סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

פרק 1168 – לילה ויום, אתם הנבחרים / Night and day, you are the ones

שם הפרק – English
Night and day, you are the ones

שם הפרק – עברית
לילה ויום, אתם הנבחרים

שם עונה ומספר פרק
פרק מספר 1168
PJ079

תמונת הפרק

עלילה
קלואי ואיווי מחליטים ללכת לג'וטו, לארמון ליקוי החמה, כדי ללמוד על אספיאון ואבריאון, התפתחויות אפשריות לאיווי שלה, שעדיין לא החליטה למה להתפתח. כולם מצטרפים אליהם. האחראית הפורשת על הארמון מספרת להם על כך שהארמון מעריץ את אמבריאון ואספיאון, כי הם הצילו את בעליו. איווי יוצאת לטייל וכמעט נופלת מצוק, אך האספיאון והאמבריאון של האחראית החדשה מצילים אותה. מסתבר שקלואי והאחראית החדשה, בחורה בשם סוליי, נראות אותו דבר וחושבות שזה הגורל שהפגיש אותן. סוליי וקלואי מחליטות להשתעשע קצת, להחליף בגדים ולעבוד על כולם. אחד מקרובי המשפחה מגיע וחוטף את קלואי תחת המחשבה שזו סוליי. איווי של קלואי מוצא אותה באמצעות טלפתיה. הנער החוטף, בחור בשם אלוניס, כופה על סוליי להכתיר אותו למלך בתמורה לשלומה של קלואי, אך היא לא מסכימה. קרב מתפתח ויחד עם אספיאון, אמבריאון ואיווי, הם גוברים על הפוקימונים של אלוניס. סוליי מציעה שהם ינהלו את הממלכה יחד, כמו אספיאון ואמבריאון.

פוקימונים בולטים בפרק

אירועים מיוחדים בפרק
– החבורה חוזרת לג'וטו. 
– קלואי נפגשת עם סוליי, ומגלה שהן נראות כמו תאומות זהות.

קישורים

פרק 1167

עונה 24

פרק 1169

מדריך פרקים

פוסטים קשורים

3 תגובות

  1. לא חושב איווי של קלואי יתפתחו בזמן הקרוב. רגע לפחות כל הקטע של איווי זה שהם אף אחד מהאיווילושנים אבל בכל זאת באמצעות קופיקאט יכולים לבצע את הדברים שהאיווילושנים יכולים. כמו המתקפות של ופוראון ואני מניח גם הטלפתיה? רשום שאיווי של קלואי מוצאים אותה באמצעות טלפתיה.

    יכול להיות שדור 9 יתן איווילושן חדש והאיווי של קלואי יתפתחו אליו, זה אפשרי. יכול להיות אפילו שהאיווילושן יחשף דרך הסדרה. די בטוח שדברים כאלו כבר קרו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *