סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

פוקימון: הסיפור של כולנו – פרק 1: ההגעה למחוז היסואי!

אור חזק זוהר בחשכה.

"ברוכים הבאים לממלכה שלי, הממוקמת מעבר לזמן ולמרחב".

קול נשגב נשמע מכל עבר.

"אני מי שהאנושיים קוראים לו ארכיאוס".

אתם מרחפים לכם בריק ושומעים אותו כעת מתוך הנשמה שלכם.

"אבקש לדעת מי אתם".

אתם מציגים את עצמיכם בפניו אחד אחרי השני.

"אתם בקרוב תמצאו את עצמיכם בעולם שלא מוכר לכם. עולם שמאוכלס ביצורים שקוראים להם פוקימונים".

אתם מרגישים את נוכחותו המרשימה מתקרבת אליכם, מדברת אליכם.

"אגלה לכם סוד – אם תמצאו את כולם, אולי יום אחד תזכו לפגוש בי שוב".

אתם מרחפים לעצמיכם בריק האין סופי, לפתע אתם מרגישים גל של חום מתקרב אליכם, האור נהיה חזק יותר, הדחיסות נהיית בלתי נסבלת ואז הוא מופיע – יצור ענקי בצורה של אור, זמן ומרחב. הוא גדול יותר מכל מה שראיתם בימיכם, מרשים יותר מכל דבר אחר, ואלוהי יותר אפילו מאלוהים.

"ויהי אור", הוא אומר לכם מבלי להזיז את השפתיים שלו.

הריק שאתם נמצאים בו מתמלא אור וחום.

"ויהי מרחב".

במקום ריק מופיע לו חלל אין סופי של כוכבים, ירחים וגרמי שמיים.

"ויהי זמן…"

אתם כבר בטח משערים מה יקרה עכשיו, אבל אז הוא מסיים את המשפט: "…זמן עבר".

הגרמים נעלמים לאחור, המרחב שואב אתכם פנימה, הזמן מתקתק ואתם מתעופפים במהירות אל מה שחלקיכם האמנתם עד היום כ-המפץ הגדול, או מה שחלקיכם מאמינים בו כבריאת העולם.

אתם רואים את מיו מרחף לו בחשכה, צוחק ומשתולל. לפתע הוא חווה שיהוק, ואז הוא מוציא גרעפס. לאחר מכן הוא מפסיק לחייך ומסתכל עליכם, כאילו הוא רואה אתכם מעבר למחסום הזמן, המרחב והעולם הנגדי. הוא בוחן אתכם, מסתכל עליכם, ממצמץ את עיניו בחשד ואז מתעטש. לאחר שהוא מסיים את האפצ'י שלו, הוא מתנדף משם ומאחוריו נותרת ביצה.

חלקיכם מנסים להושיט יד, לגעת בביצה, אבל מחסום בלתי נראה עוצר אתכם, מונע מכם לעשות את המהלך. לפתע הביצה מתחילה לרעוד, לנוע, לזוז, ולפני שאתם מבינים מה קורה, היא מתחילה לבקוע. מתוכה יוצא ארכיאוס קטן מאוד, בגודל של כף היד שלכם. לא עובר הרבה זמן וארכיאוס מתחיל לשייט לו בריק, מחפש משהו, קורא בקולו התינוקי למישהו ואתם מבינים שהוא מחפש את אמא שלו. חלקיכם מנסים לצעוק לו שמיו היה פה ונעלם, אבל הוא לא שומע אתכם.

ואז ארכיאוס גדל וגדל וגדל ולפני שאתם יכולים לעשות משהו, הוא תופס את כל המקום האפשרי. הוא עצום. הוא מסתכל עליכם במבטו הרציני ואז אומר – "בני אנוש, ככה העולם נוצר…"

ואז כאילו המסך שאתם צופים בו עובר להילוך מהיר, אתם רואים סדרה של אירועים שקורים במהירות שיא, ואין לכם זמן אפילו למצמץ, פן תחמיצו משהו. ראשית הוא בורא את פאלקיה ודיאלגה ואלה מתחילים לעבוד על בניית המרחב והזמן ולפני שאתם מספיקים לומר משהו, כדור הארץ נוצר.

ואז הוא יוצר את גיראטינה, שבשנייה שהיא נולדת מנסה להילחם בארכיאוס. היא שולחת לעברו מספר מתקפות מסוג רוח והוא נפגע, נהדף ונפצע. הוא צורח מכאבים. גיראטינה לא מפסיקה. היא רואה כיצד פאלקיה ודיאלגה רצים לעזרת הבורא והיא נועלת אותם בעולמה. לאחר מכן היא ניגשת אל ארכיאוס הפצוע, מתקרבת אליו וצוחקת. היא משנה צורה ומה שנגלה לעיניכם הוא מעיין נחש ענקי, בדיוק כמו זה שסיפרו לכם עליו בסיפור בריאת העולם. היא פותחת את פיה ובולעת את ארכיאוס לאט לאט, לאט ובטוח, עד שהוא נבלע בתוך המלתעות שלה כעז שנאכלת על ידי נחש.

ואז גיראטינה מפנה את מבטה אליכם, היא מחייכת את חיוכה הזדוני ואתם כבר יכולים לדמיין כיצד היא תבלע גם אתכם בין שיניה. היא מתקרבת אליכם בזחילה, היא מלחששת, נושפת ושורקת בזמן שהארס שלה ניתז לכל עבר. היא פותחת את פיה ומקרבת את הלוע שלה אליכם. אתם עוצמים את העיניים שלכם, צורחים את הנשמה שלכם לבורא עולם ואז שומעים שלושה קולות חמודים. אתם מתבלבלים לרגע, חלקיכם פותחים את העיניים שלכם ורואים את שלושת שומרי האגמים יוצאים מתוך פיה של גיראטינה. הם מסתכלים עליכם, נוגעים בכם וצוחקים ביניהם.

גיראטינה לא מבינה מה קורה, ולפני שהיא מצליחה לחשוב על תוכנית פעולה, אור בוקע מתוכה והיא מתפוצצת לאלף רסיסים. ארכיאוס פורץ מתוך גבולות גופה, מנטרל את כוחה ושולח אותה לעולם שלה, שם היא תישאר נעולה לנצח. שלושת שומרי האגם מחייכים לעבריכם ומשהו בלב שלכם אומר לכם שהכל יהיה בסדר.

אבל הכל לא בסדר. אתם חווים חוסר שיווי משקל מפתיע ולפני שאתם שמים לב מה קורה, אתם נופלים מטה לתהום בגובה של עשרות, אם לא מאות, אם לא אלפי קילומטרים מטה. אתם נופלים בחלל, ואז באטמוספירה ולתוך כדור הארץ עד שלבסוף אתם עוברים את השבר של הזמן והמרחב ולבסוף אתם מגיעים לאדמה, עליה אתם נוחתים באופן מפתיע בצורה רכה. אבל ההלם כבר עשה את שלו – אתם מאבדים את ההכרה.

= = = = =

= = = = =

המשך בפרק הבא!

רוצים להשתתף בפרק הבא? הגיבו לפרק הנוכחי!

מעוניינים להשתתף בסיפור? מלאו את הטופס הבא!
https://www.pocketmonsters.co.il/?p=103277

פוסטים קשורים

15 תגובות

  1. טייק מעניין על סיפור הבריאה של פוקימון. מעניין.

    בעניין אחר, הבנתי שלוז כבר לא יכתוב את הסיפור… נראה מה יהיה.

  2. מגניב!
    אהבתי את הפתיח למרות שהיו קטעים של צחוק שלא קשורים לקטע…
    בכל מקרה מחכה לראות את הדמויות בסיפור

  3. טוב אז ככה ממש אהבתי את הסרטון זה ממש מגניב ובכללי הסיפור הזה מאוד מגניב הכתיבה מאוד טובה והעלילה עצמה מגניבה ומעניינת מצפה להמשך

  4. מסקרן, סליחה לא כתבתי לפני אבל לא היה לי זמן לפני. מעניין איך העלילה תמשיך מפה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *