סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

סיפורי ליגת אינדיגו – פרק 40 / loozariyus

בפרקים הקודמים:

סיפורי-ליגת-אינדיגו

= = = = =

סת' היה מאושר, הוא היה מאושר כמו שהוא לא היה הרבה זמן. קרב, והפעם לא רק נגד פוקימון אגדי אלא גם נגד מאמן אגדי. הוא ראה מההתחלה שהמאמן הזה הוא לא כמו רן או אפילו כמו נרון, הוא יודע להשתמש בכוח שיש לו בידיים, וזה בדיוק מה שהפך את הקרב לכל כך מרגש.

"קדימה! בוא נתחיל!", אמר סת' והוציא ארבעה מתוך חמשת הפוקדורים שהיו אצלו.

קורבנייט, אגיסלאש, דוראלאדון, לוקאריו. ארבעה חברים מתוך חמשת חברי הצוות המקורי שלו, הצוות שעבר איתו כל כך הרבה, הצוות שהוא שמר רק לקרבות שבאמת שווים את זה.

כן, הם היו אחרי הקרב נגד טראן. כן, הם לא היו בשיא שלהם. אבל הם עדיין עומדים להשתמש בכל הכוח שנשאר להם.

"לוקאריו, התפתחות מגה!", קרא סת' כשלוקאריו השתנה לצורת המגה שלו, צורה שבה הוא היה צריך להשתמש רק פעמיים, אם מכלילים את הקרב נגד טראן.

"מכת ברק! כדור צל! כדור הילה! ציפור אמיצה!", קרא לפוקימונים שלו שתקפו בכל העוצמה.

"אתה באמת חושב שזה מספיק? הו-הו, אש קדושה!", קרא האיש כשהו-או העיף את המתקפות שנשלחו לעברו והתחיל לרדוף אחרי קורבנייט בשמיים, הם עפו במהירות אדירה.

"לא אמרת לי את השם שלך!", קרא סת' מבעד הרוח ששתי הציפורים יצרו כשהן עפות במהירות בשמיים.

"למה השם שלי משנה לך?"

"כשאני נלחם נגד יריב חזק, אני רוצה לדעת מה השם שלו", החזיר סת' כשקורבנייט צלל במהירות לעבר האדמה, הו-הו רודף אחריו בצלילה.

הם התקרבו יותר ויותר לפגיעה באדמה, אבל זה לא הטריד את סת' אפילו לא קצת.

"אני ויתרתי על השם שלי לפני שנים, אבל אם אתה מחפש שם לקרוא לי בו אתה יכול לקרוא לי אדון הלהבות!", אמר האיש בעוצמה.

"אוקיי אדון הלהבות, אני מקווה שיהיה לנו קרב אגדי! קורבנייט, עכשיו!", צעק סת' כשקורבנייט פרש כנפיים וסטה מהמסלול בפתאומיות, גורם להו-הו להתרסק על האדמה בחוזקה.

"אגיסלאש, צוות כפול!", קרא סת'.

"אותו התרגיל כמו שעשית עם רן? אני חושב שאני שווה יותר מזה", אמר האיש עם חיוך.

"אל תדאג, האחד הזה יהיה הרבה יותר טוב", אמר סת' כשאגיסלאש יצר אלפי כפילים סביב הו-הו שהתרומם מהאדמה בעוצמה.

"דוראלאדון, רעם!", קרא סת' ודוראלאדון שיגר הפעם ברק אכזרי לעבר אגיסלאש שהעביר את החשמל בין כל הכפילים שלו.

"אגיסלאש!", אגיסלאש והכפילים שלו כיוונו את החרבות שלהם לעבר הו-הו ושיגרו לעברו את כל חזיזי הברק שצברו, הו-הו זעק בכאב, אבל סת' ידע שזה לא יספיק.

"בראבו, אתה באמת מדהים כמו שאומרים עליך. לא שזה ישנה את תוצאת הקרב הזה. הו-הו, טפל בזה!", קרא האיש והו-הו יצר סופה אדירה עם הכנפיים שלו, גורם לכל הכפילים של אגיסלאש להיעלם. הוא עלה גבוה לשמיים ופרש את הכנפיים שלו בעוצמה.

"קורבנייט, ציפור אמיצה!", קרא סת' וקורבנייט התנגש בהו-הו בצד ימין שלו.

"זה הכל? אמרת שזה יהיה הרבה יותר טוב", אמר האיש באכזבה.

"לוקאריו! עכשיו!", קרא סת' ולוקאריו – שרכב על קורבנייט – קפץ מהגב של קורבנייט לעבר הו-הו עם עצמות זוהרות בידיים שלו.

הוא חבט בהו-הו בעוצמה וגרם לו לשאוג בעוצמה.

הו-הו התרחק טיפה מלוקאריו ונתן לו לצנוח למטה ואז הסתער לעברו במהירות עם גוף בוער, כשלוקאריו נופל במהירות לכיוון הקרקע.

"לוקאריו, אתה יודע מה לעשות!", קרא סת' ולוקאריו הסתובב באוויר לעבר הו-הו ושיגר לעברו פרץ אנרגיה כחולה שכיסה אותו לגמרי.

הו-הו פרץ מתוך פרץ האנרגיה של לוקאריו בלהבות קטלניות ולוקאריו שיגר אנרגיה מהידיים שלו כדי לעצור את עצמו מהתרסקות והמשיך לשגר פרצי אנרגיה קטלניים תוך כדי התחמקויות מהמתקפות של הו-הו ברגע האחרון.

סת' ידע שלוקאריו לא יצליח לשרוד יותר מדי זמן ככה, "קורבנייט, תפוס את לוקאריו. דוראלאדון, רעם!", קורבנייט התחיל לצלול במהירות כדי לתפוס את לוקאריו ודוראלאדון שיגר מכת ברק לעבר הו-הו וגרם לו להאט קצת, זה כל מה שקורבנייט היה צריך כדי לעקוף אותו ולתפוס את לוקאריו.

"הו-הו, פיצוץ אש!"

"אגיסלאש, מגן המלך!", הו-הו שיגר פרץ אש לעבר קורבנייט ולוקאריו כשאגיסלאש הופיע ועצר את המתקפה עם המגן שלו.

"הו-הו, אש קדושה!", קרא האיש והו-הו הסתער לעבר דוראלאדון שהיה על הקרקע.

"קורבנייט!", קרא סת' וקורבנייט התנגש בהו-הו וגרם לו לסטות מהמסלול כשהוא לוקח בעצמו את המסלול ותופס את דוראלאדון מהידיים שלו ומרים אותו.

"אז רק קיבצת את כל הפוקימונים שלך ביחד, זה רק עומד לחסוך לי עבודה! הו-הו, פיצוץ אש!", קרא האיש והו-הו התחיל לרדוף אחרי קורבנייט שהמשיך לעוף באותה המהירות למרות שלוקאריו רכב על הגב שלו והוא מחזיק את דוראלאדון ברגליים שלו.

הו-הו התקרב אליהם במהירות כשסת' העלה חיוך, זה יהיה קרב אדיר!

"קורבנייט, תסתובב!", קרא סת' וקורבנייט הסתובב במקום, כשעכשיו הוא עם הפנים אל הו-הו שמתקרב אליו בשיא המהירות.

"רעם! מכת מטאור! הוריקן! מגן המלך!", קורבנייט יצר הוריקן אדיר שהדף את המתקפה של הו-הו בזמן שדוראלאדון שיגר לעברו פרץ חשמל אדיר.

כשהו-הו נעצר באוויר כשהוא חוטף את החשמל של דוראלאדון, אגיסלאש יצר את המגן שלו ככה שהוא הפך למשטח באמצע האוויר. לוקאריו קפץ מקורבנייט ורץ על המשטח שאגיסלאש יצר, חובט בהו-הו עם אגרוף זוהר בדיוק בפרצוף ואז נתפס על הצוואר שלו כשהוא יוצר עצם זוהרת וחונק אותו.

"עכשיו קורבנייט! זרוק את דוראלאדון על הו-הו!", צעק סת' כשקורבנייט עושה בדיוק את מה שביקש וגורם להו-הו לאבד שליטה בגלל המשקל הנוסף והלא צפוי.

"ציפור אמיצה!", קורבנייט עלה במהירות וצלל כשהוא פוגע בהו-הו בעוצמה ויחד הם ריסקו אותו על  אדמה.

"רעם! כדור צל!", קרא סת' כשדוראלאדון ואגיסאלש תקפו את הו-הו.

"הו-או, אש קדושה!", קרא האיש והו-הו נעמד בקריאת קרב, העיף ממנו את כל המתקפות בעוצמה אדירה והסתער על לוקאריו עם גוף בוער באש לבנה.

"לוקאריו, הסתערות עצמות!", קרא סת' ולוקאריו שילב שתי עצמות בצורת איקס כשהו-הו התנגש בו בשיא העוצמה.

לוקאריו נגרר כמה מטרים אחורה ואז נעצר במקום, מחזיק את הו-הו בעוצמה.

"דוראלאדון, מטאור דרקון! אגיסלאש, תותח מתכת!", קרא סת' בעוצמה וגרם לפוקימונים שלו להשתמש במתקפות הקטלניות ביותר שלהם.

וככה כשלוקאריו מחזיק את הו-הו במקום, דוראלאדון מצד שמאל, ואגיסלאש מצד ימין, הם שיגרו לעבר הו-הו הבזק אדיר של מתכת ופרץ אנרגיה בצורת מטאור.

הו-הו שאג בכאב כשהמתקפות פגעו בו, "קורבנייט, ציפור אמיצה! לוקאריו, פרץ הילה!", קרא סת' כששני הפוקימונים שנשארו לו תקפו את הו-הו מקדימה ומאחורה בעוצמה ויצרו פיצוץ אדיר.

= = = = =

לונה הסתכלה על תחילת הקרב בפחד, לסת' אין שום סיכוי. כל מנהיגי המכון היו בחדר המאובטח, כל מי שבחדר הסתכל על הטלויזיה בלי היכולת להסיט את המבט.

"קדימה סת'! אתה יכול לעשות את זה!", אמר אדוארד כשראה את הברק עובר דרך הכפילים של אגיסלאש.

"אם הוא לא ינצח… אני לא יכול לחשוב על מישהו אחר שיצליח למעט רד", אמר לאנס במין ייאוש ותקווה מעורבים.

"קדימה! קדימה!", כל מנהיגי המכון באמת רצו שסת' ינצח, הם התפללו שהוא יצליח לנצח את הו-הו כנגד כל הסיכויים ויציל את כל מי שנמצא שם.

"קורבנייט, ציפור אמיצה! לוקאריו, פרץ הילה!", קרא סת' כשקורבנייט ולוקאריו הצטרפו לשני הפוקימונים האחרים שלו ונוצר פיצוץ אדיר.

כל מנהיגי המכון פרצו בשמחה למעט לונה ולאנס שהמשיכו לשבת ולצפות כשהו-הו פרש כנפיים והעיף את העשן שנוצר מהפיצוץ לצדדים.

"אתה צוחק עליי? איך הדבר הזה שרד כל כך הרבה!", צעק סרג' בתסכול.

"לוקאריו, אגרופי קליע!", קרא סת' כשהלוקאריו המתחיל לזוז במהירות שהמצלמה לא מצליחה לקלוט ותוקף את הו-הו – שעדיין לא הספיק להמריא – מעיף את הראש שלו אחורה.

"קורבנייט, ראש מתכת! דוראלאדון, רעם! אגיסלאש, כדור צל!", קרא סת' אבל היה אפשר לראות שהמתקפה האחרונה ריקנה אותם לגמרי.

"הו-הו, תעיף אותם!", קרא האיש והו-הו ניפנף בכנפיים שלו והעיף את המתקפות ששלחו לעברו לצדדים בעוצמה.

"עכשיו הו-הו, פיצוץ אש!", הו-הו התרומם באוויר ושיגר פרץ אש לעבר סת' בעצמו שהיה חסר הגנה.

אבל הוא לא הסתכל על הו-הו בפחד, הוא הסתכל עליו בתעוזה כשלפתע אגיסלאש שלו הגיע ועצר את המתקפה עם המגן שלו, נגרר אחורה באיטיות. רגע לאחר מכן קורבנייט הנחית את דוראלודון מאחורי אגיסלאש. דוראלודון שיגר פעימת דרקון לעבר הו-הו וקורבנייט יצר הוריקן להחלשת האש, לוקאריו היה האחרון שהצטרף עם פרץ הילה. פיצוץ נוצר באוויר מהעוצמה וסת' עמד כשהוא מוקף בארבעת הפוקימונים שלו כשהם מתנשמים ועייפים, הו-הו נחת אל מול הבעלים שלו שעמד מול סת'.

"אני מודה, הפתעת אותי. אתה הראשון שהצליח לדחוק את הו-הו לפינה בצורה כזאת. קבל את ברכותיי", אמר האיש ומחא כפיים.

היה קשה לראות את זה אבל גם הו-הו התעייף, הוא חיסל שלושה אגדיים ואת הרוניריגאס של טראן לפני הקרב, אבל אפילו זה עדיין לא הספיק.

"אני אתן לך את הכבוד למות על ידי הו-הו בכבודו ובעצמו. הו-הו, אש קדושה", אמר האיש והו-הו הבעיר את הגוף שלו באש לבנה.

"אתה יודע", אמר סת' וחיוך עלה על הפנים שלו, חיוך שרק הזכיר ללונה למה היא אוהבת אותו כל כך, "אתה חזק, אתה באמת חזק. אני חושב שאתה האחד שאני באמת יכול לקרוא לו 'יריב ראוי'… מי יודע, אולי אם גורל המחוז לא היה על כף המאזניים, הייתי נותן לך לשבור את רצף הניצחונות שלי", אמר סת' בקול מאושר.

"אבל… גורל המחוז כן עומד כאן על הכף, ולכן אני לא יכול לתת לך לנצח אותי", אמר והוציא עוד הפוקדור, "ולכן אני חושב… שהגיע הזמן שלי להשתמש באס שלי".

"אתה עכשיו סתם מדבר שטויות שפוגעות בכבוד שלך, סת'. נלחמת בכבוד, ועכשיו תמות בכבוד. הו-הו!", קרא האיש והו-הו הסתער לעבר סת' בגוף בוער באש לבנה, סביב סת' עומדים הפוקימונים שלו.

קורבנייט, דוראלאדון, אגיסלאש, לוקאריו. כל אחד מהפוקימונים האלה נלחם באומץ ובעוצמה נגד פוקימון שרוב האנשים לא היו שורדים מולו אפילו דקה אחת, וכל אחד מהם הסתכל על הו-הו באומץ כשהוא מתקרב אליהם במהירות כשסת' זורק את הפוקדור האחרון שלו לעבר מסלול הטיסה של הו-הו. אבל מה כבר פוקימון אחד יכול לשנות? מה כבר פוקימון אחד יכול לעשות נגד הו-הו הפוקימון האגדי?

לונה ראתה את מנהיגי המכון שהיו איתה בחדר במצבים שונים. היו שבכו, היו שהתעצבנו והיו ששתקו. אבל לכולם הייתה בקשה אחת, שאיכשהו, באיזשהו נס סת' יצליח לנצח בקרב הזה. בעומק ליבה לונה לא האמינה שהוא ינצח, רצף הניצחונות של סת' עומד להיעלם היום מהעולם, וככה גם סת' בעצמו. אם סת' עומד להקריב את עצמו… הדבר היחיד שלונה הייתה מסוגלת לעשות זה לצפות בסוף המר עד הסוף.

הו-הו טס במהירות לעבר סת' ולונה הכינה את עצמה לראות איך הוא נשרף באש כשהפוקימון שהוא שלח יצא מהפוקדור, תפס את הו-הו בכנפיים שלו בעזרת זרועות המתכת האדירות שלו ועצר אותו לגמרי למרות שהגוף שלו בוער באש קטלנית.

"מה?!", אמר האיש בקול לא מאמין, בדיוק כמו כל אחד אחר בתוך החדר.

גוף עשוי מתכת כסופה, זרועות אימתניות שבסוף כל אחת מהן גוש מתכת בצורת אום. לבסוף ראש מוזהב שנראה כמו בורג ונקודה שחורה ומרחפת שתפקדה כמו עין. לונה הרגישה את הפה שלה נפתח לרווחה.

"מלמטאל! חסל אותו!", צעק סת' בקול קטלני, והחווה בידו כשהמלמטאל של סת' חבט בעוצמה בהו-הו, כל מכה מרסקת עצמות.

מכה מימין, מכה משמאל, מכה מלמטה ואז שתי הזרועות ביחד מלמעלה ריסקו את הו-הו על האדמה.

הו-הו הראה סימנים שהוא מנסה לקום, כמה חזק הפוקימון הזה לעזאזל?!

"עכשיו! אגרוף רעם!", קרא סת' בעוצמה ומלמטאל הרים את היד שלו ליצירת תנופה וחבט בהו-הו עם אגרוף מלא באנרגיה חשמלית וגרם לפיצוץ חשמלי אדיר שהוציא מכלל פעולה את כל החשמל במבנה.

= = = = =

"מלמטאל! חסל אותו!", הייתי המום כשראיתי איך מלמטאל עוצר את הו-הו בידיים חשופות ומרסק אותו על האדמה בעוצמה.

"עכשיו, אגרוף רעם!", קרא סת' בעוצמה כשמלמטאל פגע בהו-הו באגרוף קטלני שיצר הדף אדיר וגרר אותי אחורה בעוצמה.

אחרי שההדף עבר, הסתכלתי וראיתי את סת' מתקרב למלמטאל הקטלני שלו וטופח לו על אחת הזרועות שלו, "עבודה טובה חבר", אמר בחיוך והתקרב להו-הו שהגוף שלו שכב חסר חיים על הקרקע, אחרי מבט קצר, הוא התחיל להתקדם לעבר האיש שקרא לעצמו אבא שלי.

"לא… זה לא אפשרי… אני… אני הייתי אמור להיות בלתי מנוצח! אני הייתי אמור להיות אל!", קרא בתסכול.

"אף אחד לא יכול להיות בלתי מנוצח. אם היה מישהו כזה… הוא היה משתעמם מהר", אמר סת' בחיוך עצוב.

הוא הסתכל סביב ונשף אוויר באיטיות, "למרות ש… אני מודה שאם לא היית אחרי כל הקרבות האלה… אפילו מלמטאל לא היה מצליח לנצח אותך…", סת' נשם עמוק ונאנח ואז הסתכל על האיש, "אני חושב שעכשיו אתה צריך ללכת לכלא", אמר בעצב.

"לא! לעולם לא!", צעק ואז התחיל לרוץ לעבר הו-הו ועמד על הגב חסר החיים שלו.

סת' עמד להגיד משהו כשלפתע הו-הו התחיל לבעור באש לבנה וקטלנית ושרף גם את האיש ההוא איתו ביחד. אחרי כמה דקות האש נעלמה ומתוך האפר יצא הו-הו שנראה כמו גרסא מוקטנת של עצמו.

"תרגישו ברי מזל", אמר נרון לידי, "זכיתם להיות חלק מהבודדים שחזו בתחייתו מחדש של הו-הו", אמר כשהו-הו פרש כנפיים בחשש והתעופף משם.

"אני חושב שכדאי שנשאיר את הקטע של החזרה לחיים רק להו-הו", אמר סת' אחרי רגע של שקט וכולנו התחלנו לצחוק, אפילו פורט.

"כן, באמת נראה לי שכדאי שנשאיר את זה לו", אמרתי וניגבתי את הדמעות שירדו לי מהצחוק.

"טראן…", פורט התקרב אליי.

"פורט, אני מצטער שלא סיפרתי לך, פשוט… אורובוס חשוב לי יותר משאי פעם אוכל לתאר לך", הצטערתי שהייתי צריך להסתיר את זה ממנו, אבל לא התחרטתי על זה.

"זאת אשמתי, אם הייתי סומך עלייך יותר… אולי היית אתה סומך עליי חזרה. אבל עכשיו כשאתה יודע את האמת… אני מבטיח שלא אסתיר ממך יותר דברים כאלה".

חייכתי ואז משכתי את פורט לחיבוק, הוא השמיע קול מופתע.

"זה בסדר, אחרי הכל אחים סולחים לאחד לשני מהר, לא?", אמרתי בחיוך ושמעתי אותו מגחך.

"כן… כן אתה צודק, טראן", אמר והחזיר לחיבוק שלי.

זה הרגיש קצת מביך אחרי רגע אז נפרדנו בזמן שכל מנהיגי המכון נכנסו לאיצטדיון במהירות.

סלין התקדמה אליי במהירות, לא ראיתי אותה במשך כל מאורעות היום, "היי סלין את ב-", התחלתי לשאול כשסלין משכה אותי לנשיקה מפתיעה.

"אני חשבתי שאתה עומד למות!", אמרה וחיבקה אותי בחוזקה.

"מי? אני? לא שמעת? אני בן של אל", אמרתי והיא הסתכלה עליי במבט שאומר שאני מטומטם לחלוטין ואז המשיכה לחבק אותי.

נרון עמד לידי והוציא את אנטיי מהפוקדור שלו, הוא זרק את הפוקדור על האדמה ודרך עליו בעוצמה, גורם למה שקרה עם מולטרס לחזור על עצמו.

"קדימה, לך מפה! אתה לא צריך להישאר איתי יותר! שום דבר לא מחזיק אותך אצלי יותר!", אמר נרון בכעס כשאנטיי נעמד במקום ואז התקרב אליו וחיכך את הראש שלו בו.

"אני חושב שהוא רוצה להישאר איתך", אמרתי כשהבטתי בו, סלין עדיין מחבקת אותי ולא משחררת.

סביב סת' עמדו כל מנהיגי המכון והריעו לו.

"זה היה אדיר! אם כבר מדברים על ניצוץ!", אמר אדוארד בהתרגשות.

"זה באמת היה כלום…", אמר סת' בהצטנעות.

"כלום?! אתה ניצחת את הפוקימון האגדי הו-הו, סת'! אתה בהחלט יכול להגיד שאתה אחד מהמאמנים הכי חזקים שהעולם ידע", אמר לאנס בגאווה מסוימת.

"אוקיי, אתם צודקים. אני באמת אדיר", אמר בשחצנות וגרם לכולם לצחוק ואז הוא עצר לפתע.

"תגידו, איפה רד, גולד וארון בכלל?", שאל בבלבול כשלפתע תקרת האיצטדיון נפתחה ונשמע רעש שהודיע שכל השערים גם נפתחו.

רגע לאחר מכן גולד נכנס כשלידו הטייפלוז'ן שלו.

"אז… מה פספסתי?", שאל בחיוך מבולבל.

זה גרם לי ולעוד כמה מנהיגי מכון לצחקק, נראה שזה הרגיז אותו.

"תצחקו, אבל אני טיפלתי בכמה מהחבר'ה הרעים בזמן שאתם התבטלתם פה", אמר בהתלוננות.

"גולד, אתה יודע אולי איפה רד?", שאל לאנס רגע לאחר מכן.

"זהו, קטע מוזר. רגע לפני ש-", גולד התחיל לדבר כשרד נחת מהשמיים על הצ'ריזארד שלו ורגע לאחר מכן ארון נזרק על הרצפה כשהוא חבול.

"כן… ארון הופיע ממש לפני שהכל התחיל והשתגר עם רד מהמקום", אמר גולד במבוכה, "לא בדיוק הבנתי מה הקטע".

"נרון! חתיכת בוגד! אתה עברת אליהם?", צעק ארון בכעס.

"מצטער ארון, אבל אני ראיתי מה שבאמת חשוב בחיים. עכשיו כשאבא שלי כבר לא בין החיים, אולי גם אתה תוכל לראות את זה", אמר נרון בשקט. נראה שזה השתיק את ארון – שפשוט הסתכל על הנעשה במבט המום – גם כשהשוטרים עצרו אותו והקריאו לו את הזכויות שלו. אז ארון גם היה אחד מהם. השפלתי ראש, הוא אולי אחד מהם, אבל למרות שהיו לו הרבה הזדמנויות לפגוע בי, הוא לא עשה את זה. מי יודע? אולי אחרי שהוא יבין שהמנהיג שלהם נפל, הוא ישנה את דרכיו?

"הם באמת צריכים לקחת אותו?", שאלתי את פורט כשהשוטרים ניסו לשים אזיקים על הידיים של נרון ונעצרו כשאנטיי נהם עליהם, למרות שנרון הצטרף אליהם מרצונו החופשי.

"טוב

בעיקרון נרון לא באמת הרג מישהו, אז אני לא רואה שום סיבה שלא ישחררו אותו במהירות", אמר פורט והסתכל אל השמיים.

לפתע רד ניגש אל סת' ועמד מולו פנים אל פנים למשך כמה רגעים.

"אה… גולד, אכפת לך לתרגם לי?", אמר סת' במבוכה.

"רד רוצה שהטורניר יימשך. אם אני לא טועה נשאר רק לסיים את הקרב שלך ושל טראן ואז המנצח צריך להילחם נגדי", אמר אחרי רגע.

"אני נכנע!", קראתי וקטעתי את גולד.

"מה?" אמר סת' בלבול, "אבל אתה עדיין לא השתמשת באס שלך נגדי".

"בוא נודה בזה, סת', אני לא חושב שהייתי מצליח לנצח גם את לוקאריו, גם את היטראן וגם את מלמטאל עם פוקימון אחד. אני לא חזק כמוך", אמרתי בקול מתנצל.

"תפסיק לרדת על עצמך, אתה מושלם בדיוק כמו שאתה. אתה לא צריך להיות בלתי מנוצח כדי להיות חזק", אמרה סלין שהחזיקה את היד שלי ולא עזבה אותה מאז שנישקה אותי, לא שהיו לי תלונות.

"אמרה זאת שיצאה בתיקו איתי", אמרה ריהאנה והתקדמה לעברה.

"את בהחלט הפתעת אותי ילדה. אני מודה, הראית לי שטעיתי בדרך החשיבה שלי, ואני לא מודה בזה הרבה", אמרה ריהאנה והלכה לכיוון היציאה.

"לא, אני לא מוכן לוותר לך כל כך מהר!", אמר סת' אחרי רגע, "אם אתה נכנע עכשיו, זה אומר שאתה חייב לי קרב. והפעם בלי לעצור את עצמנו", אמר לעברי עם חיוך.

"סגור!", החזרתי לו עם חיוך דומה.

"אוקיי, אז נשאר בעצם הקרב שלך ושלי", אמר גולד והסתכל על סת' בחיוך.

לפתע רד נעץ מבט ארוך בגולד. שניהם הסתכלו אחד על השני במשך דקה ארוכה עד שגולד נאנח, "בסדר, בסדר, אתה יכול להילחם נגדו. אין לי שום עניין לגנוב לך את הקרבות. אני מוותר, רד רוצה את הקרב הזה יותר מדי", אמר גולד בהשלמה עם המצב, "גם ככה היה לי מישהו אחר על הכוונת", אמר במסתוריות.

"רגע, אז מתי אתה רוצה את הקרב הזה, רד?", שאל סת' את רד ישירות.

"אוקיי", אמר סת' אחרי מבט קצר בפנים של רד.

"רגע… אתה הבנת אותו?!", שאל גולד בהלם.

"טוב, את זה לא היה קשה להבין", אמר סת' כאילו זה לא עניין גדול.

"אז מתי הקרב?", שאלו כל מנהיגי המכון.

"מחר", וגרם לכולם להתחרפן.

"או שזה מחר או שאני התבלבלתי בקריאת הפנים שלו", אמר סת' וכולם הסתכלו עליו במבט שמסתכלים על אידיוט.

"אתה יודע סת', אם לא הייתי רואה במו עיניי שאתה הבסת את הו-הו, הייתי חושב שאתה סתם שרלטן וניצחת בכל הקרבות שלך עם מזל בלבד", אמר אדוארד.

סת' לפתע הסתכל על לונה שעמדה בשקט והסתכלה מהצד על הכל, הוא התקדם לעברה והיא הסתובבה ויצאה החוצה בריצה. מסתבר שגם כשאתה מאמן חזק באופן מטורף, עדיין יכולות להיות לך בעיות ברומנטיקה.

"טוב אנשים! אתם מוכנים לקרב הגדול של מחר?", קרא אדוארד וכל מנהיגי המכון עמדו ללכת, רד אפילו עלה על צ'ריזארד שלו ועמד להמריא.

"לא כל כך מהר!", אמר גולד לפתע וכולם נעצרו.

"הקרב שלכם לא יכול להיות מחר, כי הקרב שלי מחר", אמר עם חיוך.

"מה? אבל אתה אמרת שאתה נכנע", אמר אדוארד בבלבול.

"לא קרב נגד סת'".

"אז נגד מי?", שאלו כולם בו זמנית, אפילו רד הסתכל בסקרנות.

גולד הרים אצבע והצביע עליי, "מנהיג המכון טראן, אני מאתגר אותך לקרב!"

פוסטים קשורים

7 תגובות

  1. הקרב היה אדיר, אם כי חבל שלמלמטאל לא היה יותר זמן מסך. והסוף של אדון הלהבות היה ממש אנטי-קליימקטי.

    הגיע הזמן באמת שסלין וטראן יהיו ביחד! לקחו את הזמן!

    והאמת, אני חושב שאני מתלהב יותר לגולד נגד טראן מאשר לסת' נגד רד (שבטח יכיל קרב אדיר בין מלמטאל למיוטו, כי סיבות). בעיקר כי אני לא יכול לחכות לראות איך גולד יתמודד עם אורובוס.

  2. אוקיי, אתחיל בזה שהקרב של סת' נגד האדון היה אדיר, אבל אז פשוט הגיע מאלמטאל ואמר "היי, אתה אפס" והחטיף לו מכות עד שהתאבד, משהו שלא אהבתי שלא חשפו את האדון (שם, פנים וכל זה למרות שאמרו שהוא כבר וויתר על השם שלו)
    ואז הגיע הדבר שהעלה לי חיוך על הפנים
    טראן וסלין הל יההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
    הייתי כל כך שמח
    אה וגם הקרב של רד וסת' וגולד וטראן, אבל למי אכפת כי טראן וסלין!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *