סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

גארי אוק / Gary Oak

גארי אוק הוא מאמן פוקימונים, חוקר מאובנים מהעיר פאלט ורודף בפרויקט מיו. הוא נכדו של פרופסור אוק ויריבו של אש קטצ'אם. שמו היפני של גארי מבוסס על שמו של שיגארו מיאמוטו, יוצר משחקי הוידאו של "מריו", "דונקי קונג", "אגדת זלדה" ו-"סטאר פוקס", שהפך לימים למורה הרוחני של סאטושי טאג'ירי, הממציא של פוקימון.

גרי אוק כמאמן פוקימונים
גארי אוק כמאמן פוקימונים

בתחילת הדרך, גארי התגורר בשכנות לאש והיה חברו הטוב, אז הם היו הולכים לראות סרטים ביחד. עם הזמן, גארי פיתח התנהגות יהירה ושחצנית, אשר גובתה בכישורי אימון גבוהים משל אש, מה שגרם ליריבות בין השניים. גארי התחיל את מסעו עם סקווירטל (שהתפתח עם הזמן לבלסטויז), הוא לווה על ידי קבוצת מעודדות ונראה כי הוא תמיד נמצא צעד אחד לפני אש. לדוגמה, כאשר אש הגיע למקום מסוים, הוא נוכח לדעת שגארי היה שם לפניו. כשאש תפס קראבי, הוא גילה שהקראבי של גארי גדול הרבה יותר. כשאש השיג את התג השביעי שלו, גארי כבר אחז בעשרה תגים (למרות שבמחוז קנטו ניתן להשיג רק שמונה). וכשאש ניסה לברר בשלב מסוים האם גארי מוכן לליגת אינדיגו ואם יש לו מספיק פוקימונים, גארי סיפר לו שהוא תפס יותר מ200 פוקימונים.

לאחר ליגת ג'וטו, גארי זנח את ההתנהגות הילדותית שלו, נפטר מהמעודדות והפך להיות חוקר מאובנים.

גרי אוק כחוקר מאובנים
גארי אוק כחוקר מאובנים

בפרק 68 של עונה 24 של פוקימון, גארי אוק פוגש את אש קטצ'אם ואת גו במהלך ביקורם במעבדה של פרופסור אוק. הוא מסביר לאש היכן אינפרנייפ שלו נמצא והוא נלחם ביחד עם בלסטויז שלו נגד מולטרס. מאוחר יותר, הוא אוסף את הנוצה של מולטרס והוא שולח אותה לפרויקט מיו, עבורה הוא מקבל טוקן. מסתבר שגארי אוק הוא חלק מפרויקט מיו. לאחר שגו רואה זאת, הוא מחליט להצטרף גם כן לפרויקט מיו. בפרק 71 גארי עושה הופעה נוספת. בפרק 102 הוא נשלח כחלק מהמשימה ללכת ולהילחם נגד ארטיקונו בקרב רייד ביחד עם גו ועם הוראס. בשלב הזה גארי משתלט על העניינים ואומר לכולם מה לעשות ולגו קשה עם זה. כתוצאה מאי שיתוף הפעולה שלהם, המשימה נכשלת. בפרק הזה אנחנו מגלים שיש לגארי את הפוקימון טיירניטאר. גארי מקבל על המשימה הזו 4 טוקאנים. בפרק 110 גו מגלה שגארי היה במשימה נוספת בניהולו של קווילון והוא סיים אותה בהצלחה, ובאותו שלב היו לגארי 12 טוקאנים, המספר הכי גבוה מבין כל המועמדים להיות רודפים בפרויקט מיו. בפרק 113, גו נשלח ביחד עם גו ללכוד את רג'ילאקי ואת רג'ידראגו, והם מצליחים לעשות זאת. בפרק הזה אנחנו מגלים שיש לגארי אוק את הפוקימון האטרין. לאחר מכן, גארי מוכרז באופן רשמי כרודף בפרויקט מיו. בפרק 133 כל חברי פרויקט מיו טסים לאי פאראווי במטרה להתחיל ולחפש אחר מיו. בפרק 134 הם מוצאים אותו, נלחמים מולו ומפסידים. לאחר מכן, גו פונה אל הלב של מיו, מתיידד איתו והכל חוזר לקדמותו. לבסוף פרויקט מיו מפורק וכל רודף הולך לדרכו.

גארי אוק כרודף בפרויקט מיו
גארי אוק כרודף בפרויקט מיו

טריוויה:
– למרות שקיבל את הפוקימון סקווירטל בתור התחלתי, הפוקימון שהכי מזוהה עם גארי הוא איווי.
– לגארי הייתה קבוצת מעודדות שליוותה אותו לכל מקום.
– גארי הוא נכדו של חוקר הפוקימונים הידוע – פרופסור אוק.
– גארי השיג 10 תגים במחוז קנטו, וזאת למרות שגם באנימה וגם במשחקי הוידאו ניתן להשיג רק שמונה.
– הוא אחד מהמאמנים היחידים שניהל קרב פוקימונים מול הפוקימון האגדי מיוטו.
– לגארי ולפול יש שני דברים משותפים: שניהם יריבים של אש ולשניהם יש את הפוקימונים: אלקטריבייר, נידוקינג ומגמר.
– גארי הוא היריב היחידי שהופיע בסרט כלשהו של פוקימון – מיוטו מכה שנית.

הישגים ותוצאות:
– הרשאה לעבוד כחוקר מאובנים.
– ממוקם בין 32 המאמנים הטובים ביותר ברמת אינדיגו.
– ממוקם בין 16 המאמנים הטובים ביותר בליגת ג'וטו.
עשרה תגים בליגת אינדיגו.
– מקום שני במירוץ הפוקימונים.
– רודף רשמי בפרויקט מיו לאחר שצבר 15 טוקאנים.

פוקימונים שברשותו (ברוטציה):

פוקימונים שהוא מטייל איתם:

פוקימונים אחרים:

פוקימונים במעבדה:  
פוקימונים זמניים: (4)  

פוסטים קשורים

20 תגובות

  1. הגרסה המקורית של הרשומה כללה את השמועה שרצה באינטרנט והיא שגרי ואש הם הומואים, אבל הבנתי שזה יהפך לשרשורפלצת, אז פשוט לא הכנסתי את זה לגרסה הסופית. אבל אם יש לכם משהו להוסיף לרשומה, אז אשמח לשמוע.

  2. לי יש.
    גרי הוא הראשון שהצליח להיות מאובן כל שהוא (פוקימון דברי הימים), הפוקימון היה איירודקטול.
    בנוסף, צוין שיש לו 200 (בקנטו בלבד) פוקימונים, אבל ככל הנראה אין לו אגדיים, אז מובן שלא ידוע אילו פוקימונים יש או אין לו, רק שנראה שיותר ממה שראינו אי פעם.
    וברור שיש סיכוי לזכות ביותר משמונה תגים (בכל מחוז דרך אגב), רק שאין צורך בזה. כשאש נלחם נגד סברינה, היה מאוד ברור שאף אחד אחר לא הצליח לעבור אותה לפניו. בנוסף, הראו מאמנים אחרים שבטוח לא עברו אותה (כמו האחד עם הקיובון), בנוסף, הציעו לאש לנסות מכון אחר במקום אותו מכון, כי את זה הוא בטוח לא יעבור אף פעם, אז איך לעזעזל מישהו ישיג שמונה תגים אם סברינה היא בלתי עבירה?

  3. כמו שכמה פעמים הם נפגשו במה שהיה "מכונים לא רשמיים" כאלו שאי אפשר לקבל עליהם תג, אבל אולי בעוד כמה זמן יכירו בהם כמכונים רשמיים (גם ג'סי התחזתה פעם אחת למנהלת מכון שכזה).
    אגב, בניגוד לג'יימס ולמיאו, כל מה שאנחנו יודעים על העבר של ג'סי זה שהיה לה סיפור אהבה שנגמר רע, ממש רע. בגלל זה ג'סי היא אולי הדמות הכי פחות צפוייה מכל צוות רוקט, כי אנחנו יודעים הכי פחות על העבר שלה.

  4. נזכרתי להוסיף , אני מעדיף את גרי ה"ישן" מה"חדש" שילד שחושב ת'צמו מאמן גדול ודגול ומנסה לנצח בהכל ,קיצר הבנתם למה התכוונתי

  5. האמת שהמגמר של פול התפתח למגמוטר ולכן צריך להוריד את זה שלשניהם יש מגמר

  6. בטח שיש יותר מכונים בכל מחוז למשל שפול היה בליגת סינו הוא התקבל לליגה למרות שלא היה לא את התג של וולקנר ובטח הוא נלחם נגד מכונים אחרים

  7. יש עוד משהו להוסיף לרשומה: יש שמועה שאומרת שגארי הגיע לאיי תפוז לפני אש. הרי כשאש השיג את התג השביעי שלו היו לו עשרה תגים, לא? גארי סיים את ליגת אינדיגו,עבר לאיי תפוז ואז ניצח שני מכונים.

  8. אני מניח שאף אחד לא שם לב לזה אבל אני ראיתי פרק באנימה לפי אינדיגו היה איזה סיפור עם מארוואק לא זוכר מה הלך שם אבל הראו בזכרונות שלו שהוא השיג תגים שהוא ניצח את סייטר (חרק) ואת היטמונלי (לחימה)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *