סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

פוקימונים גאלאריאנים / Galarian Pokemon

שם הפוקימון: זיגזגון גאלאר (GALARIAN ZIGZAGOON)
זן: פוקימון דביבון קטן.
סוג: אופל ונורמלי.
גובה: 40.64 ס"מ.
משקל: 17.50 ק"ג.
תיאור: זיגזגון של מחוז גאלאר זזים איך שבא להם ולעולם לא נרגעים. איזורי המחייה שלהם נמצאים בכל רחבי המחוז, וזה כולל שדות, יערות ואפילו ערים. יש השערות לכך שתנועות הזיגזג של זיגזגון באיזורים אחרים נובעים מהעובדה שזיגזגון מגאלאר הוא חסר מנוחה, מה שאנשים מחשיבים כצורה הכי עתיקה שלו.זיגזגון מגאלאר אוהבים להילחם והם יקפצו על פוקימונים ועל אנשים במטרה להתגרות בהם להילחם. ההתנהגות הזו בדרך מצליחה עם פוקימונים אחרים, אבל בני אדם חושבים שזיגזגון פשוט משחק איתם או מביע חיבה. זה גורם לזיגזגון להיות מתוסכלים עם אנשים כי הם לא מתעצבנים עליהם למרות שהם מנסים להתגרות בהם.

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

שם הפוקימון: ליינון גאלאר (GALARIAN LINOONE)
זן: הפוקימון הממהר.
סוג: אופל ונורמלי.
גובה: 50.8 ס"מ.
משקל: 32.52 ק"ג.
תיאור: ליינון מגאלאר יכול להגיע למהירות של 60 מייל לשעה ויכול להעניק דחיפות ונגיחות קשות ביותר. המתקפות האלה אפילו יכולות להוזיז מכונית, אבל הן יכולות להוציא את ליינון משיווי משקל אם הוא מחמיץ. ליינון מגאלאר הם פזיזים וחסרי פחד, והם יתחילו מריבה אפילו עם יריב חזק מהם. תכונה זו גורמת להם להיות מאוד פופולריים בקרב הנוער של מחוז גאלאר, בשל העובדה שאין להם לאין לכוון את התסכול והכעס שלהם.

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

 

שם הפוקימון: וויזינג גאלאר (GALARIAN WEEZING)
זן: פוקימון גז רעיל.
סוג: רעל ופיה.
גובה: 299.72 ס"מ.
משקל: 16.01 ק"ג.
תיאור: וויזינג מגאלאר מעכל זיהום אוויר וגזים רעילים למחייתו. האוויר והגזים שנספגים עוברים תהליך ניקוי לפני שהם משוחררים מהראש שלו. למעשה האוויר שמשוחרר שם הוא מאוד נקי. הרעלים שנספגים בתוך הגוף של וויזינג הופכים להיות עננים שדולפים ממנו ונשארים לידו. הגז הוא כל כך רעיל שאפילו נשימה קטנה יכולה לרתק או לשתק יריב. זהו הנשק הטוב ביותר של וויזינג בזמן קרב.

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

שם הפוקימון: פוניטה גאלאר (Galarian Ponyta)
זן: פוקימון הקרן הייחודית.
סוג: על-חושי.
גובה: 80 ס"מ.
משקל: 24 ק"ג.
תיאור: פוניטה גאלאר יכול להימצא ביערות מסוימים בגאלאר מאז זמנים עתיקים. אומרים שהוא נחשף לאנרגיית החיים החזקה ביערות במשך דורות רבים, וזה למה ההופעה שלו הפכה למיוחדת במחוז. פוניטה גאלאר מסוגל לשאוב אנרגיית חיים מהסביבה הקרובה אליו ולאגור אותה ברעמה שלו. נראה שהרעמה של פוניטה נהפכת להיות יותר צבעונית ואפילו פולטת ניצוצות זוהרים, כשיש הרבה אנרגיה בסביבה. לאחר שנים של חשיפה ליערות הייחודיים הנמצאים במחוז גאלאר, פוניטה גאלאר לא ניתן להרעלה ויכול לשנות את מהלך הקרב על ידי ריפוי חבר צוות מורעל. היכולת של פוניטה, pastel veil, היא יכולת חדשה שתופיע במשחקים חרב ומגן. זוהי יכולת שמונעת מהפוקימון הזה ומכל פוקימון אחר בצד שלו להיות מורעל. היכולת הזאת אפילו יכולה לרפא את חברי הצוות המורעלים שלו כשהוא נכנס לזירה.

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

שם הפוקימון: דארומאקה גאלאר (GALARIAN DARUMAKA)
זן: פוקימון זן הקסם.
סוג: קרח.
גובה: 71 ס"מ.
משקל: 40 ק"ג.
תיאור: אומרים שדארומאקה קם לפני הרבה זמן, כאשר השינויים הססמיים גרמו לאיזור החם שהוא חי בו להתקרר. הוא התרגל לקור הזה, ושינה את הצורה שלו כדי להתאקלם. האש שבערה בתוכו נכבתה ובמקומה הוא פיתח איבר שאפשר לו להפיק אוויר קר. על ידי מיקוד האנרגיה שהוא מחזיק בגופו, דארומאקה יכול להפיק אויר קר מפיו בצורה של שלג. פוקימון זה נמצא כאחד שמשחק עם בני מינו, במה שנראה כמו מלחמת שלג, כאשר הם משתמשים בכדורי קרח.

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

שם הפוקימון: דארמניטאן גאלאר (GALARIAN DARMANITAN)
זן: פוקימון זן הקסם.
סוג: קרח.
גובה: 170 ס"מ.
משקל: 120 ק"ג.
תיאור: הפוקימון הזה חי את חייו עם כדור שלג שנמצא על ראשו. זה מאפשר לו לאחסן אוכל ודברים אחרים שהוא רוצה לשמר. בזמן קרב, הוא מקפיא את הכדור על מנת לשגר מתקפות נגיחה חזקות. הכדור הזה הופך להיות שימושי בכל מיני דרכים. דארמניטאן מגאלאר אימצו את החיים בקור, האיבר שמייצר חום נרדם ובמקומם התפתח איבר שמסוגל לשחרר אוויר קר. גם אופי הלוחמני שלו נרגע באותו זמן, והוא נהפך להיות נחבא אל הכלים, עד כדי כך שהוא יתחזה להיות איש שלג כאשר הוא חש בנוכחותם של בני אדם.

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

שם הפוקימון: קורסולה גאלאר (GALARIAN CORSOLA)
זן: פוקימון האלמוג.
סוג: רוח.
גובה: 60 ס"מ.
משקל: 500 גרם.
תיאור: נאמר שהצורה הזו התפתחה מהקורסולה שחיה בימים שמסביב למחוז גאלאר בזמנים עתיקים יותר ואיבדה את חייה בעקבות פגיעה של מטרואיט במקום. ניתן למצוא אותם במקומות שפעם היו ים, והם תוקפים בני אדם ופוקימונים אם הם באים במגע איתם. הענפים השקופים למחצה הצומחים מגופו אינם ממשיים, והם אינם יכולים לגרום לפגיעה או כאב. אם כי, אם יריב בא במגע איתם, הם ינטעו שורש בגוף הקורבן וישאבו את חייו, מותירים אותו חסר תנועה.

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

פוסטים קשורים

17 תגובות

  1. פוקימוני הגאלאר ממש מגניבים עד כה (למרות שראינו רק שני פוקימונים שנראו שונה בגאלאר)
    אהבתי את הקטע שלחלק מצורות הגאלאר יש התפתחות ייחודית ושחלק מהם לא יהיו בכלל מקאנטו!
    כדאי לנו להתרגל עכשיו להגיד פוקימונים ג'וטואנים, הואנים, סינואנים, יונובאנים, קאלוסיאנים ופוקימונים אלוליאנים שהם באמת ממחוז אלולה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *