סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון אתר: למה אתם עדיין באוויר?

אז אתם בטח שואלים את עצמיכם את השאלה: "למה אתם עדיין באוויר?" או "מה קרה לפאלט טאון נטוורק?" או "למה יש שני אתרים עם תוכן זהה לחלוטין?" אני חייב לומר שאלו שאלות טובות מאוד והתשובה היא מורכבת: אורי פרש מתפקידו. אני לא הולך להיכנס פה לפרטים, בעיקר כי אני מכבד את אורי ושנית כי אני לא יודע הרבה. אבל זה המצב.

אז מה הולך להיות פה עכשיו? ובכן, אני לא יודע. בעיקרון אנחנו יודעים כמה עובדות: א. הדומיין של האתר (Pocketmonsters.co.il) חודש בזמן האחרון ל5 שנים נוספות, עד שנת 2026. ב. השרת של האתר יפוג תוקף בעוד 30 יום ב4.9.2021. ומה אעשה אז? רק אלוהים יודע.

אם נאמר את האמת, אני עדיין מצוי באותו הלך נפש כשהייתי לפני חודשיים: אין לי כוח ליצור יותר תוכן בנושא פוקימון, אני חושב שהגולשים איבדו עניין באתר ואני מאוד מעוניין להמשיך הלאה בחיים לדברים חדשים. גם החופשה שלקחתי, ובה נסעתי לשלושה שבועות לא שינתה אצלי דבר. דרך אגב, למי שרוצה לדעת, הייתי באנקרה ואיסטנבול (טורקיה) במשך שבועיים ובאמסטרדם (הולנד) למשך שבוע. היה פשוט מדהים.

בכל מקרה, כעת ניצבות בפני 2 אופציות: או להשאיר את האתר כמו שהוא (מוזיאון) או לסגור אותו ושכל התוכן ילך לאיבוד. אני דיברתי עם אוהד וגלעד והם רוצים שהאתר ימשיך להיות נגיש ולו רק כדי ששחקני "פוקימון כחול לבן" יוכלו למצוא את המשחק, את הפוקידע, המפות, הדמויות, החפצים, המדריך ושאר הדברים שקשורים אליו. מאחר ובמצב הנוכחי אני כן מפעיל פרסומות באתר, אז יש לו את היכולת לקיים את עצמו מבלי שאתערב יותר מדי.

אם כבר אנחנו מדברים על אוהד, אז היה לו עוד רעיון: לפתוח תיבת תוכן ובה אתם הגולשים תוכלו להגיש חומרים בנושא פוקימון, מישהו יעבור על התכנים האלה פעם בשבועיים/חודש, יבחר את הטובים, יעשה להם הגהה, עריכה ותיקונים ויפרסם אותם וכך האתר לא רק ימשיך להיות פתוח, אלא גם ימשיך לפרסם תכנים חדשים. בתגובה לכך, אני אמרתי לו שאפשר לאמץ את המודל של PokemonDB ועל פיו יפורסמו באתר רק דברים שהם בסדר גודל ענק. לדוגמה: יציאת משחק חדש.

בקיצור, האתר ימשיך להתקיים, אבל אני עדיין פורש.

פוסטים קשורים

14 תגובות

  1. הועד הציאה רעיון טוב גם במסגרת פאלט טאון היו המון גולשים שיצרו טוחן בעצמם באמצאות הרשת החברתית החדשה עם הם יכולו להמשיך את הפרויקטים שלהם זה עדיף והאתר יוכל לפעול

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *