סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

הסבר כללי: פוקימון שמש ופוקימון ירח

"פוקימון שמש" ו"פוקימון ירח" (Pokémon Sun & Moon) הם שמות המשחקים החדשים מבית היוצר של נינטנדו. מדובר במשחקי וידאו המיועדים לקונסולות נינטנדו 3DS ומעלה. אלה משחקי פוקימון ובהתאם לכך, מטרת המשחק היא לאסוף את כל הפוקימונים, לאמן אותם ולהיות המאמן הטוב ביותר שאתה יכול להיות. הודעה על משחקים אלה יצאה בתאריך 26 בפברואר 2016 ותאריך יציאתם נקבע ל18.11.2016 לתושבי יפן או ארה"ב, ו23.11.2016 לתושבי ישראל או אירופה.

הפעם המחוז נקרא אלולה (Alola), ביתם של הפוקימונים מהדור השביעי. מחוז אלולה מכיל ארבעה איים אשר עשירים ביופי טבעי ואי מלאכותי אחד. יש שם המון פוקימונים שטרם נראו קודם לכן. והחידושים לא נגמרים כאן. לדוגמה: מחוז אלולה הוא לא רק ביתם של הפוקימונים מהדור השביעי, אלא הוא גם מציג פוקימונים ותיקים בצורה חדשה, כמו רטטה. לצד זה, יש משימות חדשות שעל השחקן להשלים כמו אתגר האי, יש יצורים חדשים שהשחקן צפוי לפגוש כמו חיות אולטרה, יש צוות מרושע חדש בשם גולגולת, צוות טוב בשם אתר, מתקפות זי שטרם נראו קודם לכן ועוד.

תפריט:

פוסטים קשורים

11 תגובות

  1. אני מוכן למות העיקר שיקנו לי 3DS בזמן לפני שהמשחקים יצאו

  2. היט בבקשה תעשה מדריך כיצד להוריד פוקימון בנק, יש לי פוקימוננים מעולים בפוקימון X וב-Alpha shappire ואני לא יכול להעביר אותם לשמש וירח כשיהיה לי! אז בבקשה, אם תוכל לעשות על זה מדריך -לפני- שמהמשחקים החדשים יצאו, ובנוסף באותו המדריך תוכל להראות איך לשים שני משחקים בנינטנדו, (שיהיה אפשר לשחק גם ב-X וגם ב-Alpha shappire כאשר הדיסק של SUN AND MOON יהיה בפנים, לדעתי זה יהיה חיוני מאוד לאתר, יעזור וישמח אנשים כמוני.
    תודה מראש, jkubh3

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *