סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

פוקימוני ג'יגאנטמקס / Gigantamax Pokemon

ג'יגאנטמקס זו תופעה שמשנה את הגודל ואת ההופעה של פוקימון והיא ייחודית למחוז גאלאר. בשונה מדיינאמקס, שהיא תופעה שיכולה לקרות באיזורים מסוימים במחוז גאלאר, וככל הנראה תקפה לכל הפוקימונים מכל המחוזות, ג'יגאנטמקס יכולה להתרחש בכל עת, לפוקימונים שמוצאם הוא מחוז גאלאר. בעת הפעלת ג'יגאנטמקס, הפוקימונים הופכים להיות גדולים יותר, הופעתם משתנה, יש להם כוח רב יותר, והם מסוגלים להשתמש במתקפה מיוחדת חדשה הנקראת "מתקפת ג'י-מקס" (G-Max Move), כאשר כל מתקפה כזו היא ייחודית לפוקימון שיכול ללמוד אותה. שימו לב, פוקימוני דיינאמקס לא מסוגלים לבצע מתקפות ג'י-מקס. רק פוקימונים מסוימים יכולים לבצע ג'יגאנטמקס. השאר יוכלו להסתפק בדיינאמקס. עד היום נחשפו מספר פוקימונים שיכולים לעשות ג'יגאנטמקס.

= = = = = = = = = = = = = = = = =

ג'יגאנטמקס דרדנאו
סוג: מים ואבן.
גובה: 24 מטר.
משקל: לא ידוע.
יכולות: Strong Jaw / Shell Armor
תיאור: הכוח של ג'יגאנטמקס מאפשר לדרדנאו לעמוד על רגליו האחוריות ולהיות דו רגלי. מנקודת מוצא זו, הוא יכול לנחות על פוקימונים יריבים, ולמחוץ אותם עם גופו האדיר. דרדנאו בדרך שומר על הצוואר שלו חבוי בתוך השיריון שלו, אבל כאשר הוא תוקף, הוא יורה את הצוואר שלו החוצה. הלסתות שלו חזקות מאוד והן יכולות לנשוך מגדלי מתכת גבוהים. הכוח של הלסת שלו עם התנועה של הצוואר שלו יוצרים את האפשרות שלו ליצור חור בהרי הרוקי במכה אחת בלבד. מתקפות מים יהפכו בידי דרדנאו למתקפות "G-Max Stonesurge" ואלה לא רק מעניקות נזק ליריב, אלא הן גם מפזרות אבנים חדות מסביב ליריב, מה שיעניק נזק לכל פוקימון אחר שיכנס לשדה הקרב.

= = = = = = = = = = = = = = = = =

ג'יגאנטמקס קורוינייט
סוג: מעופף ומתכת.
גובה: 14 מטר.
משקל: לא ידוע.
יכולת: Pressure/Unnerve.
תיאור: קורוינייט משתמש בכנפיו הענקיות כדי לתפוס משבי רוח הנוצרים כתוצאה מאנרגיית הג'יגאנטמקס, במטרה לרחף באוויר בזמן שהוא נלחם. השיריון שעל הגוף שלו מחוזק כך שמתקפות שנשלחות אליו מהיריב שנמצא על האדמה בקושי משפיעות עליו. אנרגיית ג'יגאנטמקס גורם לשיריון שמקיף את הכנפיים של פוקימון זה להיפרד ולהיהפך לציפורי תער, שמסוגלים לעוף באופן עצמאי. מתקפות מעופף שנוצרות על ידי ג'יגאנטמקס קורוינייט יהפכו ל"G-Max Wind Rage" אשר מסירות כל אפקט ממתקפות מסך (כמו: Reflect, Light Screen, Spikes, Electric Terrain).

= = = = = = = = = = = = = = = = =

ג'יגאנטמקס אלקרימי
סוג: פיה.
גובה: 14 מטר.
משקל: לא ידוע.
יכולת: Sweet Veil

הקצפת שנוזלת מהגוף שלו מתקשה כאשר היא נפגעת מהדף – וככל שההדף חזק יותר, כך הקצפת נהיה חזקה יותר – מה שמעניק לאלקרימי את ההגנות המרשימות נגד מתקפות פיזיות. בנוסף לכך, התות שמעטר את הגוף של פוקימון הופך להיות חזק כמו יהלום, ונאמר שרוב המתקפות לא יכולות אפילו לשרוט אותו. אלקרימי יפזר קצפת עתירת קלוריות בצורת טילים מסביב לעצמו כדי לתקוף את יריביו. כל מי שיגע בקצפת הזו יחוש אנרגיה ואופוריה, אך גם בלבול גדול. מתקפות פיה שיבוצעו על ידי פוקימון זה יהפכו ל"G-Max Finale", מתקפה אשר מרפאת את כל הפוקימונים שנמצאים בצד של אלקרימי בזמן שהיריב סופג נזק.

= = = = = = = = = = = = = = = = =

ג'יגאנטמקס פיקאצ'ו
סוג: חשמל.
גובה: 21.0 מטר.
משקל: לא ידוע.
יכולת: Static.
תיאור: אם שיחקת במשחק "Pokémon: Let’s Go, Pikachu" בנינטנדו סוויץ', תוכל לקבל פיקאצ'ו שיכול להתפתח לג'יגאנטמקס במשחקים "חרב ומגן". כל החשמל שהוא מייצר בלחיים שלו נשמר בזנב. בזמן קרב, הוא יכה ביריבים שלו באמצעות הזנב מכת ברק חזק שתכה אותם כמו ברק איימתני. הוא הופך להיות כל כך חזק, שהוא יכול לייצר מספיק חשמל לספק לתחנת כוח שלמה. למרות זאת, לעזור לאנשים להחזיק בחשמל של הבתים שלהם זו משימה קשה, משום שהוא יכול לשמור על הצורה הזו רק לפרק זמן קצר. המתקפה של פיקאצ'ו, הנקראת "G-Max Volt Crash" מעניקה נזק ליריב וגם משתקת את כל היריבים מהצד השני.

= = = = = = = = = = = = = = = = =

ג'יגאנטמקס צ'ריזארד.
סוג: אש ומעופף.
גובה: 28.0 מטר.
משקל: לא ידוע.
יכולת: Blaze.
תיאור: הלהבות שבתוך גופו נהיות חזקות יותר, וכעת אש בוקע מהפה שלו, מהקרניים שלו וגם מהזנב. זה נראה שעוצמת הלהבות מתחזקת כשצ'ריזארד שואג. הלהבות של צ'ריזארד נהיות חזקות יותר עם ג'יגאנטמקס וכעת יוצרות כנפיים על הגב שלו. הכנפיים האלה חזקות יותר ממגמה, וצ'ריזארד יכול לשלוח אותן כדי לשרוף את היריב שלו. המתקפה של צ'ריזארד שנקראת "G-Max Wildfire" גורמת נזק ליריב והיא תמשיך לגרום נזק במשך 4 תורות לכל מי שאינו פוקימון אש.

= = = = = = = = = = = = = = = = =

ג'יגאנטמקס איוי.
סוג: נורמלי.
גובה: 18.0 מטר.
משקל: לא ידוע.
יכולת: Run Away / Adaptability.
תיאור: אם שיחקת במשחק "Pokémon: Let’s Go, Eevee" בנינטנדו סוויץ', תוכל לקבל איוי שיכול להתפתח לג'יגאנטמקס במשחקים "חרב ומגן". הפרווה סביב הצוואר שלו הופכת להיות גדולה יותר תודות לכוח הג'יגאנטקס. כל יריב שנתקע בפרווה הזו, מתאהב באיוי ומאבד את הרצון להילחם. ג'יגאנטמקס גורם לאיוי להיות יותר לא ממושמע מתמיד, והוא ינסה לשחק עם כל יריב. למרות זאת, לעיתים קרובות הוא ימחץ את היריב שלו בשל הגודל המאסיבי שלו. המתקפה של איוי שנקראת "G-Max Cuddle" מעניקה נזק ליריב וגם גורמת ליריב מהמין השני להתאהב בו.

= = = = = = = = = = = = = = = = =

ג'יגאנטמקס מיאו.
סוג: נורמלי.
גובה: 33.0 מטר.
משקל: לא ידוע.
יכולת: Pickup/Technician.
תיאור: את מיאו ניתן לקבל רק אם מזמינים מראש את המשחקים, ואותו ניתן לקבל באמצעות האינטרנט דרך מתנה מסתורית בין התאריכים 15.11.19 ועד 15.1.2020. ג'יגאנטמקס גרם לגוף של מיאו להתמתח באופן בלתי רגיל, וגם התכשיט שעל ראשו גדל באופן מאסיבי. התכשיט כעת מחזיק בכוח ג'יגאנטמקס עצום וממלא את הסביבה שלו בכוח זהוב ונוצץ. מיאו אוהב חפצים זוהרים. כאשר הוא רואה גורדי שחקים עם זכוכית, הוא לא יכול שלא להשחיז את ציפורניו עליהם. ההתנהגות הזו יכולה לגרום לנזק קרב, כמו שבירה של קירות חיצוניים או שבירת חלונות. המתקפה של מיאו הנקראת "G-Max Gold Rush" מעניקה נזק ליריב וגם אוספת מטבעות מכל הסביבה, מה שיעניק לך סכום לא מבוטל של כסף בסוף הקרב.

= = = = = = = = = = = = = = = = =

ג'יגאנטמקס בטרפרי.
סוג: חרק ומעופף.
גובה: 17.0 מטר.
משקל: לא ידוע.
יכולת: Compound Eyes.
תיאור: הדבר שהכי שמים לב אליו זה הכנפיים שלו, שגדלו באופן מסיבי. האור על הכנפיים בא מהקשקשים, שיכולים להעניק שיתוק, הרעלה או שינה על היריב. הקשקשים האלה הם הנשק הכי טוב של בטרפרי. הכנפיים הגדולות של בטרפרי יכולות ליצור רוח שתרים לאוויר משאית השוקלת 10 טון. הן גם מפזרות רעלים מסביבן כך שרק שהות ליד הפוקימון הזה יכולה להיות מסוכנת. המתקפה של בטרפרי, הנקראת "G-Max Befuddle" יכולה להעניק נזק וגם גורמת ליריב או להיות מורעל, או להיות משותק או להירדם.

= = = = = = = = = = = = = = = = =

ג'יגאנטמקס סנטיסקורץ'.
סוג: אש וחרק.
גובה: 75 מטר.
משקל: לא ידוע.
יכולת: Flash Fire / White Smoke.
תיאור: מספר חלקים בגופו גדלים בגלל ההשפעה של כוח הג'יגאנטמקס, וגם מספר הרגליים גדל וכעת יש מאות מהן! עם הרגליים האלה, סנטיסקורץ' ג'יגאנטמקס מסוגל לנוע במהירות מדהימה בהשוואה לגופו העצום. כוח האש שלו גדל בצורה משמעותית. הטמפרטורה הפנימית שלו כעת מגיעה ל1800 מעלות פרנהייט, שזה מספיק חם כדי שהיריבים ישרפו רק מהחום שבוקע מהפוקימון הזה. נראה שהחום היוצא מגופו יכול אפילו להפריע לזרמי אוויר כך שהם יגרמו לסערות לקרות.

= = = = = = = = = = = = = = = = =

ג'יגאנטמקס סנדקונדה.
סוג: אדמה.
גובה: 22 מטר.
משקל: לא ידוע.
יכולת: Sand Spit / Shed Skin.
תיאור: החול שנאגר בפאוץ' שלו כעת התפרץ החוצה ויצר טבעת סביב הצוואר של סנדקונדה. ביחד עם חול נוסף שהפוקימון אסף מסביב לו, יש למעלה ממיליון טון של חול שסובבים סביב הפוקימון הזה. עבור צופים מהצד זה נראה כמו סופת טורנדו ענקית ומפחידה. ג'יגאנטמקס סנדקונדה תוקף על ידי סיבוב הגוף שלו במהירות גבוהה במהלך קרב, מה שגורם לחול להסתובב במהירות גבוהה גם כן. הכוח ההרסני של החצץ החד הזה גדל על ידי הסיבוב ומעניק נזק גדול יותר לכל הסובבים.

= = = = = = = = = = = = = = = = =

ג'יגאנטמקס טוקסטריסיטי.
סוג: חשמל ורעל.
גובה: 24 מטר.
משקל: לא ידוע.
יכולת: Punk Rock / Plus / Minus.
תיאור: הוא אוגר חשמל בגופו כמו ענן ברקים. הוא אוגר גם כמויות אדירות של רעל, ואומרים שזה מגיע עד לכמויות של מיליון ליטרים. בכל פעם שטוקסטריסיטי זז, רעל משפריץ מתוכו על היריב ומכה אותו כמו גשם זלעפות. בזמן קרב, הוא תוקף על ידי הטלת כמויות אדירות של חשמל על היריב שלו בכל כוחו. המכה הזו היא תוצאה של הכמות האדירה של החשמל שהוא אוגר בתוכו. המומנטום שנוצר על ידי התנועה של גופו הגדול, בנוסף לכוח החשמלי האדיר שלו, הוא גדול מספיק כדי ליצור מכתש ענקי באדמה.

פוסטים קשורים

25 תגובות

  1. מה חומר הכי חזק?
    זה לא יהלום כמו שחשבתי, זה עוגה!
    חומר הכי חזק ובכל זאת אנחנו מסוגלים לאכול ולעכל אותם בקלי קלות…
    יתכן שאנחנו שייך לסוג רעל או מתכת…

  2. רק לתקן, המתקפה של גיגנמקס מיאוף גם מבלבל את כל האויבים.

    בקבוצה שלי כנראה יהיה גיגנמקס בטרפרי או גיגנמקס אלקרימי

  3. יש ג'יגאנטמקס גם לגנגר, מאצ'אמפ, קינגלר, לפרס, סנורלקס, גארבודור, מלמטאל, אורביטל, קואלוסל, פלאפל, סאנדאקונדה, תוקסטריקיתי, סנתיסקורץ', האטרין, גרימסנאר, קופראג'ה, דוראלודון, האקאמו-או וטורטוניטור. כל אלה שלא יודעים את השמות של חלק מהפוקימונים האלה שייגשו בטענות להיטמן.

  4. יש גם את הג'ייגאנטאמאקס של זשיאן וזזמנטה ואת הג'ייגאנטאמאקס המיוחד באי השיריון של הצורות האחרונות של גרוקי סובל וסקורבאני ואת הג'ייגאנטאמאקס של הפוקימון המרושע שיושב הראש זימן

  5. הי נחשו מה עוד גימיק לא שימושי שנועד למשוך עוד שחקנים בזי מוב ומגה אבולושן עוד הבנתי מה הקטע זה היה טוב אבל פוקימונים ענקיים זה כבר עובר כל גבול..
    עוד קטע זה הריידים עוד גימיק מפגר שבא רק כדי לספק אותנו ולתת לנו פוקימונים אגדיים וואו איזה מגניב פוקימון אגדי שלא הייתי צריך לעשות כלום כדי להשיג אותו רק לעבור רייד מפגר ולקבל אותו ברנדומליות …
    פעם היינו צריכים לעבור מערות עם חידות לנצח מאמנים ולעבוד קשה אז סליחה שאני לא סובל את המשחק החדש והגימיקי החדש שלכם גיים פריק ..
    ואם אתם רוצים לקנות אותי עם משחק חדש (שחקן שמשחק הפוקימון הראשון שלו הוא פייר רד:):):):) תצתרכו יותר מגימיק כדי לעשות את זה ואני אפילו לא מתחיל לדבר על העצלנות של הפיתוח במשחק הזה….
    סליחה על החפירה אני במצב רוח רע…:)

  6. יש גיגאנטומקס גם לאיטרנטוס ולמרשיף הפוקימון האגדי מי השיריוו שמשיגים אותו בתור קובפו וקובפו מתפתח בעזרת מגילת המים או באופן שמנצחים אתת מגדל האימונים

  7. או אופל זה פשוט תיקן לי ולא שמתי לב ולא או אופן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *