סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון חדשות פוקימון מאסטרס EX / נקרוזמאן – 5

שלום לכולם, כאן נקרוזמאן עם עוד עדכון פוקימון מאסטרס, ואני שמח לבשר לכם שלא, לא חזיתי את העתיד שוב, ועדיין אין לנו את לוקאס. אבל בואו נתעלם מזה ונסתכל על מי שדווקא יש  לנו! סוף סוף הצלחתי להשיג את אן!

אה, רציתם לשמוע על דמויות חדשות… טוב, אז אם כבר דיברנו על אן, נתחיל עם דמות שהרבה חיכו לה, מישהו שעד היום נחשב לאחד הנבלים הגדולים בהיסטוריה של פוקימון. קבלו את מנהיג צוות פלזמה… דניס!

דניס מגיע כמובן עם הפוקימון האגדי קיורם, מה שאומר שסוף כל סוף אנחנו מקבלים פוקימון קרח טוב שקל להשיג. הגימיק שלו מאוד דומה לזה של אייריס והיידרייגון מלפני שני עדכונים – ככל שהוא מחליש את הסטטים של היריב שלו, המהלכים שלו מתחזקים יותר! אני מקווה שתיהנו להילחם עם – ונגד – דניס באיוונט האגדי "אבא או אויב"!

זה כמובן לא יהיה עדכון למשחק הזה ב2021 בלי דמות מגאלאר, והפעם יש לנו שלושה מנהיגי מכון… וכולם דמויות חמישה כוכבים. תהיו מוכנים לראות גם את מיילו ואת כל דמות אחרת מגאלאר עם הנדירות ההזויה הזו…

ראשונה בתור – מנהיגת הלחימה, בי, עם לא אחר מאשר סירפצ'ד! אומנם יש לה רק מהלך אחד, אך איפה שחסרה לה כמות, היא מפצה באיכות – כי היא מכה חזק. בהחלט בחירה טובה אם אין לכם כבר דמות לחימה טובה…

ועם בי מגיעה גם אחת הדמויות הפופולריות (מנסיבות מאוד מסוימות) מחרב ומגן – מנהיגת מכון המים, נסה! יש לה מבחר של שלושה סוגי מתקפות שונים, והפוקוס שלה הוא להוריד את המהירות וההגנה של היריבים ולכלוא אותם – אם כי, עד כמה שידוע לי, לאפקט הכליאה עדיין אין באמת שימוש מלבד לחזק פוקימונים עם היכולות המתאימות. גם נסה וגם בי יתווספו לפול הרגיל לאחר הבאנרים שלהן, כך שתוכלו להשיג אותן גם אחר כך! ולבסוף, נעבור לדמות הפוקיפייר של החודש. הוא הדמות הפופולרית ביותר בדור השמיני, הוא יריבו המושבע של ליאון… תגידו צ'יז לראיהאן!

כמו נסה וליאון לפניו, ראיהאן מאפשר לתקוף עם שלושה סוגים שונים. הסוג העיקרי שלו, למרבה ההפתעה, הוא דווקא לא דרקון, אלא מתכת. קרן מתכת לרוב גורמת נזק רב למשתמש, אך בזכות היכולות שלו הנזק הזה מופחת משמעותית, ואם תצליחו להשיג את ראיהאן שלוש פעמים הגריד שלו יאפשר לכם לבטל את הנזק העצמי לגמרי. הוא יוצא כמה ימים לפני האיוונט של דניס, שמן הסתם יהיה חלש למתכת, אבל חוץ מזה הוא גם יוצא ביחד עם איוונט אתגר זמן חדש! למי שלא יודע, באירועי אתגר זמן צריך לסיים קרבות כמה שיותר מהר, כאשר דמויות מסויימות יתנו לך יותר נקודות. לכן אני ממליץ שתשמרו את היהלומים שלכם בשביל ראיהאן, כי הוא הולך לעזור לכם מאוד!

אז מה עוד? הבאנר של אלדר חוזר, אז אם אין לכם דמות חרק טובה ולא דחוף לכם יותר מדי על ראיהאן אולי כדאי לכם לנסות את הבאנר הזה. האירוע האגדי של סילבר והו-הו יחזור בהמשך החודש, ביחד עם גריד חדש בשבילם. בסוף החודש נקבל באנר פוקיפייר מיוחד של לאנס, סטיבן וסינת'יה חליפת סיגנה. הילדה, גרימסלי, ברג ואית'ן קיבלו כולם EX, ואיוונט ביצים מסוג אש יאפשר לכם להשיג מאגבי זוהר!

וואו, כל הדיבורים האלה על פוקימוני אש עשו לי חם… רגע, חם גם ככה… אבל איך זה יכול להיות? רק לפני שנייה ירד פה גשם! כאילו מזג האוויר השתגע… מה יכול להיות הגורם לזה? אני בטוח שלשני האנשים האלה שבדיוק עברו פה אין קשר לזה… נכון?

(לא, אתם לא תוכלו להשיג את ארצ'י ומאקסי עם קיוגר וגראודון, הם באותה סיטואציה כמו לאנה וקיאווה בעדכון הקודם – דמויות שיופיעו רק באיוונט, הפעם אחד שמפוצל לשני חלקים… אבל היי אני בטוח שנוכל להשיג אותם מתי שהוא!)

אוי, נראה שיש לנו כבר כמעט כל נבל אפשרי! ג'ובאני, ארצ'י, מאקסי, סיירוס, ליסאנדר וגטסיס – זאת אומרת, דניס! צוות ריינבו רוקט בנוכחות מלאה! הייתי אומר שפאסיו בתסבוכת רצינית… יש שיגידו שאין אפילו מאמן אחד שיוכל לעצור אותם…

HOWEVER, I DISAGREE!

היו שלום, ותודה על הפיבאסים כי המג'יקארפים נגמרו.

פוסטים קשורים

5 תגובות

  1. הסיבה שדניס חלש למתכת היא כדי שקולרס יעשה לו את המוות – שוב. אם נקבל את קולרס בקרוב, אני לחלוטין אבזבז עליו את כל היהלומים שלי, אפילו אם הוא בפול הרגיל.

  2. לאירוע של ג'יובאני ככל הנראה תהיה הרצה מחדש או בחודש הבא או בעוד חודשיים (ובחודש הבא יהיה את סולגליאו).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *