סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

פרק 1166 – מתרגש מאוד מההתחלה המפתיעה / Ultra exciting from the shocking start

שם הפרק – English
Ultra exciting from the shocking start

שם הפרק – עברית
מתרגש מאוד מההתחלה המפתיעה

שם עונה ומספר פרק
פרק מספר 1166
PJ077

תמונת הפרק

עלילה
אש עולה רמה לדרגת האולטרה בליגת פוקימון העולמית והוא ממוקם בדירוג ה99 בעולם. האתגר הראשון שלו הוא וולקנר, מנהיג מכון החשמל ומספר 27, ששמח לראות אותו שוב. אש מוציא את לוקאריו ואילו וולקנר את לאקסריי. אש לא מצליח להתמודד עם לאקסרי ומחליף לגנגר. כעת וולקנר מזהה את הכישרון של אש בבלבול, והוא מחליף לרוטום מאוורר שלו, שמצליח להביס את גנגר. אש מוציא את פיקאצ'ו, ו-וולקנר מחליף מהר לאלקטבייר, שסופח את מתקפת החשמל ברגע האחרון, וצובר בזכות היכולת שלו מהירות מהמתקפה של יריבו. אש נאלץ להחליף את פיקאצ'ו בלוקאריו, שמצליח להשיב מלחמה, אך מהר מאוד נהיה משותק, כתוצאה מאגרוף ברק. כעת וולקנר מחליף את אלקטבייר ברוטום מאורר, שמנחית על לוקאריו מתקפות חזקות, אבל לוקאריו מצליח להתגבר על השיתוק, ומנצח את רוטום. לאקסריי הוא הבא בתור שנשלח לזירה, ולאחר קרב קצר, שניהם קורסים, משאירים את פיקאצ'ו ואלקטבייר בתור הפוקימונים האחרונים שמסוגלים להילחם. אלקטבייר מוביל בקרב ביתרון משמעותי, אך אז אש מוצא את מתקפת הזי שלו, מסתבר שוולקנר חיכה לזה, והוא מורה לאלקטבייר לספוג את כל החשמל של המתקפה כדי שיוכל להתחזק. פיצוץ נוצר, ואלקטבייר מתגלה מעולף, אחרי שלא יכל להחזיק מעמד בכמות החשמל הזו. אש מנצח, ועולה לדירוג 64 בעולם.

פוקימונים בולטים בפרק

אירועים מיוחדים בפרק
– אש פוגש את וולקנר, מנהיג מכון החשמל בסינו, המדורג במקום ה27 בליגה, נלחם מולו ומנצח אותו. 

– אש עולה לדירוג 64 בעולם.

קישורים

פרק 1165

עונה 24

פרק 1167

מדריך פרקים

פוסטים קשורים

7 תגובות

  1. הפרק היה אדיר, לסקר אותו היה כיףץ רק חבל ששניהם בעיקר היו עסוקים בלהחליף פוקימונים

  2. נשמע כמו קרב תחרותי נורמלי…

    אם כי הרעיון של וולקנר לספוג את מתקפת הזי מוב של פיקאצו היה רעיון חכם. מוטור דרייב (היכולת שלו) אמורה לספוג כל מתקפת חשמל לא משנה מה (אלא אם כן יש יכולות מסוימות לפוקימון היריב. יכולות שאין לפיקאצו של אש).
    חבל אבל שהפיקאצו של אש ידוע ביכולתו לשבור חוקי לוגיקה בפוקימון.

  3. היכולת של פיקאצ'ו נקראת Plot Armor, זאת יכולת ייחודית לפוקימון הספציפי הזה שלפיה לא משנה נגד מי הוא נלחם או מה המצב שלו, הוא ייצור דרך לנצח משום מקום. הסיבה האמיתית שפיקאצ'ו לא רוצה להתפתח זה כי הוא יודע שהוא ייאבד את היכולת הזאת בתור ראיצ'ו.

  4. האמת, לא יהיה מופתע אם זה באמת היכולת שלו.

    יודעים שאין לו לייטנינג רוד כי הוא לא מושך אליו מתקפות חשמל. ולא חושב שראיתי איי פעם מישהו משותק אחרי שתקף את פיקאצו במתקפה פיזית… אז… גם אין לו סטטיק כנראה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *