סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון אתר: חזרה ללימודים, פאלט טאון נטוורק ושאלת חידוש השרת!

שלום רב,

א. אני רוצה לברך את כל התלמידים והסטודנטים שחוזרים לספסל הלימודים בברכת שנה מוצלחת! שתהיה זו שנה מלאה בלמידה פרונטלית, מלאה בהישגים, בריאות, חברויות, והרבה רגעים טובים!

ב. הרבה אנשים כותבים בתגובות של האתר, ביוטיוב ובדיסקורד – "מה קרה לפאלט טאון נטוורק?" אז הנה התשובה בשורה אחת – העסקה לרכישת מפלצות כיס בוטלה, המנהל של פאלט טאון החליט לפרוש מניהול האתר ולעסוק בענייניו האישיים.

ג. בעוד מספר ימים יפוג החוזה של השרת ואני לא יודע אם לחדש אותו או לא. שאלתי את אוהד ואת גלעד מה הם חושבים וגם הם לא ממש החלטיים, אז עדכנתי אותם במחשבה הבאה שלי:

יש כמה דברים שימנעו סגירה:

1. השבוע פתחתי רשומה ובה אנשים יכולים להגיש ציורים לתערוכה חדשה. אם יוגשו מינימום של 10 ציורים, אבין שיש קהל לאתר. קישור לרשומה: https://www.pocketmonsters.co.il/?p=102745

2. יש בחורה מפאלט טאון שהסכימה להכין חומרים לאתר תמורת תשלום מהפרסומות. היא זו שהכינה את הדפים החדשים שאתם רואים בפוקידע ואז היא הפסיקה. אם היא תכין בימים הנותרים עוד חומרים, אבין שיש לי תוכן לפרסם באתר.

3. ב4.9 אמור להתחדש התשלום של השרת. אם הבעלים של השרת יהיה מוכן לדחות את התשלום הראשון לעוד חודש, כך שהכסף שהוא יקבל יהיה מגוגל פרסומות, אבין שיש לי את האפשרות להחזיק את האתר מבלי שזה יבוא ישירות מהכיס שלי.

זה העדכון להיום. תודה ולהתראות.

פוסטים קשורים

31 תגובות

  1. לי כבר לא אכפת מה יקרה,
    שלא תבינו אותי לא נכון אני אוהב את האתר אבל כבר הרבה זמן אנחנו עומדים עם השאלות האלה וגם ככה האתר הזה יצטרך ללכת לגן עדן של האתרים הטובים מתישהו (שבניהם נמצאים הגילגולים הקודמים של סדרות טיוי) כמובן שאם הוא ישאר אני ישמח אבל זה לא דבר שניתן לדחות לנצח כך שהכוח נמצא בידכם אבל אני כבר עם רגל אחת בחוץ.
    נמצא פה עד הרגע האחרון עיני.

    נ.ב. היטמן מגיע לך להתפנק עוד קצת תקנה לעצמך משהו מתישהו.

  2. ישששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש

  3. (* ̄3 ̄)╭(ToT)/~~~(∪.∪ )…zzz!(* ̄( ̄ *)(_ _)。゜zzZo(* ̄▽ ̄*)ブ(* ̄3 ̄)╭\( ̄︶ ̄*\))ヾ(•ω•`)o(。・∀・)ノ゙(。・∀・)ノ゙(○` 3′○)(*≧︶≦))( ̄▽ ̄* )ゞ( o=^•ェ•)o ┏━┓(o′┏▽┓`o) ◑﹏◐◑﹏◐◑﹏◐(⓿_⓿)(⓿_⓿)(❤´艸`❤)

  4. ועל החוקים ולמה אני כל כך גרוע במשחק הזה כול פעם שאני מסיימת סיבוב מופיעה לי שיש לי 0 נקודות למרות שנלחמתי בפוקימונים ואנשים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *