סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

הפוסטר לסרט ה21 של פוקימון!

הפוסטר לסרט ה21 של פוקימון יצא לאור והוא מציג את הפוקימון האגדי לוגיה.

כידוע לכם, ב19 הסרטים הראשונים של המותג הוצג לנו סיפורו של אש קטצ'אם לצד חבריו למסע מהאנימה. כך שבסרטים הראשונים יכולנו לראות את ברוק ומיסטי, לאחר מכן את מיי ומקס, בהמשך את דון וברוק, ואז את איריס וסילאן, ולבסוף את קלמונט, בוני וסרנה.

אבל החל מהסרט ה20 של פוקימון מוצג לנו עולם חלופי, ובו אש מתחיל את המסע שלו מההתחלה, תוך כדי הופעה של פוקימונים שכבר נראו בעבר, כמו: הו-הו. וכעת נראה שהמסורת הזו נמשכת עם הצגתו המחודשת של לוגיה, שכזכור לכם, הופיע בסרט השני של פוקימון.

הסרט הזה – ככל הנראה – יהיה רימייק של הסרט השני. את השערה זו ניתן לבסס על סמך העובדה שבטריילר הופיעה נערה שהזכירה את מלודי, כמו כן נשמעה הנעימה של לוגיה, וזהו הסרט השני בעולם החלופי שפוקימון מציגים עבורינו; בדיוק כמו שלוגיה הופיע בסרט השני של העולם המקורי.

ואם נציין את הברור מאליו, אז טרם ראינו את מחוז אלולה בסרטים של פוקימון, וטרם ראינו דמויות כמו: לילי, סופוקלס, קיאווה, מאלו, לאנה, פרופסור קוקואי, פרופסור סמסון אוק, צוות גולגולת וארגון את'ר גם כן.

התיאוריה שלי אומרת שהפרקים שבהם לילי, גלאדיון, אש קטצ'אם ושאר תלמידי בית הספר יוצאים להציל את לוסאמין מהישג ידה של חיית האולטרה ניהילגו בחלל האולטרה הם סרט בפני עצמו, שפורק לכמה פרקים. אבל זו רק תיאוריה.

 

לינקים רלוונטים:

סרט 2: פוקימון 2000 – כוחו של אחד / Pokemon 2000 – Power Of One

פוקידע: פוקימון 0249 – לוגיה / Lugia

פוסטים קשורים

9 תגובות

  1. אני לא כל כך מתלהב מזה שעושים על לוגיה.
    לדעתי הם היו אמורים לעשות על נקרוזמה ועל הצורות השונות שלו.
    ואגב יש מצב שבסרט יופיע זראורה.

  2. זה כל כך עצוב שפוקימון מתחילים למחזר סרטים…
    שהיו עושים על מחוז אלולה,משהו חדש שיהיה יותר מעניין מהסרטים הגרועים האלה.(20+21)
    במילה אחת:אכזבה.
    גדולה,גדולה מאוד.

  3. אז אני לא יהחיד שחושב שזה דבילי מאוד מזל כאילו אני ציפיתי לסרטים על אלולה אבל לאאא במקום זה קיבלנו סרטים של יקום מקביל שהוא גם לא יותר מדרך נואשת לנסות משהו "חדש"

  4. אני כל כך, כל כך מבואס.
    לא רק שהם פשוט עזבו את דור 7, אני קיוויתי שזה יהיה משהו בקשר לפוקימון סוויץ'.
    כן, אני יודע שהסיכוי גם ככה היה מאוד קלוש, אבל אתם באמת יכולים להאשים אותי על זה אחרי שמאז ההכרזה ביוני לא הראו *שום דבר* בקשר למשחק?

  5. מה שלייקנרוק אמר. פשוט אכזבה. ליוצרים נגמרו הרעיונות אז הם משכתבים את ההסטוריה, ולהרוס את הסרטים הראשונים (שהם הסרטים הכי טובים לדעתי) זה שפל חדש.

  6. אני לא מבין אתכם. מה הבעיה בלמחזר רעיונות? ככה גורמים לקהל החדש יותר של פוקימון להכיר יותר את העבר. חוצמזה, זה לא כזה פשוט למצוא רעיונות. אין הרבה פוקימונים אגדיים/מיתיים ששווה לעשות עליהם סרט בדור 7. נכון, יש את נקרוזמה, אבל אין מצב שעלילה אדירה כמו זו לא ישמרו לאנימה. לכל הסרטים יש עלילה נפרדת מהאנימה. משהו מיוחד קורה, צריכים להתמודד איתו ובסוף הסרט הכל חוזר לקדמותו. טוב, חוץ מבסרטים של דור 7.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *