סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

סיפורי ליגת אינדיגו – פרק 44 / loozariyus

בפרקים הקודמים:

סיפורי-ליגת-אינדיגו

= = = = =

סת' דיבר עם טראן באותו היום, הוא ניסה להבין מה בדיוק הלך שם.

"אורובוס הגיע מקרבות המחתרת, הוא רגיל לכך שברגע שהוא מנצח הוא צריך לחסל את היריב שלו לחלוטין", החזיר טראן לשאלה, "ייקח לנו זמן לעבוד על זה, אבל הוא יבין שזה כבר לא ככה".

"תזכור שאתה עדיין חייב לי קרב", החזיר לו סת'.

"אל תדאג. ברגע שאורובוס יהיה מוכן אני אתן לך את הקרב הכי טוב שאני מסוגל לתת. בינתיים, עדיף שאתה תתכונן לקרב שלך".

סת' התעורר בבוקר של יום למחרת, עובדי ליגה כמובן באו לקחת אותו והכינו אותו לקרב. הוא היה בחדר ההתכוננות ונשם עמוק, זה הרגע לו הוא ציפה כל התקופה הזאת. זה הרגע שבו הוא יירשם בספרי ההיסטוריה. גם אם הוא ינצח וגם אם הוא יפסיד זה לא ישנה כלום, כולם יזכרו אותו בתור סת', אחד המאמנים הכי חזקים בכל העולם. הוא נעמד והלך לעבר היציאה, לעבר הקהל המריע.

= = = = =

כל מנהיגי המכון קמו מוקדם, לא נראה לי שמישהו יצליח להיות אדיש לגבי מה שעומד לקרות היום. כולם הגיעו ליציע והתיישבו במקומות שלהם, גולד התיישב מימיני וסלין משמאלי.

"בוקר טוב", אמרתי כשגולד התיישב לידי.

"בוקר טוב מר 'אני לא חייב להשתמש בפוקימוני עשב'", החזיר לי גולד בחיוך טיפה לחוץ.

"אתה נראה מודאג", אני ממש מקווה שזה לא בגלל הקרב שלנו אתמול, למרות שאם זה היה המצב הוא כנראה לא היה יושב לידי.

"אני מפחד שרד יאבד שליטה… זה תמיד קורה לו בקרבות כאלה", אמר גולד.

"למה אתה מתכוון?" אבל גולד רק שתק והביט קדימה במבט חודר.

"היום עומד להתחיל אחד הקרבות האדירים ביותר שהעולם ידע!" אמר הקריין בקול רם והשתיק את הקהל.

"אחרי שנים בהם הליגה הראשית לא פעלה… אחרי שנים בהם לא ראיתם את האלוף שלכם… הקרב על האליפות מתחיל… עכשיו!" מה שבטוח, הבחור ידע לדבר. "בצד אחד, יש לנו את מנהיג מכון המתכת מתחנת הכוח, הוא ידוע בכינויו מנהיג המכון הבלתי מנוצח, הוא קטל את הפוקימון האגדי הו-הו לבדו ועצר מנהיג של ארגון טרור כשתקף את הטורניר רק לפני יומיים! קבלו את סת'!" הקהל הריע בשאגה כשסת' נכנס לאיצטדיון כמובן, מי לא יריע אחרי תיאור כזה?

"ובצד השני… הוא הביס את צוות רוקט לראשונה לפני עשר שנים, והביס את רביעיית האליט. הוא נעדר למשך עשר שנים בהן לאף אחד אין מושג לאן הוא נעלם, קבלו את האלוף האגדי של ליגת אינדיגו, רד!" אם קודם לכן הקהל שאג לא היו מילים לתאר את הקהל ברגע שרד נכנס לאיצטדיון לאחר מכן.

סת' ורד עמדו אחד מול השני והביטו אחד בשני במבטים חודרים. בניגוד לכל הקרבות עד עכשיו הם לא אמרו מילה, הם פשוט הביטו אחד בשני בשתיקה, זה גרם לקהל להיות בשקט כדי שלא יפספסו משהו.

"מדהים… פשוט מדהים", אמר גולד לידי.

"מה מדהים בזה?" שאלתי בבלבול.

"אתה לא רואה את זה, אבל הם מנהלים שיחה שלמה ביניהם, שיחה ללא מילים. רק מאמנים ממש חזקים מסוגלים לעשות את זה…", אמר גולד בקול מלא התפעמות והמשיך לצפות כשרד וסת' הסתובבו בו זמנית וכל אחד מהם הלך למקום שלו בזירה.

שניהם זרקו את הפוקדורים שלהם בו זמנית, רד מוציא בלסטויז כשסת' מוציא את דוראלאדון.

מה שבטוח, לא יכולתי לחכות.

= = = = =

"פעימת דרקון!" קרא סת' כשגם דוראלאדון וגם בלסטויז משגרים פעימת דרקון אכזרית אחד לעבר השני, שפגעו אחת בשנייה באמצע הדרך בפיצוץ.

"דוראלאדון, מכת ברק!" דוראלאדון שיגר ברק לעבר בלסטויז כשבלסטויז שיגר תותח קרח ושתי המתקפות פגעו אחת בשנייה בעוצמה.

וככה הקרב המשיך במשך כמה דקות, שני הפוקימונים משגרים אחד לעבר השני מתקפות שמבטלות אחת את השנייה בעוצמה, לונה הסתכלה על הקהל שבוודאות התחיל להשתעמם.

"דוראלאדון, מטאור דרקון!", קרא סת' והשתמש במהלך הקטלני ביותר שלו, רד הרצין ובלסטויז שיגר משאבת הידרו לעבר המתקפה, גורם למים להתפזר על כל הזירה.

"שוב!", קרא סת' ודוראלאדון שיגר עוד מטאור לעבר בלאסטויז ששיגר מים לעבר המתקפה.

וככה זה המשיך, שתי הפוקימונים משגרים מתקפות שפשוט מבטלות אחת את השנייה, לונה פיהקה בלי כוונה.

"דוראלאדון, פעימת דרקון!" קרא סת' ורד החווה בידו ובלסטויז שיגר על המתקפה את משאבת ההידרו שלו, ואחרי מאבק קצר נראה שבלסטויז מנצח והמים התקרבו במהירות לעבר דוראלאדון.

סת' חייך חיוך מנצח, "דוראלאדון, מכת ברק!", קרא ודוראלאדון שיגר חשמל שפגעו במים ועברו במהירות לתוך התותחים של בלסטויז, גורמים לו לשאוג בכאב ולהפסיק לשגר מים לכמה רגעים קצרים.

"עכשיו, מטאור דרקון!", קרא סת' ודוראלודון שיגר לעבר בלסטויז מתקפה אכזרית שהדפה אותו אחורה.

"עכשיו, מכת ברק!", קרא שוב ודוראלודון שיגר לעבר בלסטויז מכת ברק שגרמה לו לשאוג בכאב.

בלסטויז נכנס אל תוך השריון שלו והתחיל להתגלגל במהירות לעבר דוראלודון, פוגע בו בעוצמה. דוראלודון חסם את המתקפה בשתי ידיים ונגרר אחורה כשאחד התותחים של בלסטויז שיגר קרן קרח מטווח אפס ופגעה בו ישירות. דוראלודון השליך את בלסטויז בעוצמה וניער את הקרח שנוצר עליו.

"דוראלודון, מכת ברק!", קרא סת' והברק פגע בשריון של בלסטויז, אבל לא נראה שזה גורם ליותר מדי נזק.

בלסטויז התחיל להסתובב שוב, ובניגוד לפעם הקודמת התותחים שלו התחילו לשגר פרצי קרח קטלניים תוך כדי סיבוב, מפזרים קרח בכל מקום ומכניס את דוראלודון לעמדת מגננה. בלסטויז יצא מהשריון שלו אחרי שכל הזירה הפכה למשטח של קרח והתחיל להחליק עליה לעבר דוראלודון שלא היה יכול לזוז במשטח כזה של קרח. זה היה חכם, זה בדיוק כמו שטראן היה עושה, משנה את הזירה לטובתו.

"איך אתה עומד לצאת מזה סת'…?", מלמלה לעצמה לונה.

בלסטויז התחיל לתקוף את דוראלאדון כשהוא לא מסוגל לזוז כשהוא שולח לעברו אגרוף קרח או קרן קרח ותופס מרחק כדי שלא יוכל לפגוע בו בקלות.

בלסטויז עמד לפגוע בדוראלודון בעוד אגרוף קרח כשסת' חייך לפתע, "דוראלודון, מכבש מתכת!", קרא בחיוך ודוראלודון קפץ באוויר והסתובב במהירות באוויר, הופך למכבש קטלני. הוא פגע בקרח ופשוט ריסק אותו לרסיסים והסתער לעבר בלסטויז במהירות. בלסטויז החליק הצידה כדי להתחמק אבל דוראלודון פנה לאותו הצד במהירות ופגע בו בעוצמה, מעיף אותו במכה קטלנית על הרצפה. בלסטויז ניסה לעמוד והתעלף באותו הרגע.

האיצטדיון היה בשקט לרגע ואז הקהל הריע, סוף סוף אחד הפוקימונים שלהם התעלף, סת' בהובלה.

רד הסתכל על הנעשה בהפתעה מסוימת ואז הוא חייך והחזיר את בלסטויז לפוקדור שלי.

הפוקימון הבא שלו וינאזור. בניגוד לוינאזור של טראן האחד הזה היה ממש גדול.

"דוראלאדון, פעימת דרקון!", קרא סת' ודוראלאדון שיגר לעבר וינאזור אנרגיה סגולה אבל המתקפות שהוא השתמש בהן קודם לכן החלישו אותו בצורה משמעותית.

וינאזור רקע בעוצמה ופרץ אדמה התפרץ לעבר דוראלאדון ועילף אותו במכה אחת. סת' החזיר את דוראלאדון לפוקדור והוציא את הפוקימון הבא שלו, אגיסלאש.

"אגיסלאש, כדור צל!", קרא סת' ווינאזור יצר פרץ אנרגיה ירוקה ושיגר אותו לעבר המתקפה.

"אגיסלאש, צוות כפול!", הפעם אגיסלאש יצר מאות כפילים שהסתובבו סביב וינאזור במהירות.

רד החווה בידו ווינאזור התחיל להצליף בהם במהירות עם הגפנים שלו, גורם להם להיעלם במגע. אבל לא נראה שזה מטריד את סת'.

"מה עובר לך בראש סת'…?", הירהרה לונה בשקט.

אחרי מה שנראה כמו נצח, אגיסלאש עמד מול וינאזור כשכל הכפילים שלו נעלמו. וינאזור שלח את הגפנים וניסה לתפוס את אגיסלאש שנעלם בין הגפנים שלו, הזירה הייתה ריקה למעט וינאזור.

רד הסתכל על זה בחוסר הבנה כשסת' חייך, "חיתוך על חושי!", קרא כשוינאזור שאג בכאב והתרחק במהירות מהמקום בו עמד, שם היה אפשר לראות את אגיסלאש יוצא מתוך צל שהיה באדמה.

רד החווה בידו ווינאזור שאג לפתע וגרם לשמש לזהור בעוצמה, אבל סת' רק חייך כשהוא ראה את זה. וינאזור זז במהירות והופיע מול אגיסלאש, עומד לתפוס אותו עם הגפנים שלו.

"מגן המלך!", קרא סת' והגפנים פגעו במגן שהיה בנוי ממאות משושים וחסם את המתקפה לחלוטין.

ואז וינאזור אגר קרן סולארית ושיגר אותה מהפרח שלו לעבר אגיסלאש ברגע שהמגן נעלם.

"אגיסלאש, חרב סולארית!", קרא סת' במהירות ואגיסלאש זהר באור ירוק ויצר חרב ענקית מהגוף שלו כשהוא פוגע בקרן הסולארית של וינאזור בעוצמה.

אגיסלאש דחף בעוצמה כשוינאזור הוסיף אפילו יותר כוח ופיצוץ נוצר. סת' ורד הסתכלו אחד על השני במבטים חודרים כשהעשן התפזר וראו את שני הפוקימונים שוכבים על האדמה במצב דומה, לא מסוגלים להילחם. שניהם החזירו אותם לפוקדור והוציאו את הפוקימון הבא שלהם.

רד הוציא את צ'ריזארד כשסת' הוציא את קורבנייט.

"עכשיו, ציפור אמיצה!", קרא סת' וקורבנייט הסתער לעבר צ'ריזארד באוויר. צ'ריזארד חסם את המתקפה בשתי ידיים והחזיק את הכנפיים של קורבנייט כדי לעצור אותו. אחרי כמה שניות הוא פתח את פיו ושיגר פרץ להבות שגרם לקורבנייט להתנער במהירות ולהתרחק מצ'ריזארד. שניהם עמדו באוויר בלי לזוז למשך כמה שניות, רק משק כנפיים נשמע כשצ'ריזארד שאג בעוצמה והסתער לעבר קורבנייט שהתחיל לנסוק לשמיים כשצ'ריזארד מאחוריו. צ'ריזארד התחיל לשלוח להביור לעבר קורבנייט שהתחמק תוך כדי עלייה לגובה. אחרי שכמעט ולא היה אפשר לראות אותם אפילו במצלמות, קורבנייט התחיל לצלול לכיוון האדמה במהירות כשצ'ריזארד מאחוריו. קורבנייט עשה היפוכים באוויר כשצ'ריזארד שיגר לעברו עוד אש עד שקורבנייט הגיע לאדמה ופרש כנפיים במהירות. בניגוד לפעמים הקודמות שהוא עשה את זה, צ'ריזארד גם פרש כנפיים והמשיך לרדוף אחריו.

"קורבנייט, ציפור אמיצה!", קרא סת' כשקורבנייט נסק למעלה בחצי סיבוב ופגע בצ'ריזארד מלמעלה, מרסק אותו על האדמה.

רד החווה בידו וצ'ריזארד גרם ללהבות להתפרץ סביבו, גורם לקורבנייט להתרחק.

"עכשיו, הוריקן!", קרא סת' וקורבנייט נפנף בכנפיו במהירות, מעיף את האש וגורם לה להיכבות.

"ציפור אמיצה!", קורבנייט הסתער לעבר צ'ריזארד ופגע במרכז הבטן שלו, גורר אותו על האדמה כשצ'ריזארד מנסה להתנגד.

צ'אריזארד לפתע שאג ופרץ להבות יצא מהפה שלו לעבר קורבנייט אבל הפעם קורבנייט לא הפסיק והמשיך לדחוף בעוצמה עד שהוא הרים את צ'ריזארד באוויר ועף איתו במהירות לאחד מקירות האיצטדיון כשצ'ריזארד משגר עליו אש במשך כל הזמן הזה, בסופו של דבר קורבנייט ריסק את צ'ריזארד על הקיר ושניהם נפלו לאדמה.

צ'ריזארד נעמד בקושי והרחיק ממנו את קורבנייט שהיה מעולף לחלוטין, רד העלה חיוך ניצחון קטן ברגע שהוא ראה את זה. צ'ריזארד פרש כנפיים והתחיל לעוף כשלפתע הוא נפל על הרצפה בכאב ואיבד הכרה, זה מחק את החיוך מהפנים של רד. שניהם החזירו את הפוקימונים שלהם לפוקדורים שלהם. עד עכשיו לכל אחד מהם נשארו רק שלושה פוקימונים, כלומר רק מחצית מהקרב עברה.

אז למה לונה הרגישה שהקרב אפילו עוד לא התחיל?

פוסטים קשורים

8 תגובות

  1. אני מניח שבסוף יהיה איזה קרב של מלמטאל נגד מיוטו או משהו? או נגד אגדי אחר לפחות?

  2. לאור העובדה שאף אחד מההתחלתיים לא היה המגה של רד, סיכוי סביר שבאמת נראה את מיוטו. השאלה היא רק באיזה מגה הוא ישתמש…

  3. הבן אדם שורף אנשים למוות כתחביב ופתאום הצ'ריזארד שלו מפסיד לפוקימון בודד? נראה תלוש מהמציאות.

  4. חחחחחחחח
    אני לרוב לא מגיב על הסיפור שלי
    אבל איידן שברת אותי 🤣🤣🤣🤣

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *