא מסתכל מלמעלה על כל דבר מלבד עצמו. הוא לא נוהג להתחבר למאמן שלו. ובכלל, זה פוקימון קשה לגידול ולאימון. הפרווה שלו זורחת באיכות נדירה, ומכשפת גם פוקימונים וגם בני אדם. מהסיבה הזו, הוא מאוד פופולרי במחוז אלולה. הוא מתנהג בצורה מאוד מעודנת, אבל ברגע שקרב מתחיל, הוא ישנה טקטיקה שכוללת התקפות פתע, תעלולים ואפילו מהלכים לא חוקיים. אישיותו גורמת לו להמעיט בערך האויבים שלו, מה שגורם לו לחטוף הרבה מתקפות מהיריבים שלו.

= = = = =

שם: ג'יאודוד בצורת אלולה (Alolan Geodude).
סוג: סלע וחשמל.
זן: פוקימון הסלע.
גובה: 0.4 מטר.
משקל: 20.3 ק"ג.
יכולת: Magnet Pull / Sturdy.
מידע: גופו הוא אבן מגנטית. חול ברזל נצמד היטב לגופו כי הוא ממגנט במיוחד. אם במקרה אתה צועד על ג'יאודוד ישן באמצע הדרך, אתה תשמע קול לעיסה ותרגיש שוק מזעזע בכל חלקי גופך.

= = = = =

שם: גרבלר בצורת אלולה (Alolan Graveler).
סוג: סלע וחשמל.
זן: פוקימון הסלע.
גובה: 1.0 מטר.
משקל: 110.0 ק"ג.
יכולת: Magnet Pull / Sturdy.
מידע: האוכל האהוב עליו הוא טורמלין. לאחר שהוא אוכל את המינרל הזה, קריסטלים מתוך הפוקימון עולים מעל פני השטח והופכים להיות חלק מהגוף שלו. הם אוכלים אבנים ולעיתים נכנסים לתיגרות עליהם. השוק של גרבלרים מתנגשים אחד בשני גורם לקולות נפץ גדולים ולהבזקים של אור.

= = = = =

שם: גולם בצורת אלולה (Alolan Golem).
סוג: סלע וחשמל.
זן: פוקימון המטא-טון.
גובה: 1.7 מטר.
משקל: 316.0 ק"ג.
יכולת: Magnet Pull / Sturdy.
מידע: הוא יורה אבנים שטעונות בחשמל. אפילו אם האבן לא נזרקה בדיוק, רק שריטה קטנה שלה ליריב והוא נותר מעולף וחסר אונים. מאחר והוא לא יכול לירות סלעים בקצב מסחרר, הוא ידוע בתור אחד שתופס ג'יאודודים והוא יורה אותם מהגב שלו.

= = = = =

שם: גריימר בצורת אלולה (Alolan Grimer).
סוג: רעל ואופל.
זן: פוקימון הרפש.
גובה: 0.7 מטר.
משקל: 42.0 ק"ג.
יכולת: Poison Touch / Gluttony.
מידע: כאשר אוכלוסיית אלולה גדלה, בעיית האשפה הפכה גדולה. בתור פתרון, גריימר הובא ממקומות אחרים. גריימרים אכלו בעיקר זבל, מה ששינה את הרכב גופם וגם את צורתם. מה שנראה בתור שיניים, הוא בעצם שאריות רעלים מהזבל שהוא אוכל, שהתקשו ונהיו לקריסטלים. לא נמצאה שיטה לשבור את הגבישים הללו. מגע ישיר עימם מהווה סכנה. גריימר אלוליאני תמיד אוכל אשפה, אבל הרעב התמידי שלו יגרום לו לאכול עוד דברים כאשר האשפה תגמר. יש יותר מ100 גריימרים אלוליאנים במפעלי הזבל של אלולה וכל הזבל שמיוצר במחוז מיועד אליהם לאכילה.

= = = = =

שם: מאק בצורת אלולה (Alolan Muk).
סוג: רעל ואופל.
זן: פוקימון הרפש.
גובה: 1.0 מטר.
משקל: 52.0 ק"ג.
יכולת: Poison Touch / Gluttony.
מידע: אלולן מאק אוכל את כל מה שבהישג ידו, מבלי לעצור. אם הוא מרגיש רעב עמוק, הוא יכול להשתולל בלי הכרה. חושבים שהרעב שלו נובע מחוסר היכולת שלו לשמור על אנרגיה בעקבות כמות הרעלים שנמצאת בתוכו. רעלים הצטברו בגופו של אלולן מאק יוצרים את הדיאטה שלו, שמורכבים ממוצרי פסולת שונים וחומרים מיוצרים. הצטברות זו הביאה לשינוי כימי, מה שיצר סוג חדש של רעל. יש לו את אותן קריסטלים רעילים שיש לאלולן גריימר, אבל הם לא מוגבלים לפה שלו בלבד. הם נמצאים בכל חלקי גופו. הוא משתמש בהם כדי לתקוף, בדיוק כמו שפוקימונים אחרים משתמשים בניבים או טלפיים. קריסטלים אלה מאוד קלים להורדה, מה שהופך אותם למסוכנים מאוד. גם מאק וגם גריימר מייצרים ומשמרים רעלים בתוך גופם. ובשונה ממאק וגריימר ממקומות אחרים בעולם, אתה לא תזהה ריחות לא נעימים כאשר אתה נמצא ליד אחד.

= = = = =

שם: אקזגיוטור בצורת אלולה (Alolan Exeggutor).
סוג: עשב ודרקון.
זן: פוקימון הקוקוס.
גובה: 10.9 מטר.
משקל: 415.5 ק"ג.
יכולת: Frisk.
מידע: התנאים של מחוז אלולה, אשר ניחנים בשמש חמה בכל עונות השנה, הביאו לצורה המיוחדת הזו. האנשים באלולה מחשיבים את צורה זו לצורה האמיתית של אקזגיוטור. בשונה מאקזגיוטורים אחרים, יש לו ארבעה ראשים כאשר הרביעי נמצא על הזנב שלו. הראש הזה שולט על הזנב, והוא יכול לטפל ביריבים מאחור שהראשים הרגילים לא יכולים להגיע אליהם. הוא מתמחה בשימוש הצוואר הארוך שלו על מנת להנחית מכות חזקות על היריב. לפעמים הצוואר הזה יכול להיות החולשה שלו.

= = = = =

.

שם: מארוואק בצורת אלולה (Alolan Marowak).
סוג: אש ורוח.
זן: פוקימון שומר העצם.
גובה: 1.0 מטר.
משקל: 34.0 ק"ג.
יכולת: Cursed Body / Lightning Rod.
מידע: מארוואק מאלולה לוקח עצם ומדליק בה אש משני הכיוונים שלה על ידי שפשוף המצח שלו. הוא אוהב לסובב את העצם הזו להנאתו. הריקוד של מארוואק, ביחד עם המראה והנדירות שלו בטבע, גרמו לאנשי אלולה לקבל את פניו ביראה. יש הרבה פוקימוני עשב, שהם אויביו הטבעיים שלו, ברחבי מחוז אלולה, מה שהופך את אלולה לשטח לא קל עבור קיובון ומארוואק. כתוצאה מכך, הם גדלים באחדות הדוקה עם השותפים שלהם. אומרים שהטיפול הזה שהם נותנים לבני הזוג שלהם גרם להם לפתח חוש שישי ולקבל את הצורה הזו. הוא מיומן מאוד בתקיפה והוא מנפנף בעצם שלו ומשחרר כדורי אש. הכדורים לא חזקים אבל הם ממשיכים לרדוף את היריב.

פוסטים קשורים

36 תגובות

  1. איזה מוזר זה אקזגיוטור בתור חיית מחמד >< ברוך הבא הביתה חומי! *זורקת את הפוקדור* *הבית נשבר* לעזאזל.

  2. *מביא את מרוואק צורת אלולה לבית שלו * זה הבית שלך לבנתיים. *כעבור חמש דקות* *הכל נשרף* *אני ומימיקיו צופים במרוואק במבט -_-*

  3. חסר את ההתפתחות של מיאו בצורת אלולה ואת גריימר ומאק בצורצ אלולה

  4. חסר גם את ההתפתחות הקודמת של גראבלר בצורת אלולה וגראבלר וגולם בצורת אלולה

  5. בקיצור חסר את: פרסיאן, גריימר, מאק, דיגלט, דאגטריו, ג`יאודוד, גרבלר וגולם. בצורות האלולה שלהם.

  6. אני חושבת שכדי לעשות לאודיש ולפיתוחים שלו צורות אולולה, אבל על חושיות, יש רק שני פוקימונים בצורות אולולה ומדור 7 שהם על חושיים!

  7. Avatar Boom Boom ➕ (הייפר מן לשעבר) סקורפיון ואלור השליט העליון המגן של זיגראד הגיב:

    לדעתי אקזקיוטור אלולה הוא די חזק

  8. שמתם לב שבתחילת הסידרה אש הביא לפרופסור אוק 5 פוקדורים מסגת xyz וx והוא היה אמור לתת לו רק 3 פוקדורים ואני יסביר למה
    1 גודרה של אש עזב
    2 גם גרנינגה של אש עזב
    3 הפוקדור של פיקצו לא יכול להיות שם אם הוא לוקח אותו לאלולה
    לכן הוא היה צריך להביא לפרופסור אוק רק 3 פוקדורים ובתוך השלושה יש את נויברן טלונפליים והולוצה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *