סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

משפחתו של קיאווה – ראנגו, סימה ומימו / Kiawe's Family

סבא של קיאווה – הוא היה פעם הקאהונה של האי, הוא הבעלים המקורי של צ'ריזארד, והוא זה שאמר לקיאווה שלשלוט באש זה לתת חיים ולא להרוס אותם.

ראנגו – אבא של קיאווה, בעלה של סימה, ואבא של מימו. הוא מנהל את החווה המשפחתית ואחראי לעניינים המנהלתיים יותר.

סימה – אמא של קיאווה, היא אשתו של ראנגו, ואמא של מימו. היא מנהלת את החווה המשפחתית והתפקיד שלה הוא להיות אחראית על הפוקימונים.

מימו – אחותו הקטנה של קיאווה, בתם של ראנגו וסימה. היא מנסה לעזור להורים שלה לבצע את מטלות החווה אבל קיאווה מתפקד בתור אח גדול מגונן ולא נותן לה לעשות כלום. בפרק 91, מימו, קיאווה, אש ופיקאצ'ו מגיעים למקום שחיים בו הרבה פיקאצ'ו עם תספורות מוזרות.

פוסטים קשורים

5 תגובות

  1. הושי מם תו קוף הי מתוקה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *