סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

בעד ונגד: כנס 6?!

היטמן: כנס מפלצות כיס 6? הצחקתם אותנו! היום אין מקום לכנס שנערך במרכז הארץ, שכרטיס הכניסה אליו הוא מינימום כסף והתמורה שאתם מקבלים היא מלאה. הקהל של היום אוהב לשלם 130 ₪ לכנס פורטנייט / דרגון בול זי / הארוקון רק כדי להיכנס בכניסה, בלי לקבל שום ערך מוסף לכסף שלהם. אנשים גם אוהבים ללכת לירושלים / באר שבע / חיפה כדי שירקו עליהם, ידקרו אותם, יעשו עליהם פיגועים. גם אם נסתכל על הקהל של פוקימון, אז הוא לא בא בהמוניו לכנס האחרון של מפלצות כיס. ומילא זה, הוא לא התייצב כשמפלצות כיס היו בסכנת סגירה. תהיו בטוחים שעכשיו שנינטנדו הגיעה לישראל, הרמת כנס תהיה עילה לתביעה במקרה הטוב, או סירוס הכנס על ידי אנשים שלא קשורים לקהילה במקרה הרע. עשינו את המהפכה שלנו במשך 5 שנים והגיע הזמן להודות בעובדות – אין מקום לכנס פוקימון ב2020. אז לכו לכנסים אחרים, ותסבלו, כי זה מה שמגיע לכם.

אוהד: תגיד אחי אתה באמת חושב שצריך לעשות עוד כנס? לא עברנו מספיק? 5 כנסים וכמות האנשים הולכת ופוחתת, לאנשים נהיה פחות ופחות אכפת מפוקימון. די, אנשים כבר התבגרו, זה כבר לא מופיע בשום ערוץ וכמעט אין ילדים בארץ שנחשפים לזה בכלל. ואני מאוד מאוד בספק שנינטנדו יכולה לשנות את זה גם עכשיו כשהיא הגיעה לארץ. אבל עזוב את זה, בוא נדבר על מה שבאמת עומד על קצה הלשון ואף אחד לא מעז להגיד – האתר הזה אמור להיות סגור כבר. אתה לקחת החלטה רציונלית, נבונה, לסגור את הפרק הזה שרק העיק עליך בזמן האחרון ולהמשיך הלאה בחיים. להשקיע בעצמך, להתקדם. כשסיפרת לי אמרתי לך מיד שזאת החלטה טובה. ההוכחה הכי טובה היא שתכלס מי התנגד? מי אמר שהוא לא יכול בלי האתר? אנשים טיפה התעצבו, איחלו לך בהצלחה ומיד המשיכו בחיים. כשפתחת את האתר כמה אנשים אמרו לך שהם מאושרים מכך? כנראה שכמעט אף אחד. ועכשיו יש דיבור על לקחת את הכמעט אף אחד הזה לכנס שלם ומושקע? אתה באמת מצחיק אותי אחי, מצטער שאני אומר את זה ככה. בוא תוכיח לי קודם שלמישהו אכפת מהאתר הזה, ואז אולי נדבר הלאה. יותר מזה, אני מתערב איתך שלא יהיו לרשומה הזו יותר מ7 תגובות. איך אני?

פוסטים קשורים

45 תגובות

  1. אז בקיצור… אף אחד מהם לא בעד , ולמען האמת שמתי לב להרבה כאלה שאמרו שהאתר משמח אותם.

  2. למען האמת, אני יכול להסכים רק עם דבר אחד היטמן אמר על למה לא יהיה כנס, וזה כניסת נינטנדו לארץ.

    אם יעשו כנס זה יהיה עם סיכון גבוה לתביעה ולהחרמה, זה אפילו יכול להשפיע על האתר.

  3. אני בעד לגמרי ואני גם אסביר למה: האתר הזה מדהים ומי כמוני יודע כמה אנשים אוהבים אותו והתגעגעו עליו, כל כך הרבה אנשים התעצבן שסגרו את האתר ונהיו מאושרים כשגילו שהוא נפתח מחדש, ועכשיו ליוסי: אתה יודע כמה אני מעריך אותך ואת כל העבודה הקשה שאתה עושה, הרבה מאוד אנשים התעניינו ודאגו לך כשסיפרת על המצב שלך, ובקשר לכנס: אני יודע שאני ועוד הרבה מאוד אנשים ישמחו מאוד להגיע לכנס אם הוא ייתקיים, אני הייתי בכנס הקודם ומאוד נהנתי, ויוסי, אני אשמח אם תפתח סקר ותשלח באתר קישור שלו, הסקר יהיה על הנושא: "מי רוצה שכנס מפלצות כיס 6 ייתקיים?"

  4. הייתי בא לכנס. בהארוקון אגב היה נציג רשמי של נינטנדו ישראל אז אין מה לדאוג לגבי תביעות – הם תומכים בדברים האלה.

  5. אני בעד ואני יודע שכל מי שאני מכיר יבוא לכנס השישי אפילו חבר טוב שלי בהונג קונג בטח יגיע!!! 🙂
    יש לי מלא חברים שאוהבים פוקימון ואני יודע שהם יבואו בטוח ואני יודע שדווקא עכשיו שהקהילה גוועת למשהו גדול הם יבואו אני אומר שצריך להיות כנס שישי

  6. נינטנדו ישראל לא יתבעו אתכם. לא מדובר בנינטנדו שפתחה פה שלוחה אלא במפיץ רשמי. אינטרס שלהם שימכרו פה כמה שיותר חומרה. אין להם שום סיבה להתנגד לכנס כזה.

    חבל שבחרתם להעלות רשומת 'נגד ונגד', אני בטוח שאפשר למצוא סיבות בעד. מה שכן, אתם צודקים. אנשים פה בכיינים. כשיש כנס פעם בשנה ובמחיר בדיחה… הצפי הוא שחובב פוקימון יבטל דברים אחרים כדי להגיע. זה לא תמיד קורה.

  7. והנה אנחנו רואים בתגובות אנשים שממממממש רוצים כנס. השאלה אם הם רק רוצים או מעבר
    למה שלא תפתחו קיקסטרטר בנוגע לכנס?
    אם החובבים רוצים כנס ולא רק לבלבל שכל… שישלמו על כרטיס מראש ויעזרו לממן.

  8. אני חושבת שבתור התחלה כדאי לכם לרצות להצליח בשביל ההצלחה שלכם, ולא כדי להכשיל ארגונים וכנסים אחרים בדרך. כשהכוונות שלכם יהיו טהורות, כשבאמת תרצו לתת לקהילה ממקום טוב ולא כדי לפגוע באחרים – אתם תצליחו.

  9. אני חושבת שאם באמת היינו ממשיכים הלאה אחרי שהאתר נסגר לא היית רואה עכשיו גולשים. אבל זה שכן בדקנו וקיווינו לנס זה כן מראה שאכפת לנו. ואני יודעת שאף אחד לא עזר, אבל אני דיי בטוחה שכל הגולשים פה כמעט בקושי עברו את גיל 18.. הלוואי וההורים שלי היו מסכימים לתרום לכם כשהייתם צריכים את זה. אבל אני רק בת 13.. לא יכולתי לעזור 🙁 אני חושבת שאם תחליטו לא לעשות כנס זה יהיה לגמרי הוגן, אבל אני חושבת שאם יהיה אחד בכל זאת זה ישמח את כולנו 🙂 אגב הלוואי ויכלתי להכניס עוד משתמשים לקהילה אבל רוב הילדים התקדמו ולצערי בקושי אין לי חברים שאני יכולה לדבר איתם על פוקימון.

  10. כשראיתי שהאתר נפתח שוב אני פשוט צרחתי בבית. לדעתי אתה צריך לעשות עוד פטרון של הכנס (לא כנס גדול, אפילו אחד ממש קטן), והגולשים יממנו את רובו אם הם באמת רוצים כנס. והכניסה תהיה במחיר נמוך יותר לאנשים שבאמת עזרו ותרמו לפתיחת הכנס. אני לא יודעת אם זה אפשרי או יעבוד אבל זו רק הצעה ^-^

  11. בינתיים, גם אם מחשיבים את כל ההודעות כאן לאנשים נפרדים, וקובעים שכל מי שכתב פה יגיע, זה עדיין לא עובר את ה20 אנשים. להרים כנס ל20 אנשים?

  12. השאלה היא האם אתה מרים 'כנס מפלצות כיס' או 'פסגת פוקימון'
    כי כנס פוקימון תמיד היה כנס של כל או לפחות חלק גדול מחובבי הפוקימון בישראל. גם כאלו שלא מכירים אותך או את האתר.

    יש קהילת פוקימון גו חזקה בארץ.
    יש קהילת קלפים חזקה בארץ.
    סוורד/שילד יעירו את הוייפיי.
    פוקקן תמיד אפשר לשחק…
    וזה בלי לדבר על החובבים שלא קשורים למישור התחרותי.
    דור 8 יביא איתו המון תכנים חדשים שניתן להציג והמון חובבים חדשים.

    מה תחליטו לעות עם זה…החלטה שלכם.

  13. קשה לי להאמין ששווה להרים כנס מפלצות כיס 6 בזמן הקרוב. אולי אם בעתיד המצב יהיה שונה אז יכול להיות.

  14. בתור אחד שהרצה בכל כנס החל מהכנס פוקימון השני אני לגמריי בעד עוד כנס, אני תמיד מחכה להזדמנות להרצות לכל מי שמתעניין בפוקימון על דברים מוזרים שאני אישית ממש מתעניין בסדרה ויכול להגיד בגאווה שאפילו הצלחתי לעניין כמה הורים שהתלוו לילדים בסדרה קצת יותר בכל כנס, אז אני לגמריי משוכנע שיש אך ורק טוב בכנסים האלה

  15. אני גם
    בעד, אבל אם מחיר הכרטיס עולה, אני רוצה שהכסף הנוסף הזה יגיע אלייך היטמן

  16. שלא נדבר על זה שזו כנראה תהיה ההזדמנות האחרונה לפני שנינטנדו מתמקמים פה ומוחקים את האתר מהמפה

  17. אני תמיד שמחתי לבוא לכנס ואני אמשיך לבוא לכנסים של מפלצות כיס, לא אכפת לי אם הוא קטן או גדול, העיקר שיהיה יום שבו הקהילה של הפוקימון יתאדג, ואני די בטוח שבכנס ה 6 יבואו בעיקר אלה שנאמנים למפלצות כיס, גם אם זה מעט אנשים עדיין זה מאחד את האנשים בקהילה.

  18. בקשר להודעה של היטמן, גם בשנים שעברו לא הגיבו פה מאתיים איש ועדיין באו הרבה לכנסים, במיוחד לכנס 4, בכנס חמש היו כ-150 אנשים, אז 150 אנשים הגיבו פה? לא

  19. יכול להיות, אבל לא ממש ראיתי במשחקי פאן מייד דבר שקשור שלצבירת כוח או ממון.

  20. אמולגה, אם אתה יוצא משחק של המותג 'פוקימון' ושוזר בו פרסומות או אפילו שם את השם שלך כיוצר…אתה רוכב על הכוח של המותג שלהן.. לכן הגיוני שירצו 'לחסל' אותך.
    פה זה שונה

    אגב.. לא נפתחה נציגות של נינטנדו עצמה אלא מפיץ רשמי. זה אומר שיש להן אינטרס למכור כמה שיותר קונסולות ומשחקים.

  21. בדיוק, והכנס רק גורם לעוד אנשים לקנות את המוצרים שלהם אז זה לא יפריע להם, אני מבקש שיפתחו עוד רשומה עם בעד (יוסי)

  22. אולי כדאי שתשנה את הכותרת של המאמר "נגד ונגד" כי זה משזה

    או שהבעד זה התגובות כי אם כן אני בעד

  23. אני ממש בעד
    גם אם באתר מפלצות כיס אין מספיק אנשים שיבואו כדי למלא כנס – יש קהילה גדולה של פוקימון בארץ, ואני מאמין שאם יפיצו הודעה על כנס באזורים המתאימים (בנדיטו, פוקימון האתר הישראלי, קבוצות בפייסבוק של פוקימון גו, ועוד) יהיו עוד הרבה אנשים שיוכלו להגיע לכנס.

  24. אפשר לדבר עם נינטנדו ולנסות לגרום להם לעזור או לפחות שיהיו ספונסרים כי בכל מקרה הם ירוויחו מזה אז למה לא להרוויח יותר

  25. בעד בהחלט ואם זה לא מוצא חן בעיניך אז ממש אין לך מה לעשות באתר הזה.

  26. אני בעד לחכות כמה חודשים ואז לעשות כנס. סורד ושילד יעירו את הקהילה שוב ויכניסו הרבה אנשים חדשים. יש גם קהילה רצינית של סמאש פה, וזה לדעתי קשור מספיק לפוקימון כדי לקבל מקום בכנס.

  27. סמאש זה מקושר למלא דברים אחרים, לא נראה לי יהיה טוב להוסיף סמאש לקהילה, אז זה מביא מלא דברים אחרים שהם לא פוקימון.

    אבל מסכים שכדאי לחכות, הקהילה רק חזרה והיא עוד צריכה להחזיר את מי שנפרד מהקהילה

  28. אני בעד כי מי שלא מגיע בעיה שלו שהאחרים יהנו מי שבנגד יסבול ורק האחרים יעשו כיף

  29. מסכים עם סער, בואו נעשה אחרי צאת סורד ושילד, בשביל קרבות הווידאו, לטס גו וקרבות תחרותיים זה לא משתלב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *