סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

פוקימון סוויץ' – מחשבות וציפיות / סער גונן

ביוני 2017 בכנס E3 גיים פריק הכריזו שמשחק פוקימון מהסדרה הראשית יגיע לסוויץ' ומאוחר יותר הם גם אישרו שאולטרה שמש וירח הם המשחקים האחרונים למשפחת ה-3DS, מה שמשאיר את משחק הסוויץ' כ-הבא בתור. היום אני אשתף אתכם את המחשבות והציפיות שלי בקשר למשחק (כרגע פשוט נקרא לו "פוקימון סוויץ'"). שימו לב שכרגע מסתובבות שמועות ברחבי האינטרנט בקשר למשחק. למרות שחלק נשמעות אמינות והגיעו אפילו ממקורות אמינים מהעבר, הן עדיין שמועות ולכן לא אתייחס אליהם פה.

דור 8

הציפייה הגדולה ביותר שלי היא שיהיה דור חדש, וזה נובע משתי סיבות: דור 7 כבר נגמר ואין סיכוי שימשיכו איתו לסוויץ', בטח שלא אחרי 4 משחקים. וגם משום שכל פעם שיש קונסולה חדשה מתחילים בה דור חדש. כן, אני יודע שגיים פריק שברו הרבה מסורות בדור האחרון, אבל אני לא חושב שהמסורת תישבר במקרה הזה.

ולמרות שאני רוצה משחק עם כל 7 המחוזות שהיו עד עכשיו, אני לא חושב שזה יקרה במשחק הראשון של סוויץ'. אני כן חושב שתהיה הוצאה מחודשת לדור 4 שתצא לאחר המשחק המדובר.

התפתחויות \ התפתחויות מגה

לאלה מכם שלא שמו לב, בכל דור שהוא מספר זוגי מציגים לנו התפתחויות או תת-התפתחויות חדשות לפוקימונים שאנחנו מכירים, ודור 6 לקח את זה צעד אחד קדימה והציג את התפתחויות המגה ובנוסף גם קיבלנו התפתחות חדשה לאיוי, סילביאון. אני חושב שהפעם הזו לא תהיה שונה מהקודמות. בראש ובראשונה אני מצפה להתפתחות חדשה לאיוי (אני מצפה לסוג דרקון, כי הוא ישתלב טוב עם סילביאון).

השאלה היא: האם אני רוצה התפתחויות מגה חדשות? מאוד! אבל האם אני חושב שזה יקרה? לא סביר. בכל זאת זה היה הגימיק העיקרי של דור 6 ואני בספק שימחזרו אותו, למרות שאני מאוד רוצה את זה. אני כן בטוח ב100% שיהיו התפתחויות, תת-התפתחויות או אפילו שניהם. 

בלי פיצ'רים חדשים לקרבות

זו לא ציפייה, אלא העדפה אישית שלי.

דורות 6 ו-7 טלטלו את המשחק התחרותי אחרי שהכניסו התפתחויות מגה ומהלכי הזי למשחק. כתוצאה מזה, פוקימונים שהתעלמו מהם, כמו בידריל, קיבלו שימוש מעולה, אבל לא חזק מדי. מצד שני, יש כאלה שהגזימו איתם לגמרי, כמו מגה ראיקוזה ואולטרה נקרוזמה, שנראים קשים להתמודדות בלשון המעטה. אני הייתי שמח אם יהיה רוגע לפחות לדור אחד בתחום התחרותי. אני לא אומר שיעלימו את מהלכי הזי או התפתחות המגה, אבל שלא יהיה פיצ'ר ענקי חדש. אם כבר עושים משהו, אז זו נראית לי כמו הזדמנות מעולה לעשות יותר פוקוס על חקירת העולם.

לתפוס את כולם אחת ולתמיד!

זה לא סוד שהסוויץ' חזק בהמון מה-3DS ואין שום ספק שגיים פריק ינצלו את זה. וזה גרם לי למחשבה: המוטו של הסדרה הוא לתפוס את כולם, וטכנית הוא כבר לא בר ביצוע. אני רוצה (וגם די מצפה) שזה יהיה המשחק שישבור את המסורת המיותרת הזאת. רמז לכך ניתן באולטרה שמש וירח, שם נתנו לנו ללכוד כל פוקימון אגדי, אז יש תקווה מהבחינה הזו.

שובו של ה-PSS

בדור 6 הדרך שבה תקשרו עם שחקנים אחרים הייתה מערכת ה-PSS שהייתה רשימה נוחה ופשוטה של שחקנים, חברים ומצבים לתקשורת. אני אישית מאוד נהניתי ממנה. אבל אז בדור 7 הציגו את הפסטיבל פלאזה, שהיה אותו הדבר רק הרבה יותר מסובך. לדוגמה: אם רצינו לשחק עם חבר, אנחנו נאלצים לרענן את רשימת השחקנים אלף פעם, וגם אז לוקח למערכת המון זמן לקלוט שהוא אישר את ההזמנה. זה מסובך, זה איטי, זה מבלבל. אני חושב שכדאי להחזיר את הPSS וזה יפתור המון בעיות מהסוג הזה.

ביטול נעילת זוהרים

קרה לכם שרציתם לחפש פוקימון אגדי זוהר ואז גיליתם שזה לא אפשרי? זה לא כיף. בדורות האחרונים לגיים פריק יש מסורת של נעילת זוהרים לאגדיים ולפעמים גם לפוקימונים שמקבלים במתנה. כלומר – זה מונע מהם כל סיכוי להופיע כזוהרים. זה חסר טעם וזו מכה ענקית לציידי זוהרים כמוני ואין צורך שזה ימשיך. 

זיגארד

אני חושב שנראה עוד מהפוקימון הזה בעתיד של הסדרה ואפילו בדור 8. בכללי, הפוקימון הזה הוא מאוד מסתורי ויש עליו הרבה שאלות שאין להן תשובה. למשל, לא מוסבר מה הוא עושה באלולה. לפי הפוקידע, הוא אמור לצאת משינה רק כאשר המערכת האקולוגית של קאלוס נמצאת תחת איום. אנשים אמרו לי: "הוא יצא בגלל חיות האולטרה \ נקרוזמה", אבל תחשבו על זה לרגע, למה שהוא ייצא אז? הוא הרי לא יצא כשלייסאנדר כמעט השמיד את העולם עם הכוח של זרניאס \ איוולטל? ובאולטרה שמש\ירח הוא פשוט ישב במערה ולא עשה שום דבר. אפילו התאים שלו לא נמצאו במחוז! זה מרגיש לי כאילו לזיגארד יש חשיבות גדולה בסדרה והמשחקים, ולאט לאט רומזים לנו על זה. אולי פוקימון Z יגיע מתישהו? אני אופטימי בקשר לזה.

חשיפה עוד החודש?

בלי קשר, נינטנדו דיירקט צפוי לצאת החודש, כמו בכל שנה, ויש סיכוי לא רע שייחשף שם השם של המשחק או גיימפליי שלו. כידוע, המשחק מתוכנן לצאת ב2019.

= = = = =

אני מקווה שנהניתם, אל תשכחו להגיב, אני אשמח לדון אתכם על הכל.
וחוץ מזה, יש לי הרבה תכניות לתוכן חדש בקרוב, אז יש למה לצפות!
~סער

פוסטים קשורים

16 תגובות

  1. יש סרטונים על דור 8 שיש תאוריה איזה מקום התבסס במחוז כמו שקאלוס מתבסס על פריז ואלולה מתבסס על הוואי אז התאוריה על דור 8 שהמחוז הזה יהיה מבוסס על ספרד.. שמעת על זה משהו היט?

  2. אני שמעתי עליה. תיאוריה מאוד מעניינת, אבל אין מספיק בסיס כדי לשכנע אותי.
    דרך אגב היט, למה רשמת 2019? הם אמרו "2018 or later".

  3. אהבתי את המחשבות שהפוסט מציג.
    אני אישית מקווה לשינוי בגיימפליי, אולי משהו שיהפוך את המשחק ליותר מעניין מבחינת רמת הקושי של המחשק.

  4. אני אשמח לכמה שיותר ביקורת. כתבות מהסוג הזה הן האהובות עלי להכין ואשמח להכין יותר. כבר יש לי מספיק מחשבות לחלק שני ואולי אפילו שלישי!

  5. היטמן
    אם אתה מתכוון למשחק הפוקימון הזה Pokkén Tournament (פוקן טורנמנט) אז הוא לא יהיה בסגנון של המשחקים הקלאסיים הוא יהיה מן סוג של טורניר היאבקות או משהו בסגנון (אין בזה דורות חדשים פוקימונים חדשים או התפתחויות מגה חדשות)
    אבל אם אתה מדבר על משהו אחר שעוד לא שמעתי עליו אז טעות שלי…

  6. אני ממש מתרגש לדור ה8, חוץ ממשהו אחד שאני חושב שהוא הכי מבאס:
    קנו לי את הקונסולת 3ds לפני 3 וחצי חודשים, שכמובן רק עוד כמה שנים יהיה הגיוני לקנות אחד חדש, והבעיה שאי אפשר שגם יהיה בנינטנדו סוויץ' וגם ב3ds. וזה החלק הכי מבאס כי בכדי לשחק במשחקי דור 8 צריך לקנות נינטנדו סוויץ' שזה ממש מבאס אותי.
    אני חושב שצריך שדור 8 יהיה גם בסוויץ' וגם ב3ds.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *