סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

5 סיבות למה פוקימון היא יותר טובה מדרגון בול סופר!

השבוע פורסם הפרק האחרון של דרגון בול סופר. כמו כן, נודע שהחברה שמייצרת את הפרקים של הסדרה עוברת לפרויקט חדש שישודר במקום התוכנית הישנה. ואם עדיין לא השתכנעתם, אז הערוץ שמשדר את התוכנית הודיע שאין כוונה להמשיך לשדר פרקים חדשים של DBS. ולבסוף, מנהל האנימציה של סופר פוטר בטענה שאין לחברה צורך בו.

לאור חדשות אלה, החלטנו כאן באתר "פוקימון: מפלצות כיס" לזרות מלח על הפצעים של אוהדי דרגון בול סופר, ולפרט בפניכם את כל הסיבות מדוע פוקימון היא יותר טובה מהשטות שאתם בוחרים לצפות בה.

1. דרגון בול סופר ירדה משידור.
יכול להיות שהתוכנית לא ריווחית, שאין לה רייטינג, או שהיא מיצתה את עצמה. בכל מקרה, המציאות היא שהתוכנית בוטלה, ירדה, הופסקה, והייתם צריכים לבחור את פוקימון כסדרה האהובה ביותר עליכם עוד כשהייתם ילדים.

2. פוקימון עדיין משודרת.
עונה 21: "הרפתקאות אולטרה" עלתה לשידור לא לפני זמן רב, ונראה שפוקימון חזקה יותר מתמיד, שהיא ממשיכה להמציא את עצמה מחדש (במיוחד עם כל עניין אלולה, בית הספר לפוקימון, וביטול הרעיון של מכונים), והיא מצחיקה בטירוף.

3. המעריצים של דרגון בול הם סופר בכיינים.
פשוט תסתכלו על הפוסט הזה ותבינו לבד.

4. כנסים, קלפים, משחקי וידאו, וכיוצא בזה.
פשוט תעשו השוואה בין כל מה שיש בעולם הפוקימון, בין אם זה כנסים חברתיים, קלפי משחק TCG, משחקי וידאו, לבין מה שאין לדרגון בול. אין להם כלום. הם פשוט הוציאו מנגה לפני שנולדתם, הוציאו כמה סאגות מסכנות לאורך השנים ועכשיו גם את זה הם הפסיקו. זה עצוב!

5. היטמן המקביל מדרגון בול פרש מתפקידו.
לאחרונה נודע שמנהל אתר דרגון בול ישראל, רזיאל רז, פרש מתפקידו. כדי לנסות ולהבין מה זה אומר, חשבתי – מה יקרה אם אני אפרוש מהאתר הזה? והתשובה היא שהוא יפסיק להתקיים. ומכאן שאני יכול לשער את אותו דבר על האתר שלהם. ובהיעדר אתר תוכן, ימיה של קהילת דרגון בול ישראל הם ספורים.

לכתבה המדוברת: https://dragonballz.co.il/להתראות-עד-היום-בו-ניפגש-שוב/

= = = = =

והנה הקדשה של שיר לכל אוהבי פוקימון, שכולל את המשפט: "אני עומד זקוף כי אני יודע שאני המנצח".

פוסטים קשורים

59 תגובות

  1. אני חושב שאתה מאוד מגזים למדי אחי מה אתה מדבר בכלל על השווה אם מה שקורה בפועל זה שרואים את הילדים של גוקו ניהו גדולים
    לעומת זאת כך את אש קצאם שאני מאריץ גדול של פוקימון מילדות
    וואלה להגיד לך אמרתי 5 עונות הילד צריך כבר להיות בו 17 אבל לא מראים את זה וזה מבאס במקום זה משנים לא את הדמות לצורה שונה
    לגמרה הוא נראה כמו ילד בן 3 שנפלו לו השניים ולעומת זאת דרגון בול זי מראה רק הגדלה של החיים

  2. זה לא חכמה להשוות לסופר כי סופר זה חרא אבל דרגון בול Z פי מיליארד יותר טוב

  3. דרגון בול טובה פי אלף אני מכיתה ג אני רואה פוקימון ועכשיו אני בכיתה ז 4 שנים אני רואה פוקימון ובכיתה ו אני מתחיל לראות דרגון בול ועברה שנה ואני אוהב יותר דרגון בול

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *